Kohta 25 ja neitsyt

Noloa

Eli mitä mieltä tästä? Haku päällä, mutta jotenkin hävettää paljastaa....

12

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

Oletko todella noin aivopesty että uskot roskamainonnan alentavaan moraaliin???!!!!!!!!!!!!!
      Olisit ylpeä että osaat olla itsenäinen ja omilla aivoillasi ajatteleva, etkä ole hyökännyt ensimmäisen vastaantulijan kimppuun vaikka roskaelokuvat ja -lehdet tyrkyttävät tuollaista halvan lihan myyntiä oikeaksi elintavaksi.

älä missään tapauksessa alenna itseäsi tuolle tasolle! Kunnioita vakaumuksiasi. Löydettyäsi SEN OIKEAN ihmisen (huolellisen VALINNAN tuloksena) intimisyys tapahtuu itsestään ilman ulkopuolista typerää painostusta.

• 45633566

Seksittömyys ei ole häpeä. Se tosin voi tehdä elämisestä turhanpäiväistä.

• IndividualistiN

Et ole ainoa, on paljon vanhempiakin neitsyitä. Älä huolehdi, tama on jokaisen oma ja yksityinen asia. Kyllä "se oikea" ymmärtää ja itse asiassa moni muukin.

• kaikilleaikansa

Eihän tuossa mitään kummallista ei sitä neitsyyden menettämisen takia kannata panna vaan halun ja himon. Tiedän miehenä naisen joka asui äitinsä kanssa ja taisi koko kylä tietää että nainen oli neitsyt ei ollut miehen kanssa ollut ja ikää oli muistaakseni yli 40v. Sitten kyllä tapasi jonkun tansseissa ja avioitui ja sai sitten elämänsä ensimmäisen kerran mahtoi olla tunne.

• 78532985

Tunne mahtoi olla suuri pettymys. Useimmat miehet ovat pettymyksiä useimmille naisille.

Sitten nainen lopettaa seksin, jolloin nainenkin on pettymys miehelle.

• siinäsullevastaus
        78532985 kirjoitti:

Tunne mahtoi olla suuri pettymys. Useimmat miehet ovat pettymyksiä useimmille naisille.

On sullakin mielipide, tunnet varmaan kaikki ja olet itse pettynyt seksiin.

• uytudt
        78532985 kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, että kaikille, kuten minullekaan seksi miehen kanssa ei ole ollut pettynyt KOSKAAN.

• Siis 24. Mutta oletko mies vai nainen? Itse olin 20-vuotta kun sain eka kerran. Nimenomaan sain. Siltä minusta tuntui. Suurempi juttu oli tulla hyväksytyksi kuin että sain pillua.

• silloinjoskus

Mä oli 18v, tyttöystäväni 17v. Oli hieno päästä panemaan mutta ei siitä paljon muistoja jäänyt, jännitys kuitenkin häiritsi mutta ei mitään negatiivista jäänyt mieleen. Ja kummatkin selvänä niin parempi.

• uytudt

Älä ota stressiä asiasta. Oma käsi/apuvälinen on myös hyvä ensimmäisen seksikumppani... eikä tarvitse "paljastella" asiaa kenellekään.

• sdgsafg

Blaablaa. Ketä kiinnostaa oikeasti enkä tarkoita täällä avautumistasi vaan oikeaa elämää? Sukupuoli ei tullut esille eikä syy pidättäytymiseen niin mitä kukaan ikinä koskaan voisi sanoa...? Joku on, toinen ei? Itse olen rillutellut perkeleesti pitkin maita ja mantuja, herättänyt pahennusta kaikissa muissa paitsi naisissa jotka ovat kyytiä saaneet. Aina huolehtinut asioista ja toisesta ihmisestä. Monta satamaa ja mannerta meni välissä mutta silti vielä nuorimies.

Joku tykkää joku varoo joku yllättyy joku pelkää joku inhoaa joku innostuu joku saa orgasmin joku on vaan joku miettii paskaa syytä joku miettii hyvää syytä. Sitten sinä päätät mitä ajattelet ja se on siinä. Toki voi loppuelämän kysyä muilta mitä itse ajattelee...........................................................................................................................

• kimjoelyngchina

lastit lentoon satsen po pattarna

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3270
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1650
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1503
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      862
    Aihe