Siis jos pitää naista tyhmänä/rumana tai muuta vastaavaa? Vai riittääkö pelkkä vaginan olemassaolo ja sen saantimahdollisuus että mies voi harrastaa seksiä naisen kanssa?
Voiko mies panna mielestään huonoa naista?
10
215
Vastaukset
- Kakkosenjonkatiedän
Kyllä voi eikö nämä varattujen ukkomiesten pitämät kakkoset ole juuri kuvaasmiasi kohteita. Näinhän se nähtävä.
Vastaus kysymykseesi: Kyllä.
Kyllä se menee silloinkun ei ole muuta.
- endast_män1111
-
"Hyiiiii naisia E I voi panna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
har11!
. - Näintäällä
Ihan sama, kuha on lahna.
- kokorunoilija
Pantu
- panrunoilija
Tummaakin on pantu
https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/4a/7ox/7a24/245344/1708162158.jpg Kyl maar, mutta uskon, ettei se ihan kaikilta onnistu. Ja hyvä niin.
Minun mielestä naisen ei tarvitse olla viisas ollakseen seksuaalisesti puoleensa vetävä.
Minun mielestä naisen ei tarvitse olla kaunis ollakseen seksuaalisesti puoleensa vetävä.
Minun mielestä naisen ei tarvitse olla mukava ollakseen seksuaalisesti puoleensa vetävä.
MUTTA jotain yllämainituista sen täytyy olla...muuten ei oo kipinää- mielestään
… huonoa naista? Siis jos pitää naista tyhmänä/rumana tai muuta vastaavaa?
Hölmö kysymys. Huono ei ole tyhmä eikä ruma eikä muuta vastaavaa. Jos nainen on miehen mielestä huono tai/ja tuhmä niin vika on miehen päässä.
Omasta mielestään rumat naiset on yleensä hyviä ja anteliaita. Samaa vikaa on taviksissa, mutta omasta mielestään ruma on yleensä anteliaampi ja siksi mieluinen valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785632
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384084- 553601
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293287- 452490
- 342042
- 2131785