"Syksy saapui ja luu jäi käteen!
Yhden illan jutut on niin nähty!
Baarit on koluttu!
Tahdonkin siis jonkun joka jakaisi tätä arkea kanssani. Eihän se ole paljoa vaadittu?"
Pari bikinikuvaa nahistuneesta, joskin hoikasta kropasta ja pari naamakuvaa ruttuisista kasvoista. Tuosta kuvauksesta päättelisin että ikääntymisen myötä nainen on ainakin teoriassa ymmärtänyt että nyt on laskettava rimaa jos meinaa seuraa löytää, mutta miten on käytännön laita? Tulee mieleen palstaltakin tuttu sutkaus että "kaikilla meillä on menneisyytemme, eikä toista ihmistä voi omistaa" :DDD Juoksut on juostu.
Hieman alle nelikymppisen naisen kuvaus Tinderissä
11
<50
Vastaukset
- ei.kiitos
Tinder on täynnä loppuu ajettua paskaa
- Kaisanoasaa
Jaa että yhden yön panot on niin nähty. Nainen ollut siis jännämiesten patjana varmaan 14-35 vuosien välissä.
- mummowainaa
Älä välitä, ei sekään olisi susta ollut kiinnostunut.
- h567jh67
Olkoon sitten yksin lopun elämäänsä. Olis kannattanu aiemmin miettiä miten käyttää ne parhaat vuotensa.
- mummowainaa
h567jh67 kirjoitti:
Olkoon sitten yksin lopun elämäänsä. Olis kannattanu aiemmin miettiä miten käyttää ne parhaat vuotensa.
Ne parhaat vuodet on vasta edessä päin, eikä niitä haaskata huonossa seurassa.
- h567jh67
mummowainaa kirjoitti:
Ne parhaat vuodet on vasta edessä päin, eikä niitä haaskata huonossa seurassa.
Tuosta iästä eteenpäin paras seura mitä nainen voi saada on kissat. Tai koirat. Sillä "hyvällä seuralla" on parempia vaihtoehtojakin kun juoksunsa juossut nainen.
Meinaatko listaa tänne kaikkien niiden naisten kirjoitukset joilta saat pakit?
- Normimies43
Olen tavannut useita nelikymppisia naisia ja täytyy sanoa että naiset valehtelee itsensä päästä varpaisiin millaisia ovat. Muka liikuntaa harrastava mutta ei ole lenkkitossuja koskaan jalassa pitänyt on sen verran ylipainoa meinaan. Muutenkin jotenkin hulluja naiset ja varmasti sen takia että ovat seurusteleet jonkun mielenvikaisen jännämiehen kanssa. Ei yhtään fiksua normaalia naista löydy. Ihan pakonomaisesti naiset epätoivoisesti yrittää löytää miestä ettei loppuelämä menisi yksin.
Hassua, että naiset edelleen käyttävät noita "juoksut on juostu" ja "baarit on nähty" ilmaisuja, vaikka ne ovat ajat sitten kääntyneet itseään vastaan.
- Elämäedessä
Mä oon nelikymppinen nainen ja mun juoksut ei tod oo vielä juostu ;)
Elämäedessä kirjoitti:
Mä oon nelikymppinen nainen ja mun juoksut ei tod oo vielä juostu ;)
Hyvä hyvä. Itse olen melk 5-kymppinen mies ja viime aikoina olen juossut paljon enemmän kuin nuoruudessa, kun menin aikaisin parisuhteeseen eikä kloppina muutenkaan ollut vientiä näin paljon.
Minä en muutenkaan usko, että jos elämäntapana on ollut kaikenmoiset "juoksut" tuonne 4-kymppiseksi saakka, että se huomiohakuinen luonne siitä muuttuisi yht äkkiä. Se voi pikkuisen olla piilossa parisuhteen ekoina vuosina, mutta sieltä se sitten taas tulee esiin .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235953- 602067
- 271529
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411314Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691168- 741155
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511092
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1451087Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601045