annatteko eukkonne pierrä niin että kuulette/haistatte?
vaimon piereminen
56
2607
Vastaukset
- sniffsniff
Muija pieree kumisaappaaseen ja minä haistelen!!
- vaimonpierut
Piti muuttaa toiseen huoneeseen nukkumaan niin kauheesti vaimo pieree Se on jotain aivan hirveää. En syytä häntä siitä minkä ihminen voi jos pierettää niin paljon. Yksi syy tähän on että hänen lempiruokansa on hernekeitto. Useinkin hän saattaa tyhjentää koko kattilallisen yhdellä kertaa. Voi sitä paskanhajua muutaman tunnin kulluttua. Samassa huoneessa ei olisi erkkikään niin voimakas se on.
Kaikkea on kokeiltu. Olen monesti sanonut että lopettaisi hernekeiton syönnin mutta hän ei ota sanojani kuuleviin korviinsakaan. Olen jopa kehoittanut häntä menemään lääkäriinkin jos jotain apua saisi ettei niin paljon pierettäisi. Emme voi enää rakastellakaan. joudun tuulettamaan huoneet päivittäin mutta se kamala haju ei tahdo lähteä siitäkään huolimatta.
En tiedä mitä voisin tehdä? Olisin kiitollinen neuvoista - Pruittaa
Erota. Eiköhän se eukko jätä sinut. Ei kukaan pakolla ole kenenkään kanssa;) Olet narsisti.
- Anonyymi
Pääsenkö mäkin haisteleen??
- Hirveätkäryt
En varsinaisesti anna, mutta piereehän tuo lurjus kuitenkin. Välillä tekee koprapierujakin, eli pieree nyrkkiin ja avaa kämmenen sitten minun nenän edessä. Itse koen tuon erittäin epäesteettisenä, mutta naiset nyt on naisia.
- ujnbgf
sitähän se on naisia pitää ymmärtää. Hän voi saada siitä jopa kiksejäkin kun avaa nyrkkinsä nenäsi edessä ja kehoittaa haistelemaan. Sehän voisi olla selvä kutsu makuuhuoneeseen...........hmm.... touhuamaan
- prööt-prööt
naisen pieru on perseestä.
- Anonyymi
Nyt sä oot asian ytimessä!
- Kamalahaju
Piru vie ku kihlasormuksen aikonaan sille ostin niin ei menny kauaa kun alkoi karvat rehottaa ja haisemaan hielle.. Ja sit viel alko pieremään.. Niin ei piere enää täällä.. Otin sormuksen pois ja käskin lähtemään.. Nyt on rauha taas talossa..
- Anonyymi
Seuraavaksi se olis kumminkin alkanu piereen ja samalla huutaa.
- ironjussi
Kyllä vaimolle pitää näyttää heti, missä on naisen paikka ja sehän on keittiössä. Ja keittiössäkään ei piereskellä... Siellä tiskataan.
Ole miehet lujana nyt, ettei pennuistanne kasva tossusankareita luuserimiehiä. Kun vaimo pieree rupean tukeman munaani tulpaksi. Sanon vaan että kutsuit.
Miten olla antamatta vaimon piereskellä?
- eero38
Kuulin tänään kun eräs lihava naikkonen töräytti kassajonossa. Hävetti.
- suolinkainen
Nuolen emännän ihraista pimpulaa takaapäin doggy asennossa ja emä pierii naamalle. Ai mahoton kun tekee hyvää.
- kateellinenmies
sinä onnellinen..........olet kai muistanut kiittää emäntääsi ? Voisit lisätä ja tehostaa nautintoasi
eli käske emäntäsi keittämämään hernekeittoa ja syömään sitä tuhdisti ja ei muuta kuin muutaman tunnin kuluttua hernekeiton nauttimisen jälkeen makuuhuoneen puolelle nautiskelemaan.... te onnelliset....kateellinen täällä
- ihanarauha
Halusin pierunhajusta eroon niin läksin kavereitten kanssa 2 viikoksi etelään ryyppäämään ja naimaan, niin kotiin palattuani pierunhaju oli pakannut ja lähtenyt ties minne..
- pillisorsa
Minun ex vaimoni päästeli myös saatanallisia pieruja hajun kera, minä kimpaannuin ja työnsi Hänen persreikään sorsapillin eräänä saunailtana, kyllä oli sorsilla asiaa :))
- uteliasurkki
varsin nerokas keino missä noita kyseisiä pillejä on myynnissä ? ja onko niitä eri paksuisia koska noita persereikiäkin lienee eri suuruisia Ehk kannattaisi nauhoittaa kun vaimo säveltää ja soittaa
- kärsivämies
me piereskellään ihan avoimesti mutta vaimon pierut on haissu ihan järkyttävälle parin päivän ajan, ei ymmärrä ei :(
- PihalleSemmoset
paskamoottorit. Kiertoon. Haistelkoon luuserit niitä.
- hyifaarttia
Meilläkin akka pieree kun norsu. :(
- kiitollinenNeuvoista
sama täällä ja on jatkunut jo monta vuotta ei siinä mitään mutta vaimo paukuttelee yölläkin ihan alvariinsa ja ne pierut ei ole mitään pieniä vaan kauheeta töräyksiä ja voi sitä hirveää hajua
Kukaan ei voi kuvitella jos ei itse ole kokenut samaa.
En saa nukutuksi aina herään kauheaan töräykseen ja paskanhajuun. Eikä siinäkään vielä kaikki vaimo pieree päivälläkin. Meillä ei enää käy edses vieraitakaan ei ne kestä sitä hirveää hajua.
Mikä neuvoksi ? Kiitos jo etukäteen
- HyiSiat
Minä kyllä tiedän että ne ukot piereskelee paljon enemmän ja ovat sikoja muussakin. Sanomisetkaan ei auta asiaan!
- Lieppokuuskax
*:ää pruuttttt
- MeilläkinNainenPieree
Naisen piereskely vähentää naisen viehätystä.
- yöksistä
Minkälaisia helvetin juntteja teillä oikein on vaimoina?? Hyi saakeli. Tottakai saa pieraista, jos pierettää, mutta kyllä sitä nyt pitää osata ottaa muut huomioon, eikä käyttäytyä kuin joku pikkukakara.
- AimoSurakka
Maha on epätasapainossa jos pierettää koko ajan. Valkoiset vehnät pois ja sokeri. Katsellaan tuokion kuluttua, että vieläkö pierettää.
- naisnäkökulmasta
Ylen verkkosivuilla on nyt juttu, miten pahanhajuisia pieruja saa vähennettyä.
- mikä.suominaista.vaivaa
Kannatttaakin harrastaa naisia, jotka suosivat kasvispitoista ruokavaliota. Silloin on saman peiton alla mukavampi oleilla ja nukkua
- Usb
Miä veän kätteen vuan.
- kiut
Ja minkälaisia juntteja olette miehet normaalia elämää.
Jokainen meistä ulostaa ja pissaa, niin te miehet myös.
Te myös piereskelette ihan varmasti, se on normaalia ilman kiertoa suolistossa.
Toki monilla ihmisillä on ruoka-aineita, jotka keräävät ilmaa suolistoon liikaa ja aiheuttavat jopa valtavaa kipua ja pieru on ainoa keino saada helpotusta. No varmasti sitä yrittää päästä lähimpään vessaan tai kauemmas ihmisitä päästämään tuota ilmaa ulos, aina se ei kuitenkaan onnistu.
No sitten tulee tämä seksuaalinen puoli, joka rikkoo naista, että pieruja pääsee ulos. Peppuseksi rikkoo naisen anatomiaa. Ja kukas sen saa aikaan te öykkäri miehet.
Joten pitäkääpä pienempää ääntä näistä pieruista ja kohdelkaa puolisoitanne ja tyttöystäviänne kunnioittavasti.- Anonyymi
Olet ensimmäinen nainen, joka sanoi, että naisten piereskely johtuu persepanoista. Koko muu kansakunta pitää pierujen syynä suolistoa ja ruokavaliota. Tämä onkin uusin näkökulma asiaan.
- sananlaskija
Joka pierusa pijätteä, sillä on muutakin vilippiä
- vilpitön
ihan totta.
- tanjuskaaprööt
Meijjän äitillä oli tapana pyytää meitä muksuja auttaan ylös sohvalta. piti vetää sormesta ja äiti pieras noustessa. Se oli hauskaa! :)))
- hauskaaon
Vaimo pieree tahalleen yhteisen peiton alla. löyhyttää oikein ja sanoo "suut makeeks" ,ja nauraa päälle.
- litlinkassa
Vae on sepolla semmonen vaemo.
- asummeahtaasti
Kyllä se kauheeta on meillä se ei pese sitä toistakaan reikäänsä kuin kahden viikon välein saunassa . Sanoo että jonkinlainen tauti, että ie saa kastella usein ja pieree kans kun mättää kaikkia vehnäsiä ja juo olutta iltaisin .
- eijukeiju
Torin laijalla on ahtaat asunnot.
- mammabella
Miä pieren ku siltä tuntuu, mies kävi tänään nurkan takana pierasemassa ja sano sen mennessään, miä ihmettelin ja kysyin, että eikö nyt voi tässäkin, niinku miäkin teen. Niin ei viittiny pilaa miun ilmaa, ku oli krapulakin.
- herggä
Näin miehen näkökulmasta katsottuna ainoa kerta jolloin olen hieman ottanut nokkiini naisen pieruista oli kun yksi tyttöystäväni pieraisi sängyssä kun hän oli lusikkana minuun päin... Silloin kysyin, mielestäni kohteliaasti, että eikö hän olisi voinut kääntyä ensin.. Ei ollut ihan kiva tuntea tärinää ja ilmavirtaa ihan _noin_ läheltä :-)
- anttoonijo
seppo oli lusikkana pekkaan päen ja pekalta tuli lusikallinen.
- litlinkassa
Uuen naisystävän peräpää ruplattaa kakkoseenko sitä on hoonattu? onko minua huijattu??
- osanottoni
shit happens.
- VL.Kominkinen
Juota sille eukolles pullo risiniöljyä, niin hän ei uskalla yskästäkkään.
- Anonyymi
Joka pieremättä kussee, se naimati kuolee, sanoi faijani. Eli se ainakin pieri kustessaan :D
- Anonyymi
NYT TULEE RAIVOKOHTAUS JA TIETOKONE LENTÄÄ IKKUNASTA KOSKA KIRJOTATTE NÄIN TYHMIÄ JUTTUJA TÄNNE
- Anonyymi
Ihan normaali puhetta mikkeliläisiltä. Puheet vastaavat kehityksen tasoa.
- Anonyymi
Kaikesta huolimatta vaimon piereminen todistaa oikeaksi peräänkuulutettua lakonisuutta.
- Anonyymi
Älä syö leipää, kaalia äläkä pullaa. Minullakin tulee pieru joskus vessassa, ku käyn kusella .
- Anonyymi
Pierentä on nuukailua sano pate ja röpsähtti
- Anonyymi
Raitisilma puhallus
- Anonyymi
Kissat kuorsaa, joskus jopa homoilee. .. Naiset pieree vessassa vaan.
- Anonyymi
Mitä sanoikaan tosimies Napoleon Josephinelle?
- Anonyymi
Voisitko kultasein tehdä mulle seisoppaa..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855