Oon siis 13/04 ja oon lievästi masentunu ja oon polttanu,viillelly,juonu ja koittanu tappaa itteni miul ei oo paljoo kavereit ja tunnen olevani yksinäine perheen kaa en oikeestaa oo väleis ja no kertokaa mikä vois auttaa
Vastaukset 4
Puhu terkalle
- shimmmer
Ootko hakemut tähän apua?
Hei,
Edelliseltä vastaajalta saitkin jo hyvän neuvon puhua terveydenhoitajalle. Minäkin suosittelen sinua kertomaan tilanteestasi rehellisesti jollekulle turvalliselle aikuiselle lähipiirissä. Ja on oikein hyvä, että rohkaistuit kirjoittamaan tilanteestasi tänne ja pohdit avun hakemista!
On olemassa myös monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voit halutessasi olla yhteydessä.
Tässä muutamia vaihtoehtoja:
- Sekasin-chat nuorille, https://sekasin247.fi/. Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 7-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.
- Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.
- Jos soittaminen tuntuu sinulle sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.
Toivottavasti löydät itsellesi sopivimmat keinot hakea ja saada apua!
Ystävällisin terveisin
SOS-kriisikeskus/Kata- Petsamomies
Kuuntele youtubesta sillanpään marssilaulua ja vapaussoturin valloituslaulua. auttaa luultavasti jos olet isänmaallinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211719Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42640Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö255630- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577