Kristiina23

![]()
Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512
Aloituksia
36
Kommenttia
2888
Palvelut? mitä tämä merkitsee?
Meidän terveyskeskus ilmoittaa. " Tilalle tulee lähipalvelukonsepti, jossa palvelu tuotetaan ensisijaisesti nykyisten t14292Uudet nastarenkaat olisi tarjolla
Harmi, että ne on Nissan Sunnyn -87 alla ja ne täytyisi siirtää sieltä "koreineen" pois. Auto on katsastettu vuoteen 011143Radiumia lääkeeksi joskus
Hämmästyneenä luin paikallislehden kirjoituksen että Radiumia on ollut suositeltuna lääkkeeksi, joka paranttaa suurinpii748Suurin moka haastattelijalta
Matti Nykäsen hautajaiset. Juontaja odottaa hautajais´ saattuetta ja selostaa, että ensin tulee Matin ruumis auto ja si1453Haluatko miljonääriksi
Tänään tulee ilmeisesti uusintana ilmeisesti tuo lauantain ohjelma neloselta klo 18.30, joten katsokaa. Aluksi olin pet194Ylläpidossa, vai minussa vika?
Eilen ja tänään on tullut usein keskusteluihin ilmoitus, että ei ole viestejä ja sitten niitä tuleekin. Heräsi epäilys12310Ruoanhinta nousee ensi vuonna jopa 1,4%
Kuinka se vaikuttaa talouteesi? Maitotuotteet nousee eniten, joten juustotkin, mutta lapsiperheitä tämä koskee kai pahit21248Hyvät ja huonot uutiset
Katsoitko eilen, jossa oli joku tietenkin Amerikkalainen tutkimus, että ihmisen kuoltua ei aivotoiminta lopu heti.,? Ol8160Oletko käynnyt Lidlissä tälläviikolla
Lidlillä oli näyttävä tarjous, kaikista ostoksista tälläviikolla -10%, kun vain näytät korttia ja oli vielä lisäys, että6139Kuinka paljon on sinun arkkuraha?
Tuossa mietin, kun lapsilleni lähettelin Joulurahaa ja mainitsin, että minun "arkkurahat" on jäätävä tilille ainakin. No30842Hymy hyytyi totaalisesti
Sain tällaisen s-posti viestin. Viljo Kilkka <[email protected]> "Mitä tulee poissaolosta vahvistuskesk33323Maksut tulevaisuudessa sirulla
Lehdestä luin "käteisnostoista", joissa on jo paljon mahdollisuuksia nykyisin, mutta utopisin mahdollisuus on tulevaisuu10170Terveysasemat, mitä ne osaa
Onko sinulla korkea kolesteroli? Saitko lääkkeet ja söitkö niitä? Itselläni on ja sain lääkkeet, joita söin aikani, mutt5110Oivallinen kirjoitus lehdessä
Päivän puheenaihe on sote-uudistus kaikkialla, joten seuraavan jutun luin lehdestä. Sian ja kanan fuusio Kana oli tehny11245Vanha aihe, Lehtitilaukset
Itselleni ei tule lehtiä, mutta olen tilannut lapsenlapselleni Aku Ankan Lehtikuningas sivustolta hintaan 69,-€/vuosi, j053Joku meitä johdattelee, olkoon sitten mikä tahansa
Lainaan Skillanin lausahdusta, koska olen samaa mieltä ja uskonikin on se perinteinen vanhemmilta saatu, siis kristitty,1091322Muistellaanko veroja?
Nyt on ajankohtaista muistella niitäkin, ei vain leikkauksia, joista moni on mukamas kärsinyt, paitsi minä. Paikallisle14163Roskapostit s-postissasi
Olen tuskaillut noiden s-postien roskapostista, jotka täytyy poistaa yksitellen, mutta nyt keksin hyvän idean. Kyllä yr262Hypnoosi, humpuukkia, vai
Haluaisin kokeilla itse, ..ai niin olen kerran kokeillut tupakan vieroitukseen ja humpuukiksi koin. Tuli taas eilen mie642Kirjakerho, mielenkiintoinen kirja
Paljon olen kirjoja lukenut, joten mitään paremmaksi en voi luokitella, mutta jokunen huonokin on ollut. Tähän toivon t53666