Etsin veneeseen kannettavaa TV:tä, joka toimisi hyvin Suomenlahden alueella. Mastossa on antenni, mutta en halua kiinteää telkkaria seinälle. Myöskään tietokoneeseen liitettävä TV-tikku ei ole miellyttänyt. Aikoinaan Verkkokauppa.com möi sopivaa Procaster 9" DVB-T masinaa, mutta ei enää. Anttilssa oli myynnissä Lenco 10", mutta ei enää. Ulkomaisista verkkokaupoista löytyy joitain malleja, mutta Ylen tekstitys ei niissä välttämättä toimi tai ei ainakaan ole varmuutta siitä.
Onko tiedossa mistä näitä löytyisi kivijalkakaupoista, että voisi tutkailla kuvan laatua yms. ?
Tässä muutamia malliksi, joita löysin netistä.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/9414/dcmrn/ProCaster-DTV-009-Widescreen-9-digi-TV-akulla?utm_campaign=bazaarvoice&utm_medium=SearchVoice&utm_source=RatingsAndReviews&utm_content=Default#product-description
http://www.conrad.com/ce/en/product/1007058/Tragbarer-Fernseher-229-cm-9-Zoll-Muse-M-235-TV-Akkubetrieb-inkl-DVB-T-Antenne-inkl-12-V-Kfz-Anschlusskabel-Schwarz
http://www.ebay.com/itm/Lenco-TFT-1026-Tragbarer-Fernseher-/301335156667
Pieni 9-12" TV veneeseen
9
159
Vastaukset
- Ehdotush
Entä joku ipad tms missä simkortti rajattomalla datasiirrolla ?
- tölläääjä
Data ei aina siirry yhtä kauas kuin TV signaali. Siksi ei oikein hyvä vaihtoehto ja viime kesänä kokeiltu. Toki tämä systeemi toimii isoimmissa satamissa.
- Hyvä_neuvo
Älä laita veneeseen TV:tä. Nauti luonnosta .
- tölläääjä
Nautin luonnosta, mutta haluan myös katsoa TV:tä.
- Conradilla
Näyttäis olevan myös dvd:llä maustettuja telkkareita, vähän parempi resoluutio ja kukaties vielä saatavilla...
Jos ostat pienen tietokonemonitorin ja digiboxin? Sitten voi kyllä vielä tarvita jonkun videosovittimen väliin, eli voi mennä monimutkaiseksi...
- 10-107
Televisioksi käy pelkkä monitori, joka ottaa vaikkapa video tai hdmi-signaalin sisään. Silloin tarvitset vain digiboxin, joka ei ol kovin hintava ostos.
Halutessasi voit tietenkin käyttää myös tietokonetta tai tablettia kuvaruutuna jos ottavat sopivan signaalin sisään. Voit mahdollisesti käyttää jopa plotteria.
http://www.mediaplazashop.com/antennidigiboksit_12v
http://www.autoviihde.com/autonaytot - en-tarvi-sitä
Minulla on tämä :
http://www.waysale.com/orbit_dvb-t_and_analog_tv_combo_2_in_1-dvb-t100.html
Myyn sen 30€, täysin toimiva, akku sisällä.- tölläääjä
Kiitos tarjouksesta, mutta etsin vähän suurempaa kuitenkin. 10-12" olisi optimi kahdelle katsojalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481