Tori.fi huijari liikenteessä!

Juuuuhhh

Elikkä pistin ostoilmoituksen PlayStation 3 laitteesta. Myöhemmin s postiin oli kilahtanut Kari Paananen nimellä oleva kirje. Hän tarjosi konetta kahdella ohjaimella posteineen 60e :D Sanoin hänelle että lähetän ensi viikolla rahat tilille niin tehdään kaupat. Tämän jälkeen hän rupesi ruinaamaan edes 30e euron etumaksua että voi laittaa paketin postiin, ja maksaisi loput sitten joskus :D Tiesin tässä vaiheessa jo että kaveri kusettaa täysillä. Pyysi koneesta kuvia niin kaveri lähetti yhden missä kuva koneesta ja ohjaimesta. Tätä kuvaa en mistään googlettamalla löytänyt, joten pyysi toista jossa näkyy toinenkin ohjain. Nyt hän lähetti kuvan uudestaan koko koneesta kahdella ohjaimella. (Toisessa kuvassa muuten heillä näkyi parkettilattia ja toisessa joku tumma) Mutta jees! Kovan työn jälkeen löysin samaisen kuvan jostain saksalaiselta torin tapaiselta sivustolta. Kiinni jäi! Nooh jätin tämän koko jutun sitten tähän, kunnes eilen pienessä pöhnässä ajattelin soittaa kaverille 046 8477250 (prepaid kas kummaa). Oli muuten tämänkin numeron haalimisessa vaikeuksia keskustelujemme ohessa. Kaveri ensin laitteli viestiä, että ei voi vastata kun kuulemma on lapsensa kanssa hop lopissa ja että rahat tilille vaan FI7910813500057827 Nordea. Olin siis aloittanut keskustelun kysymällä että voinko soittaa hänelle, jotta kysyisin ensin tuotteesta ja uskaltaisin lähettää rahat tilille. En siis maininnut muuta kuin sanan tuote. Hetken päästä hän kuitenkin soitti ja aloin kyselemään perus onko hyvässä kunnossa jne. Sitten kysyin häneltä että mikäs sen tuotteen tarkka malli on, kun ei ollut hajuakaan siitä mitä olin edes "ostamassa". Tämän kysymyksen jälkeen syvä hiljaisuus iski ainakin 5 sekunniksi. Sitten hän kysyi että tarkoitanko pc4? Tai iPhone 6. Mikäköhän tuo pc4 kin oikein on? Sanoin vain että juu. Kertoi vain että huippukunnossa on ja rahat tilille niin laittaa heti postiin ja että saisin muka paketin heti uudeksivuodeksi. Hetken tätä pelleily jatkettuani sanoin kaverille, että olen tehnyt siitä rikosilmoituksen. Luuri lävähti korvaan.

Mun teksti saattaa olla aivan päin vittua kirjoitettu, koska istuin paskalla samalla sitä puhelimella näpräten. Toivottavasti ymmärrätte jotain.

14

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuuuuhhh

      Unohdin muuten mainita että nauhoitin sen puhelun.

    • Juuuuhhh

      Tää sama kaveri soitti uudestaan ja alkoi kauppaamaan pelikonetta ;D Ei vittu että ihminen voi olla vammainen ja typerä.

    • Yritystä

      Sama tilinumero ja puhelinnumero mutta nimi oli nyt Lasse Paananen ja yhteydenotto tuli nettimarkkinan kautta.

      • Juuuuhhh

        Ei jumalauta! Eikös tuo jo jonkin sortin rikosnimikkeen täytä vaikka ei rahoja ole lähettänytkään? Ja kyllähän poliisi saa selvitettyä tili numeron kautta kuka tämä ketku on.


    • kastässä

      Pohjanrinteentie 8A1 40270 Palokka

      Kari Tapani Paananen

      • Latelammas123

        Onko varmasti tuo tyyppi?


      • kastässä

        Kyllä on.


      • Latelammas123

        Kiitos tiedosta! Miten löysit kyseisen tyypin?


    • kastässä

      Tieto on kaikkien saatavilla. Syntynyt -93. Olen käynyt jo parikertaa kylässä mutta ei ole ollut kotona. Mutta vielä se löytyy...
      Voit tulla mukaan jos koet sen tarpeelliseksi.

      • Latelammas123

        Mielelläni voisin vaikka tulla! Onko se sua siis kusettanut pahastikin?


    • kastässä

      Muutaman euron mutta periaattesta haen rahat takaisin.

      • Latelammas123

        Toi paskiainen näyttäis asuvan jossain juopoille tarkotetussa rivarissa. Koska olet menossa sinne?


    • kastässä

      Koska sulle sopis.

      • Latelammas123

        Mulle on ihan sama!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3649
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1476
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1192
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1013
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1001
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      839
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      760
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      758
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      755
    Aihe