Rassukat ovat nostaneet veneensä pukeille jo lokakuussa. Laitureissa tuskin enää näkee ainuttakaan purjevenettä. Nythän on purjehduskelit parhaimmillaan.
Ohut jää rannan tuntumassa ei haittaa vauhtia kuin vähän ja ulompana reipas tuuli hajoittaa jään kokonaan.
Ettekö kestä viileää ilmaa, vai mikä on ongelmanne? Meneekö Bavarian halpa gelcoat rikki jään hieman raapiessa?
Tammikuussa purjehtimaan
14
179
Vastaukset
Olin tänään vesillä, ja kyllä siellä vähän kylmä rupeaa olemaan. Viikon päästä harvasta laiturista lasikuituveneellä mihinkään pääsee, jos sääennusteet toteutuu.
- fuc
Turpa kii, tai sit sattuu, alottaja! Ja jos joku possu on ollu siel viel, ni miks piti vastata noin hölmöön alloitikseen?
- Pulipuosu
Musta tää oli hyvä ja ajankohtainen aihe.
- Ssppss
Ei enää kiinnosta. Päivä lyhyt, skuutit jäässä eikä mene plokista läpi. Muutaman päivän kuluttua pitäisi ensin tehdä lumityöt. Reissun jälkeen moottorista vedet pois. Pari purtta Hesassa on vielä vedessä ja jäätyvät kiinni lähiaikoina. Missä pihvi, miksi?.
Jos välttämättä pitäisi purjehtia niin vuokravene Karibialla on parempi vaihtoehto kuin pimeässä ja pakkasessa vailla ideaa.- asdfasdfd
Sulla on paskat plokit.
- Ssppss
Harken ja Selden ovat ihan kelvollisia. Et ilmeisesti ole purjehtinut pakkasessa. Märät köydet jäätyy. Netissä purjhtiessa ne toimii tietenkn.
Nyt pääsisi taas kotirannasta Paraisilta minne vaan. Joutsenet lentää pohjoiseen ja vesilinnut pysähtelee aukkopaikoissa. Se on kevät alkanut saaristossa.
- KateellinenDuunari
Aukkopaikoissa purjehtien Paraisilta minne vaan?
KateellinenDuunari kirjoitti:
Aukkopaikoissa purjehtien Paraisilta minne vaan?
Kapeammissa paikoissa aukkoja, muualla avointa. Airisto oli viikon jäässä.
- ehtaseilori
Ole hyvä vaan, tammikuu on jo hyvässä alussa! Missä asti olet?
- CaptHornyBlower
Heh, tässähän minä kotikoneella surfaan ...
- kylmänkankea
Kyllä merellä nyt on mukavaa purjehtia, pukki toi akkullämmiteisen jellyjortikan, sen kun asetaa paikoilleen ei kylmä tuu kun istuskelee shitloorassa, ja kolmen aikaa, ku alkaa ryypätä hämärtyessä ja kirjoittelemaan tänne viisauksia, se on elämää se.
- tiedoksialoittajalle
Aloittaja on ÄÄLIÖ ,purjehtijat on fiksua väkeä ,hän ei, PS . purjevene kulkee pääsääntöisesti tuulen voimalla ,tiedoksi aloittajalle
- asdfsdafaase
Mitäs sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest776383Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4444471Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön613628Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1132279Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352275Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221026En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69970Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44865- 85789
- 59715