Isä (uuden vaimonsa kanssa) käynnisti viranomaisprosessin, jossa kumpikin valehteli viranomaisille. Otin tämän niin raskaasti herkkänä ihmisenä, että olen ollut nyt koko parivuotisen prosessin aikana erittäin masentunut ja tämän prosessi ja sen murehtiminen on syönyt kaikki energiani ja voimani. Voidaan sanoa, että lapseni menettivät äitinsä suunnilleen peruskoulun päättyessä. En ole enää jaksanut olla äiti. Tuolla nuo pyykit taas odottavat, että joku ne ripustaisi kuivumaan. Harvoin teen enää kunnon ruokaa lapsille. Käyn kyllä kaupassa, mutta aterioita en jaksa valmistaa. Katson vain telkkaria tai pelaan tietsikalla. Ja tämä lasten isä ei ole mitenkään tukenut minua kaikkina näinä vuosina. Hän ei ota vastuuta mistään. Hän vain kerran kuukaudessa (yleensä myöhässä) maksaa elatusmaksun. Hän tapaa lapsia keskimäärin alle kaksi kertaa kuukaudessa. Kaikki kesät hän purjehti 4-5 viikkoa eikä siihen aikaan tietenkään sisältynyt yhtään lasten tapaamista. Hän herkutteli Nauvon, Hangon yms. saariston ravintoloiden pöydissä ja piti yleensä puhelintakin suljettuna, ettei hänen lomaansa vaan häirittäisi millään arkisilla ongelmilla. Pitäähän hänen toki jaksaa olla taas työttömänä koko pitkä talvi. Minun kesälomani ovat aina sujuneet lasten tarpeitten ehdoilla eli ei minulla mitään lomaa ole koskaan ollutkaan. Olen vain muita varten olemassa. Kahta työtä olen tehnyt monta vuotta. Perheneuvolassa joitain vuosia sitten oli perhetapaaminen, jossa isäkin oli paikalla. Psykologi siellä hädissään alkoi kysymään, että mitenkäs äidin jaksamista nyt voitaisiin tukea ja lasten isä oli kylmänä ja kovana, että ei hän muuta yhtään mitään isyydessään. Hän tapaa lapsia edelleen korkeintaan 4 pv/kk (poislukien kuukauden purjehdusloma). Lasten isä pitää kuitenkin narsistisesti itseään oikeana miesten miehenä ja hyvänä isänä sillä perusteella, ettei hän ryypätessä hakkaa perhettä ja aja perhettään kirveen kanssa hankeen. Tunne-elämässä hän kuitenkin on täysin poissaoleva. - Mutta pari vuotta sitten lasten isän ja hänen uuden vaimonsa käynnistämä prosessi on tuhonnut minut. Tai ainakin on hyvää vauhtia tuhoamassa. Lasten isä ja uusi vaimo elävät huoletonta luksuselämää, kumpikaan ei anna lasten ongelmien häiritä elämästä nauttimistaan. Tällä hetkellä lapsilla ei ole äitiä eikä isää.
Kun isä tuhoaa äidin
Ta-daa
1
166
Vastaukset
- Vähä sama tilanne
Mun emäntä on vähän samanlainen "tunteellisesti poissaoleva". Hyvin hoitaa lapsemme, mutta parisuhdetta ei. Mielisairaat sukulaisensa menee parisuhteen edelle ja sehän on pois lapselta, koska hyvä parisuhde on parasta mitä voi lapselleen antaa. Meillä on kaikki asiat rempallaan ja hoidettu emännän tyyliin.
Olen tässä eroa miettinyt, että auttaisiko se asiassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793