Maksoin tori.fi kautta lähetin tilille rahat hän lupasi postittaa ? Muttei postita rahat tånään siirretty saa maanantai yöllä varmaan? Eri tili kuin minulla miten saan lakkautettua ettei hän saa rahojani?
huojaus voitteko auttaaa?
7
58
Vastaukset
- silivili
Sama juttu kävi mulla jo viikko sitten. Maksoin summan henkilön tilille, onneksi aika pienen. Ei ole maksamaani lähetystä tullut postiin. Monta tekstiviestiä olen numeroon laittanut ja kysynyt asiasta. Voitte arvata ettei ole viestiin vastannut. Aionkin tehdä henkilostä tori.fi:n ilmoituksen, koska tiedän nimen ja sitten myös rikosilmoituksen nettiin.
- Postiennakko
Älkää hyvät ihmiset toimiko noin!!!! Aina postiennakko olitpa ostaja tai myyjä!!! Ostajana voit varmistaa että saat tuotteen ja myyjänä varmistat että saat rahat. Mulla toiminu kumminkinpäin
- Kauppaatehny
Ainut varma tapa myyjänä saada rahat on etukäteismaksu tai käteinen noudettaessa. Postiennakot tahtoo jäädä lunastamatta enkä itse ainakaan enää vuosikausiin ole lähettänyt kuin erikoistapauksessa kokeilumielessä jotain pientä kirjeessä menevää koska silloin turhia postikuluja ei tarvitse maksaa niin paljoa kun lähetys palautuu takaisin.
- silivili
Niin se taitaa olla että ei ole mikään niinkuin ennen. Ennenvanhaan kyllä piti kutinsa se asia että jos jotain oli sovittu niin kyllä se myös piti. Täällä etelä-pohojanmaalla se ainakin oli niin. Mutta Turuus on vissihin vähän eri tyyli. Jos tuo naisihminen nyt yleensä edes Turun seudulta oli niinkuin sanoi, joka muakin nyt sitten vedätti eli petti. Niin kumminkin uskon että kyllä se sen petoksensa vielä nahoosnansa tuloo tuntemahan. Näin on näreet!
- kusmutter
Julkaiskaa ne huijareiden tilinumerot aina jos kusetusta tapahtuu.
Ja ennen maksua googlettakaa tilinumero.
Postiennakoilla saa heittää vesilintua, en myy mitään muuten kuin nouto tai rahat tilille ja paketti postiin jaksa odotella viikko kaupalla tavaroita takaisin kuin niitä ei haeta ja kalliiksikin tulee.
Kun tuote on oikein hinnoiteltu niin voi lyödä luurin koukkuun vänkääjille ja odottaa seuraavaa asiakasta. - kusmutter
Julkaiskaa ne huijareiden tilinumerot aina jos kusetusta tapahtuu.
Ja ennen maksua googlettakaa tilinumero. - minäitseheihei
googleta sinä pääsi perseeseen ja osta tietosanakirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057