Missähän voisi olla vika kun vesi varaajassa ei enää lämpene moottorilla ajaessa? Kiertovesiletkut moottorilta ja moottorille näyttäisivät lämpenevän eli kierto ainakin toimii.
Sähkövastuksella vesi lämpenee normaalisti.
Lämminvesivaraaja ei lämpene
4
<50
Vastaukset
- kuplako
Oisko siellä joku termostaatti jonka tarkoitus on estää varaajakierto ennen kuin moottori on riittävän lämmin ja se termostaatti sitten on jumiutunut kiinni. Tai sitten sulla on joku hana kiinni. Ilmaa varaajakierrossa, joka estää nesteen kierron.
- JKL4
Jos sinne on päässyt vettä (vesi glykoli) vaihtaessa ilmaa, niin eikös se vesi kierrä siellä jonkinlaisella paineella= työntyy kyllä ilmat edestään pois?
Ei, ilma voi muodostaa tulpan, joka sotkee kierron ja voi ylikuumentaa moottorinkin. Ilmasta pitää päästä eroon. Jos mihinkään ei ole koskettu, ja kone ja letkut on ehjiä, eikä nesteen määrä muutu, niin sitten ei ehkä tästä ole kyse. Ei kai sinne ilmaa itsestään tule?
- JKL4
Taas kiertää vesi, termostaatti oli jumissa. Huollon mukaan järjestelmä ilmaa itse itsensä jos sinne pääsee ilmaa (Volvo-penta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184