Naiset eivät pysty vastustamaan jännämiehiä!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Salkkarit-nayttelija-Saija-Reetta-Kotirinnan-uudella-juontajarakkaalla-raju-rikostausta
Jännnämies iski julkkisnaisen
52
4072
Vastaukset
- Näin.se.vain.on
Aivan ihana mies:
"Entinen Salatut elämät -tähti Saija-Reetta Kotirinta, 43, paljasti yllättäen Instagramissa, että on alkanut seurustella juontaja Janne Nordbergin, 37, kanssa.
Saija-Reetta laittoi päivitykseensä yhteiskuvan Janne-rakkaan kanssa. Uutenavuotena pari lisäsi toisen kuvan uudenvuodenjuhlista.
Janne on Saija-Reetan tavoin työskennellyt julkisessa ammatissa. Mies on kertonut luotsaavansa radiolähetyksiä Espanjassa Radio Finlandian taajuuksilla. Espanjasta kerrotaan Seiskalle, että Janne oli viime keväänä kanavan aamujuontaja.
Seiskan selvityksen mukaan Janne on varsin värikäs henkilö, sillä hänellä on hyvin mittava rikosrekisteri. Hänet on tuomittu 2000-luvulla useista kymmenistä eri rikoksista eri asteisiin rangaistuksiin. Oikeudenkäyntejä on ollut kolmella eri paikkakunnalla yli 30 eri istuntoa.
Janne on saanut tuomioita muun muassa näpistyksistä, pahoinpitelyistä, varkauksista, törkeästä varkaudesta, rattijuopumuksista ja kavalluksista. Tuomiot ovat vaihdelleet sakoista muutaman kuukauden mittaisiin ehdottomiin vankeusrangaistuksiin.
Käräjäoikeudesta selviää, että Janne on viime vuosina syyllistynyt erityisesti uhkailuihin ja pahoinpitelyihin. Uhreina ovat olleet ex-naisystävät sekä näiden lapset."- pitkätukka-68
Viimeistään tuon viimeisen kohdan luulis laittavan kaks kertaa miettimään seurustelua.
Ei nuo rikolliset kerro taustoistaan.
- Näin.se.vain.on
Eli nyt kun totuus on paljastunut jännämies jätetään? Kuka nyt ihanasta miehestä luopuisi!
Näin.se.vain.on kirjoitti:
Eli nyt kun totuus on paljastunut jännämies jätetään? Kuka nyt ihanasta miehestä luopuisi!
Voi olla aikamoiset selitykset..
- Todistaanaisenpahuuden
Höpö höpö. Kyllä Saija tasan tarkkaan tiesi mihin on ryhtymässä. Heikko pointti ettei muka tiennyt.
- TurpiinVaan
"Käräjäoikeudesta selviää, että Janne on viime vuosina syyllistynyt erityisesti uhkailuihin ja pahoinpitelyihin. Uhreina ovat olleet ex-naisystävät sekä näiden lapset."
Etenkin tuo saa naisten pöksyt kastumaan...- pitkätukka-68
Niinpä, eikä exät riitä vaan heidän lapsetkin pitää vetää mukaan.
Tai ehkä siin onkin, et "et uskalla laittaa poikki. Tiiät mitä sit tapahtuu."
- Miksieiselvitä
Aika harvan tavallisen naisen uuden miesystävän taustoja seiska kaivaa?
- Kaisanoasaa
Naiset rakastaa väkivaltaisia miehiä ja haluavat kuolla väkivaltaisen miehen kätten kautta. Naisilla pillu kostuu vain jännämiehille.
- macynhaamu
Älä jaksa yleistää aina. Tiedät hyvin itsekin, että naisia on erilaisia. Jos et tiedä, niin sitäkin varmemmin elä yleistä, ota selvää.
- Shokkipaljastus
macynhaamu, oletko Sally Spectran tytär?!
- Kaisanoasaa
Toivon että tuokin kurppa saa turpaan jännämieheltä.
- nkjhvb
Niin sähän runkkaat sille mielikuvalle.
- macynhaamu
Surullista...taitaapa käydä hassusti tuossa yhtälössä.
- Kyllä.Näin.On
Googlatkaa Janne Nordberg, roistomaisella tavalla komean näköinen. Jos olisi näyttelijä niin varmasti näyttelisi kriminaalin rooleja, aivan (komean) roiston näköinen.
- macynhaamu
Mjaa, katse on sellainen äkkipikaisen... Muuten aivan tavallisen näköinen mies, mutta katse on "voimakastahtoisen ja äkkinäisen" katse....mun näkemys. Ei mikään kiveen hakattu totuus...karttaisin.
Katse ja hymy kertoo paljon... - Vaatteet.pois
macynhaamu kirjoitti:
Mjaa, katse on sellainen äkkipikaisen... Muuten aivan tavallisen näköinen mies, mutta katse on "voimakastahtoisen ja äkkinäisen" katse....mun näkemys. Ei mikään kiveen hakattu totuus...karttaisin.
Katse ja hymy kertoo paljon..."mutta katse on "voimakastahtoisen ja äkkinäisen" katse."
Juuri sellainen katse saa naiset kuolaamaan, jalat eivät kanna, he tahtovat sen miehen ja tahtovat sen heti! - Kiltti.mies
Miksi naisille ei kelpaa kiltti ja rehellinen kunnon mies, mies joka ei hakkaa eikä petä?!
- pihallatipunen
Kiltti.mies kirjoitti:
Miksi naisille ei kelpaa kiltti ja rehellinen kunnon mies, mies joka ei hakkaa eikä petä?!
Kylmä tiedän montakin naista, joille on kelvannut, ja kelpaa edelleen.
- Armoton.totuus
Rumille naisille kelpaa kiltit nahjusmiehet, kauniit naiset tahtoo jännämiehen!
- macynhaamu
Armoton.totuus kirjoitti:
Rumille naisille kelpaa kiltit nahjusmiehet, kauniit naiset tahtoo jännämiehen!
Jaa, mulla on mukava mies muttei hän kynnysmatoksi kelleen ryhdy. Eikä nahjukseksi, silti hänen ei tarvitse loukata eikä satuttaa ketään, eikä tehdä mitään jännää...
Olisko sitten vaan tavallinen mies, ei jännä eikä nahjus. - Nyteiymmärrä
macynhaamu kirjoitti:
Jaa, mulla on mukava mies muttei hän kynnysmatoksi kelleen ryhdy. Eikä nahjukseksi, silti hänen ei tarvitse loukata eikä satuttaa ketään, eikä tehdä mitään jännää...
Olisko sitten vaan tavallinen mies, ei jännä eikä nahjus.Hetkinen. Mitä teet sinkkupalstalla jos sinulla on mies kotona?
- rtyiik
Nyteiymmärrä kirjoitti:
Hetkinen. Mitä teet sinkkupalstalla jos sinulla on mies kotona?
Vit.uako se sulle kuluu mitä kukakin täällä tekee? Mullakin on koira ja kissa kotona, kanoja unohtamatta.
- Nytymmärrän
rtyiik kirjoitti:
Vit.uako se sulle kuluu mitä kukakin täällä tekee? Mullakin on koira ja kissa kotona, kanoja unohtamatta.
Puolison selän takana puuhastelu on kieroa peliä. Mitä muuta sinkkupalstalta haetaan kuin seuraa?
En nyt ala arvailemaan siihen mitä sinä niiden eläinten kanssa kotona hommailet kun rinnastat ne puolisoon. Enkä edes halua tietää. - rtyiik
Nytymmärrän kirjoitti:
Puolison selän takana puuhastelu on kieroa peliä. Mitä muuta sinkkupalstalta haetaan kuin seuraa?
En nyt ala arvailemaan siihen mitä sinä niiden eläinten kanssa kotona hommailet kun rinnastat ne puolisoon. Enkä edes halua tietää.Sinähän se muiden asiat tiedät :D
Täh? Että trollipalstalta haetaan seuraa? Onko muita hyviä vitsejä? Nyteiymmärrä kirjoitti:
Eihän täällä palstalla juuri sinkkunaisia ole ja ke jotka ovat, ovat sinkkuuteensa tyytyväisiä.
- macynhaamu
Nytymmärrän kirjoitti:
En nyt ala arvailemaan siihen mitä sinä niiden eläinten kanssa kotona hommailet kun rinnastat ne puolisoon. Enkä edes halua tietää.Hehee, mä kun en puuhastele mitään kumppanin selän takana. Miks pitäisi? Hän on lukenut muutaman kerran kirjoituksiani ihan olkapääni yli ja hymähtänyt, eikö sua rasita nuo tyypit...en jaksais.
Vastasin, että onhan tää välillä vänkäämistä ja väkäväkää..mutta ei piä suhtautua niin vakavasti. 😃 - macynhaamu
macynhaamu kirjoitti:
Hehee, mä kun en puuhastele mitään kumppanin selän takana. Miks pitäisi? Hän on lukenut muutaman kerran kirjoituksiani ihan olkapääni yli ja hymähtänyt, eikö sua rasita nuo tyypit...en jaksais.
Vastasin, että onhan tää välillä vänkäämistä ja väkäväkää..mutta ei piä suhtautua niin vakavasti. 😃Niiin ja en hae seuraa täältä, enkä muualtakaan. Olen mieheni kanssa ja vain hänen kanssaan just niin kauan, kun henki pihisee ja rakkautta piisaa.
Uutta suhdetta en aloittaisi, vaikka joskus jäisin sinkuksi. Pyhittäsin loppuelämän vain itselleni ja lapsillemme... - macynhaamu
Nyteiymmärrä kirjoitti:
Chattaan, niin kun mun mies asian ilmaisee...🤣
Aaa säkö chättäät taas siellä suoli24 sinkuissa...mjoo. - KeksiJotainUutta
Nyteiymmärrä kirjoitti:
Hetkinen... Onko tämä sinkkupalsta? Mä ihan luulin että tämä on jännien, katkerien ätmien palsta! Tikittäviä aikapommeja koko palsta täynnä, katkeria naisvihaajia joita naiset karttaa kuin ruttoa, yök en koskis tikullakaan...
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
hienoa, kohta saamme lukea lehdestä miten nainen löytynyt jostain ojasta kuolleena.
- TahdonTosimiehen
Kiltit miehet on nyhveröitä, tylsiä nahjuksia. Miehessä pitää olla potkua, miehessä pitää olla munaa! Pitää olla mies eikä marjanpoimija!
- Apinamiehiä.naisille
Pitää olla suurin apinamies? Tässä sellaisesta lauletaan:
https://www.youtube.com/watch?v=G2FOAJoky28
On siinä sanomaa: "Ei hieno käytös ihmisten maistu mulle alkuunkaan, viidakossa tunteen toisenlaisen saa..." - Kipaton
Kelpaisiko upporikas israelilainen asekauppias: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0247b9c0-fc21-4ac9-83ed-e6274de36dd7 Aika monelle kuitenkin kelpasi, oli oikein lottovoitto!
- RidgeRules
Ridge Forrester, täydellinen jännämies. Rikas, kuuluisa, uskomattoman komea, tumma ja tulinen, väkivaltainen. Katso kuinka Ridgen vasen suora laittaa miehiä kumoon. Ridge on vasenkätinen eli taiteilijaluonne. Siksi Ridge lyö vasemmalla, ei tarvitse oikeata kättä käyttää, yksi isku riittää! Jokainen nainen tahtoisi itselleen Ridgen mutta ei heitä kaikille riitä!
https://www.youtube.com/watch?v=5sTrW9_P2Ss- Olen.aivan.markä
Ridge on ihana!
- Kumman.ottaisit
Kumpi Ridge, uusi vai vanha?
- tuskintuskin
Tuskinpa on tuomioistaan tilitystä tuolle "julkkisnaiselle" tehnyt, mutta tuskin nytkään joutuu niiden takia jätetyksi.
- AsianVierestä
Aika kuivan näköinen nainen, söisi nyt vähän enemmän. niin näyttäisi terveemmältä.
- Karatella
Akka vetelee luultavasti ukkoa lättyyn mennen tullen, lappalaista lookkia sen verran!
- Judolla
Feministin voimafantasiat.
"Värikäs henkilö", kertoo tarpeeksi ilman CV:täkin.
- Luuvitonen.naamaan
Voi olla Saijan silmäkulmatkin usein värikkäänä.
- sitäseon
Venkuloiksi minä näitä kutsun enkä jänniksi. Mutta epäilemättä sielunkumppaneita eli venkuloita molemmat.
- Olen.kateellinen
Hyvä miehen sai, ovat varmasti onnellisia elämänsä loppuun saakka, kunnes kuolema heidät erottaa.
- Beentheredonethat
Saanko kysyä mistä olet kateellinen? Onko sinulla jonkulainen tuntemus tästä miehestä? Älä ole kateellinen, ei kannata kuvitella asioita. Hän on erittäin kova valehtelemaan, pettämään, varastamaan, ja käyttäytymään huonosti lähimmäisiään kohtaan kun asiat ei mene hänen haluamalla tavalla. = Narsisti
- Pikkukarpo
Eihän kurppa-ikäset, palstan mukaan, kelpaa teille? Useita ketjuja luettunani myös mehevä reilu ylipaino on palstamiesten toiveissa ja vaatimus naiselle.. ;)
Joten älkää te huoliko, "kiltit ja kunnolliset" miehet! Kyllä niitä pulleita nuoria naisia riittää ja ne lisääntyy vain nykypäivänä.
Jättäkää ne kurppanaisten seuralaiset omaan arvoonsa. Ehkä ei muuta ole ollut tarjolla tms.
Itse kyllä silti mielummin yksin kuin jonku kroonisen kriminaalin mutta olenkin introv.kurppamallia.. :D
(Osa meistä ei muuten liho edes iän myötä, vaikka söisi kuin pieni hevonen.. Toki monella löytyisi varmasti diagnosoimaton sairaus taustalta, kuten imeytymishäiriöitä, aineenvaihdunnan toimintahäir. yms. :) ) - Näin.veikkaan
Juhannukseen mennessä ovat eronneet.
- Vaihtaa.nuorempaan
Mies vaihtaa nuorempaan sillä tuon naisen parasta ennen päivä meni umpeen yli kymmenen vuotta sitten.
- Tosiihana
Oletko jotenkin yksinkertainen, kun mies valitsi tuon naisen? Jos kemiat kohtaa niin, se ikää katso, eikä noilla isoa ikäeroa ole. Kaikki ei vaan tykkää kusiliisoista:))
- Anonyymi
Hörkkö syytteessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235953- 602067
- 271529
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411314Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691168- 741155
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511092
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1451087Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601045