Immoskohu mediassa

hohhhoijjjaaaa

Luin nyt sitten toisenkin "uutisen" Ylen sivuilta. Se käsitteli Immos-"kohua". Ja sitten päädyin linkin kautta jonnekin helvetin Yle-kioskin sivulle, jossa joku itseään älyllisesti köyhempi bloggaaja kertoi mielipiteensä (vahintäänkin some)tuttunsa Olli Immosen "epäloogisuudesta".

Immosen herättämä kohu onkin ollut taas valtava. Täältäkin voi lukea tasan nolla (tätä lukuunottamatta) viestiä sitä koskien. Jossain luterilaisuus-palstalla siitä jaksettiin himpata hieman.

Nevöhööd koko Immosesta aiemmin ja nyt selvisi, ettei ole ihmekään. Tyyppi, jolla ei ole mitään sanomista, mutta julkisuuteen vaan pitäisi päästä. Ikätoverit, joilla samanlainen "terävä huumorintaju" ovat päässeet tienaamaan ensimmäisen lapsensa vaipparahoja ties mihin minun kustantamiini medioihin, kuten vaikka Ylen kioskin "nuoret ja nokkelat" ja ovat aina valmiit auttamaan kaveria pinnalle, kun samalla saa itsekin jotain kirjoitettavaa tyhjään päähänsä.

Mihin helvettiin koko yleä oikein tarvitaan? Tuota samaa paskaa lapioidaan ihan riittävästi yksityiseltä puolelta ja kaikenlaiset paskasanomat kirkuu kissankokoisella aakkostolla milloin mistäkin täysin yhdentekevästä ja tyhmästä asiasta. Ongelma ei oikeastaan olekaan siinä, että ne suurimmaksi osaksi ovat yhdentekeviä juttuja. Nämä tekemällä tehdyt "vakavat" ongelmat ovat journalismin alinta paskaa ja vähintä mitä sen suhteen voi tehdä, on lopettaa sellaisen levittäminen verovaroin. Ylen tietenkin on suojatyöpaikka, joten kioskin "nuoret" ovat tietenkin jonkun pomon tutun tutun kumminkaimoja, jos ei peräti ihan omasta perheestä. Minulla ei sinänsä ole mitään sitä vastaan, että ne elätetään veronmaksajien varoin. Kunhan se tapahtuu työttömyyskortistossa tai jossain sellaisessa tehtävässä, jossa voivat olla hyödyksi yhteiskunnalle. Toki se onnistuisi Ylelläkin, siivoojina.

70

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Ylen tietenkin on suojatyöpaikka
      Meidän pojan biodynaaminen iskä on ylellä, ja kyllä siellä on hemmetinmoinen luuta lakaissut viime vuosina. En usko että enää on suojatyöpaikkoja ensimmäistäkään.

• utopiassako.elät

Luutien heiluessa juuri suojatyöpaikat jäävät jäljelle. Niissä kun istutaan suhteilla.

• Tulipahan taas tuutin täydeltä retorista vauhkoamista.

Immonen taitaa olla niitä täällä vähän aikaa sitten mainostettuja maahanmuuttokriittisiä ihmisiä.

• tuubin.täytettä

Näkyy olevan. Täysin turha olio koko tyyppi, mutta nythän sai taas kerran julkisuutta. Ketä oikeasti kiinnostaa jokin Mein Kampf-retoriikalla suollettu sopaska jollain facebook-sivulla? En minä ainakaan lue Immosen facea enkä blogia enkä muuten lue Ylen toimittajien vastaaviakaan, ja kummassakin tapauksessa ihan samasta syystä: se olisi totaalista ajanhukkaa. En tiedä, miksi pitäisi lukea tai kuunnella ihmisiä, joilla ei ole mitään sanottavaa, eikä sen vähänkään perusteella mitä sanovat, edes välttävästi toimintakuntoisia aivoja.

Sosiaaliset verkostot ovat siitä hieno asia, että niillä taataan kyvyttömien hölmöjen mahdollisuudet näivettää koko yhteiskunta oman vaatimattomuutensa tasolle. Vieläpä verovaroilla kustannettuna. Voi olla, että tässä jotkut saavat juuri sen, mitä ovat tilanneet. Minä en, en ikinä tilaisi tai maksaisi sellaisesta potaskasta, mitä Ylellä on tarjota.

• tuubin.täytettä kirjoitti:

Näkyy olevan. Täysin turha olio koko tyyppi, mutta nythän sai taas kerran julkisuutta. Ketä oikeasti kiinnostaa jokin Mein Kampf-retoriikalla suollettu sopaska jollain facebook-sivulla? En minä ainakaan lue Immosen facea enkä blogia enkä muuten lue Ylen toimittajien vastaaviakaan, ja kummassakin tapauksessa ihan samasta syystä: se olisi totaalista ajanhukkaa. En tiedä, miksi pitäisi lukea tai kuunnella ihmisiä, joilla ei ole mitään sanottavaa, eikä sen vähänkään perusteella mitä sanovat, edes välttävästi toimintakuntoisia aivoja.

Sosiaaliset verkostot ovat siitä hieno asia, että niillä taataan kyvyttömien hölmöjen mahdollisuudet näivettää koko yhteiskunta oman vaatimattomuutensa tasolle. Vieläpä verovaroilla kustannettuna. Voi olla, että tässä jotkut saavat juuri sen, mitä ovat tilanneet. Minä en, en ikinä tilaisi tai maksaisi sellaisesta potaskasta, mitä Ylellä on tarjota.

Meidön perheestä laskujeni mukaan 75-80 % kaikesta kotimaisten TV-yhtiöiden katselusta kohdistuu ylen kanaviin.
        Mukana tässä on tietysti Areena, josta yleensä katsomme sarjat. Yle onkin ostanut viime aikoina aivan hemmetin hienoja sarjoja (mm. Todistaja, Happy Valley, George Gently). Toisin kuin maikkarilta, Areenasta saa jaksot myös ladattua koneelle niin että voi katsoa vaikka koko kauden yksillä silmillä.
        Maksamme ylestä oikein mielellämme.

• tuubista.purskahtaa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Meidön perheestä laskujeni mukaan 75-80 % kaikesta kotimaisten TV-yhtiöiden katselusta kohdistuu ylen kanaviin.
        Mukana tässä on tietysti Areena, josta yleensä katsomme sarjat. Yle onkin ostanut viime aikoina aivan hemmetin hienoja sarjoja (mm. Todistaja, Happy Valley, George Gently). Toisin kuin maikkarilta, Areenasta saa jaksot myös ladattua koneelle niin että voi katsoa vaikka koko kauden yksillä silmillä.
        Maksamme ylestä oikein mielellämme.

Siinä näkyy taas sosiaalisten verkostojen voima. Oikein kunnon kiinalaista purukumia maahantuovan firman palkkaaman bloggarin tyyliin kehut sukulaisesi työnantajaa.

Juu, onhan Yle ihan kohtuullinen firma tekemään käännöstekstityksiä, kun nyt vain sitten keskittyisivätkin juuri siihen ja budjettikin mitoitettaisiin sen mukaan.

En ole ikinä käsittänyt ihmisiä, jotka katsovat sarjoja. Kuka jaksaa tollata viikosta toiseen sitä samaa puuroa, johon kirjoittaja on haalinut tuhansiin kertoihin läpikolutut aiheensa lähipiirinsä ihmisten elämistä ja sotkenut sekaan jotain väärin oppimaansa historiaa. Tai vielä pahempaa, tulevaisuutta. Eikö sinullakaan ole omaa elämää lainkaan?

• a---a
        tuubista.purskahtaa kirjoitti:

Siinä näkyy taas sosiaalisten verkostojen voima. Oikein kunnon kiinalaista purukumia maahantuovan firman palkkaaman bloggarin tyyliin kehut sukulaisesi työnantajaa.

Juu, onhan Yle ihan kohtuullinen firma tekemään käännöstekstityksiä, kun nyt vain sitten keskittyisivätkin juuri siihen ja budjettikin mitoitettaisiin sen mukaan.

En ole ikinä käsittänyt ihmisiä, jotka katsovat sarjoja. Kuka jaksaa tollata viikosta toiseen sitä samaa puuroa, johon kirjoittaja on haalinut tuhansiin kertoihin läpikolutut aiheensa lähipiirinsä ihmisten elämistä ja sotkenut sekaan jotain väärin oppimaansa historiaa. Tai vielä pahempaa, tulevaisuutta. Eikö sinullakaan ole omaa elämää lainkaan?

Tulet tänne valittamaan Immosesta, samaan hengenvetoon ihmettelet kuka mies on, toteat turhaksi ja ettei täällä ole hänestä kirjoiteltu, kaadat koko paskan YLEn niskaan ja alat vittuilemaan ihmisille heidän televisionkatsomisistaan.

Sammuta se tietekone.

• tuubista.purskahtaa kirjoitti:

En ole ennen kuullutkaan, että vaimon ex-aviomiestä pidetään uuden aviomiehen sukulaisena. Napalanko se kylläkin on, mutta niitähän löytyy ikääntyvän ihmisen historiasta paljon muitakin.;)

• sinä.ja.exä
        RepeRuutikallo kirjoitti:

En ole ennen kuullutkaan, että vaimon ex-aviomiestä pidetään uuden aviomiehen sukulaisena. Napalanko se kylläkin on, mutta niitähän löytyy ikääntyvän ihmisen historiasta paljon muitakin.;)

Kerrankos sitä on akkaa vaihdettu veljesten kesken. Tai jos olettekin serkuksia, mistä minä tiedän.

• Yle.on.roskaa
        a---a kirjoitti:

Tulet tänne valittamaan Immosesta, samaan hengenvetoon ihmettelet kuka mies on, toteat turhaksi ja ettei täällä ole hänestä kirjoiteltu, kaadat koko paskan YLEn niskaan ja alat vittuilemaan ihmisille heidän televisionkatsomisistaan.

Sammuta se tietekone.

Yle on kyllä ihan itse paskansa tuottanut. Onhan se mukavaa trelaisena punayleläisenä surfata paska-aaltojen harjalla, mutta voihan siinä käydä joillekin niinkin, että itse tipahtavat siihen paskaansa uiskentelemaan.

Ylen oma tuotanto on käsittämättömän surkeaa. Kuka niitä kotikatsomoita esimerkiksi katsoo? En edes muista koska viimeksi olisin katsonut. Tarinat ovat tyhmiä ja näyttelijät näitä nykyisiä surkimuksia, joista ei ole esittämään aidan seivästäkään. Käsikirjoittia ei ainakaan ole valittu osaavimmasta päästä. Mitätöntä tusinatavaraa, joiden nimiä ei muista edes tänään, saati sitten huomenna.

• pikkukekkonen
        Yle.on.roskaa kirjoitti:

Yle on kyllä ihan itse paskansa tuottanut. Onhan se mukavaa trelaisena punayleläisenä surfata paska-aaltojen harjalla, mutta voihan siinä käydä joillekin niinkin, että itse tipahtavat siihen paskaansa uiskentelemaan.

Ylen oma tuotanto on käsittämättömän surkeaa. Kuka niitä kotikatsomoita esimerkiksi katsoo? En edes muista koska viimeksi olisin katsonut. Tarinat ovat tyhmiä ja näyttelijät näitä nykyisiä surkimuksia, joista ei ole esittämään aidan seivästäkään. Käsikirjoittia ei ainakaan ole valittu osaavimmasta päästä. Mitätöntä tusinatavaraa, joiden nimiä ei muista edes tänään, saati sitten huomenna.

Ei varmaan ole kivaa olla noin saatanan katkera.

• a---a
        Yle.on.roskaa kirjoitti:

En minä juurikaan katso televisiota. Silloin kun katson, sieltä ei tulee tuollaista asenteellista paskanjauhantaa. Sinä taas tunnut katsoven sitä liikaakin.

Sammuta se televisio myös.

• huvittaahan.se.sinua
        pikkukekkonen kirjoitti:

Ei varmaan ole kivaa olla noin saatanan katkera.

Se nyt on ongelmista pienimpiä.

• Yle.on.roskaa
        a---a kirjoitti:

En minä juurikaan katso televisiota. Silloin kun katson, sieltä ei tulee tuollaista asenteellista paskanjauhantaa. Sinä taas tunnut katsoven sitä liikaakin.

Sammuta se televisio myös.

Miksi sammuttaisin? Jos minun kerran pitää se Yle-vero maksaa, niin kai voin odottaa jotain vastinetta sille saavani.

Minulle kyllä käy sekin, että lakkautetaan koko Yle ja poistetaan se Yle-verokin. Koko firma on vain ammattitaidottomien tonttujen suojatyöpaikka, ei mitään muuta. Ihmettelen tosiaan, mitähän ne todelliset katsojaluvut noilla ohjelmilla oikein on? Eihän tv:n ääressä jaksa istua kuin apaattiseen masennukseen sairastuneet kakarat ja liikuntavaikeuksista kärsivät vanhukset. Ja nekin katsovat suurimman osan aikaa kaupallisia.

Nyt sitten vielä paikallisuutisetkin kaikki keskitetään treelle. VITUN PUNIKKIEN SYRJÄKYLÄ. Jonkun helvetin Paajasen viikko viikolta vanhenevaa naama saa vain sitten katsella. Aivan kuin ei muuten tietäisi, että hämäläiset ovat hitain ja tyhmin kansanosa tässä maassa. Miksi minun pitää vielä siitäkin tiedosta maksaa VEROA?

• a---a
        Yle.on.roskaa kirjoitti:

Miksi sammuttaisin? Jos minun kerran pitää se Yle-vero maksaa, niin kai voin odottaa jotain vastinetta sille saavani.

Minulle kyllä käy sekin, että lakkautetaan koko Yle ja poistetaan se Yle-verokin. Koko firma on vain ammattitaidottomien tonttujen suojatyöpaikka, ei mitään muuta. Ihmettelen tosiaan, mitähän ne todelliset katsojaluvut noilla ohjelmilla oikein on? Eihän tv:n ääressä jaksa istua kuin apaattiseen masennukseen sairastuneet kakarat ja liikuntavaikeuksista kärsivät vanhukset. Ja nekin katsovat suurimman osan aikaa kaupallisia.

Nyt sitten vielä paikallisuutisetkin kaikki keskitetään treelle. VITUN PUNIKKIEN SYRJÄKYLÄ. Jonkun helvetin Paajasen viikko viikolta vanhenevaa naama saa vain sitten katsella. Aivan kuin ei muuten tietäisi, että hämäläiset ovat hitain ja tyhmin kansanosa tässä maassa. Miksi minun pitää vielä siitäkin tiedosta maksaa VEROA?

Itke YLElle, jos itkettää. Piruako täällä vingut?

• tuubin.täytettä kirjoitti:

"Minä en, en ikinä tilaisi tai maksaisi sellaisesta potaskasta, mitä Ylellä on tarjota."

Se on sinun ongelmasi. Sinä näköjään komppaat samanlaisella retorisella sonnalla kuin aloittaja. On aika huvittavaa, että yrität arvostella Ylen toimittajia tuollaisesta toiminnasta, jota itse harrastat.

• hallelujah.uskollesi
        ertert kirjoitti:

"Minä en, en ikinä tilaisi tai maksaisi sellaisesta potaskasta, mitä Ylellä on tarjota."

Se on sinun ongelmasi. Sinä näköjään komppaat samanlaisella retorisella sonnalla kuin aloittaja. On aika huvittavaa, että yrität arvostella Ylen toimittajia tuollaisesta toiminnasta, jota itse harrastat.

Palvo sinä sitten sitä valtionkirkon uudempaa muotoa maksamalla sille veroa. Mitä se on sinulle koskaan antanut?

Miksi Yle on sinulle niin pyhä, ettei sitä saa loukata? Työllistää sinunkin hyödyttömimmät sukulaisesi?

• hallelujah.uskollesi kirjoitti:

Palvo sinä sitten sitä valtionkirkon uudempaa muotoa maksamalla sille veroa. Mitä se on sinulle koskaan antanut?

Miksi Yle on sinulle niin pyhä, ettei sitä saa loukata? Työllistää sinunkin hyödyttömimmät sukulaisesi?

"Palvo sinä sitten sitä valtionkirkon uudempaa muotoa maksamalla sille veroa. Mitä se on sinulle koskaan antanut?

"

Jälleen kerran retorista sontaa. En tunne ketään YLE:ssä työskentelevää. YLE ei ole minulle pyhä. En vain mene siihen harhaan, että retorinen sonta olisi mitään muut kuin sontaa.

• tuubin.täytettä

Nyt pitää perua kirjoituksiaan hieman. Mutta vain hieman. Onhan siellä Ylellä sentään vielä toimittajiakin eikä vain pelkkiä housuja, nimittäin Jahangiri. Vaikka se tuskin on Ylen ansiota, että on. Kyllä ne fossiiliset pässit vielä jotenkin hankkiutuvat hänestä eroon.

• Skandaali oli valmis, kun Immonen kertoi, että monikulttuuri on hänelle painajainen. Toisille se on rikkaus, Immoselle painajainen. Niille, joille se on painajainen, tulee ymmärtää, että asiasta ei saa puhua eli heillä ei ole oikeutta kertoa kokemuksestaan samalla tavalla kuin niillä, jotka pitävät monikulttuuria rikkautena.

Mitä rikasta siinä muuten on, että kaikki maailman rodut sekoitetaan keskenään? Itse en näe siinä mitään rikkautta, päinvastoin. Maailmaan mahtuu kulttuurien ja rotujen edustajia. Painajaismainen ajatus sen sijaan on, että 200 vuoden kuluttua kaikki rodut ja kulttuurit ovat sulautuneet yhdeksi.

Kaitpa me haluamme vimmastuneina palata takaisin Baabelin tornin juureen. Tavoite on yhtenäinen ihmiskunta, jossa rodut, kielet, kulttuurit ja sukupuolet ovat neutraalisti sulautuneet yhteen. Kaikenlainen erilaisuus olisi painajaismaista, joka saa vimmoihin.

• "Mitä rikasta siinä muuten on, että kaikki maailman rodut sekoitetaan keskenään? Itse en näe siinä mitään rikkautta, päinvastoin. Maailmaan mahtuu kulttuurien ja rotujen edustajia. Painajaismainen ajatus sen sijaan on, että 200 vuoden kuluttua kaikki rodut ja kulttuurit ovat sulautuneet yhdeksi."

Monikulttuurillisuus tarkoittaa useimmiten yhteiskuntia, missä saa olla erilaisia ihmisiä, kulttuureita ja uskontoja. Ja käytännössä kaikki olemassaolevat maat ja kulttuurit ovat maahanmuuton ja monikulttuurillisuuden aikaansaannoksia.

Eihän kristinuskokaan poksahtanut tyhjästä, vaan se syntyi Juutalaisuuden pohjalta, joka taas on ottanut vaikutteita muualta. Samoin kirjoitustaito ei ollut kristittyjen aikaansaannos, vaan Kreikkalaisilta ja Roomalaisilta omaksuttu asia.

Niin ja Baabelin torni on myytti, ei todellinen historiallinen rakennus. Samalla tavalla kuten sellaiset paikat kuin Atlantis tai Alfheim.

• atac kirjoitti:

"Mitä rikasta siinä muuten on, että kaikki maailman rodut sekoitetaan keskenään? Itse en näe siinä mitään rikkautta, päinvastoin. Maailmaan mahtuu kulttuurien ja rotujen edustajia. Painajaismainen ajatus sen sijaan on, että 200 vuoden kuluttua kaikki rodut ja kulttuurit ovat sulautuneet yhdeksi."

Monikulttuurillisuus tarkoittaa useimmiten yhteiskuntia, missä saa olla erilaisia ihmisiä, kulttuureita ja uskontoja. Ja käytännössä kaikki olemassaolevat maat ja kulttuurit ovat maahanmuuton ja monikulttuurillisuuden aikaansaannoksia.

Eihän kristinuskokaan poksahtanut tyhjästä, vaan se syntyi Juutalaisuuden pohjalta, joka taas on ottanut vaikutteita muualta. Samoin kirjoitustaito ei ollut kristittyjen aikaansaannos, vaan Kreikkalaisilta ja Roomalaisilta omaksuttu asia.

Niin ja Baabelin torni on myytti, ei todellinen historiallinen rakennus. Samalla tavalla kuten sellaiset paikat kuin Atlantis tai Alfheim.

”Monikulttuurillisuus tarkoittaa useimmiten yhteiskuntia, missä saa olla erilaisia ihmisiä, kulttuureita ja uskontoja.”

Se tarkoittaa, että ei saa olla kansallista kulttuuria, joka kieltäytyisi sekoittumasta muiden kulttuurien ja rotujen kanssa.

Lopputulos atacin ihanteelle olisi yksi ainoa rotu ja kulttuuri.
        Todennäköisesti sellainen maailma olisi yhtä ”syrjivä ja rasistinen” kuin tuntemamme nykyinen maailma. Ei ole mitään syytä olettaa, että kulttuurien ja rotujen sekoittaminen vähentäisi rasismia.

• "Se tarkoittaa, että ei saa olla kansallista kulttuuria, joka kieltäytyisi sekoittumasta muiden kulttuurien ja rotujen kanssa."

Pohjos-Korea taitaa olla niitä harvoja paikkoja missä noin ajatellaan ja sekin taitaa olla ent-Neuvostoliiton ja Kiinan tuella.

"Lopputulos atacin ihanteelle olisi yksi ainoa rotu ja kulttuuri."

Mikäli peilaamme meidän kahden ajatusmaailmaa, kyllä minusta maailmaan ja Suomeen saa mahtua erillaisia ihmisiä ihonväristä, sukupuolesta tai uskonnosta riippumatta.

Entä sinun?

"Todennäköisesti sellainen maailma olisi yhtä ”syrjivä ja rasistinen” kuin tuntemamme nykyinen maailma. Ei ole mitään syytä olettaa, että kulttuurien ja rotujen sekoittaminen vähentäisi rasismia."

Se ei onneksi ole oma visioni maailmasta ja tulevaisuudesta. Mutta perehdyttäminen erillaisiin ihmisiin ja oppiminen kulttuureista vähentää ennakkoluuloja, "luulo ei ole tiedon väärti".

Ja kaikki ihmiset ovat yhtä ja samaa rotua joka myös tunnetaan nimellä Homo Sapiens.
        Mikäli ihmiset olisivat erirotua, ei lisääntyminen silloin mahdollista erimaalaisten kanssa.

• "Se tarkoittaa, että ei saa olla kansallista kulttuuria, joka kieltäytyisi sekoittumasta muiden kulttuurien ja rotujen kanssa."

Kuka on kieltämässä kansallista kulttuuria? Ihmisrotuja on vain yksi, uskis hyvä. Juttusi ovat kaikuja 1800 luvulta.
        Mitä eri ihmsiryhmien sekoittumiseen tulee, niin onhan se yhdistyneessä maailmassa ennenmmin tai myöhemmin ainakin jossain määrin edessä. Itse en näe siinä mitään pahaa. Päin vastoin ihmiskunnan geenipoolin kannalta asia on todennäköisesti positiivinen. Minä kun en usko valkoiseen herrarotuun.
        Ja eikö Jeesuskin ollut juutalainen?

• atac kirjoitti:

"Se tarkoittaa, että ei saa olla kansallista kulttuuria, joka kieltäytyisi sekoittumasta muiden kulttuurien ja rotujen kanssa."

Pohjos-Korea taitaa olla niitä harvoja paikkoja missä noin ajatellaan ja sekin taitaa olla ent-Neuvostoliiton ja Kiinan tuella.

"Lopputulos atacin ihanteelle olisi yksi ainoa rotu ja kulttuuri."

Mikäli peilaamme meidän kahden ajatusmaailmaa, kyllä minusta maailmaan ja Suomeen saa mahtua erillaisia ihmisiä ihonväristä, sukupuolesta tai uskonnosta riippumatta.

Entä sinun?

"Todennäköisesti sellainen maailma olisi yhtä ”syrjivä ja rasistinen” kuin tuntemamme nykyinen maailma. Ei ole mitään syytä olettaa, että kulttuurien ja rotujen sekoittaminen vähentäisi rasismia."

Se ei onneksi ole oma visioni maailmasta ja tulevaisuudesta. Mutta perehdyttäminen erillaisiin ihmisiin ja oppiminen kulttuureista vähentää ennakkoluuloja, "luulo ei ole tiedon väärti".

Ja kaikki ihmiset ovat yhtä ja samaa rotua joka myös tunnetaan nimellä Homo Sapiens.
        Mikäli ihmiset olisivat erirotua, ei lisääntyminen silloin mahdollista erimaalaisten kanssa.

”Mikäli peilaamme meidän kahden ajatusmaailmaa, kyllä minusta maailmaan ja Suomeen saa mahtua erillaisia ihmisiä ihonväristä, sukupuolesta tai uskonnosta riippumatta.
        Entä sinun?”

Minun maailmani ei romahda, jos kansat, rodut ja kulttuurit eivät sekoitu toisiinsa. Rasismin torjumiseksi voidaan varmasti tehdä muutakin kuin sekoittaa rodut ja kulttuurit toisiinsa.

Todennäköisesti valkoinen rotu ei ole kaikkein rasistisin, vaan muut rodut ovat vähintään yhtä rasistisia, jos saavat valta-aseman. Näin ollen rasismia on mahdotonta torjua. Rasismin määrä pysyy samana rodusta riippumatta.

• "Rasismin torjumiseksi voidaan varmasti tehdä muutakin kuin sekoittaa rodut ja kulttuurit toisiinsa."

Siksi on olemassa päiväkodit, koulut jne. Jotta opimme itsestämme ja ympäristöstä, sekä toisista kulttuureista ja ihmisistä. Ja kulttuurien ja ihmisten sekoittuminen on väistämätöntä ja sitä on tapahtunut ja tapahtuu kokoajan. Itselläni sukujuuret tulevat isänpuolelta perimätiedon mukaan Turkin suunnalta. Ja isolla osalla Suomalaisista on joko Venäläisiä tai Ruotsalaisia sukujuuria.

"Todennäköisesti valkoinen rotu ei ole kaikkein rasistisin, vaan muut rodut ovat vähintään yhtä rasistisia, jos saavat valta-aseman. Näin ollen rasismia on mahdotonta torjua. Rasismin määrä pysyy samana rodusta riippumatta."

Rasismin määrässä ei siis kummallakaan ole pelättävää.
        Mutta sille ei, että me ihmiset tarvitsemme toisiamme ja tulevaisuudessa entistä enemmän. Ja siinä juuri erillaiset vähemmistöt voivat auttaa tiedonsaannissa.

• Ateisti1982EiKirj

"Mitä rikasta siinä muuten on, että kaikki maailman rodut sekoitetaan keskenään?"

Mitä rikasta siinä on, että kaikki suomalaiset hankkisivat VAIN keskenään lapsia? Sinä nyt hankkisit lapsen vaikka ennemmin äitisi tai tätisi kanssa kuin ulkomaalaisen kanssa?! Pääasia sinulle on, että on vaan samaa rotua ja suomalainen!
        Se, että Suomessa uskovat ovat lisääntyneet (eikä vain harrastaneet seksiä) lähisukulaisen kanssa kertoo siitä, miksi täällä Suomessa on teitä "hartaita uskovia" -aivot eivät kehity lähisukulaisten lapsilla!

• eix.oo.toosi.kiva.hei
        atac kirjoitti:

"Rasismin torjumiseksi voidaan varmasti tehdä muutakin kuin sekoittaa rodut ja kulttuurit toisiinsa."

Siksi on olemassa päiväkodit, koulut jne. Jotta opimme itsestämme ja ympäristöstä, sekä toisista kulttuureista ja ihmisistä. Ja kulttuurien ja ihmisten sekoittuminen on väistämätöntä ja sitä on tapahtunut ja tapahtuu kokoajan. Itselläni sukujuuret tulevat isänpuolelta perimätiedon mukaan Turkin suunnalta. Ja isolla osalla Suomalaisista on joko Venäläisiä tai Ruotsalaisia sukujuuria.

"Todennäköisesti valkoinen rotu ei ole kaikkein rasistisin, vaan muut rodut ovat vähintään yhtä rasistisia, jos saavat valta-aseman. Näin ollen rasismia on mahdotonta torjua. Rasismin määrä pysyy samana rodusta riippumatta."

Rasismin määrässä ei siis kummallakaan ole pelättävää.
        Mutta sille ei, että me ihmiset tarvitsemme toisiamme ja tulevaisuudessa entistä enemmän. Ja siinä juuri erillaiset vähemmistöt voivat auttaa tiedonsaannissa.

"me ihmiset tarvitsemme toisiamme ja tulevaisuudessa entistä enemmän"

Aijai, oli se tuo vaan niin kauniisti sanottu.

Immonen tarvitsee lukijoita face-seinälleen, ehkä kai muitakin kuin koulu- ja nettikaverinsa (joista niistäkin vain median työllistämät siellä jaksavat roikkua). Iltalehti tarvitsee lukijoikseen seiniensä sisälle jumittuneet mt-potilaita, alkoholisteja ja vankilasta vapautuneita. Yrittäjä tarvitsee työtöntä nuorta halpatyövoimaksi.

Mikä ihana maailma. Ja kaikken parasta tässä ovat juuri nämä ihmiset. Jotka tarvitsevat toisiaan, kukaan ei ehkä enää koskaan tule tuntemaan itseään tarpeettomaksi.

• ”Vanhaan maailmaan” kuuluu jäänteitä kulttuureista ja ihmisroduista. Uudessa maailmassa kaikki on toisin: rodut ja kulttuurit ovat nätisti sulautuneet tosiinsa ja sukupuolet neutraaleja.

• fda

Ja Samin jutut taas harhaiset. On sinut tehokkaasti hypnotisoitu.

• terrakottaspaniel

Yle on valtion täysin rahoittama poliittinen iskuase. Sen tarkoitus ei ole olla puolueeton vaan ajaa valtaapitävien poliitista agendaa.
      Valta on vaan RKP:llä ja sen antivihollinen on perussuomalaiset. Työntekijäpuolella vasemmistovalta on helppo ohjata tätä vihollista vastaan.
      Tämä agressiivinen malli on otettu ruotsista kuten muukin RKP:n agenda.

Suomen talous on luhistumassa. Silti tärkeintä tuntuu olevan kuinka monta elintasopakolaista tänne saadaan viimeisillä velkarahoilla vielä lisää.

• hlölöh

Sitä saa mitä tilaa. Naurettavaa inistä poliittisesta ajojahdista. Miksi kirjoitta julkisesti tuoolaista jos ei halua julkisuutta. Mutta sitähän Immonen halusi, miksi nyt sitten kitisee.

Halusi ilmeisesti samanmielisiltä selkääntaputtelua, mutta erimieltä olevat ei saisi kommentoida?

Mamba-orkesterin liideri Tero Vaara kannusti Immosta. Vaara kitisi että menettää työtilaisuuksia mielipiteidensä takia. Niin kai se on että keikkajärjestäjä valikoi haluamansa artistit. Jos ei halua palkata Mambaa Teron mielipiteiden takia niin minkäs sille Tero voi.

Tuskinpa Imonenkaan järjestönsä pippaloihin ihan ketä vaan artistiksi buukkaisi?

KIrjoitti englanniksi, ei siis kannata itseä jos tulee kansaivälistäkin lunta tupaan. Kirjoitti, julkaisi kaiketi yön tunteina. Kannattais olla virkeempi kun somessa kohkaa.

"Breivikin muistopäivä" ilmeinen innoittaja kirjoitukselle. Viitsii vielä kiistää tämän. Ei voi olla etteikö Immonen muistaisi ulkoa tämän itselleen tärkeän päivämäärän.

Mitäköhän mieltä Immonen on uskonnonvapaudesta? Jos vastustaa monikultturisuutta, niin ilmeisesti kristinuskon olisi hänen mielestään oltava ainoa sallittu uskonto Suomessa, ja vieläpä kaikille pakollinen uskonto - sata vuotta ajassa taaksepäin on Immosen mieli.

Tuskinpa Suomi on pitkään, jos liki koskaan, ollut niin yksikulttuurinen kuin Immonen kuvittelee. Miten sellaiseen tilaan voisi edes päästä?

• YLE.ON.TURHA

Niin, ja Yle omalta osaltaan koittaa vielä lisätä Immosen näkyvyyttä ja julkisuutta kun oikein Ylen tyhmimmästä päästä olevat bloggarit häntä kommentoivat.

Tekemällä tehty turha kohu, jota Ylekin pitää yllä, verovaroin. Yle joutaisi kerta kaikkiaan lopettaa, turhempaan ei voisi yhteiskunnan rahoja käyttää.

• yäx
        YLE.ON.TURHA kirjoitti:

Niin, ja Yle omalta osaltaan koittaa vielä lisätä Immosen näkyvyyttä ja julkisuutta kun oikein Ylen tyhmimmästä päästä olevat bloggarit häntä kommentoivat.

Tekemällä tehty turha kohu, jota Ylekin pitää yllä, verovaroin. Yle joutaisi kerta kaikkiaan lopettaa, turhempaan ei voisi yhteiskunnan rahoja käyttää.

"Yle joutaisi kerta kaikkiaan lopettaa, turhempaan ei voisi yhteiskunnan rahoja käyttää."
        Eli kaupallisten kanavien hirvittävää ripulipaskaa vaan mainoskatkoin tilalle. Ou jees.

• teini.intelligentille
        yäx kirjoitti:

"Yle joutaisi kerta kaikkiaan lopettaa, turhempaan ei voisi yhteiskunnan rahoja käyttää."
        Eli kaupallisten kanavien hirvittävää ripulipaskaa vaan mainoskatkoin tilalle. Ou jees.

Ihan sama, en minä kuuntele sitäkään. Pointti on siinä, että siitä minä en maksa, koska ostan tuotteita, joiden mainoskustannukset ovat pienimpiä mahdollisia.

• påpåpåpåpå
        teini.intelligentille kirjoitti:

Ihan sama, en minä kuuntele sitäkään. Pointti on siinä, että siitä minä en maksa, koska ostan tuotteita, joiden mainoskustannukset ovat pienimpiä mahdollisia.

Kuten?

• kuten.miten.joten.täten
        påpåpåpåpå kirjoitti:

Kuten?

Perunoita, kaurahiutaleita, nauriita, lanttuja, porkkanoita, torimustikoita, lanttukukkoja... huoh, pitääkö ne kaikki tosiaan luetella?

Kotimaisia vihanneksi nyt tosin mainostetaan jonkin verran, mutta enpä ole kuullut juuri kaupallisilla radiokanavilla sitä tehtävän. En kyllä kuuntele niitä niin paljon, että tietäisin. En minä jaksa kuunnella mitään "suosikkijuontajia" kun itsekin keksin parempia vitsejä kuin ne ääliöt.

• Totuus on, että vähintään 50% väestöstä on samaa mieltä Immosen kanssa: monikulttuurisuudesta on tulossa painajainen, joka ainoastaan tulee pahenemaan.
      Toisille rikkaus, toisille painajainen. Ymmärrettävää on, että ne joille se on rikkaus, eivät katso hyvällä niitä, joille se on painajainen. Suvaitsevaistosta on tullut alati enemmän suvaitsematon.

• "Totuus on, että vähintään 50% väestöstä on samaa mieltä Immosen kanssa: monikulttuurisuudesta on tulossa painajainen, joka ainoastaan tulee pahenemaan"

Totuus on, että kirjoiotat täyttä paskaa. Suomalaisista pieni osa sortuu uusnatsien retoriikkaan ja rotuoppiin, joihin Immosen jutut perustuvat. En olisi luullut, että kukaan kristittynä itseään pitävä puolustaisi sellaista aatetta, mutta sinun kohdallasi en ihmettele enää mitään.

• agnoskepo kirjoitti:

"Totuus on, että vähintään 50% väestöstä on samaa mieltä Immosen kanssa: monikulttuurisuudesta on tulossa painajainen, joka ainoastaan tulee pahenemaan"

Totuus on, että kirjoiotat täyttä paskaa. Suomalaisista pieni osa sortuu uusnatsien retoriikkaan ja rotuoppiin, joihin Immosen jutut perustuvat. En olisi luullut, että kukaan kristittynä itseään pitävä puolustaisi sellaista aatetta, mutta sinun kohdallasi en ihmettele enää mitään.

Hitler oli siis oikeassa: jos rotupuhtautta ja kulttuuria ei puolusteta, kulttuurit ja rodut menetetään, ja jäljelle jää sulatusuunimössöä.
        Puhtaan rodun edustajilla on tarve sekoittaa rodut toisiinsa, jotta voisivat kokea olevansa kehityksen ja ylevyyden edustajia. Vähän sama kuin ampuisi kuulan kallonsa ja kokisi tekevänsä suuren palveluksen ihmiskunnalle.

• Nyt kyllä tuli taas sen verran sairasta kakkaa, etten voi olla kommentoimatta.

"Hitler oli siis oikeassa: jos rotupuhtautta ja kulttuuria ei puolusteta, kulttuurit ja rodut menetetään, ja jäljelle jää sulatusuunimössöä."

Kaikki maat ovat sulatusuunimössöä. Amerikka, Venäjän, Saksa, Kiina yksinkertaisesti siitä syystä, että kaikki me omaamme geneettisesti Afrikkalaiset juuret.

"Puhtaan rodun edustajilla on tarve sekoittaa rodut toisiinsa, jotta voisivat kokea olevansa kehityksen ja ylevyyden edustajia. Vähän sama kuin ampuisi kuulan kallonsa ja kokisi tekevänsä suuren palveluksen ihmiskunnalle."

Hitlerin kohdalla se todella oli palvelus ihmiskunnalle ja itselleen. Itselleen siksi, ettei jäänyt Puna-Armeijan nöyryyttämäksi. Ihmiskunnalle siksi että siihen loppui kolmannen valtakunnan tarina, sota ja samalla romuttui haaveet ihmisten jalostamisesta pseudotieteellisellä rotuhygienialla joka jo muutenkin oli kirjaimellisesti tuhoon tuomittu yritys.

• Ateisti1982EiKirj
        agnoskepo kirjoitti:

"Totuus on, että vähintään 50% väestöstä on samaa mieltä Immosen kanssa: monikulttuurisuudesta on tulossa painajainen, joka ainoastaan tulee pahenemaan"

Agnoskepo,
        Olen aina sanonut että kristinusko ja natsismi kulkevat käsi kädessä!?

• atac kirjoitti:

Nyt kyllä tuli taas sen verran sairasta kakkaa, etten voi olla kommentoimatta.

"Hitler oli siis oikeassa: jos rotupuhtautta ja kulttuuria ei puolusteta, kulttuurit ja rodut menetetään, ja jäljelle jää sulatusuunimössöä."

Kaikki maat ovat sulatusuunimössöä. Amerikka, Venäjän, Saksa, Kiina yksinkertaisesti siitä syystä, että kaikki me omaamme geneettisesti Afrikkalaiset juuret.

"Puhtaan rodun edustajilla on tarve sekoittaa rodut toisiinsa, jotta voisivat kokea olevansa kehityksen ja ylevyyden edustajia. Vähän sama kuin ampuisi kuulan kallonsa ja kokisi tekevänsä suuren palveluksen ihmiskunnalle."

Hitlerin kohdalla se todella oli palvelus ihmiskunnalle ja itselleen. Itselleen siksi, ettei jäänyt Puna-Armeijan nöyryyttämäksi. Ihmiskunnalle siksi että siihen loppui kolmannen valtakunnan tarina, sota ja samalla romuttui haaveet ihmisten jalostamisesta pseudotieteellisellä rotuhygienialla joka jo muutenkin oli kirjaimellisesti tuhoon tuomittu yritys.

”Kaikki maat ovat sulatusuunimössöä. Amerikka, Venäjän, Saksa, Kiina”

Aatteellinen eromme on, että mielestäsi on oikein pyrkiä sekoittamaan rodut ja kulttuurit toisiinsa. Minun mielestä se ei ole oikein, vaan maailmaan on mahtunut eri kulttuurit ja rodut tähänkin asti.

Se, että ”teillä on unelma” ihmiskunnasta, jossa kaikki rodut ja kulttuurit ovat sulatettu toisiinsa, ei tarkoita sitä, että ”unelmanne” olisi entistä parempi. Utopiat yleensä raukeavat tyhjiin hirvittävien seurauksien saattelemana. Aiheuttamanne vahinko voi olla peruuttamaton, mutta ihminen on hyvä selviytymään. Todennäköisesti sinua älykkäämmät valkoiset ”natsit” järjestäytyvät ja lopettavat ”unelmanne”. Historia tulee toistamaan itseään.

• "Aatteellinen eromme on, että mielestäsi on oikein pyrkiä sekoittamaan rodut ja kulttuurit toisiinsa. Minun mielestä se ei ole oikein, vaan maailmaan on mahtunut eri kulttuurit ja rodut tähänkin asti."

Myös omaan maailmaani mahtuvat eri kulttuurit ja ihmiset että näiden sekoitukset.

"Aiheuttamanne vahinko voi olla peruuttamaton, mutta ihminen on hyvä selviytymään. Todennäköisesti sinua älykkäämmät valkoiset ”natsit” järjestäytyvät ja lopettavat ”unelmanne”. Historia tulee toistamaan itseään."

Valitettavasti en ole koskaan tavannut älykästä valkoista natsia. Eikä natsit sodissakaan onnistuneet lopettamaan maahanmuuttoa, vaan kiihdyttivät sitä kun saivat lopulta liittoutuneet tunkeutumaan Saksaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438050260166.html

"Suomalaiset maahanmuuttajat kohtasivat rankkaa rasismia Amerikassa – pidettiin ali-ihmisinä"

• EiPerpanssi

Kun vastustaa monikulttuurisuutta niin silloin vastustaa myös ITSEÄÄN! Tämä fakta ei vain ole tullut natsi-Immosen kaltaisen idiootin mieleen. No, kyseinen aatemaailma ei olekaan kytköksissä älyyn mitenkään.

• Onhan se hirveetä Breivikiläistä ajattelua, että haluaisi lisätä suomalaisten syntyvyyttä ja kansallista identiteettiä, ihan kauheeta se on...
      Suomalaiset eivät osaa vihervasemmiston mielestä vielä hävetä itseään tarpeeksi. Jotkut Breivikin veljet saattavat olla jopa ylpeitä valkosista suomalaisista juuristaan.

Niin ja minä en kuulu niihin valkoisiin suomalaisiin, olen nimittäin sekunda-neekeri. Katsokaa nyt ihmeessä profiilini ja miettikää haluatteko monikulttuurin edustajia lisää. Ajattelin lähinnä teitä, miten voitte inhota itseänne niin paljon.

• fda

Jaa. Ei suomalaisuudessa ole hävettävää, eikä siinäkään että olet rotujen sekoitus. Jos menee ajassa taaksepäin tuhansia vuosia niin löydämme jokainen itsestämme kaikenlaisia esi-isiä. Sinunkin uskontosi löysi ensin seuraajia afrikasta ennen kuin suomalaisuutta tuli uudelleenmäärittelemään ja perinteitä muuttamaan.

• fda kirjoitti:

Jaa. Ei suomalaisuudessa ole hävettävää, eikä siinäkään että olet rotujen sekoitus. Jos menee ajassa taaksepäin tuhansia vuosia niin löydämme jokainen itsestämme kaikenlaisia esi-isiä. Sinunkin uskontosi löysi ensin seuraajia afrikasta ennen kuin suomalaisuutta tuli uudelleenmäärittelemään ja perinteitä muuttamaan.

Ehkäpä kivet huutavat - kaltaiseni rotujen sulatusuunin läpikäyneet - saisivat teidät ajattelemaan, että kultuurinne ja rotunne olisi ollut säilyttämisenarvoista. Itsehän te ette enää näe itsellänne arvoa. Teidät on opetettu inhoamaan rotuanne ja kulttuurianne. Teidät on aivopesty siihen, että olette velkaa tuottelle, jonka olette luoneet eli meille sameille, jotka edustamme ihannettane rotujen sekoittumisesta.

• asfgasfgs
        sami-a kirjoitti:

Ehkäpä kivet huutavat - kaltaiseni rotujen sulatusuunin läpikäyneet - saisivat teidät ajattelemaan, että kultuurinne ja rotunne olisi ollut säilyttämisenarvoista. Itsehän te ette enää näe itsellänne arvoa. Teidät on opetettu inhoamaan rotuanne ja kulttuurianne. Teidät on aivopesty siihen, että olette velkaa tuottelle, jonka olette luoneet eli meille sameille, jotka edustamme ihannettane rotujen sekoittumisesta.

Olet sinä taas sekaisin.

• EiPerpanssi

"Onhan se hirveetä Breivikiläistä ajattelua, että haluaisi lisätä suomalaisten syntyvyyttä ja kansallista identiteettiä, ihan kauheeta se on..."

Onko se natsi-Immonen sanonut että alkuperäisen kulttuurisen ja etnisen ryhmän, eli suomalaisten syntyvyyttä pitäisi pystyä jollakin taikatempulla lisäämään? Muulla tavalla se ei nimittäin edes onnistu. Mutta natseilla on vastaus aina kaikkeen. Eli kun muuta etnistä ryhmää vähentää niin, suhteessa toista on silloin enemmän. Niin se homma oikeasti toimii.

Vertailu Breivikiin tässä asiassa johtuu ideoligisista yhtäläisyyksistä, ei naamojen väristä tai olemattomasta häpeän tunteesta. Suomalaiset ovat kyllä niin tyhmiä että hävetä pitäisikin. Eikä tämä komentti liity vihervasemmistoon vaan oikeisiin kokemuksiin ja järjen käyttöön.

• "Ajattelin lähinnä teitä, miten voitte inhota itseänne niin paljon."

Emme vihaa, se on vain harhaluulosi, jälleen kerran.

• häpeä.häpeä.häpeä
        ertert kirjoitti:

"Ajattelin lähinnä teitä, miten voitte inhota itseänne niin paljon."

Emme vihaa, se on vain harhaluulosi, jälleen kerran.

Mutta syytä teillä kyllä olisi, Jumalan hylkäämät Jumalan kieltäjät!

• EiPerpanssi kirjoitti:

"Onhan se hirveetä Breivikiläistä ajattelua, että haluaisi lisätä suomalaisten syntyvyyttä ja kansallista identiteettiä, ihan kauheeta se on..."

Onko se natsi-Immonen sanonut että alkuperäisen kulttuurisen ja etnisen ryhmän, eli suomalaisten syntyvyyttä pitäisi pystyä jollakin taikatempulla lisäämään? Muulla tavalla se ei nimittäin edes onnistu. Mutta natseilla on vastaus aina kaikkeen. Eli kun muuta etnistä ryhmää vähentää niin, suhteessa toista on silloin enemmän. Niin se homma oikeasti toimii.

Vertailu Breivikiin tässä asiassa johtuu ideoligisista yhtäläisyyksistä, ei naamojen väristä tai olemattomasta häpeän tunteesta. Suomalaiset ovat kyllä niin tyhmiä että hävetä pitäisikin. Eikä tämä komentti liity vihervasemmistoon vaan oikeisiin kokemuksiin ja järjen käyttöön.

”Onko se natsi-Immonen sanonut että alkuperäisen kulttuurisen ja etnisen ryhmän, eli suomalaisten syntyvyyttä pitäisi pystyä jollakin taikatempulla lisäämään?”

Myös suomalaisen syntyvyyden tukeminen oli osa Immosen taantumuksellisista manifestia.

”Mutta natseilla on vastaus aina kaikkeen. Eli kun muuta etnistä ryhmää vähentää niin, suhteessa toista on silloin enemmän. Niin se homma oikeasti toimii.”

Suomalaisten osuus maailmanväestöstä on marginaalinen, joten suomalaisten lisääntymistä tuskin noteeraavat muut kuin rasismin vastaiset tahot. Heidän mielestä suomalaisia on liikkaa, joten teitä tulee vähentää, jottei rasismiongelma rehottaisi Suomen (natsien) maassa.

”Vertailu Breivikiin tässä asiassa johtuu ideoligisista yhtäläisyyksistä”

Enemmistö on samaa mieltä Immosen ja jopa Breivikin kanssa. Monikulttuurisuus on painajainen. Jos enemmistö saisi päättää, Suomessa on jo tarpeeksi monikulttuurin edustajia. Äänekäs vähemmistö Suomessa vaatii suomalaisperäisen kulttuurin ja rodun tuhoa. Kyse on internatsismista, jossa suositaan vierasperäisiä ja pyritään tuhoamaan oma kulttuuri.

Natsi: oma kulttuuri, oman kansan ja rodun etu.
        Internatsi: vierasperäisten kulttuuri, vieraan rodun ja kansan etu.
        Natsi: koti, uskonto ja isänmaa
        Internatsi: vierasperäisten koti, uskonto ja muiden maa

• sami-a kirjoitti:

”Onko se natsi-Immonen sanonut että alkuperäisen kulttuurisen ja etnisen ryhmän, eli suomalaisten syntyvyyttä pitäisi pystyä jollakin taikatempulla lisäämään?”

Myös suomalaisen syntyvyyden tukeminen oli osa Immosen taantumuksellisista manifestia.

”Mutta natseilla on vastaus aina kaikkeen. Eli kun muuta etnistä ryhmää vähentää niin, suhteessa toista on silloin enemmän. Niin se homma oikeasti toimii.”

Suomalaisten osuus maailmanväestöstä on marginaalinen, joten suomalaisten lisääntymistä tuskin noteeraavat muut kuin rasismin vastaiset tahot. Heidän mielestä suomalaisia on liikkaa, joten teitä tulee vähentää, jottei rasismiongelma rehottaisi Suomen (natsien) maassa.

”Vertailu Breivikiin tässä asiassa johtuu ideoligisista yhtäläisyyksistä”

Enemmistö on samaa mieltä Immosen ja jopa Breivikin kanssa. Monikulttuurisuus on painajainen. Jos enemmistö saisi päättää, Suomessa on jo tarpeeksi monikulttuurin edustajia. Äänekäs vähemmistö Suomessa vaatii suomalaisperäisen kulttuurin ja rodun tuhoa. Kyse on internatsismista, jossa suositaan vierasperäisiä ja pyritään tuhoamaan oma kulttuuri.

Natsi: oma kulttuuri, oman kansan ja rodun etu.
        Internatsi: vierasperäisten kulttuuri, vieraan rodun ja kansan etu.
        Natsi: koti, uskonto ja isänmaa
        Internatsi: vierasperäisten koti, uskonto ja muiden maa

>Jos enemmistö saisi päättää, Suomessa on jo tarpeeksi monikulttuurin edustajia.
        Saavathan he päättää. Äänet vain persujen oikeistosiivelle. Pitäisikö järkätä uudet vaalit, kun enemmistö viimeksi unohti äänestää omia edustajiaan?

• häpeä.häpeä.häpeä kirjoitti:

Mutta syytä teillä kyllä olisi, Jumalan hylkäämät Jumalan kieltäjät!

Parempi ehkä niin kuin olla todellisuuden hylkäämä todellisuudenkieltäjä.

• RepeRuutikallo kirjoitti:

>Jos enemmistö saisi päättää, Suomessa on jo tarpeeksi monikulttuurin edustajia.
        Saavathan he päättää. Äänet vain persujen oikeistosiivelle. Pitäisikö järkätä uudet vaalit, kun enemmistö viimeksi unohti äänestää omia edustajiaan?

Vasemmisto pyrkii hiljentämään enemmistön.
        Vallalla on vain yksi hyväksyttävä totuus, ja se on se että kantasuomalaisia on liikaa suhteessa vierasperäisiin. Näin ollen puheet siitä, että Suomeen pitää saada lisää vierasperäisiä, on hyväksyttävää. Se, että joku voi pahoin ja kokee kehityksen painajaismaisena, ei ole hyväksyttävää.

• fda
        sami-a kirjoitti:

"Ehkäpä kivet huutavat - kaltaiseni rotujen sulatusuunin läpikäyneet - saisivat teidät ajattelemaan, että kultuurinne ja rotunne olisi ollut säilyttämisenarvoista."

No sinä lähi-idän tuontiuskonnon edustajana varmasti ajattelet suomalaisen kulttuurin parasta, kunhan se vaan on sellainen osa sitä perinnettä mitä kristityt eivät aikoinaan hävittäneet.

Se, että sinä et ole "puhdasrotuinen" ei tee sinusta parempaa, eikä huonompaa.

"Itsehän te ette enää näe itsellänne arvoa. Teidät on opetettu inhoamaan rotuanne ja kulttuurianne. Teidät on aivopesty siihen, että olette velkaa tuottelle, jonka olette luoneet eli meille sameille, jotka edustamme ihannettane rotujen sekoittumisesta."

Mutta Sami, miksi sinun täytyy valehdella minun mielipiteistäni? Ethän sinä tunnu niistä ymmärtävän hölkäsen pöläystä. Sinut on vaan aivopesty lähi-idän uskontoon, joka sisältää pelkkää itseinhoa sinulle. Jos haluat ryhtyä suomalaiseksi niin hylkää nuo tuontiuskonnot ja ala viettämään aikaa luonnossa ja saunassa. Niin ei sinunkaan tarvitse lähi-idän uunojen keksimiin juttuihin uskoa "suomalaisena kulttuurina".

• Ateisti1982EiKirj

Ymmärräthän, että varsin monet suomalaiset ovat peräisin vieraskansoista 1400-luvulta ellei aikaisemminkin. Miksi tämä monikansallisuuden taistelu vasta 2000-luvulla?

Itse olen peräisin osittain viiden sukupolven takaa niinkin läheltä kuin 1800-luvulta baltiansaksalaisesta ja liivinmaalaisesta. Ajattelisit hieman (jos edes pystyt) mitä se vastaavilleni suomalaisille saattaa merkitä vai pitäisikö esimerkiksi minun olla puolustamatta kantojani ja hyväksyä Immosen kaltaisen rasistin mielipiteet!? Älä unta näe!!

• EiPerpanssi
        sami-a kirjoitti:

Vasemmisto pyrkii hiljentämään enemmistön.
        Vallalla on vain yksi hyväksyttävä totuus, ja se on se että kantasuomalaisia on liikaa suhteessa vierasperäisiin. Näin ollen puheet siitä, että Suomeen pitää saada lisää vierasperäisiä, on hyväksyttävää. Se, että joku voi pahoin ja kokee kehityksen painajaismaisena, ei ole hyväksyttävää.

Onko tosiaan noin vai? Nythän on nimenomaan vallalla jokin typerä käsitys että tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa. Ja tämän teorian kantaisä on Juhana Vartiainen joka on ENTINEN demari. Hän loikkasi Kokoomukseen juuri siksi, koska koki maaperän maahanmuuttopolitiikalleen olevan suotuisampi siellä. Mene ja tiedä, hän saattoi juuri siksi tulla myös eduskuntaan valituksi.

Kukaan ehjällä pääkopalla liikkeellä oleva ei halua tähän maahan porukkaa muualta, koska omien työttömien kanssa on aivan tarpeeksi tekemistä. Eri asia on sitten se, että välitetäänkö siitä tilanteesta, ja jo mahdollisesti menetetyistä sukupolvista, ollenkaan. Tämän hetken porvariperpanssipolitiikasta päätellen ei taideta juurikaan välittää. Joten tästä seuraa lisääntyvää maahanmuuttoa ja ainakin vahvistuvaa monikulttuurisuutta. Ja siitä taas seuraa lisää ongelmia yhteiskuntaan, joka on tavallaan jopa helppo ymmärtää. Muutos on liian nopeaa ja rajua. Lisäksi, mikäli osaaminen saadaan oikeasti tuotettua muualta edullisemmin, on se aika paha potku kantaväestön palleaan.
        http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3034715/ulkomaalaistenosuuskuvio3.gif

Ja tosiaan, yksi sellainen huomio, jonka moni on jo tehnytkin, koskee nykyisten kantasuomalaisten omia taustoja. Aika harva taitaa olla täysin "puhdas" suomalainen. Itselläni asia on myös näin, samaten vaimollani. Sama tosiasia pistää ihmetyttämään Immosen kommentteja yhä enemmän, koska hänen vaimonsa edustaa monikulttuurisuutta, koska on mamu ja lisäksi vielä muslimi.

Kuten taisin jo aiemmin todeta, kun vastustat monikulttuurisuutta, vastustat silloin myös itseäsi ja läheisiäsi, tavalla tai toisella. Kyllä ihmisen ajatusten tonavaa näissä asioissa on aivan saatanan vaikea tajuta. Varsinkin kun ollaan vastustamassa tai tuhoamassa jotakin. Tästä syystä en koe olevani ihmistyyppi jota ylevästi kutsutaan "perussuomalaiseksi".

• nyt.se.selvisi
        Ateisti1982EiKirj kirjoitti:

Ymmärräthän, että varsin monet suomalaiset ovat peräisin vieraskansoista 1400-luvulta ellei aikaisemminkin. Miksi tämä monikansallisuuden taistelu vasta 2000-luvulla?

Itse olen peräisin osittain viiden sukupolven takaa niinkin läheltä kuin 1800-luvulta baltiansaksalaisesta ja liivinmaalaisesta. Ajattelisit hieman (jos edes pystyt) mitä se vastaavilleni suomalaisille saattaa merkitä vai pitäisikö esimerkiksi minun olla puolustamatta kantojani ja hyväksyä Immosen kaltaisen rasistin mielipiteet!? Älä unta näe!!

"Itse olen peräisin osittain viiden sukupolven takaa niinkin läheltä kuin 1800-luvulta baltiansaksalaisesta ja liivinmaalaisesta."

No sen kyllä huomaa. Kunnon jäyhä härmäläinen ei jaksaisi hillua henkisesti kuten sinä. Ei ihme, että olet ateisti. Yrität vaan salaa nostaa sen tuontijumalasi Perkunaksen meidän kansallisen ja ikiaikaisen kristinuskon Jumalamme tilalle!

• Ihmiskunta yhdentyy, niin että lopulta jäljellä on yksi rotu, uskonto, kieli ja kulttuuri.
      Kaikken on oltava ykseyden nimissä yhtä. Erilaisuutta ei silloin tarvitse suvaita, koska kaikki ovat samanlaisia. Aika näyttää toteutuuko "unelma".

• 327387587235

"Ihmiskunta yhdentyy, niin että lopulta jäljellä on yksi rotu, uskonto, kieli ja kulttuuri."

Ruotsalaiset ovat jo luopuneet äidinkielestään. Ruotsalaislasten ei tarvitse enää välttämättä opetella koulussa ruotsia, englannin opiskelu riittää.

• Feministit lisääntyvät maahanmuuton avulla, homot adoption avulla.

• åpåpåpåpå

Jos YLE-vero poistettaisiin ja tilalle tulisi vapaaehtoinen maksu, maksaisin sen vaikka vain vittuillakseni teille kiihkoilijoille.

• mikäpä.siinä

Kävisi oikein hyvin. Ylehän ei vittuile kiihkoilijoille, vaan juuri aivan toiseen suuntaan. Siksi, että Yle, kuten muutkin mediat, elää kiihkoilusta.

Media rakastaa yhteiskunnallisia ongelmia yli kaiken, ja jos niitä ei ole sille riittävästi jo olemassa, se pyrkii edistämään uusien syntymistä. Eivät toimittajat sentään niin tyhmiä ole, etteivät käsittäisi omaa etuaan. Vaikka suomen kieli onkin joskus hakusessa ja aiheiden käsittely pinnallista.

• svedusvedu

Menkää Ruotsin ongelmalähiöihin katsomaan, mita monikulttuuri saa aikaan.

• Puhut asiaa.
        Miksi media vaikenee Ruotsin monikulttuurisuuden tuottamista ongelmista?
        Olisi outoa, jos "unelma" olisikin totta.

• Ateisti1982EiKirj

Oisko syynä kaltaisenne ruotsalaisen kantaväestön asenteet, mitä lähiöissä tapahtuu?

Ette suomalaisina osaa vaan elää erilaisten ihmisten kanssa ja se on se suurin syy (ette anna maahanmuuttajille mahdollisuutta sopeutua tänne) kun vaaditte yleensä että kaikkien tulee olla samanlaisia niin että Suomessa tulee tummaihoisellakin ihonväri olla paljon vaaleampi, uskonto tulee jokaisella ihmisellä olla kristinusko, kulttuurin tulee olla länsimainen, homojen tulee olla heteroita, suomalaisen miehen tulee käydä intti jne.

Mitä tulee maahanmuuttajiin niin kuvitelkaa, että tulisitte itse jostakin maasta, jossa on sotatila ja teidän tulisi hetkessä sopeutua vieraaseen maahan ja kulttuuriin juuri siihen maahan pakolaisena, mikä teille osoitetaan. Tuskin se niin vaan hetkessä kävisi ja odottaisitteko te itse kohdaltanne, että teidät karkoitettaisi pois maasta mitä toivotte niille jotka eivät tänne sopeudu (paskat, omaetunne vaan haisee!!), jollette sopeutuisi välittömästi niihin olosuhteisiin.

Monet suomalaiset vaativat muualta tulleilta hieman liikoja. Mietitään vaan kuinka huonosti Suomessa meni 1900-luvun alussa (tosin Venäjän vallan aikana), jolloin monet perheet muuttivat Suomesta Yhdysvaltoihin (ei välttämättä työn perässä vaan paremman elämän toivossa) tai 1960-70 -luvulla Ruotsiin (ei välttämättä työn perässä vaan paremman elämän toivossa).
        Joskus tulee meillekin sitten velvollisuuksia, eikä niitä erityisoikeuksia aina ole että nimenomaan suomalaiset saisimme ainoana kansana muuttaa paremman elämän toivossa jonnekin, jossa riittäisi elämässä aina sitä lämpöä ja aurinkoa ilman mitään vastavelvoitteita!

• semmoottia.vaan.sanun

Ettekö te ateistit osaa tehdä mitään yleistämättä. Minä en ole koskaan muuttanut mihinkään enkä tule muuttamaan, joten se mitä sanoit, ei koske minua. Minä olen yksilö, jolla on yksilöllinen ja henkilökohtainen suhde Jumalaani ja siinä sivussa kaikkeen muuhunkin ja sinä voit murrosikäisen yleistyksinesi mennä kuulumaan ateisti-brotherhoodiisi ihan keskenäsi. SO WHAT minulla on tekemistä amerikan kaivoksiin sekundamongoleiksi muuttaneiden isänmaanpettureiden kanssa?

• vm41

Immonen puhuu ihan asiaa, ei vain osannut, tai halunnut ilmaista kantaansa hienovaraisemmin.
      Perus syyhän asiaan on ulkomaalaisten sosiaalinen tietämättömyys, jota Suomalaiset viranomaiset vielä hyssyttelevät, sekä vähättelevät.
      Emme välttämättä tarvitse mitään vierasmaalaisten "rikasta kulttuuria" joka vääjäämättä syö meidän identiteettiämme lain suomin valtuuksin.
      Oman maan kansalaiset alkavat olla jo toisen luokan kansalaisia, joten ei ihme, jos "Immoset" alkavat nostaa päätään.
      Meiltä leikataa, heille kylvetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      2929
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      255
      2570
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1688
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1595
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1542
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1209
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1185
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1181
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      296
      1012
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    Aihe