Missä voi olla vika? Koeajo lämmittää varaajan veden, tämä siis toimii. Satamassa maasähkössä vesi ei lämpene?
Lämmintä vettä
6
<50
Vastaukset
- kuumavesi
Helpoimmat:
Maasähkö toimii?
Varaajan sähköjohto kiinni? Mulla ainakin boilerissa sähköjohto joka suositeltiin ottamaan talveksi irti ettei vahingossa tyhjää kattilaa keitä. - KuumaaKuumaa
On varmaan varattu vahingossa tyhjää säiliötä ja lämpökytkin lauennut.
- Uunotaisittenei
Vielä vinkkiä missä tämä lämpökutkin sijaitsee? Johdot on kiinni.
- khbhdhk
Nämä on just niitä tyyppejä, joita Espoon päättäjät ajattelee kun kuvittelevat että hommat hoituu ostetun palvelun kautta... Tottakai näiden pitää niin tehdä, kun itse ei osata tuollaista asiaa pähkäillä.
Voipi olla se lämmitysvastus rikki. Ruuvaa irti ja katso, onko se jostain pullistunut ja haljennut. Jos siis sähköjohdot on kiinni. Ja laita vesitiiviisti takaisin. Se menee nopeasti rikki, jos sen laittaa kuumaksi tyhjässä varaajassa. Uuden saa LVI-liikkeestä.
- 36ft
Meillä on erillinen ohjausboxi jossa on/off kytkin maasähkölämmitykselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358