Hyvä kirjoitus

tarralenkkari666

91

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi ajattelet miehistä kaikkea negatiivista? :-(

• kannustustaaa

Hyväähän se aattelee, kun haluaa antaa miehille vähän sitä kullankallista naisnäkökulmaa. "Älä ole tällaien idioottimies" on rakkaudella annettu neuvo.

• m-i-e-s

Miksi minä en kokenut, että minusta olisi ajateltu kaikkea negatiivista? =)

• tarralenkkari666

Osui ja upposi?

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Osui ja upposi?

Miksi et vastaa kysymykseen? >:-(

• tarralenkkari666

Joko olet lopettanut äitisi hakkaamisen?

En ajattele miehistä negatiivista.

Joko olet lopettanut äitisi hakkaamisen?

En ajattele miehistä negatiivista.

En muista nähneeni sinun koskaan sanovan mitään positiivistakaan.

• tarralenkkari666

Olen monesti kirjoittanut, että toisin kuin kaltaisesi väittävät, hyviäkin miehiä on.
        Se että monet miehet ovat "kunnollisia" ja seksistejä, ei tarkoita, että ajattelisin miehistä pahaa.

• Ex----------PUA
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Olen monesti kirjoittanut, että toisin kuin kaltaisesi väittävät, hyviäkin miehiä on.
        Se että monet miehet ovat "kunnollisia" ja seksistejä, ei tarkoita, että ajattelisin miehistä pahaa.

Näytä yksikin esimerkki.

Samoin, femakkokieltä havaittu, joten etsit toisin sanoen nice guyta joka nimenomaan on kiltisti räyskyttämässä kaverialueella, samalla kun nussitutat itseäsi jännämiehillä.

Eipä ollut taas vaikea päätellä, että miksi tuota tukeva kirjoitus oli mieleesi, ja miksi kukaan ei ole nähnyt sinun kirjoittaneen mitään hyvää miehistä.

• tarralenkkari666

En etsi nice guyta. En halua olla sellaisen kanssa missään tekemisissä. Näitten teidän karvaisten biseksuaali jännämiesten sijaintia olen tivannut useaan otteeseen.

Johan kirjoitin esimerkin. Tuota olen hokenut jo muistaakseni tässäkin ketjussa.

• m-i-e-s

On se hyvä kirjoitus ja siinä on paljon asiaa. Itse olin nuorempana herrasmies ja oli hyvinkin stereotyyppiset vaikutteet, muiden tai median luovaamasta maailmasta. Jossakin keskustelussa huomattavasti iäkkäämpi mies tokaisi, mies ei ole herrasmies, mikäli pitää itseään herrasmiehenä. Siinä meni vähän aikaa ymmärtää ja tajuta mitä ns. fabu oikein tarkoitti ja kyllähän se ajan kanssa selvisi.

Itseään voi kutsua vaikka millä nimityksillä, kiltti tai kunnollinen. Kukaan ei ole kiltti tai kunnollinen, päivittäisten tekojen ja valintojen jälkeen olit joko kiltti tai sitten et. Itsestä tehdyt arviot ovat valheellisia, arviot täytyy tulla muilta ihmisiltä, ei itseltään. Ainoastaan toiset ihmiset voivat arvioida minua täysin rehellisesti, tai valheellisesti erinäisistä syistä johtuen. Äidit ovat tästä paras esimerkki, eivät he oikeasti tiedä mitään, he vain sanovat asioita, mitä usein lähisuku automaattisesti tekee.

Asian ydin taitaa olla, joko olet panosonni, kiltti, kunollinen tai herrasmies. Mikäli mainostat näitä, et oikeasti ole niistä mitään, sillä et voi luokitella itseäsi. Kiltti tai ystävällinen, ihan miten sen haluaa ilmaista, auttaa vanhusta tienyli, pitää kaupan ovea auki, työntää pyörätuolia ylämäkeen kun havaitsee, ettei vaimo jaksa työntää miestään tai henkilö liikkuu yksin eikä jaksa. Liukkaalla autetaan vanhus pystyyn ja saatetaan ohi jäisen kohdan ja varmistetaan että vanhuksella on kaikki hyvin. Kiltit nostavat yksinhuoltajäidin tai ilman puolisooaan liikkuvan henkilön lastenvaunut alas linja-autosta tai junasta. Ennenkaikkea kiltit ovat nöyriä, eikä mainitse kiltteyttään, koska tämän arvion tekee muut ihmiset. Mikäli kiltti mainitsee tekemistään asioista muille ihmisille ja kiltti ei tunne häpeää siitä, arvostelee hän kanssaihmisiä valinnoistaan ja tuntee ylpeyttä ja paremuudentuntoa jolloin ei olekkaan kiltti.

• Hyvä kommentti. 1

• Olen kirjoituksestasi puolesta ja vastaan, monia hyviä näkökantoja mutta myös sellaisia mistä en ole samaa mieltä ainakaan noin suoraviivaisesti.....

Esim. monet arvioit ja luokittelut ovat voineet tulla toisilta pitkänkin ajanjakson aikana, etkä ole itse edes niistä sen enempää noteeraanut, ehkä ennemminkin voinut olla hämmentynyt tai jopa hieman nolona, koska itsestä ei ole tuntunut siltä, että olisi jotenkin enemmän jotain kuin moni muukaan, koska aidosti kuvittelet ettei toiminnassa ole mitään erillaista ja suurin osa varmasti toimii vastaavasti........kunnes tulee päivä, kun tajuat ettei asiat olleetkaan niin, kuin olet kuvitellut ja luullut......

Nice guy termille oli tässä aloituksessa hienosti annettu sulkeet, joka voisi ollakin se mitä tarvitaan suomessa määrittelemään ja erottelemaan oikeasti kiltti ja teko kiltti, eli "kiltti".....

Samoin nuo maininnat muistakin asioista kuten esim. jos joku sanoo olevansa panosonni niin hän ei sitä ole on ihan pelkkää satua.......kyllähän näitä on nähty ja pahimmat mies porukassa kyllä jaksavat mainostaa asioista......onhan niitä toisenlaisiakin, mutta ei se tee jostain vähempää kuin toisestakaan....

Se että osaa ja oppii jossain vaiheessa huomaamaan eroavaisuuksiaan muista tai ainakin monesta muusta ei tee hänestä ainakaan sen huonompaa kuin muista.............miksi itsessään ei saisi arvostaa ns. hyviä ja pehmeitä asioita.......onko se sitä että "egoilijat" eivät itse jotain oikeasti ole, niin niitä asioita ei saa tuoda esille tai niitä ei saa arvostaa, jos joku on aidosti ja oikeasti jotain mitä he eivät ole........he kun nostavat itseään pilviin kaikenmaailman itse kehuillaan kylmistä ja pinnallisista asioista, sekä saavutuksistaan, joista voi olla montaa mieltä siitä onko niiden saavutusten aikaansaamiseksi monestikaan toimittu rehellisesti, moraalisesti ja eettisesti, sekä muita yksilöitä kunnioittaen, eli ketään varsinkaan hyvää persoonaa ei olla tämän "matkan" aikana loukattu tai satutettu, kun itse ollaan kiihkoissa toteuttu omia tarpeitaan ja mielihalujaan....

• 12p10

Ei ole totta. Herrasmiehillä on etiketti, ja jos siitä ei pidä kiinni, ei ole herrasmies.
        Miten muut sinua arvioivat.. just. Ted Bundykin oli kiltti, mukava, huomioiva, ystävällinen, hurmaava ja vaikka mitä ihmisten mielissä.. ennen kuin jäi kiinni.

Panosonni tietää kyllä olevansa panosonni jos näin on; ja päinvastoin joku voi sanoa olevansa sellainen - ja muutkin voivat jopa pitää sellaisena eri syistä - vastoin todellisuutta.

Ei siinä ole mitään pakollista ristiriitaa jos tiedostaa ja ilmaisee olevansa kiltti, samalla todellakin ollen sitä.
        Tosin vähintäänkin naivia on mainostaa olevansa kiltti naissuhteita luodessa.
        Naiviushan taas on tietynlaista viattomuutta, kokemattomuutta, herkkyyttä ja karaistumattomuutta - ja koska viattomat saavat maailmassa paskaa niskoilleen yleensä enemmän kuin muut, voi myös mielen murtuessa sattua erityisen synkkiä asioita.

• 12p10 kirjoitti:

Ei ole totta. Herrasmiehillä on etiketti, ja jos siitä ei pidä kiinni, ei ole herrasmies.
        Miten muut sinua arvioivat.. just. Ted Bundykin oli kiltti, mukava, huomioiva, ystävällinen, hurmaava ja vaikka mitä ihmisten mielissä.. ennen kuin jäi kiinni.

Panosonni tietää kyllä olevansa panosonni jos näin on; ja päinvastoin joku voi sanoa olevansa sellainen - ja muutkin voivat jopa pitää sellaisena eri syistä - vastoin todellisuutta.

Ei siinä ole mitään pakollista ristiriitaa jos tiedostaa ja ilmaisee olevansa kiltti, samalla todellakin ollen sitä.
        Tosin vähintäänkin naivia on mainostaa olevansa kiltti naissuhteita luodessa.
        Naiviushan taas on tietynlaista viattomuutta, kokemattomuutta, herkkyyttä ja karaistumattomuutta - ja koska viattomat saavat maailmassa paskaa niskoilleen yleensä enemmän kuin muut, voi myös mielen murtuessa sattua erityisen synkkiä asioita.

Hyviä huomioita......tuossa juuri hyvä esimerkki tuosta Ted Bundyn tapauksesta, eli näytellään kilttejä tekoja, jotka eivät tule oikeasti pyytettömästi luonteesta ja persoonasta, vaan niillä on tarkoitus vain sumuttaa ja antaa itsestä väärä kuva, että saa toteutettua jotain omia tarkoitusperiään....

Tuo loppukin oli asiaa, mutta toisaalta taas joillekin se oikea kumppani on juuri sellainen....jossa saa olla oma itsensä, eikä varsinkaan tietynlaisten yksilöiden kesken ole niinkään pelkoa tai tarvetta ajattelulle, että "olenkohan liian naivi"..........harvassa on, mutta niinhän ne päävoitot yleensä onkin... =)

• 876
        MGTOW kirjoitti:

Hyviä huomioita......tuossa juuri hyvä esimerkki tuosta Ted Bundyn tapauksesta, eli näytellään kilttejä tekoja, jotka eivät tule oikeasti pyytettömästi luonteesta ja persoonasta, vaan niillä on tarkoitus vain sumuttaa ja antaa itsestä väärä kuva, että saa toteutettua jotain omia tarkoitusperiään....

Tuo loppukin oli asiaa, mutta toisaalta taas joillekin se oikea kumppani on juuri sellainen....jossa saa olla oma itsensä, eikä varsinkaan tietynlaisten yksilöiden kesken ole niinkään pelkoa tai tarvetta ajattelulle, että "olenkohan liian naivi"..........harvassa on, mutta niinhän ne päävoitot yleensä onkin... =)

Näytellään kilttiä tai toitotetaan olevan kiltti ei tarkoita että henkilö oikeasti olisi kiltti. Pyytetön luonne ja persoona on juuri sellainen ihanne ja tämä tuskin hokee itsestään yhtään mitään, kuten kiltti ja kunnollinen. Ted Bundy sopii erinomaisesti tuohon ylimpään. Ted näyttelee, sit joku väittää itseään joksikin, mille ei ole mitään näyttöä tai arvoa ainakaan muille kuin hokijalleen.

• 876 kirjoitti:

Näytellään kilttiä tai toitotetaan olevan kiltti ei tarkoita että henkilö oikeasti olisi kiltti. Pyytetön luonne ja persoona on juuri sellainen ihanne ja tämä tuskin hokee itsestään yhtään mitään, kuten kiltti ja kunnollinen. Ted Bundy sopii erinomaisesti tuohon ylimpään. Ted näyttelee, sit joku väittää itseään joksikin, mille ei ole mitään näyttöä tai arvoa ainakaan muille kuin hokijalleen.

"Pyytetön luonne ja persoona on juuri sellainen ihanne ja tämä tuskin hokee itsestään yhtään mitään, kuten kiltti ja kunnollinen."

Näinhän se on, mutta kuten olen täällä jo aiemmin sanonut monesti, jopa ehkä myös tässä keskustelussa, niin tälläinen luonne monesti luulee, että suurin osa muistakin käyttäytyy edes sinnepäin, vaikka karu todellisuus on ihan muuta..........silmät kun aukenee karun kantapään opin kautta, niin maailma näyttää ihan toisenlaiselta, eli juuri siltä mitä se kaikessa karussa raakuudessaan todellisuudessa on.....

Pyyteetöntä luonnetta ja persoonaa käytetään häikäilemättömästi hyväksi, myös ihan ns. normaali yksilöt, puhumattakaan "huonoista" persoonista.......itse en ainakaan pysty muuttumaan sellaiseksi hyväksi käyttäjäksi jne., eli olen edelleen mitä olen, mutta valitsen seurani nyt hyvin huolella..........

Tälläisen persoonan ja luonteen omaavat sopivat parhaiten omanlaistensa lähelle ja seuraan.......

Se milloin omaa luonnetta ja persoonaa oppii oikeasti "arvostamaan/kunnioittamaan" on se hetki, kun huomaat että poikkeat monesta muusta, jolloin on myös ihan luonnollista sitä hokeakin tietyissä tilanteissa, vaikka ymmärrän toki, että se "erillaisia" voi harmittaa monestakin syystä ja he yritäävät mustamaalata ja vaimentaa nämä puheet.....

• 876
        MGTOW kirjoitti:

"Pyytetön luonne ja persoona on juuri sellainen ihanne ja tämä tuskin hokee itsestään yhtään mitään, kuten kiltti ja kunnollinen."

Näinhän se on, mutta kuten olen täällä jo aiemmin sanonut monesti, jopa ehkä myös tässä keskustelussa, niin tälläinen luonne monesti luulee, että suurin osa muistakin käyttäytyy edes sinnepäin, vaikka karu todellisuus on ihan muuta..........silmät kun aukenee karun kantapään opin kautta, niin maailma näyttää ihan toisenlaiselta, eli juuri siltä mitä se kaikessa karussa raakuudessaan todellisuudessa on.....

Pyyteetöntä luonnetta ja persoonaa käytetään häikäilemättömästi hyväksi, myös ihan ns. normaali yksilöt, puhumattakaan "huonoista" persoonista.......itse en ainakaan pysty muuttumaan sellaiseksi hyväksi käyttäjäksi jne., eli olen edelleen mitä olen, mutta valitsen seurani nyt hyvin huolella..........

Tälläisen persoonan ja luonteen omaavat sopivat parhaiten omanlaistensa lähelle ja seuraan.......

Se milloin omaa luonnetta ja persoonaa oppii oikeasti "arvostamaan/kunnioittamaan" on se hetki, kun huomaat että poikkeat monesta muusta, jolloin on myös ihan luonnollista sitä hokeakin tietyissä tilanteissa, vaikka ymmärrän toki, että se "erillaisia" voi harmittaa monestakin syystä ja he yritäävät mustamaalata ja vaimentaa nämä puheet.....

Tämä oli loistavasti kirjoitettu, juurikin näin ja voisin huomata sinun täydentävän ensimmäistä, josta tulee hyvä kokonaisuus.

Huonoja ihmisiä sellaiset, jotka tietoiseti pyrkivät manipuloimaan ja johdattelemaan ihmisiä haluamallaan tavalla. Pyyteetön luonne ja persoonsa saattaa jättäytyäkkin jonkun jalkoihin tallottavaksi, vaikka työpaikalla, ellei pääse vahvan huomioijan alaisuuteen joka tekee sen esilletulo käytävän, eikä anna jonkun toisen talloa vaikka omien ideoita tai asioita.

• 876 kirjoitti:

Tämä oli loistavasti kirjoitettu, juurikin näin ja voisin huomata sinun täydentävän ensimmäistä, josta tulee hyvä kokonaisuus.

Huonoja ihmisiä sellaiset, jotka tietoiseti pyrkivät manipuloimaan ja johdattelemaan ihmisiä haluamallaan tavalla. Pyyteetön luonne ja persoonsa saattaa jättäytyäkkin jonkun jalkoihin tallottavaksi, vaikka työpaikalla, ellei pääse vahvan huomioijan alaisuuteen joka tekee sen esilletulo käytävän, eikä anna jonkun toisen talloa vaikka omien ideoita tai asioita.

Jeps, ja vaikka pyyteetön luonne ja persoona huomaisikin "mikä on homman nimi", sekä pystyisi tarvittaessa laittamaan jopa "kampoihin" halutessaan, niin aina hän ei vaan jaksa, ei ainakaan jos huomaa, että se ei johda mihinkään hyvään tai johtaa johonkin sellaiseen mikä vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu........eli hänellä paha olo vaan lisääntyy, sekä voimat ja energia menee siinä, koska sellainen ei kuulu hänen ominaisluonteeseen, ei ainakaan pidemmän päälle, sitten taas ainakin ne "huonoimmat" persoonat tuntuvat vain käänteisesti saavan voimaa ja energiaa tälläisestä, koska se on taas heille luontaista käytöstä.....eli ainoa järkevä johtopäätös on etsiä itselle oikeanlaisia suhteita, koskien kaikkia suhteita.....työ, ihmiset jne....

• 1212

Täyttä roskaa, kuten sopii odottaakin feministeiltä.

Feministien on pakko leimata kiltit miehet epärehellisiksi sisältä pahoiksi kieroilijoiksi, koska kiltti mies on kaikkea mitä feministin pitäisi järjellä rakastaa mutta samalla kaikkea mitä feministin kivikautiset vaistot inhoavat.

Tuosta:

https://www.youtube.com/watch?v=a9XDb0nxSO4

• tarralenkkari666

Ei kukaan leimaa kilttejä miehiä pahoiksi. Totuus vain on että miehet, jotka julistavat olevansa kilttejä ja kunnollisia, ovat oikeasti jotain ihan muuta.
        Huomaahan sen tälläkin palstalla, puhumattakaan siitä, että joka ikisellä naisella, joka on miehiä deittaillut on tästä henkilökohtaista kokemusta.

• m-i-e-s

Aploodeja, kykenet tyrmäämään ja vetoamaan aivan kaiken yhteen sanaan ymmärtämättä yhtään mitä luit, mikäli edes luit. Tuota toimintaa kutsutaan, mene siitä mistä aita on matalin. Loistava esimerkki ihmisluonnosta, on helpompi tuhota kuin rakentaa.

Ihmisluontoon kuuluu sodat ja konfliktit, tässä osa-alueella onnistut erityisen hyvin.
        Se yksi henkilö mikä oli kirjoittanut ko. tekstin edustaa itseään ja havainnointejaan. Sinä luokittelet tämän kaiken johonkin aatteeseen kohdistaman kaikkia kaikkeen.

Kilttimies on epärehellinen ja sisältä paha kieroilija, mikäli kilttimies käyttää termiä kiltti aseena naista vastaan. Mikäli väität että olet kiltti ja kunollinen, naisen pitäisi rakastaa sinua ja seurustella sinun kanssasi, eikä muiden miesten kanssa, koska automaattisesti muut mieht ovat pahoja jännämiehiä mitkä kohtelee naista huonosti, olet epärehellinen ja paha kieroilija. Kaavamaisella toiminnalla pyritään estämään naisen oma harkinta- ja ajattelukyky pakotamalla nainen kiltille ja kunnolliselle (eli epärehellinen ja paha kieroilija.

Olemalla kiltti tai jännämies ei kuulu saada tai saavuttaa mitään, yksilöllä on oikeus valintaan, mihin kierot ja epärehelliset ihmiset pyrkivät vaikuttamaan keinoja kaihtamatta, oli se sitten minä olisin parempi mies sinulle tai jokin muu.

Itse feminismisä ei ole ongelmia, ainoastaan niissä ihmisissä mitkä tulkitsevat tai käyttävät sitä päivitäisessä elämässä omaa ko. ongelmat ja tekevät sen mukaisesti. Aina voi olla rationaalisesti ummikkolaput silmissä, varsinkin jos kuvittelee että itsellä pitäisi olla oikeus johonkin ihmiseen.

• 1212

Ei kukaan leimaa kilttejä miehiä pahoiksi. Totuus vain on että miehet, jotka julistavat olevansa kilttejä ja kunnollisia, ovat oikeasti jotain ihan muuta.
        Huomaahan sen tälläkin palstalla, puhumattakaan siitä, että joka ikisellä naisella, joka on miehiä deittaillut on tästä henkilökohtaista kokemusta.

Ongelma on siinä että kun nainen puhuu hyvästä/pahasta, hän voi tarkoittaa mitä vain. Yleensä sitä että jos tuntuu hyvältä, on mies hyvä...ja jos ei tunnu hyvältä, on mies paha.

Esim. minä tunne kaksi pelimiestä jotka mm. ovat pettäneet lähes kaikkia kumppaneitaan, eläneet naisen rahoilla sillä välin kun paneskelivat nuorempia, jne. Suurin osa naisista kutsuu heitä "ihaniksi miehiksi".

Kun taas kiltti mutta saamaton ja alistuva mies on paha.

• Rose23
        1212 kirjoitti:

Ongelma on siinä että kun nainen puhuu hyvästä/pahasta, hän voi tarkoittaa mitä vain. Yleensä sitä että jos tuntuu hyvältä, on mies hyvä...ja jos ei tunnu hyvältä, on mies paha.

Esim. minä tunne kaksi pelimiestä jotka mm. ovat pettäneet lähes kaikkia kumppaneitaan, eläneet naisen rahoilla sillä välin kun paneskelivat nuorempia, jne. Suurin osa naisista kutsuu heitä "ihaniksi miehiksi".

Tietävätkö noiden esimerkkimiestesi puolisot, että heitä petetään? Valitettavan moni pettäjän puoliso on tietämätön pettämisesti ja asiasta tietävät sivulliset eivät hiiskahdakaan asiasta, koska "aiahan ei kuulu muille". Ja sitten jos ero tulee niin harva pettäjä varmaan kertoo seuraavalle tyttöystävälle, että petti aikaisemmassa suhteessa.

• tarralenkkari666
        1212 kirjoitti:

Ihanan seksististä sooopaa taas. Tuossa aloitukseen linkitetyssä kirjoituksessa tuli selkeästi ilmi mitä se paha tässä kontekstissa tarkoittaa. Eli manipulointia, henkistä kiristystä ja ajatusta, että kiltteys ei ole itseisarvo, vaan siitä ansaitsee palkinnon (eli naisen, sillä naisethan eivät ole mitään muuta tietenkään).

• Ex----------PUA
        1212 kirjoitti:

Tässä on muuten todella hyvä, naisen moraalisen imperatiivin määritelmä.

Vanha intialainen sananlasku sanoi, että naiset ovat epäluotettavia, koska he eivät ole kovin älykkäitä. Sama juontuu naisten tunnepohjaiseen, ja hedonistiseen oikeuskäsityykseenkin.

Blussa.

• Ex----------PUA

Ihanan seksististä sooopaa taas. Tuossa aloitukseen linkitetyssä kirjoituksessa tuli selkeästi ilmi mitä se paha tässä kontekstissa tarkoittaa. Eli manipulointia, henkistä kiristystä ja ajatusta, että kiltteys ei ole itseisarvo, vaan siitä ansaitsee palkinnon (eli naisen, sillä naisethan eivät ole mitään muuta tietenkään).

Byääh seksismiä. Kivan feminististä jargonia taas.

Naiset eivät pääse siitä erooon että heillä on tasan kaksi vaihtoehtoa, se että joko heidän on palkittava paha seksillä, tai hyvä.

Jos he eivät anna kilteille ja kunnon miehille, mutta antavat jännämiehille, on tällöin 1212 täysin oikeassa, sen lisäksi että naiset palkitsevat pahan seksillä.

Te ette itsekään usko näihin tekosyihin ja rationalisointihamsterointeihin, jollaisia tuo artikkeli edustaa. Kukaan ei oikeasti usko niihin.

• 1212

Ja hassua kyllä, juuri minun pelimiesystäväni molemmat ajattelevat noin. He ansaitsevat saada rakkautta. Ja ellei kotona saa mitä haluaa 24/7, petetään vaimoa.

Siinä onkin ero. ATM voi sanoa että ansaitsisi naisen aina kun haluaa, nuo ihanat rennot mukavat pelimiehet uskovat siihen oikeasti.

• rrrttt
        1212 kirjoitti:

Ja hassua kyllä, juuri minun pelimiesystäväni molemmat ajattelevat noin. He ansaitsevat saada rakkautta. Ja ellei kotona saa mitä haluaa 24/7, petetään vaimoa.

Siinä onkin ero. ATM voi sanoa että ansaitsisi naisen aina kun haluaa, nuo ihanat rennot mukavat pelimiehet uskovat siihen oikeasti.

Hyvä huomio.

ATM on katkera koska hän uskoo että _ansaitsisi_ saada rakkautta koska on kiltti ja tunnollinen.

YTM uskoo vakaasti että _ansaitsee_ (vrt. "ansaitsisi") saada rakkautta ja panee keikka mikä likkuu, välittämättä moraalista.

Kumman nainen palkitsee?

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13870413/hyva-kirjoitus#comment-81133420

.......

"totuus vain on että miehet, jotka julistavat olevansa kilttejä ja kunnollisia, ovat oikeasti jotain ihan muuta."

"joka ikisellä naisella, joka on miehiä deittaillut on tästä henkilökohtaista kokemusta."

Olipas todella yleistävää, yksinkertaistavaa ja niputtavaa puhetta.... arvon majesteettiselta kaikki tietävältä ja kaikkien mielipiteiden puolesta puhujan kommentointia......noh, en nyt sitten tiedä kenellä on varaa puhua ja mitä.....mutta ei tuollainen keskustelu kulttuuri ja asenne kyllä mitään sen parempaa kuvaa ainakaan anna, kuin niistä joihin mielipiteesi kohdistuu...

• m-i-e-s kirjoitti:

Aploodeja, kykenet tyrmäämään ja vetoamaan aivan kaiken yhteen sanaan ymmärtämättä yhtään mitä luit, mikäli edes luit. Tuota toimintaa kutsutaan, mene siitä mistä aita on matalin. Loistava esimerkki ihmisluonnosta, on helpompi tuhota kuin rakentaa.

Ihmisluontoon kuuluu sodat ja konfliktit, tässä osa-alueella onnistut erityisen hyvin.
        Se yksi henkilö mikä oli kirjoittanut ko. tekstin edustaa itseään ja havainnointejaan. Sinä luokittelet tämän kaiken johonkin aatteeseen kohdistaman kaikkia kaikkeen.

Kilttimies on epärehellinen ja sisältä paha kieroilija, mikäli kilttimies käyttää termiä kiltti aseena naista vastaan. Mikäli väität että olet kiltti ja kunollinen, naisen pitäisi rakastaa sinua ja seurustella sinun kanssasi, eikä muiden miesten kanssa, koska automaattisesti muut mieht ovat pahoja jännämiehiä mitkä kohtelee naista huonosti, olet epärehellinen ja paha kieroilija. Kaavamaisella toiminnalla pyritään estämään naisen oma harkinta- ja ajattelukyky pakotamalla nainen kiltille ja kunnolliselle (eli epärehellinen ja paha kieroilija.

Olemalla kiltti tai jännämies ei kuulu saada tai saavuttaa mitään, yksilöllä on oikeus valintaan, mihin kierot ja epärehelliset ihmiset pyrkivät vaikuttamaan keinoja kaihtamatta, oli se sitten minä olisin parempi mies sinulle tai jokin muu.

Itse feminismisä ei ole ongelmia, ainoastaan niissä ihmisissä mitkä tulkitsevat tai käyttävät sitä päivitäisessä elämässä omaa ko. ongelmat ja tekevät sen mukaisesti. Aina voi olla rationaalisesti ummikkolaput silmissä, varsinkin jos kuvittelee että itsellä pitäisi olla oikeus johonkin ihmiseen.

"Kilttimies on epärehellinen ja sisältä paha kieroilija, mikäli kilttimies käyttää termiä kiltti aseena naista vastaan. Mikäli väität että olet kiltti ja kunollinen, naisen pitäisi rakastaa sinua ja seurustella sinun kanssasi, eikä muiden miesten kanssa, koska automaattisesti muut mieht ovat pahoja jännämiehiä mitkä kohtelee naista huonosti, olet epärehellinen ja paha kieroilija. Kaavamaisella toiminnalla pyritään estämään naisen oma harkinta- ja ajattelukyky pakotamalla nainen kiltille ja kunnolliselle (eli epärehellinen ja paha kieroilija.

Olemalla kiltti tai jännämies ei kuulu saada tai saavuttaa mitään, yksilöllä on oikeus valintaan, mihin kierot ja epärehelliset ihmiset pyrkivät vaikuttamaan keinoja kaihtamatta, oli se sitten minä olisin parempi mies sinulle tai jokin muu."

Tämä teksti taas on hieman jotain muuta kuin tuo sinun ylempänä oleva teksti mihin jo vastasinkin ja tämän voin jo allekirjoittaakin......tosin samoja p*rseilijöitä ja huonoja persoonia löytyy kaikista muistakin ryhmistä jotka näennäisesti poikkeavat noista sinun antamistasi ryhmistä.......

Mutta edelleen olen sitä mieltä, että tärkeää on persoonien/luonteiden/arvojen ja ajatusmaailman yhteensopivuus.....toisille tärkeämpää kuin toisille ja jos tämän esille nostaminen nostaa jollekin "niskakarvat" pystyyn, niin epäilisin että kyseinen yksilö on itse enemmän tai vähemään p*rseilijä tai huono persoona.....

Siksipä pitäisi olla yrittämättä sekoittaa kahta asiaa toisiinsa......eli on kiltteyttä ja "kiltteyttä", eikä oikea kiltteys ole kaikille mikään itseisarvo vaan ihan jotain muuta jos nyt ihan raan rehellisiä ja totuudenmukaisia ollaan........vaikuttimia voi olla vaikka mitä....

• oujviklkjnb

Tuossa on se paradoksi, että aidosti kiltti mies ei alkuunkaan sytytä sinua(tai muitakaan naisia), että alkaisit sellaisen kanssa yhtään mitään..
        Sen sijaan viehätyt sellaiseen, joka huokuu ihan muita ominaisuuksia samalla kuin taktisen valheellisesti antaa kuvan itsestään kilttinä miehenä.

• tarralenkkari666
        Ex----------PUA kirjoitti:

Byääh seksismiä. Kivan feminististä jargonia taas.

Naiset eivät pääse siitä erooon että heillä on tasan kaksi vaihtoehtoa, se että joko heidän on palkittava paha seksillä, tai hyvä.

Jos he eivät anna kilteille ja kunnon miehille, mutta antavat jännämiehille, on tällöin 1212 täysin oikeassa, sen lisäksi että naiset palkitsevat pahan seksillä.

Te ette itsekään usko näihin tekosyihin ja rationalisointihamsterointeihin, jollaisia tuo artikkeli edustaa. Kukaan ei oikeasti usko niihin.

Sori mutta nämä artikkelissa kuvatut "kiltit" miehet ovat pahoja myös. Ja tuo valheellinen dualismi ei reaalielämässä pidä paikkaansa, vai väitätkö, että on olemassa vain pahoja miehiä?

• atännä

Sori mutta nämä artikkelissa kuvatut "kiltit" miehet ovat pahoja myös. Ja tuo valheellinen dualismi ei reaalielämässä pidä paikkaansa, vai väitätkö, että on olemassa vain pahoja miehiä?

Olen niin samaa mieltä kanssasi noista itseään kiltiksi sanovista miehistä.

On olemassa oikeasti "pahoja" yksilöitä, eli niin miehiä kuin naisiakin....

• atännä kirjoitti:

Olen niin samaa mieltä kanssasi noista itseään kiltiksi sanovista miehistä.

Varo mua, minä olen kiltti......vaikka en nyt ehkä tuollainen "kiltti", niin "taajuuden" takia kuitenkin kiltti sellai järkevästi, ei kiltin tarvitse olla jatkuvasti "poskeaan kääntämässä" tai olemaan sellai hölmösti kiltti, miten sinä kiltteyden yhdessä toisessa ketjussa määritit........esim. minusta tietyt pahantekijät ansaitsevat pahempia rangaistuksia, mutta toisaalta taas tietynlaiset toisenlaisista rikoksista pienempiä, jos ollenkaan.....

• MGTOW kirjoitti:

Varo mua, minä olen kiltti......vaikka en nyt ehkä tuollainen "kiltti", niin "taajuuden" takia kuitenkin kiltti sellai järkevästi, ei kiltin tarvitse olla jatkuvasti "poskeaan kääntämässä" tai olemaan sellai hölmösti kiltti, miten sinä kiltteyden yhdessä toisessa ketjussa määritit........esim. minusta tietyt pahantekijät ansaitsevat pahempia rangaistuksia, mutta toisaalta taas tietynlaiset toisenlaisista rikoksista pienempiä, jos ollenkaan.....

......kilttejen vihaajien pitäisi varmaan vaatia myös monien laulujen ja kirjojen sensuroimista yms.....esim. Joulupukki matkaan jo käy, joutuisi suoraan teidän sensuurin alle....

• Ex----------PUA

Oletko tyhmä?

Feminismi ei ole totta.

Samoin, "paha kiltti mies" on oksymoroni, vähän kuten "fiksu ja hyvä feministi". Mutta siksi nämä femakot rationalisointihamsteriaan pyörittävät, ja samalla ne kiltejä miehiä vihaavat idiootit tekevätkin itsestään idiootin tuon kaltaisilla tekosyiden keksimis-artikkeleillaan.

Lisäksi dualismi on totta, on olemassa hyviä ja pahoja ihmisiä ylipäänsä, mutta opettele nyt edes termien merkitys ennen kun alat pätemään; kaikki miehet eivät voi olla pahoja, sillä dualismi edellyttää sitä että on hyviä ja pahoja.

• tarralenkkari666

Facepalm. "Kiltti" ja oikeasti kiltti ovat kaksi eri asiaa. Luitko linkittämääni kirjoitusta?

Niin juuri. Eivät kaikki miehet olekaan pahoja, sillä on olemassa muitakin vaihtoehtoja, kuin nuo kaksi.
        Me puhumme nyt kirjoituksessa kuvatunlaisista miehistä. Etkö oikeasti näe kiristämisessä ym. mitään pahaa? Onko kuvatunlainen mies sinusta aidosti kiltti?

• tarralenkkari666
        MGTOW kirjoitti:

On olemassa oikeasti "pahoja" yksilöitä, eli niin miehiä kuin naisiakin....

Ai onko? Ihan tosi?

Ai onko? Ihan tosi?

On...On...! ;P

• Ex----------PUA

Facepalm. "Kiltti" ja oikeasti kiltti ovat kaksi eri asiaa. Luitko linkittämääni kirjoitusta?

Niin juuri. Eivät kaikki miehet olekaan pahoja, sillä on olemassa muitakin vaihtoehtoja, kuin nuo kaksi.
        Me puhumme nyt kirjoituksessa kuvatunlaisista miehistä. Etkö oikeasti näe kiristämisessä ym. mitään pahaa? Onko kuvatunlainen mies sinusta aidosti kiltti?

Luitko sinä yhtäkään saaamaasi vastinetta tuohon femakkojen rationalistoinhamsterointiin, jossa etsitään tekosyitä miksi kiltit miehet ovatkin oikeasti pahoja?

Jos puhut pahoista miehistä, niin käytä niistä sitä nimeä.

Kiltit miehet ovat kilttejä ja hyviä miehiä.

Niiden selittely pahaksi ei onnistu, ei yhdellä eikä tuhannella femakkopropaganda-artikkelilla, sen enempää kuin valkoisen selittely mustaksi.

Olisiko aika myöntää, etä femakot ovat patologisia valehtelijoita, ja muutenkin pahoja ihmisiä, jotka haluavat pahuutta myös miehiltä?

• Ex----------PUA kirjoitti:

Luitko sinä yhtäkään saaamaasi vastinetta tuohon femakkojen rationalistoinhamsterointiin, jossa etsitään tekosyitä miksi kiltit miehet ovatkin oikeasti pahoja?

Jos puhut pahoista miehistä, niin käytä niistä sitä nimeä.

Kiltit miehet ovat kilttejä ja hyviä miehiä.

Niiden selittely pahaksi ei onnistu, ei yhdellä eikä tuhannella femakkopropaganda-artikkelilla, sen enempää kuin valkoisen selittely mustaksi.

Olisiko aika myöntää, etä femakot ovat patologisia valehtelijoita, ja muutenkin pahoja ihmisiä, jotka haluavat pahuutta myös miehiltä?

"...etsitään tekosyitä miksi kiltit miehet ovatkin oikeasti pahoja?
        Jos puhut pahoista miehistä, niin käytä niistä sitä nimeä."

Todella osuvasti sanottu.......Komppaan ihan Täpönä!!!

• Olipa huikea artikkeli! Siinä purettiiin loistavasti kaikki ne kiltti mies -kliseet, joita tällä palstalla vilisee, oli kuin kirjoittaja olisi koonnut yhteen tämän palstan kilttien miesten argumentit! Pitäisi suomentaa, jotta vähemmän kielitaitoiset kiltit miehetkin ymmärtäisivät, miksi on hälytysmerkki, jos mies kehuu kiltteydellään. Ainakaan nyt en ehdi, mutta laitoin kirjanmerkkeihin, jos joskus vaikka vapaa-ajalla innostuisin kääntämään.

• m-i-e-s

Työaikana se pitää tehdä, en minäkään täällä vapaa-aikaani vietä. =) Suomennoksessa on sellainen hyvin isokin ongelma, luetun ymmärtäminen, halu ymmärtää, käsitellä ja pohtia lukemaansa.

• että.silleen

Mulla on nyt taas iso ongelma. Luetun ymmärtäminen....siis myönnetään ja samalla kielletään. Käännetään ylös-ympäri ja vaivataan kuin pullataikinaa...
        Vaikuttaa et MGTOW ja PUA tanssivat yhdessä piiripienipyörii......

Eikä tämä hölmöyteni tähän lopu.

Helka lupaa suomentaa vielä koko vyyhdin miehille...eikö noit jo yhteisymmärrykseen päässeet?
        -Minähän tässä olen huuli pyöreenä!

Ja kaiken huipuksi olen jonkin aikaa jo pohtinut helgan sukupuolta (oikeesti)
        sulla kun sellasia suoria ilmauksia....joita mun veljet käyttää...asioista kun...
        tulee mulle pakostakin mieleen... et ???

• että.silleen kirjoitti:

Mulla on nyt taas iso ongelma. Luetun ymmärtäminen....siis myönnetään ja samalla kielletään. Käännetään ylös-ympäri ja vaivataan kuin pullataikinaa...
        Vaikuttaa et MGTOW ja PUA tanssivat yhdessä piiripienipyörii......

Eikä tämä hölmöyteni tähän lopu.

Helka lupaa suomentaa vielä koko vyyhdin miehille...eikö noit jo yhteisymmärrykseen päässeet?
        -Minähän tässä olen huuli pyöreenä!

Ja kaiken huipuksi olen jonkin aikaa jo pohtinut helgan sukupuolta (oikeesti)
        sulla kun sellasia suoria ilmauksia....joita mun veljet käyttää...asioista kun...
        tulee mulle pakostakin mieleen... et ???

Mitäs minä nyt tanssin? 8-0

En ole ottanut mitään kantaa itseasiassa mihinkään artikkeliin, koska en edes jaksa vaivautua lukemaan sitä........minulla on ihan oma näkemys asioista.......kyllähän kuka vain voi kirjoittaa mitä vain ja muuttaa minkä asian ihan miksi vain haluaa - se nyt on sanomattakin selvä.

En ole lukenut myöskään minkään muunkaan "lahkon" kirjoituksia, miksi siis lukisin jostain feministi julkaisuista jonkun "lahkon" "totuuksia" ja näkemyksiä.........jokainen löytää netistä ja vaikka mistä mitä vain kirjoituksia, jotka "todistavat" mitä kukakin vain haluaa..........ihan vastaavia totuuksia nämä ovat, kuin esim, jonkun mv lehden tai keltaisen lehdistön "totuudet"....

• öhööhö

Everydayfeminismiä kannattais muutenkin lukea, varsinkin naista saamattomien miesten, jos haluaa perehtyä naisten ajatusmaailmaan. Varsinkin jos toiveissa on ns. vähän älykkäämpi naisyksilö, niin noiden juttujen kautta selviää millainen maailmankuva sillä todennäköisesti on.

Jos reaktio on "öhö öhö feminismi älykkyys trollolllloo pillu" niin sit kannattaa suosiolla suuhtautua niihin vähemmän tiedostaviin.

• tiedostava.nainen

• Juuri näin. Jos haluaa ymmärtää naisten ajatusmaailmaa ja kuinka naisten kanssa toimitaan, olisi parempi kuunnella naisia itseään kuin PUA- ja MGTOW-sivustoja, joissa misogynistiset miehet esittelevät omia ennakkoluulojaan.

• tiedostava.nainen
        outsider1 kirjoitti:

Juuri näin. Jos haluaa ymmärtää naisten ajatusmaailmaa ja kuinka naisten kanssa toimitaan, olisi parempi kuunnella naisia itseään kuin PUA- ja MGTOW-sivustoja, joissa misogynistiset miehet esittelevät omia ennakkoluulojaan.

Naisia ei todellakaan kannata kuunnella, vaan kannattaa seurata, miten he todellisuudessa toimivat. Mutta jos jotain nyt kuuntelisin, niin jotain mielipuolista feministiä ihan viimeiseksi.

• Ex----------PUA

:D HAHAHAHAH!

Vähän älykkäämpi naisyksilö ei voi olla femakko, sillä sellainen olisi oksymoroni.

Fiksun naiset eivät tarvitse feminismiä, tosin kuin te oikeutusta myrkylliselle feminiinisyydellenne hakevat, luonnevikaiset idiootit.

• Ex----------PUA
        tiedostava.nainen kirjoitti:

Naisia ei todellakaan kannata kuunnella, vaan kannattaa seurata, miten he todellisuudessa toimivat. Mutta jos jotain nyt kuuntelisin, niin jotain mielipuolista feministiä ihan viimeiseksi.

Juuri näin.

Naiset teot voittavat naisen sanat 100-0.

• expillu
        Ex----------PUA kirjoitti:

:D HAHAHAHAH!

Vähän älykkäämpi naisyksilö ei voi olla femakko, sillä sellainen olisi oksymoroni.

Fiksun naiset eivät tarvitse feminismiä, tosin kuin te oikeutusta myrkylliselle feminiinisyydellenne hakevat, luonnevikaiset idiootit.

Hyvä esimerkki siitä "femnismi trollolloo" -kommentista.

• PohPuhPih

• DarthPlaya
        tiedostava.nainen kirjoitti:

Juuri näin.

Kummalta haluat oppia: saaliilta vai saalistajalta?

Jos naiset kertovat pitävänsä miehestä A mutta kävelevät baarista ulos miehen B kanssa, kummalta oppia: naiselta (joka on luultavasti neuvonut varmasti jollekin naiselle täydellistä miestä A), vai mieheltä B?

Feministit ovat vihon viimeinen taho jolta kannattaa oppia yhtään mitään. Toistaiseksi pahimmin alistamisen ym perään ovat olleet juuri femakkonaiset. Ne jotka baarissa "haastavat älyllään" ovat tasan samoja jotka haluavat että niitä läiskitään perseelle kämpillä. Trust me.

Mitä naiset tekevät>mitä naiset sanovat. Kun nämä ovat linjassa (esim. "pidän itsevarmoista miehistä" = totta), SILLOIN ja vain silloin naisia kannattaa kuunnella.

• No jos haluaa olla Pua-tyyppinen "creepy sex predator" tai auervaara, joka huijaa naisia, niin siihen nämä "saalis-saalistaja" -vertaukset sopivat. Mikäli haluaa rakentaa toimivan parisuhteen, kannattanee kuunnella naisia.

• outsider1 kirjoitti:

No jos haluaa olla Pua-tyyppinen "creepy sex predator" tai auervaara, joka huijaa naisia, niin siihen nämä "saalis-saalistaja" -vertaukset sopivat. Mikäli haluaa rakentaa toimivan parisuhteen, kannattanee kuunnella naisia.

Minäkin voin kuunnella naisia, mutta ennemmin katson mitä he tekevät ja miten toimivat........eikä minua muutenkaan ihan joka nainen kiinnosta, vaan juuri sellainen oikeanlainen nainen, joten ei ole mitään hyötyä edes kiinnostua sellaisista vääränlaisista ja heidän ajatuksistaan...

• DarthPlaya
        outsider1 kirjoitti:

No jos haluaa olla Pua-tyyppinen "creepy sex predator" tai auervaara, joka huijaa naisia, niin siihen nämä "saalis-saalistaja" -vertaukset sopivat. Mikäli haluaa rakentaa toimivan parisuhteen, kannattanee kuunnella naisia.

Ei kannata.

Naisia kannattaa kuunnella siinä vaiheessa kun ollaan jo rakastuttu ja pariuduttu.

Ennen sitä, ei todellakaan. Jos kysyt naisilta apuja, neuvovat he sinua olemaan sellainen mies jolle on helppoa antaa pakit. Naisen saa se mies joka otti riskin, eikä toiminut kuin kuohittu nykymies feministien hallitsemalla työpaikalla.

• lisäisintämän
        MGTOW kirjoitti:

Minäkin voin kuunnella naisia, mutta ennemmin katson mitä he tekevät ja miten toimivat........eikä minua muutenkaan ihan joka nainen kiinnosta, vaan juuri sellainen oikeanlainen nainen, joten ei ole mitään hyötyä edes kiinnostua sellaisista vääränlaisista ja heidän ajatuksistaan...

pitää katsoa kaikkia sekä miehiä että naisia kuinka he toimivat ja puhuvat

• lisäisintämän kirjoitti:

pitää katsoa kaikkia sekä miehiä että naisia kuinka he toimivat ja puhuvat

Jeps, hyvin tarkennettu, eli näinhän se on, mutta koska asia nyt koski naisia, niin kommentoin siltä näkökannalta.

• DarthPlaya kirjoitti:

Ei kannata.

Naisia kannattaa kuunnella siinä vaiheessa kun ollaan jo rakastuttu ja pariuduttu.

Ennen sitä, ei todellakaan. Jos kysyt naisilta apuja, neuvovat he sinua olemaan sellainen mies jolle on helppoa antaa pakit. Naisen saa se mies joka otti riskin, eikä toiminut kuin kuohittu nykymies feministien hallitsemalla työpaikalla.

"Jos kysyt naisilta apuja, neuvovat he sinua olemaan sellainen mies jolle on helppoa antaa pakit."

Tuosta en nyt tiedä, mutta ihmettelen suuresti sitä, että kuka nyt hemmetissä haluaa olla sellaisen ihmisen lähellä, joka ei halua olla sinun lähellä........koskee siis muitakin ihmissuhteita ja kanssakäymisiä, kuin vain parisuhteen muodostamista jne......

• Naisetovatelukoita

Kilteistä ja "nice guysta" etsitään etsimällä niitä paskoja puoli
      koska naiset haluavat MORAALISIA syitä miksi heidän vittunsa kutkuaa vain narsisteille ja kusipäille.
      Naisten on vaikea siis hyväksyä omaa ristiriitaisuuttaan kun se tunnollinen, romanttinen ja hellä meis ei kelpaa ja heidän vittunsa haluaakin vain rajusti patukkaa joltain täydeltä kusipäältä sisäänsä.

Naisten yksinkertaiset aivot eivät voi tajuta omaa typerää toimintaansa joten vika on tietysti sitten siinä "kiltissä miehessä" joka ei vittua kutkutakkaan.

• tarralenkkari666

Luitko artikkelia ollenkaan vai etkö tosissasi näe kuvatussa käytöksessä/ajattelumalleissa mitään pahaa?

• MOT

• helppoaeikö

Luitko artikkelia ollenkaan vai etkö tosissasi näe kuvatussa käytöksessä/ajattelumalleissa mitään pahaa?

Ei tarvii lukea mitään artikkeleita ,sen kun jauhaa netissä paskaa. Muut on paskoja ja väärässä, hän itse hyvä.

• Haistaäitisvittu
        helka kirjoitti:

MOT

Toden totta.

Sinä olet juuri esimerkki lismaisesta vittupäästä ja yksinkertaisista aivoista.

• nykyllälähtee
        Haistaäitisvittu kirjoitti:

Toden totta.

Sinä olet juuri esimerkki lismaisesta vittupäästä ja yksinkertaisista aivoista.

Ooh, siinäpä vasta testosteroininen jännämies! Jos ei tolla supliikilla naista irtoa, niin johan on ihme!

• Ex----------PUA

Se käy sinun kokemukseesi, sillä olet kilttejä miehiä vihaava, traumatisoitunut ja muutenkin idioottimainen femakko, joka haet tekosyitä sille miksi ennemmin olisit joko panoringissä tai jännämiehen hakattavana.

Olet häpeäksi koko ihmiskunnalle.

• tarralenkkari666

LOL

• Ex----------PUA

LOL

Tekonauru on helppoaa netissä, etenkin silloin kun et voi kiistää mitä sanoin.

• siinäsulleruno

Ätmi fundamentille runkkaa.
        Ketmi naisten kanssa punkkaa.
        Ketmi on lukenut sukupuoliteoriat.
        Osaa oikea keskustelutavat.
        Pillua tulee ovista ja ikkunoista.
        Ihmissuhteen voi valita noista.
        Ätmi ei osaa oppia ottaa.
        Päätänsä toistuvasti seinään mottaa.

• Naistenheikkopsyyke

Perus FEMAKKO paskaa.

Ensin selitetään miksei kiltti mies käy ja mitä huonoa hänessä on sekä vielä vilautetaan että moinen vihjailu siitä että naiset pitävätkin pahoista pojista on NAISVIHAA! XD

Naiset aivopesevät itsensä tällaisella roskalla ettei heidän tarvitse miettiä omia valintojaan.
      Miesten valinnat naisten suhteen ovat tietysti huonoja koska ne saattavat sisältää totuutta.

Naiset ovat ja tulevat aina olemaan oman naiskulttuurinsa aivopesemiä.
      He eivät kykene itsekriittiseen ajatteluun ja omat viat projisoidaan kuten tässäkin tapauksessa niihin joista ei pidetä.

Sama juttuhan on se jos mies antaa naiselle pakit. Naisen psyyke ei kestä tätä joten miehessä täytyy olla jotain vikaa, jos ei suoraan hänen kyvyissään ja ominaisuuksissa niin jollain inhimillisellä/moraalisella tasolla.

Jos taas kiltti mies saa pakit naiselta niin kiltin miehen täytyy olla hyväksikäyttäjä, todellisuudessa ilkeä sadisti tai muuten vain liian nössö pitämään naisen puolta.

Naisten PSYYKE EI KESTÄ heitä itseään eikä omia valintojaan joten syy on kaikkialla paitsi siellä itsessä.

Naiset: Katse peiliin

• tarralenkkari666

Et tainnut sinäkään lukea kirjoitusta tai sitten et oikeasti näe kuvatussa toiminnassa mitään vikaa.

• helgamies

Kiltteys ja mukavuus ei kostuta kiimavittua.

• turhavalitusvirsi

Ihan ensimmäiseksi, luin tuon että turha väittää että luinko edes tuota tekstiä.

No.. Ensinnäkin olen sitä mieltä että tuo kirjoitus on lähestulkoon yhtä turha leimatessaan kilttejä miehiä vain tekokilteiksi... kuin juurikin ne vastaavat väitteet että kiltit miehet eivät kelpaa naisille ja kaikki naiset haluavat vain renttuja.

Koska kumpikaan ei pidä paikkaansa. Mutta kummastakin löytyy varmasti paljon yksittäisiä esimerkkitapauksia.

On varmasti paljon itseään kilteiksi väittäviä miehiä, jotka eivät kuitenkaan ole sellaisia. Tai vaikka olisivatkin, niin eivät ymmärrä että se nyt vain ei ole ominaisuus, joka herättää useimmissa naisissa seksuaalista kipinää. Tuon asian ymmärtämättömyys ei kuitenkaan automaattisesti tee miehestä ei-kilttiä, vaan pelkästään vaan ehkä hieman hölmön ja todennäköisesti epäonnisumisiinsa turhautuneen - joka voi sitten näkyä huonona käytöksenä vaikka täällä palstalla.

Samaten tuo toinen väite että kaikki naiset rakastuisivat vain renttuihin (josta ne "kiltit" miehet valittavat). Eihän sekään pidä paikkaansa, mutta on olemassa syitä miksi niin sanotaan. Ensinnäkin, ne itsevarmat rentut tai pettävät himokkaimmat panosonnit ovat yleensä välinpitämättömiä ja siten ahkerampia tekemään aloitteita naisille. Jos ei vaan välitä siitä saako pakkeja vai ei, tai on niin himokas että vaikka välittää asiasta niin ei osaa olla yrittämättä kaikkia naisia - ja siten jaksaa jatkuvasti ehdotella kaikille naisille, ennen pitkää tärppää.
      Niinpä naiset useammin päätyvät suhteeseen tuollaisen itsevarman rentun kanssa kuin sen epävarman "kiltin" miehen kanssa joka ei edes uskalla lähestyä jatkuvasti naisia.
      Aivan samalla logiikkalla ne ns. "lutkaksi" haukutut - tai siis bilettävät, alkoholia käyttävät ja seksuaalisesti yliaktiiviset naiset - löytävät jatkuvasti itselleen uusia miehiä suhteisiin, jotka jäävät lyhyiksi. Jos jatkuvasti yrittää, niin ennen pitkää tärppää.

Toinen syy siihen miksi rentut kiinnostavat naisia - ihan näin omienkin kokemusten mukaan ja naisilta itseltään kuultuna - on se, että useat naiset haluavat mieheltä "miehistä itsevarmuutta". Useankin naisen olen kuullut jättäneen jonkun miehen koska mies on ollut liian tossukka. Ja usean naisen kertovan kuinka joku mies on niin ihanan itsevarma, tai dominoiva, jne. Tämä ei päde kaikkiin, mutta sanoisin että selvästi yli puolet naisista, joiden kanssa olen keskustellut noista asioista ovat jollain tavalla ilmaisseet että miehellä pitää olla itsevarmuutta.

Itsevarmuus on vain sellainen asia joka helposti voi olla toisessa äärilaidassa "kiltteyden" kanssa (vaikka ne eivät olekaan toisiaan poissulkevia). Vain itsevarma kykenee yleensä olemaan perinteinen renttu/kusipää muita kohtaan. Epäitsevarma ja muiden tunteet liikaa huomioonottava ihminen harvoin kykenee siihen (tällaiset miehet saattavat vaikuttaa usein kiltiltä - ja saattavat ihan oikeasti monesti ollakin sellaisia).

Tuo kirjoitus oli mielestäni siis aika turha. Oikeastaan vain lopussa kirjoittaja ohimennen mainitsee että osa miehistä voi olla ihan oikeastikin kilttejä.

Kirjoituksen suurin vika oli se sama lähtökohtainen yleistys että "kiltit miehet eivät yleensä olekaan kilttejä", aivan kuten "naiset rakastuvat vain renttuihin ja eivät kelpuuta kilttejä miehiä". Molemmissa on osa totuutta, mutta ne ovat silti vääristäviä yleistyksiä. Ja molemmista aiheista olisi hyvä käydä keskustelua, mutta enemmänkin ehkä niitä syitä etsien.. Miksi osa naisista rakastuu usein renttuihin? Miten sen voisi välttää jos haluaa välttää? Ja toisaalta mistä tunnistaa oikeasti kiltin miehen ja mistä sellaisen joka vain esittää kilttiä? Ja miksi joku mies saattaisi kokea ansaitsevansa naisen pelkällä kiltteydellä? jne.

PS. En väitä olevani kiltti mies. Mutta mukavaksi naiset ovat yleensä nimittäneet. Hyvin harva on silti halunnut kanssani suhdetta tai seksiä. Tiedän ettei se liity mukavuuteen tai kiltteyteen suoranaisesti, vaan lähinnä siihen että en ole riittävän komea, kookas, itsevarma, hauska tai omaa erityisen hyviä sosiaalisia taitoja, puhumattakaan mistään naisille flirttailutaidoista.

Ymmärrän että naisten miesvalintaa ohjaa lähinnä tunteet ja vietit. Ja vastaavasti minun naisvalintoja ohjaavat omat viettini. Kummatkaan noista eivät ole sen pahempia tai parempia. Ei naisten vietit, eivätkä miesten. Ja kummankin viettien takia molemmat voivat haksahtaa väärään ei-hyvään kumppaniin. Tai se kumppani voi jäädä kokonaan saamatta. Eikä se myöskään läheskään aina ole reilua. Mutta maailma ei ole reilu paikka.

• tarralenkkari666

En ole henkilökohtaisesti koskaan tavannut (netissä/livenä) itseään kiltiksi tituleeraavaa miestä, joka olisi oikeasti kiltti. Samalaisia kokemuksia löytyy muiltakin miehiä deittailevilta naisilta.

Usein tälläinen mies saattaa vaikuttaa ihan kiltiltä, kunnes hänelle selviää ettei etene mihinkään kanssasi. Kiltteys on siis vain naamiaisasu tai työ, josta odotetaan palkkiota.

Ottaen huomioon, että tämä palsta pursuaa näitä "kilttejä" miehiä, on tämä ihan muuta kuin turha keskustelun aihe.

Tietenkään tämä ei koske kaikkia miehiä, eikä oikeasti kilttejä miehiä. Oikeasti kiltit miehet vaan harvemmin inttivät olevansa kilttejä.

En ole henkilökohtaisesti koskaan tavannut (netissä/livenä) itseään kiltiksi tituleeraavaa miestä, joka olisi oikeasti kiltti. Samalaisia kokemuksia löytyy muiltakin miehiä deittailevilta naisilta.

Usein tälläinen mies saattaa vaikuttaa ihan kiltiltä, kunnes hänelle selviää ettei etene mihinkään kanssasi. Kiltteys on siis vain naamiaisasu tai työ, josta odotetaan palkkiota.

Ottaen huomioon, että tämä palsta pursuaa näitä "kilttejä" miehiä, on tämä ihan muuta kuin turha keskustelun aihe.

Tietenkään tämä ei koske kaikkia miehiä, eikä oikeasti kilttejä miehiä. Oikeasti kiltit miehet vaan harvemmin inttivät olevansa kilttejä.

"Usein tälläinen mies saattaa vaikuttaa ihan kiltiltä, kunnes hänelle selviää ettei etene mihinkään kanssasi. Kiltteys on siis vain naamiaisasu tai työ, josta odotetaan palkkiota."

Tuo ei ole kuulu kiltin ominaispiirteisiin......puhut huonosta ja pahasta persoonasta...

• ATMaisteri

Eiköhän tuossa ole kyse egosta.

1. Naisen vaistot elävät kivikaudella, kuten miestenkin. Silloin paras mies ei voinut olla kiltti, koska maailma oli kova. Sen miehen piti olla kookas, itsevarma, voittaja joka tarvittaessa seivästi viholliset mutta toisaalta sosiaalisten taitojensa ansiosta sai muut puolelleen hankkiakseen resursseja.

2. Naisen ego sanoo että hän on älykäs, syvällinen, kiltti, eikä ollenkaan alkeellisten vaistojen orja saati pinnallinen tai materialistinen.

Tässä on ristiriita. Jos 1. on totta, 2. ei ole totta - ainakaan mitä tulee miesmakuun. Nainen ei olekaan millainen uskoo olevansa, tai haluaa uskoa olevansa.

Siispä, pelastaakseen egonsa ja feminismin aatteen joka kuuluu hänen minäkuvaansa...naisen on pakko uskoa ettei kiltti mutta parisuhdemielessä ällöttävä mies ole oikeasti kiltti, vaan pahin kaikista. Silloin vahvemman miehen valinta on oikeutettu, koska hän ei ole niin paha kuin kiltti mies.

Tämä on feminismin, tuon pikkareihin puetun Marxismin, ikuinen dilemma.

• tarralenkkari666

Ihan tosiko ajattelet, että linkissä kuvattu käytös olisi kilttiä?

• rautanyrkki

Ihan tosiko ajattelet, että linkissä kuvattu käytös olisi kilttiä?

Tietenkään tuollainen käytös ei ole kilttiä, mutta juju onkin se, että naiset niputtavat oikeasti kiltit miehet samaan joukkoon tuollaisten kanssa. Tämä siksi koska kiltti mies ei sytytä seksuaalisesti eikä täten voi olla hyvä kumppani. Ja kaikki, jotka eivät voi olla hyviä kumppaneita naiselle, ovat alkukantaisten viettien vuoksi potentiaalisia uhkia. Yksinkertaistettuna näin.

Kasvatus ja yhteiskunta pyrkivät sitten minimoimaan näitä uhkia kuohimalla suurimman osan miehistä syvälle psyyken tasolla, jotta nuo viettien ja vaistojen kuvaamat uhat eivät oikeasti realisoituisi. Tämän lisäksi nykyinen yhteiskunta ei ole pystynyt tarjoamaan kuohituille miehille mitään korvaavaa sen tilalle, etteivät he voi enää hallita naisia. Tällaiset valtaan ja kontrolliin kytkeytyvät ilmiöt lukeutuvat myös perustavasti ihmisyyteen. Pidimme niiden ilmenemismuodoista tai emme.

• tarralenkkari666
        rautanyrkki kirjoitti:

Tietenkään tuollainen käytös ei ole kilttiä, mutta juju onkin se, että naiset niputtavat oikeasti kiltit miehet samaan joukkoon tuollaisten kanssa. Tämä siksi koska kiltti mies ei sytytä seksuaalisesti eikä täten voi olla hyvä kumppani. Ja kaikki, jotka eivät voi olla hyviä kumppaneita naiselle, ovat alkukantaisten viettien vuoksi potentiaalisia uhkia. Yksinkertaistettuna näin.

Kasvatus ja yhteiskunta pyrkivät sitten minimoimaan näitä uhkia kuohimalla suurimman osan miehistä syvälle psyyken tasolla, jotta nuo viettien ja vaistojen kuvaamat uhat eivät oikeasti realisoituisi. Tämän lisäksi nykyinen yhteiskunta ei ole pystynyt tarjoamaan kuohituille miehille mitään korvaavaa sen tilalle, etteivät he voi enää hallita naisia. Tällaiset valtaan ja kontrolliin kytkeytyvät ilmiöt lukeutuvat myös perustavasti ihmisyyteen. Pidimme niiden ilmenemismuodoista tai emme.

Miehet ovat potentiaalisesti vaarallisia. On siis järkevää kuunnella varoitusmerkkejä, vaikka se tarkoittaisikin, että osa hyvistä potentiaalisista kumppaneista menee pesuveden mukana.

• rautanyrkki

Miehet ovat potentiaalisesti vaarallisia. On siis järkevää kuunnella varoitusmerkkejä, vaikka se tarkoittaisikin, että osa hyvistä potentiaalisista kumppaneista menee pesuveden mukana.

Kyllä, ihmiset ovat vaarallisia. Ja on tietysti oma valinta, kuinka haluaa toimia. Sanon vain sen, että luottamus lisääntyy vain luottamalla. Ja järkevästi on hyvä elää, jos siltä tuntuu.

• Ex----------PUA

Miesvihaa, jolla demonisoidaan mies-sukupuoli.

Tiesitkö, että pahimpia lastensa tappajia ovat naiset?

Joten sano, femakko, naisille ettei tapa lapsiaan, vain koska rakasta niitä. (Ja nyt en edes puhu aborteista, missä huipentuu naisten sadismi/vastuuttomuus ja saastainen huoran luonto).

• Ex----------PUA
        rautanyrkki kirjoitti:

Kyllä, ihmiset ovat vaarallisia. Ja on tietysti oma valinta, kuinka haluaa toimia. Sanon vain sen, että luottamus lisääntyy vain luottamalla. Ja järkevästi on hyvä elää, jos siltä tuntuu.

Mutta femakot ovat miehiä vihaavia, tyhmiä huoria, joiden mielestä vain ja ainoastaan mies on vaarallinen.

Erityisesti kiltti ja kunnollinen mies, joten näin he rationalisoivat itselleen että ne kiimavitun kostuttvat jännnämiehet ovatkin oikeasti niitä kilttejä ja kunnon miehiä, ja lopputuloksena on ennalta-arvattava: muija hakattuna/raiskattuna/kylmänä tai kaikkea näitä.

Joten, jos joltain naisia pitäöisi suojella, on näiltä femakoilta. Ne kun johtavat naiset vaarallisten jännämiesten tykö, ja siunaavat tälläisen vaarallisen rationalistointihamsteroinnin.

• 1212

Miehet ovat kautta aikain suojelleet naisia ja lapsia, koska ilman naisia ja lapsia heimo ei selviä. Syy katkeruuteen ja vihaan ei todellakaan liity siihen etteivät miehet saisi hallita naisia (eräs syy miksi kiltit miehet eivät saa naista on juurikin HALUTTOMUUS olla se dominoiva osapuoli joka "vie" ja "ottaa"), vaan siihen etteivät nämä miehet voi olla tarpeellisia ja oman naisensa rakastamia.

Feminismi ja myytit patriarkaatista ovat älyllistä laiskuutta jossa seurataan pseudoälykkäiden feministien syöttämää mututietoa, sen sijaan että ajateltaisiin omilla aivoilla.

• 1212

"Tämä on feminismin, tuon pikkareihin puetun Marxismin, ikuinen dilemma."

Olipas muuten arvon maisterilta osuvasti sanottu.

"Miehet ovat potentiaalisesti vaarallisia. On siis järkevää kuunnella varoitusmerkkejä, vaikka se tarkoittaisikin, että osa hyvistä potentiaalisista kumppaneista menee pesuveden mukana."

Ja jos tämä tarralenkkarin kirjoitus ei ole marxistilaista ajattelua puhtaimmillaan, niin mikä sitten on? Miehet (porvarit) ovat vaarallisia, heitä on hallittava ja koulutuksen (propagandan) avulla opetettava.

Kuin suoraan Leninin suusta.

• PikkuLikka

Minusta tämän palstan ihmisten ongelmat johtuu pitkälti siitä, että ajattelu on jäykän sukupuolittunutta "naiset sitä ja miehet tätä" -ajattelua, tai ainakin keskustelun ongelmat johtuu siitä.. On olemassa ihan tutkitusti ns. mies- ja naisaivot, jotka kulkevat keskimäärin käsikädessä biologisen sukupuolen kanssa ja tästä toki seuraa tiettyjä sukupuolelle tyypillisiä toiminta- ja ajatusmalleja. Nämä ajatus- ja toimintamallit vaikuttavat varmasti erityisesti pariutumisen saralla, mikä täällä palstalla on vereslihaisena kipupisteenä, mutta siltikin minusta olisi hedelmällisempää yrittää nähdä henkilö ihmisenä ja yksilönä, eikä vaan jonkinlaisena ennakkokäsityksillä ladattuna puisevana sukupuolensa edustajana. On vaan niin helppoa antaa katkeruuden, pelon, yksinäisyyden tms sokaista itsensä.. epävarmuus kääntyy lopulta vihaksi. Sosiaaliset suhteet ihmisten kanssa alkaa sujua huomattavasti paremmin, jos lakkaa pitämästä naisia tai miehiä jonain myyttisen pahana toiseutena.. Naiset on enimmäkseen ihan tavallisia ihmisiä.

Mulla itsellä on tuttavapiirissä yhtä paljon naisia ja miehiä, eikä sukupuolella ei ole merkitystä, tärkeämpää on yhteiset mielenkiinnon kohteet, ajatusmaailma ja huumori. Ihan varmasti naiset pitävät enemmän sellaisista miehistä, joka aidosti arvostavat naisia ja kohtelevat heitä ihmisenä, kuin joistain passiivis-aggressiivisista naisvihaajista, joka yrittävät väkinäisesti pillun toivossa peitellä joka solusta tihkuvaa halveksuntaansa. Jotkut kaverimiehet puolestaan ovat purkaneet tuntojaan mm siitä miten loukkaavaa on, että miestä voidaan meidän kulttuurissa oletusarvoisesti pitää pillun perässä juoksijana, väkivaltaisena tai raiskaajana. On ihan turhaa väittää, että naiset on pahoja, tai miehet on pahoja, koska se ei ole totta, sen sijaan voi sanoa, että jotkut ihmiset on pahoja. Kusipäitä löytyy ihan tasaisesti molemmista sukupuolista ja yleinen ihmisviha on varmasti ihan perusteltua, kun ympäröivää maailmaa katsoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      441
      5720
    2. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      4096
    3. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      187
      3476
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      98
      2971
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      71
      2358
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      45
      2324
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      56
      2287
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      92
      2027
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      1730
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1593
    Aihe