Tuliko vene nostettu liian aikaisin?

häxan

Nostin veneen talviteloille kuukausi sitten. Nyt tuntuu että olisi ollut sama pitää ylhäällä. Muilla samoja tuntoja?

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fg363

Siellä on kuusi asteista merivettä ja pimeää kaiken aikaa. Ei tee mieli enää.

• LiianAikaisinNousi

Kyllä, juuri sama fiilis. Hyvinhän tuo olisi viihtynyt vedessä edelleen. Ihan hyviä purjehduskelejä olisi ollut vaikka kuinka, tuultakin riittää.

• Minulla on vielä pari moottorivenettä, jotka nostan jos ja kun alkaa jäätä muodostua. Kelit on olleet yhtä hyvät kuin kesäkuussa, paitsi tyynempää. Iltojen pimeys on suurin haitta. Hiljaista kyllä on, mutta yksittäisiä purjeveneitäkin näkyy.

• 36ft

Onhan tässä muutama viikonloppu ollut lähes yhtä lämmintä kuin kesäkuussa. Toisaalta lumi voi tulla maahan muutamassa päivässä jolloin nosto/pesu/peittely etc ei ole enää niin mukavaa.

Sen verran tuli kesän aikana mentyä että viimeisenä viikonloppuna melko rauhallisin mielin sai rantautua kotilaituriin ja miettiä että mukava kesä ollut ja hyviä purjehduskelejä riittävästi. Ensi kesää odotellessa ja talven rientoihin valmistautuen.

• vieläseilataan

Dunkkerin Pera teki aikoinaan vuodenalun venelehteen matkakertomuksia itsenäisyyspäivän reissuista Utö;hön. Kannattaa hakea 80 - 90 luvun lehdistä, niin pääsee jyvälle, mitä pakkaspurjehdus oikein on.

Nykypäivänä tilanne on toinen, pakkasta saattaa tulla vasta tammikuussa, jos merialueella silloinkaan.

Täällä Lahdessa oli muuten viikonloppuna Vesijärven jollakisat. Olivat pukeutuneet kunnollisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109