Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2889

1. Palvelut? mitä tämä merkitsee?

Meidän terveyskeskus ilmoittaa. " Tilalle tulee lähipalvelukonsepti, jossa palvelu tuotetaan ensisijaisesti nykyisten t
    80 plus
    14
    292
  2. Uudet nastarenkaat olisi tarjolla

Harmi, että ne on Nissan Sunnyn -87 alla ja ne täytyisi siirtää sieltä "koreineen" pois. Auto on katsastettu vuoteen 01
    Autot
    1
    143
  3. Radiumia lääkeeksi joskus

Hämmästyneenä luin paikallislehden kirjoituksen että Radiumia on ollut suositeltuna lääkkeeksi, joka paranttaa suurinpii
    80 plus
    7
    49
  4. Suurin moka haastattelijalta

Matti Nykäsen hautajaiset. Juontaja odottaa hautajais´ saattuetta ja selostaa, että ensin tulee Matin ruumis auto ja si
    70 plus
    14
    53
  5. Haluatko miljonääriksi

Tänään tulee ilmeisesti uusintana ilmeisesti tuo lauantain ohjelma neloselta klo 18.30, joten katsokaa. Aluksi olin pet
    70 plus
    1
    94
  6. Ylläpidossa, vai minussa vika?

Eilen ja tänään on tullut usein keskusteluihin ilmoitus, että ei ole viestejä ja sitten niitä tuleekin. Heräsi epäilys
    70 plus
    12
    310
  7. Ruoanhinta nousee ensi vuonna jopa 1,4%

Kuinka se vaikuttaa talouteesi? Maitotuotteet nousee eniten, joten juustotkin, mutta lapsiperheitä tämä koskee kai pahit
    Ikäryhmät
    21
    248
  8. Hyvät ja huonot uutiset

Katsoitko eilen, jossa oli joku tietenkin Amerikkalainen tutkimus, että ihmisen kuoltua ei aivotoiminta lopu heti.,? Ol
    70 plus
    8
    160
  9. Oletko käynnyt Lidlissä tälläviikolla

Lidlillä oli näyttävä tarjous, kaikista ostoksista tälläviikolla -10%, kun vain näytät korttia ja oli vielä lisäys, että
    70 plus
    6
    139
  10. Kuinka paljon on sinun arkkuraha?

Tuossa mietin, kun lapsilleni lähettelin Joulurahaa ja mainitsin, että minun "arkkurahat" on jäätävä tilille ainakin. No
    70 plus
    30
    842
  11. Hymy hyytyi totaalisesti

Sain tällaisen s-posti viestin. Viljo Kilkka <[email protected]> "Mitä tulee poissaolosta vahvistuskesk
    70 plus
    33
    323
  12. Maksut tulevaisuudessa sirulla

Lehdestä luin "käteisnostoista", joissa on jo paljon mahdollisuuksia nykyisin, mutta utopisin mahdollisuus on tulevaisuu
    70 plus
    10
    170
  13. Terveysasemat, mitä ne osaa

Onko sinulla korkea kolesteroli? Saitko lääkkeet ja söitkö niitä? Itselläni on ja sain lääkkeet, joita söin aikani, mutt
    70 plus
    5
    110
  14. Oivallinen kirjoitus lehdessä

Päivän puheenaihe on sote-uudistus kaikkialla, joten seuraavan jutun luin lehdestä. Sian ja kanan fuusio Kana oli tehny
    70 plus
    11
    245
  15. Vanha aihe, Lehtitilaukset

Itselleni ei tule lehtiä, mutta olen tilannut lapsenlapselleni Aku Ankan Lehtikuningas sivustolta hintaan 69,-€/vuosi, j
    70 plus
    0
    53
  16. Joku meitä johdattelee, olkoon sitten mikä tahansa

Lainaan Skillanin lausahdusta, koska olen samaa mieltä ja uskonikin on se perinteinen vanhemmilta saatu, siis kristitty,
    70 plus
    109
    1322
  17. Muistellaanko veroja?

Nyt on ajankohtaista muistella niitäkin, ei vain leikkauksia, joista moni on mukamas kärsinyt, paitsi minä. Paikallisle
    70 plus
    14
    163
  18. Roskapostit s-postissasi

Olen tuskaillut noiden s-postien roskapostista, jotka täytyy poistaa yksitellen, mutta nyt keksin hyvän idean. Kyllä yr
    Ikäryhmät
    2
    62
  19. Hypnoosi, humpuukkia, vai

Haluaisin kokeilla itse, ..ai niin olen kerran kokeillut tupakan vieroitukseen ja humpuukiksi koin. Tuli taas eilen mie
    70 plus
    6
    42
  20. Kirjakerho, mielenkiintoinen kirja

Paljon olen kirjoja lukenut, joten mitään paremmaksi en voi luokitella, mutta jokunen huonokin on ollut. Tähän toivon t
    70 plus
    53
    666