sanaa?en löytänyt vastausta mistään.
Hei paljonko sivuja on 700
6
86
Vastaukset
- hnen
Se on tietysti kiinni sanojen pituudesta, rivivälistä,tms. mutta kahdelle A4 arkille pitäisi mahtua nuo 700 sanaa.
- ainaainaainaf
Vai arvioidaanko keskimäärin yhdeksi arkiksi?
- satojatuhansia.san.kirj
Helsingin kaupunginkirjasto
Word 2010-tekstinkäsittelyohjelmalla ja sen vakioasetuksilla (fontti Calibri, fonttikoko 11, riviväli 1,15, vain vasemman reunan tasaus, ja vain kaksi kappaletta sivulla) tuli tulokseksi välilyönnit mukaanlukien 5295 merkkiä 'siansaksalla'. Voit itse kokeilla kirjoittaa Wordilla tekstiä ja katsoa minkä luvun saat.
??????? 700 sanaa mahtuu yhdelle A4 arkille fontin koosta ja rivivälistä, sekä reunuksista riippuen. - havumetsäin_mies
Varsin yleinen lähtökohta on se, että rivillä on keskimäärin 65 lyöntiä - mukana ovat siis merkit ja välilyönnnit, sanojen välit - ja sivulla 30 riviä. Sivulla olisi siis keskimäärin 1950 lyöntiä, joista ainakin kymmenesosa välilyöntejä. Merkkejä olisi siis keskimäärin 1750.
Jos suomen kielen sanassa on keskimäärin seitsemän merkkiä, sivulle mahtuisi 250 sanaa. Vaatisi siis pitkälti kolmatta sivua, jotta 700 sanaa mahtuisi.
Jos rivillä olisi 75 lyöntiä ja rivejä arkilla 45, mikä on mahdollista, niin sivulla olisi 3375 lyöntiä eli 3037 merkkiä, sivulle mahtuisi edellä mainittuja periaatteita noudatten 434 sanaa, joten toista sivua tulisi yli puolenvälin.No nythän "pojat" possakan antoi minulle, koska on niin erilaiset tulokset, mutta hyvin perusteltuja molemmat.
Minulla on kasa lainakirjoja, lähinnä dekkareita ja yritän aina ratkaista ongelman itse, joten kirjoitan muistiinpanoja (ei kirjan sivuun)olettamuksestani, kuka on murhaaja ja kuika se ratkeaa ja aina menee väärin, siis tuo kaikki menneessä muodossa, koska nykyisin luen lopun ensin ja sitten on helpompi seurata tarinan kulkua, että missä ne vihjeet tulee oikein.
Siis tuo possakka minulle on laskea muutamasta kirjasta, mitä sivulle mahtuu, mutta harmillista, että on niin eri levyisiä ja kokoisia kirjoja, mutta "kovapoika" minä olen laskemaan, koska elämäntyöni olen ollut kirjanpitoon/laskentaan liittyvien asioiden parissa ja laskenut pennitkin (nyk.centit")tunnontarkasti.
ps. kuinkas se mittaus tulisi helpommaksi? Otan siis mittanauhan ja katson ensin esim. 3 cm, lasken ne ja kerron sitten sivun rivien suhteessa saamani tuloksen?
- hakuammunta.a
Yhtä vastausta kysymykseen on mahdoton antaa, sillä 700 lyhyttä sanaa (esim.koti) tarvitsee vähemmän sivuja kuin pitkä sana (peruspalveluliikelaitoskuntayhtymä.)
Lisäksi muitakin muuttujia on; esim. sivun asetukset, rivien välit, fonttikoko, otsikointi, kappalejaot ym. ym
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh683997Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli833296Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit873077- 962903
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412614Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2232432Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2102335Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö672282Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.912211Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun4022158