paniikkihäiriö ja ystävät??

tytsy1996

Päätin kirjoittaa tänne jotakin mun tunnoista. Sairastuin vuosii sitten paniikkihäiriöön, joten mun on vaikea saada ystäviä, sillä karttelen luonnostani tietynlaisia tilanteita. Oon kuitenkin vielä nuori aikuinen ja paniikkihäiriön kanssa painiminen on arkipäivää, joten kysyn muutamia kysymyksiä. (aihe alueeksi oisin voinut valita paniikkihäiriö mutta tää teksti liittyy enemmänkin siihen et oon nuori ja no.. Kysymykset kertoo)

1. Paljonko tiedätte kyseisestä ahdistushäiriöstä?

2. Pystyisittekö olemaan nuoret/ kuka tahansa lukeekaan sellaisen ihmisen ystäviä joka on välillä tosi ahdistunut ja arka? Joka kuitenkin parhaimmillaan aina kuuntelisi teitä.

3. Haluaako joku pistää mulle esim. oman kikin whatsappin tms. jolla on myös mahd. kokemusta kys. häiriöstä niin voitais jutella yhdessä :)??

7

162

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Jonkin verran. En ole asiantuntija, mutta aihe on jokseenkin tuttu.
      2. Kyllä. Miksi ei?
      3. Ei ole omaa kokemusta.

• aloittajaaw

Joo siis pitääkin selventää et ei tarvi olla omaa kokemusta asiasta jutellaakseen mulle ja täällä. Kuka tahansa pistää kikin tms nii saatan tul jutustelee 8) (ihan niinkun itse nyt olisin se jolta huomiota haluttaisiin 😂 Käänsin jutun itselle mieluisammaksi o_O)??

• Kik: jokutyyppi19
        Ei täällä oikeastaan saa niitä kertoa, mutta kerroinpa silti.
        Tänään en oikein ehtine jutella, sillä menen nukkumaan. Enkä ole kovin hyvä keskustelun elävänä pitämisessäkään.... Mutta voit silti laittaa viestiä, jos haluat.

• 828282

Selvä, kiitti kuitenkin. :-)

• mävaannn

Lisää? :)

• insomnias

En tiedä, miksi vastaan melkein viikon vanhaan viestiin, mutta tässä vastaukseni:
      1. Ei harmainta aavistusta. Voisi katsoa Wikipediasta, mutta minulla on tärkeä koe ihan tässä muutaman tunnin päästä ja täytyy vielä ehtiä olla netissä neljään.
      2. Kuulostaa minulta.
      3. Ei halua.

• banana33

1. Tiedän
      2. Totta kai
      3. Ei oo omakohtaista kokemusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      150
      1032
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      176
      717
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      28
      563
    4. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      36
      507
    5. Kyllä siinä oli jotain enemmän

vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,
      Ikävä
      11
      462
    6. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      332
      455
    7. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      29
      445
    8. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      436
    9. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      16
      427
    10. Komulan mylly

Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s
      Hyrynsalmi
      13
      422
    Aihe