Haluisin rehellisiä vastauksia kysymykseeni.
Mitä miesten päässä liikkuu kun ne näkevät kauniin/hyvä kroppaisen naisen.
Olen kiinnittänyt huomioni ottä varsinkin vanhemmat(50 ) miehet katselevat naisissa etenkin niiden peppuja. Mitä tulee silloin ajatuksiin kun näette edessänne hyvän muotoisen pepun?
Onko se vaan yleistä katsomista vai haluaisiko tehdä jotain muuta?
Mietittekö että voi kun minunkin vaimolla olisi vielä tuommoinen?
Tai että voi kun saisin koskettaa tuota peppua?
En halua mitää törky vastauksia vaan rehellisiä.
kauniit naiset
21
122
Vastaukset
- TotuusSattuuQC
Ei siinä sen kummempia ajtuksia tule mieleen kuin että kaunis peppu. Siitä saa samanlaisia kauneuden kokemuksia kuin vaikka hienosta taulusta tai kauniista maisemasta.
Tällä elämänkokemuksella tietää tasan tarkkaan että ei se lopulta sen kummoisempi ole kuin muutkaan peput joten voi ottaa sen hetken visuaalisen nautinnon ja jatkaa eteenpäin elämässä. - plärää
Rehellisest suoraan sanottuna: "tota kun sais naida.."
Mun eksä kuuli samaisen rehellisen kommentin humalaiselta kaupungilta, kuuli siis kun joku mies sanoi toiselle. Mä himassa: mäpä saan naida ja niin naitiin heti :D- Glgl
Ikään kuin se olis joku saavutus, että humalainenkin haluaa naida. Tuollaista kaikki naiset saa kuulla koko ikänsä, hyi.
- minkässillevoi
Vaimolla on hyvä perse ja huomattu on että monet miehet kyttää, humalaisilta lohkee kunnon heittoja ainakin ravintolassa.
- 1231d23123f
riippuu tilanteesta.
lapsena en kiinnittänyt naisten takapuoliin huomiota, ja minusta oli outoa että luokka toverit puhuivat naisten perseiden katselemisesta.
sen jälkeen ikäänkuin halusin olla kuten he ja ahdistuin aina tilanteessa jossa naisen takamus kiinnittää huomiota. en tiennyt katsoakko sitä vai poispäin.
joskus aikuisena taas minulle tuli himot ja ainakin paljas takapuoli kiihotti.
sitten taas palasin lapsuuteen eikä minua oikein kiinnosta enää. - rehellisesti
"En halua mitää törky vastauksia vaan rehellisiä."
On vaikea vastata, koska en tiedä, pidätkö vastaustani törkyisenä. En pyri mihinkään, enkä vertaa häntä vaimooni, mutta saan selvästikin kauneuselämyksen. Hymyilevät, herttaiset kasvot näkyvät jo päällekinpäin. Riisun hänet ajatuksissani ja kinnitän huomioni erityisesti hänen sukupuolielimiinsä. Nehän ovat naisilla yleensäkin kauniit, mutta ajattelen, että erityiskauniilla naisella on erityiskauniit elimet.
Peppu ei tee minuun erityistä vaikutusta, kyllä se on etupuoli. Uskallanko vielä sanoa, että mietin upeaa näkyä, kun hän avaa käsillään kauniita häpyhuuliaan?
Jos ajatukseni oli mielestäsi törkyinen, sivuuta se. Rehellinen se kuitenkin oli. 🌹 Kyllä ensin kiinnitän huomion kasvojen kauneuteen, pitkiin hiuksiin ja näen jo edestäkin päin, jos naisella on upeat leveät lanteet ja näyttää takaapäin vielä paremmalta tiimalasivartalo. Kyllä varmaankin haluaisin syliini, mutta monet on varattuja ja ei ne uskalla tulla edes salaa. Monta upean näköistä tulee päivittäin vastaan ja n. 25-55v kyllä kävisi seurusteluunkin, kunhan viihtyy joskus kotonakin, eikä aina tapahtumissa
- Jotainrajaasentään
Ainahan se ulkonäkö merkkaa sekä naisille ja miehille eniten. Kyllä huomaa että naikkosilla h*roilla on sellasia miesmallin laihoja miehiä ja kiinni kun takiaiset ja miehillä sellasia missimalli langanlaihoja ylimeikattuja naisia ja esitetään nii rakastunutta. Toisten kiusaksi tullaan siihen lähelle nuolemaan ja kuivapanemaan. Ärsyttää tollaset ja sellaset jotka kävelee käsi kädessä, yök. Ei sitä aina tarvitse käsi kädessä kulkea. Jotain rajaa sentään. Tollasilla menee parisuhteet puihin, ei parisuhteet kestä loppuelämää. Kumppania vaihetaan joka kuukausi
- 7570
Ranteissa roikkumisessa olen täysin samaa mieltä kanssasi! Varsinkin ruuhkaisilla kävelykaduilla ärsyttää etenkin silavien hylkeiden levällään hiipiminen. Kulkisivat edes perinteisesti "käsikynkässä" mutta ei, täytyy hiipiä eteen päin levällään, rannekädet 45 asteen kulmassa.
Hyvin usein, ja ruuhkapaikoissa aina minä kuljen edellä ja vaimo seuraa tekemääni väylää pitkin.
Ehdimme saamaan läheisyyttä riittävästi ollessamme kahden kesken. - 75686648484
Huolestuttavaa jos tuollainen reagointi vain ja ainoastaan sen takia, että joku näyttää hellyyttä toiselle, olipa sitten esittämistä tai ei.
KUmmallakin teistä on jotain vikaa korvien välissä tai sitten vain kenkuttaa kun ei itse osaa tai kykene hellyyttä näyttämään muutoin kuin peiton alla. Ja joo, joo ei ne teidän puolisot tietenkään sitä haluakaan, huoh
- 7570
Kauneus? Minä kiinnitän huomioni kokonaishahmoon. Hoikkuus, jäntevyys, kimmoisa liikkuminen, positiivinen perusolemus.
Katson kuin taideteosta. Joissakin tapauksissa tulee mieleeni halu hyväillä vartaloa johtakoon se sitten pitemmälle tai ei mutta en mielikuvittele sitä.
En ole koskaan mielikuvitellut vaimoni paikalle ketään muuta missään tilanteessa.
Lienenkö "sporttihullu" koska sohviloreenin tyyppiset rintavat, reitevät ylipainoiset naiset eivät ole koskaan olleet ihastuksiani. - katsenauliintuu
Hyväpeppuinen nainen on ilo silmälle. Joskus haluais puristaa hellästi ja hyväillä. Avopuolisoni tietää että tykkään hyvistä pepuista, hänelläkin sellainen oli vuosia sitten ei enää, valitettavasti.
- Pikkupökkis
Naisen takapuoli on kuin arkipäivän taideteos jonka katseleminen ja tunnusteleminen tuntuu kivalle :)
Kivempi sitä on katsella kuin jotain tauluja yms. kummallisuuksia. - heteroolen
Naisetkin katselee kauniita naisia. Ehkä vertailevat, mutta myöskin ihastelevat. Kauneuden katsominen ja siitä nauttiminen on joillekin taiteellisille ihmisille aivan tavallista. Naisena kaunis nainen on mukavampi katsella kuin mies oli miten komea tahansa.
- enpäolehuomannut
Yhtään kävelevää päätä tai pelkkiä jalkoja ei ole ainakaan minulle vastaan tullut.
Päivittäin näkee kymmeniä ellei satoja ihmisiä kaupungilla ja kaupoissa liikkuessa. Jos ohikulkijoita jäisi katselemaan ja arvostelemaan niin eihän sitä ehtisi ikinä minnekään.
Ei tule mieleen ei niin yhtään mitään, en katsele kenenkään perseitä, tissejä enkä vartaloita, ihan sama miltä kassajonossa edellä oleva tai vastaantuleva nainen, tai mies, näyttää ei aiheuta minussa minkäänlaista reaktiota. - Kukkomies4
On ihan yleistä katsomista - kauniita naisia maailma on täynnä. Sen sijaan kiinnostavia naisia on harvinaisen vähän.
Törröhuuli silikoonitytyt eivät kauneudellaan kiinnitä huomiota vaan kauheudellaan. Mitä teennäisempi tai muovisempi, sitå vastenmielisempi.
En todellakaan ole koskaan miettinyt että vaimollani pitäisi olla jonkun toisen naisen jotakin - tuo ajatusmalli kuuluu keskenkasvuisille. - sesäväyttää
En tiedä mutta se tunne tulee jotenkin sisältä sähkön lailla. Kun näen kaunis lantioisen naisen ja etenkin jos hänellä on upea kireä farkkupeppu se säväri lähtee vatsasta siirtyen sähköisesti rinnan kautta kaulaan.
Kai se on vaan niin biologiaan rakennettu. Tekisi mieli mennä ottamaan kiinni.
Naisellani on kanssa erittäin seksy peppu ja kieltämättä se oli eka missä häneen kiinnitin huomiota. Kyllä oikein hyvästä pepusta tulee mieleen, että uuh, tuosta kun saisi molemmilla käsillä ottaa kiinni ja naida.
Ikinä en muista ajatelleeni, että voi kun omalla kumppanilla olisi sellainen.Niin kiinnostavaa olisi ajatella, että mitä naiset ajattelevat , kun katsovat miehen peppua tai jopa puristelevat sitä.
- nteletappi
Yogamies kirjoitti:
Niin kiinnostavaa olisi ajatella, että mitä naiset ajattelevat , kun katsovat miehen peppua tai jopa puristelevat sitä.
Kiihottavaa katsoa oman miehen upeeta peppua. Iso Etuvarustus farkuissa on kiivottava näky.
Leveä karvainen rintakehä ... käsivarret, oho!
Pakko mennä yökylään, nähdään kohta!
- kerttu1
Hitto mitä skeidaa. Ihan kuin parisuhde perustuisi perseeseen ja sen muotoon. Voi hyvää päivää.
Naisena kyllä tutkiskelen kovinkin tarkasti miesten fyysisiä ominaisuuksia. Jotkut kiihottavat paljon enemmän kuin toiset. Mutta so what? Kaikki on hyvin siihen asti kun seksielämä on antoisaa oman miehen kanssa. Tosin sinkkuna en rientäisi tarjoamaan ja tyrkyttämään seksiä kaikille miehille, jotka minua kiihottavat. Se mitä oman pääkopan sisässä tapahtuu, kiihotus, intohimo, seksikkyys jotakuta kohtaan on yksityisasia, ja harvoin liittyy todelliseen elämään millään tavoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235953- 602067
- 271529
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411314Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691168- 741155
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511092
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1451087Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601045