Hei! täällä kirjoittelee 12v tyttö huolissaan painostaan. Oon siis 151cm ja oon noin 58,8kg. Itse tiedän jo että olen lievästi ylipainoinen. Oon katellu painoindeksitaulukkoja ja terkkarilta kyselly nii ylipainoo on, lievää sellaista. :) Mutta kysynpä sitten vielä teiltä täällä netin ihmeellisessä maailmassa, pitääkö laihduttaa? itseni mielestä kyllä, ja olen laihduttamassa :)
Vastaukset 4
- Uskomaton_paino
Lievästi ylipainoinen? Olet sairaalloisen lihava.
- Painoindeksi
Painoindeksin mukaan vain lievää ylipainoa(normi paino 57kg) Joten aloittajan ei tartte välittää tuon kommentista.
Sun ei tartte laihduttaa vielä noin nuorena, mut ainahan voit vaihtaa ruokavaliota pikkuhiljaa esim. Sipsit pois, babyporkkat tilalle yms. Ite tykkään myös tehä pari kertaa viikossa "kotitreenin" jossa otan n.30 vatsalihasliikettä(erilaisia, esim. Sivuttaisia) n.25 syvää kyykkyä ja ja ksalankkuamisen mukaan lankkua jotain perus liikeitä.
Muista, sun pitää syyä. Älä skippaa ruokaa, koska muuten pian tulee anoreksia. Mun yks kamu kävi teholla, anoreksia takia.
Tsemppiä sulle, ja hyväksy ittes:) Ja muista: Laihdutus on muutakin kuin vaan syönnin lopetus. - Painoindeksi
Painoindeksi kirjoitti:
Painoindeksin mukaan vain lievää ylipainoa(normi paino 57kg) Joten aloittajan ei tartte välittää tuon kommentista.
Sun ei tartte laihduttaa vielä noin nuorena, mut ainahan voit vaihtaa ruokavaliota pikkuhiljaa esim. Sipsit pois, babyporkkat tilalle yms. Ite tykkään myös tehä pari kertaa viikossa "kotitreenin" jossa otan n.30 vatsalihasliikettä(erilaisia, esim. Sivuttaisia) n.25 syvää kyykkyä ja ja ksalankkuamisen mukaan lankkua jotain perus liikeitä.
Muista, sun pitää syyä. Älä skippaa ruokaa, koska muuten pian tulee anoreksia. Mun yks kamu kävi teholla, anoreksia takia.
Tsemppiä sulle, ja hyväksy ittes:) Ja muista: Laihdutus on muutakin kuin vaan syönnin lopetus.Ja mun kommentin laihutusosuutta tarkotin myöhemmäksi, eli älä alota laihutusta vielä!:)
Varsinainen laihduttaminen on tuossa iässä kyseenalaista sekä henkisesti, että fyysisesti. Terveelliset elämäntavat sen sijaan toki kannattavat aina, oli minkä painoinen vain. Suosittelen.
Ja kerro toki tännekin, miten edistyt. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2041551
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka181800- 51740
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm54723Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s36704Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät380666- 30531
- 18525
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k49524Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19516