Ollaan nyt tunnettu 3kk kun tutustuttiin. Asutaan nyt yhdessä ja meillä on kissa, joka on minun.
Mieheni on toki huumorintajuinen pullea miekkonen, mutta on alkanut ärsyttää hänessä tietyt asiat jotka menee liian pitkälle.
Miehestä on hauskaa kun kissa loikoilee nojatuolilla. Ällöttävä tapa mutta mies riisuu verkkarit alas ja pieraisee kissani naamaan ja nauraa räkäisesti päälle.
Välillä mies ottaa kissan lattialta ja laittaa sen selkänsä taakse sohvalle ja pieree sen naamaan.
Ällöttävä tapa. Pitäisikö vaihtaa äijää?
Mies piereskelee kissani naamaan
36
527
Vastaukset
- Jennica.
Lisäten vielä että kun tulee mun kavereita kylään siis naisia niin kiva sitten esitellä niille pierunhajuista kissaa. Ottavat syliin sen niin pierunhaju pöllähtää turkista.
Tähänkin mies vain nauraa katketakseen koska se on hänestä muka hauskaa.
Haistelee usein myös sormeaan kun on ensin pieraissut siihen ja vitsailee tyyliin että "isken jonkun muijan netistä ja rupean piereskelemään sen naamalle".
siis yäk!- Asiallinen Jäbä!!
Lähiötytsyn huolia..
- ---
Sano että vaihdat jos ei lopeta.
- ihqbebe
Jätä se sika!
- hyvätapainen
Meillä ei pieretä kuin vessassa.
- Hyi!!!! h*lvetti !!!
no en kyllä menisi teidän vessaan!
- ätmi
Kaikin puolin aito juttu!
- Ikisinkku M
Voisi luulla että provo mutta valitettavasti kun tietää miten pieleen suominaisten miesvalinnat voi mennä tämäkin taitaa olla ihan totta. Eihän tässä voi kuin toivottaa Hyvää pierunhajuista loppuelämää, olet ansainnut sen.
- 19+1
Siis vika ei ole piereksivässä miehessä vaan naisessa joka on hänen kanssaan? Voi herran pieksut mitä miehen logiikkaa...
- Ikisinkku M
19+1 kirjoitti:
Siis vika ei ole piereksivässä miehessä vaan naisessa joka on hänen kanssaan? Voi herran pieksut mitä miehen logiikkaa...
Vikaa on molemmissa mutta toisen miehen kannalta syyllinen on se nainen joka on niin tyhmä että tuommoisen miehen kanssa yleensäkään alkaa olemaan ja edelleenkin niiin tyhmä että pysyy sen kanssa. Ei toista miestä kiinnosta joku paskapetteri ja sen tekemiset pätkääkään niin miksi se sille olisi vihainen? Voitko olla vihainen vaikkapa sialle siitä että se syntyi siaksi? Se nainen olisi voinut muuten kiinnostaa mutta koska se on noin tyhmä että pyörii paskapetterin kiusattavana on se toisen miehen mielestä ansainnut tilanteensa koska ei mitään tee asiaa korjatakseen.
- Sinun0
Kyl sitä joutuu pierun hajuu tottuu jos kumppaninkans meinaa seurustella ja samas sängys nukkua. olis vähä kiukkusempikissa ni nappais miehen kankkuihikiinnee tai kasseihi. :9
- Mies-21v
Kouvolan Jannella vissiin taas iltalääkkeet ottamatta kun tällaista p*skaa jaksaa suoltaa tänne. Jos et olisi trolli niin olisit lisännyt tämän tonne parisuhde-osioon - tämä palsta on sinkuille!
- ätmi-sinkku
Se on varmaan sellanen jännämies, tatuoitu ja juo usein kaljaa?
- Tosimiehen juttuja
Jokaisessa miehessä on ns. pierumittari. Jos mies ei piere edes vessassa k*stessaan niin ei se ole mies.
Yleensä 25% pierumittarilla varustettu mies on peruskamaa naisille.
50% pierumittarilla varustettu mies päästelee sitten sängyssä.
Yli 50% mittarilla mies alkaa olla äijä, joten naisen täytyy olla tatuoitu stadin kissa tai ainakin maalaistalon emäntä.- en ole Janne
"Kouvolan Jannella vissiin taas iltalääkkeet ottamatta kun tällaista p*skaa jaksaa suoltaa tänne. Jos et olisi trolli niin olisit lisännyt tämän tonne parisuhde-osioon - tämä palsta on sinkuille! "
Mistä kylästä sinä sitten olet? Ja oletkos pekka vai iines oikeasti ?
Jos sinun p*skapuheisiisi verrataan niin kyllä tuo aloittajan tempaus ne voittaa. Sinun ininääsi kun täältä saa lukea kaiket päivät joka on aina sitä samaa "miehet haluaa teiniä, yli 30v on rupsahtaneita bla bla bla".
Et ole kovin piristävä vaan samaa ainaista katkeraa p*skaa jauhava poika.
Jos tämä palsta on siis sinkuille, niin menisit sinä sitten tuonne huuhaa osioon haukkumaan ihmisiä. koska tuskin sun jutut ketään ilahduttaa vaan moni ottaa ne v*ttuiluna.
- .-.-.-.-
Voin kyllä uskoakin tähän, sillä minulla oli kaveri, joka piereskeli perheemme koiran naamaan. Se on minusta epäsuora keskisormi lemmikin hoitajaa kohtaan. Ei lopettanut vaikka kielsin. Ei ole kovin hyvä kaveri nykyisin enää... Silloin ei ollut ketään muita lähimaillakaan, niin oli ikään kuin pakko sietää, jotta oli edes jotain seuraa.
- en ole "janne21
"Kouvolan Jannella vissiin taas iltalääkkeet ottamatta kun tällaista p*skaa jaksaa suoltaa tänne. Jos et olisi trolli niin olisit lisännyt tämän tonne parisuhde-osioon - tämä palsta on sinkuille! "
Mistä kylästä sinä sitten olet? Ja oletkos pekka vai iines oikeasti ?
Jos sinun p*skapuheisiisi verrataan niin kyllä tuo aloittajan tempaus ne voittaa. Sinun ininääsi kun täältä saa lukea kaiket päivät joka on aina sitä samaa "miehet haluaa teiniä, yli 30v on rupsahtaneita bla bla bla".
Et ole kovin piristävä vaan samaa ainaista katkeraa p*skaa jauhava poika.
Jos tämä palsta on siis sinkuille, niin menisit sinä sitten tuonne huuhaa osioon haukkumaan ihmisiä. koska tuskin sun jutut ketään ilahduttaa vaan moni ottaa ne v*ttuiluna.- Mies-21v
Voi Jaska, olen sen verran monta kertaa törmännyt provoihisi täällä Suomi24:ssa että sut tunnistaisi vaikka sokea kana noista kirjoituksistasi ;)
- äskeinen.
edit: pitipä laittaa v*tun monta kertaa tuo äskeinen viesti kun suomi24 junttihörhöpalsta jumittaa kuin ylläpitäjän aivot.
Mutta enpäjän antanut periksi! - Joku toinen.
"Voi Jaska, olen sen verran monta kertaa törmännyt provoihisi täällä Suomi24:ssa että sut tunnistaisi vaikka sokea kana noista kirjoituksistasi ;) "
Anonyymista et silti tiedä. Se voi olla kuka tahansa. Ensinnäkin sinut tunnistaa siitä että tappelet valtaväestöä vastaan jutuillasi. sait maineesi kun aloit täällä heittämään lapsista juttua miten panet heitä jne. Samalla toruen 30 naisia ja miehiä. Juttusi kalskahtavat hyvin monen korvaan aivan naurettavilta ja epämääräisiltä.
Et edes huomaa olevasi väärässä.- Mies-21v
En minä mitään kolmekymppisiä ole "torunut", olen vaan todennut faktat eli sen että 30-vuotias nainen on rupsahtanut ja näin ollen vähemmän kiinnostava kuin vaikkapa 17-vuotias nainen.
Ja mistään lasten panemisesta en ole kyllä maininnut sanallakaan.
- P*skanjauhaja olet
21v "kakara" :
EI ole mikää ihme että roikut täällä koska juttusi ovat sen verran tylsiä ja itseään toistavia. Välillä vaihtuu vain nimimerkki.- vastauas.
"En minä mitään kolmekymppisiä ole "torunut", olen vaan todennut faktat eli sen että 30-vuotias nainen on rupsahtanut ja näin ollen vähemmän kiinnostava kuin vaikkapa 17-vuotias nainen. "
Mutta kun ne ovat vääriä faktoja. 30v naiset ovat valtaväestön mielestä parasta panoa ja miksikös muuten rikkaat ja komeat yms. miehet hakevat seuraa ravintolassa sen ikäisistä? meinasitko että ne teinitytöt siellä käsikynkässä kävelevät miesten kanssa? Anttilan kuvastossakin poseeraa 30v dressman miehet ja naiset heidän kanssaan kuten muuallakin.
Sulla on vinoutunut ajatusmaailma ja tuohon ikään se ei ole ihmekään, koska muakin v'tuttaisi olla parikymppinen joka tahmaa opiskeluelämässä eikä ole naimisissa, ei perhettä. Ainoa mikä sulla on, niin läppäri ja netti.
ja tiedämme kyllä täällä kaikki ketkä rupsahtaa ja ne ei todellakaan ole 30v naiset eikä miehet. Menee montakymmentä vuotta siihen sun rupsahtamiseen.
"a mistään lasten panemisesta en ole kyllä maininnut sanallakaan. "
tähän en ota mitään kantaa, luin vain mitä sinusta täällä sanottiin. - Mies-21v
vastauas. kirjoitti:
"En minä mitään kolmekymppisiä ole "torunut", olen vaan todennut faktat eli sen että 30-vuotias nainen on rupsahtanut ja näin ollen vähemmän kiinnostava kuin vaikkapa 17-vuotias nainen. "
Mutta kun ne ovat vääriä faktoja. 30v naiset ovat valtaväestön mielestä parasta panoa ja miksikös muuten rikkaat ja komeat yms. miehet hakevat seuraa ravintolassa sen ikäisistä? meinasitko että ne teinitytöt siellä käsikynkässä kävelevät miesten kanssa? Anttilan kuvastossakin poseeraa 30v dressman miehet ja naiset heidän kanssaan kuten muuallakin.
Sulla on vinoutunut ajatusmaailma ja tuohon ikään se ei ole ihmekään, koska muakin v'tuttaisi olla parikymppinen joka tahmaa opiskeluelämässä eikä ole naimisissa, ei perhettä. Ainoa mikä sulla on, niin läppäri ja netti.
ja tiedämme kyllä täällä kaikki ketkä rupsahtaa ja ne ei todellakaan ole 30v naiset eikä miehet. Menee montakymmentä vuotta siihen sun rupsahtamiseen.
"a mistään lasten panemisesta en ole kyllä maininnut sanallakaan. "
tähän en ota mitään kantaa, luin vain mitä sinusta täällä sanottiin.Okei, no mua nyt vaan ei jaksa mitkään 3-kymppiset tai edes 20-vuotiaatkaan naiset hirveästi kiinnostaa kun ovat kuitenkin jo siinä määrin parhaat päivänsä nähneitä.
- riippuu hajusta
Ei välttämättä huono asia miehessä, ainakin hän on eläinrakas ja leikkii kissasi kanssa.
- Tape.
" ja näin ollen vähemmän kiinnostava kuin vaikkapa 17-vuotias nainen. "
Kuulostaa kaikkien korvaan todella oudolta kun sanot 17 vuotiasta naiseksi.
17 vuotias pyörii ihan eri maailmassa kuin bisnesmaailman komeat ja kauniit naiset ja miehet.
Kannattaisi kasvaa aikuiseksi sinunkin nin ei tarvittisi pillittää kakaroista täällä. Sinkut palsta ei koske edes teini-ikäisiä.
Mene sinne nuorten palstalle iskemään niitä pikku harakoita jos sinulle tosiaan ei oikeat naiset kelpaa. ja tiedoksi että mä olen sua 5 vuotta vanhempi ja olen täälllä kirjotellut jo yli vuoden. - Mies-21v
Tape. kirjoitti:
" ja näin ollen vähemmän kiinnostava kuin vaikkapa 17-vuotias nainen. "
Kuulostaa kaikkien korvaan todella oudolta kun sanot 17 vuotiasta naiseksi.
17 vuotias pyörii ihan eri maailmassa kuin bisnesmaailman komeat ja kauniit naiset ja miehet.
Kannattaisi kasvaa aikuiseksi sinunkin nin ei tarvittisi pillittää kakaroista täällä. Sinkut palsta ei koske edes teini-ikäisiä.
Mene sinne nuorten palstalle iskemään niitä pikku harakoita jos sinulle tosiaan ei oikeat naiset kelpaa. ja tiedoksi että mä olen sua 5 vuotta vanhempi ja olen täälllä kirjotellut jo yli vuoden.Ketä tässä jotkut "bisnesmaailman" naiset kiinnostaa kun joku 17-kesäinen on kuitenkin niin paljon kauniimpi ja freshimpi kuin jotkut 3-kymppiset maturet.
- Tape.
"Okei, no mua nyt vaan ei jaksa mitkään 3-kymppiset tai edes 20-vuotiaatkaan naiset hirveästi kiinnostaa kun ovat kuitenkin jo siinä määrin parhaat päivänsä nähneitä. "
ei siinä mitää makunsa kullakin. - öhh.....
"Ketä tässä jotkut "bisnesmaailman" naiset kiinnostaa kun joku 17-kesäinen on kuitenkin niin paljon kauniimpi ja freshimpi kuin jotkut 3-kymppiset maturet. "
17 kesäisellä ei ole edes varaa käydä kosmetologilla jotta olisi oikeasti kaunis.
Kyllä sen erottaa kuule hyvin helposti ja selvästi 17 vuotiaan ja 30v naisen.
Ero on siinä että se 17v on naapurintyttö ja 30v on nainen ja takuulla miehiin menevä.
On sulla aika huono maku. Eihän 17 vuotias edes näytä naiselta niin what a fuck?
toi maturejuttu on aika laaja.
Noi sun jutut haiskahtaa vähän katkerilta. - Mies-21v
Kyllä minua kiinnostaa enemmän luonnonkaunis nainen kuin sellainen jonka näennäinen kauneus on hankittu rahalla kosmetologikäynneillä. Ja kyllä teini-ikäiset tytöt huolehtivat ulkonäöstään keskimäärin enemmän kuin jotkut 30-vuotiaat naiset; useat heistä eivät laiskuuttaan edes meikkaa, kampaa hiuksiaan, pukeutuvat vaatimattomasti, antavat itsensä lihota muodottomiksi, tissit roikkuvat navan kohdalla jne. jne.
Ne sinun seksikkäät kolmekymppiset naiset edustavat yllättävän pientä osaa sen ikäluokan suomalaisista naisista.
"Noi sun jutut haiskahtaa vähän katkerilta."
- Onhan ne katkeria todellakin joo ja vain siitä syystä että en ole kertaakaan tähän ikään mennessä päässyt nauttimaan poksauttelun ilosta! Jotakin tämäntapaista vai?
http://m.youtube.com/watch?v=odYffFwXxWU
Kertomus ei ollut uskottava, siinä olisi kynsien jäljet ahterissa todennäköisiä ennenkuin mitään olisi ehtinyt tehdäkään.- Jaska78.
"Kyllä minua kiinnostaa enemmän luonnonkaunis nainen kuin sellainen jonka näennäinen kauneus on hankittu rahalla kosmetologikäynneillä. Ja kyllä teini-ikäiset tytöt huolehtivat ulkonäöstään keskimäärin enemmän kuin jotkut 30-vuotiaat naiset; "
Luonnonkaunista naista ei valitettavasti ole olemassa, eikä tule olemaankaan.
kauneus tulee aina laittautumisella. Tärkein pointti naisella kuin naisella on hiukset/kampaus, kropan muoto. Vaikka olisit kuinka sopusuhtainen kasvoiltasi niin ilman laittautumista ei yksikään ole kaunis.
Teini-ikäiset tytöt eivät nyt kuulu tälle palstalle ollenkaan v*tun pälli älykääpiö, menisit apina hakemaan hoitoa kun sitä nyt niin kovasti täällä toitotetaan niin ehkä se auttaisi sinut järkiin.... haloo!?! jätkä on 22 kohta ja puhuu teineistä ja haukkuu naiset maanrakoon.
"useat heistä eivät laiskuuttaan edes meikkaa, kampaa hiuksiaan, pukeutuvat vaatimattomasti, antavat itsensä lihota muodottomiksi, tissit roikkuvat navan kohdalla jne. jne."
P*skapuhetta. Ikäkö sen nyt taas tekee että olet muka laiska, et kampaa hiuksia, pukeudut vaatimattomasti blaa blaa..... ne sun teinis pukeutuu vaatimattomasti koska ei niillä ole varaa ostaa mitä tahansa, suurin osa hakee vaatteensa kirppiksellä.
Lihomiset ja muut eivät edelleenkään liity asiaan... ja mikä v*ttu sinä olet arvostelemaan ketään täällä? Puhuttaisiinko välillä sinusta että mikä jätkä sinä olet? Onko sinusta kellään mitään pahaa sanottavaa vai oletko kenties täydellinen ihan vai ?
Minulle on yksi hevonp*skan maku mitä mieltä minusta ollaan, sillä minulle merkkaa vain oma napa!
"Ne sinun seksikkäät kolmekymppiset naiset edustavat yllättävän pientä osaa sen ikäluokan suomalaisista naisista. "
p*skat sanon tähänkin. Ne sinun pienet 18 vuotiaat finnip*rseet edustaa kirppisvaatteita ja kasvuvaraa kyllä olisi niin s*atanasti vielä ainakin 10-15 vuotta että niiltä viitsisi aikamies mennä p*llua vonkumaan minnekään.
"Onhan ne katkeria todellakin joo ja vain siitä syystä että en ole kertaakaan tähän ikään mennessä päässyt nauttimaan poksauttelun ilosta! "
Tähän ikään? Jätkä on 21 vee ja lässyttää kaiken päivät netissä ja nöyristelee kuin vanhat pierut.
Tiedätkä mitä jätkä? Mies on mies sillon kun kehtaa sanoa itsestään kuuluville korville että on MIES ISOLLA M:llä!- Mies-21v
"Teini-ikäiset tytöt eivät nyt kuulu tälle palstalle ollenkaan v*tun pälli älykääpiö, menisit apina hakemaan hoitoa kun sitä nyt niin kovasti täällä toitotetaan niin ehkä se auttaisi sinut järkiin.... haloo!?! jätkä on 22 kohta ja puhuu teineistä ja haukkuu naiset maanrakoon."
- Miksi minun nyt hoitoon pitäisi hakeutua ja mihin se auttaisi? Haaveilen parisuhteesta teinin kanssa koska minulla itselläni ei sellaista siinä iässä ollut ja jäi ikäänkuin nuoruus elämättä siinä iässä johon se olisi luonnollisesti kuulunut. Jos saisin elää ne minulta paitsi jääneet teini-iän kokemukset nyt vähän vanhempana voisin ajan kanssa laajentaa mahdollisten naiskumppanien kohderyhmää myös niihin vanhempiin ja kokeneempiinkin.
Ja mistäs olet tuon repinyt että teinit pukeutuu kirppisrääsyihin? Tiedoksi vaan että keskivertoteinillä on päällään viimeistä huutoa olevat nuorisomuotivaatteet satojen eurojen arvosta vaikka eivät itse tienaisi penniäkään. Sossu ja vanhemmat kun rahoittaa niin on itse mitään tienaamattomalla nuorellakin mahdollisuus toteuttaa itseään. Kun olin vielä yläasteella niin siellä teinitytöt käyttivät ihan Lacosten kenkiä ja joka päivä oli päällä uusi Peakin paita.
- grenola
No ei sitten kai paljon eläimistä pidä. Minun pitäisi nähdä mikä tyyppi hön oikein on kun tollasta tekee, missä on vika ja sen mukaan joko pistää lopettamaan ja heittää ulos. Epäilen ettei ole helsinkiläinen kun minulle on kovin kumma asia tehdä. Mutta olen oudompaakin nähnyt kun seurustelin ulkomaalaisen kanssa, vai oletko kuullut tavasta pieraista jonkun päälle, kun ei kunnoita toista...
- Turussa törisee
No ei ehkä ole helsinkiläinen, mutta Turussa tuo on ihan normihommaa. Turku the Gay Capital of Finland on tunnetusti Suomen homoin kylä ja muutenkin täynnä vaikka mitä ihme pervoja.
- Omalääkeparaslääke
Kyllä se varmaan loppuis kerralla, kun pruuttaisit itse kerran päivänokosilla olevan miekkosen naamalle, mieluiten housut sopivasti auki ja maha löysällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783