Äänikirjat!

Oletteko kokeilleet?

Mä ihastuin..tulee tehtyä huomaamatta koiran kanssa pidempää lenkkiä kuin ennen..
Miinuspuolen mainintana, ettei voi oikein jutustella vastaantulevien koiraihmisten kanssa.
Tosin vasta ensimmäinen kirjakokeilu menossa..jonka olen aikoinaan lukenut. Carpe Jugulum.

Paitsi joskus lapsena, kun piti viikon makaa sairaalassa aivotärähdyksen vuoksi, niin tuli kuunneltua Baskervillen koirat ja muistan kuinka ääninauha alkoi aina välillä jumittamaan ja piti painaa hätäkelloa. Mulla oli lisäksi jotkut laput silmillä, koska joku idari oli ampunut mua ritsalla silmään..

10

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einukuttanut

Naisystävä kuuntelee niitä. Mullakin on jokseenkin tympeä vaihe elämässä, että kirjat ei maistu lukemalla, kuuntelu vois toimia? Toisaalta jos on tympeä ääni, saatan nukahtaa....

Menisköhän joku kuiva tieto päähän unessa? Yön kuuntelis korkomarkkinatietoa ja aamulla osais käydä Hesan pörssissä pistämässä hilut miljooniks?

Vähänkö ois kätevää?

Pikkutirsat otin vaan....😬👌

• Ei toimi.

Mä kyllä luen myös, ei kai mikään estä tekemästä kumpaakin..Ei nyt samaan aikaan sentäs.

Kissa istuu sylissä ja naukasee jos lopetan paijailun..Se on myös kova antaman eskimopusuja. 😻👃❤

• Kirjojen lukeminen/ kuuntelemi en on tarkoitus olla viihdettä.

• Alankääntyykoiriinpäin
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei toimi.

Mä kyllä luen myös, ei kai mikään estä tekemästä kumpaakin..Ei nyt samaan aikaan sentäs.

Kissa istuu sylissä ja naukasee jos lopetan paijailun..Se on myös kova antaman eskimopusuja. 😻👃❤

No pitäis joskus ottaa joku äänikirja malliks.... ei kai se pahaa tee koittaa?

Se naiseläjän kissa kanssa tulee nuuhkimaan nenään kiinni, jos ei kukaan silitä. Sitten jos kiertyy naisen kanssa yhdeksi mytyksi sänkyyn, esimerkiksi lusikkaan, niin kömpii päällä ja koittaa löytää jotain kättä jalkaa, mitä puskea...🙄 Ne elukat kyllä osaa ottaa huomionsa.... sit jos eivät saa, osaavat näyttää kyllä loukkaantumisensa. Maukuvat ruokaa tms. Kun on juuri nukahtanut....

• Jaaniinvai
        Wwuwuw kirjoitti:

Kirjojen lukeminen/ kuuntelemi en on tarkoitus olla viihdettä.

Ai?

• Alankääntyykoiriinpäin kirjoitti:

No pitäis joskus ottaa joku äänikirja malliks.... ei kai se pahaa tee koittaa?

Se naiseläjän kissa kanssa tulee nuuhkimaan nenään kiinni, jos ei kukaan silitä. Sitten jos kiertyy naisen kanssa yhdeksi mytyksi sänkyyn, esimerkiksi lusikkaan, niin kömpii päällä ja koittaa löytää jotain kättä jalkaa, mitä puskea...🙄 Ne elukat kyllä osaa ottaa huomionsa.... sit jos eivät saa, osaavat näyttää kyllä loukkaantumisensa. Maukuvat ruokaa tms. Kun on juuri nukahtanut....

Joo, näin muutes on. (Kirjotin tän vastaukses sun siihen Ai - vastaukseen, kunnes kennasin, että sehän kohta katoaa jonnenniin)

Piti tuo sanoa, kun sä taidat ottaa asioita liikaa tyyliin; tehtävä!

Koira oli aikansa mustis kisulle, mutta kyllä se siitä kun ottaa koiranaina ekana huomioon. Kisu koittaa kovasti koiran kanssa kaveerata, mutta ei hauvaoikeen innostu..Paitsi jos olleen samaan aikaan ulkona, niin koira yrittää lajien välistä rakkautta..juu nou. Tulis sitten kiiroja tai kossoja..

Viddu! Nyt se helkatti rikko kukkaruukun! Voi..💥🧟‍♀️🖕🖕🖕🖕

• Eikukkienkaverikisu
        Wwuwuw kirjoitti:

Joo, näin muutes on. (Kirjotin tän vastaukses sun siihen Ai - vastaukseen, kunnes kennasin, että sehän kohta katoaa jonnenniin)

Piti tuo sanoa, kun sä taidat ottaa asioita liikaa tyyliin; tehtävä!

Koira oli aikansa mustis kisulle, mutta kyllä se siitä kun ottaa koiranaina ekana huomioon. Kisu koittaa kovasti koiran kanssa kaveerata, mutta ei hauvaoikeen innostu..Paitsi jos olleen samaan aikaan ulkona, niin koira yrittää lajien välistä rakkautta..juu nou. Tulis sitten kiiroja tai kossoja..

Viddu! Nyt se helkatti rikko kukkaruukun! Voi..💥🧟‍♀️🖕🖕🖕🖕

No siis kyllä mä viihteekskin kirjoja luen, mutta sit ne onkin sitä. Joku Harry Potter-sarja on tullutkin luettua ihan huvin vuoksi. Se on parasta.

Joskus jotain kyllä ajautuu tehtäväks, ei oikeudeksi tai sellaiseksi ”saa tehdä”-jutuksi. Nytkin ”piti” hakea pellettiä. Tarviin sitä, mutta en ois just nyt halunnut hakea, mutta myöhemmin en ois saanut.... tai sit ois mennyt viikkojen päähän. Ja maksaa sähkölaskussa talon lämmitys....

Joutavat krysamteemit karsiutuu teidän taloudesta tuolleen! 😬👌

• Hyvä idea, täytyykin kokeilla iltaisin kun käy koiran kanssa pihalla. Välillä tulee nukahdettua niin, että telkkari ruutu pimeenä ajastimella ja youtubesta joku lyhyt tarina päällä.

En ole juurikaan kuunnellut paria näyteltyä Alien äänikirjaa lukuunottamatta, oli ihan hienoja. Useampi ääninäyttelijä ja äänitehosteet niissä. Tarvii etsiä lisää samantapaisia. Koitin joskus kuunnella semmoista missä oli vain yksi lukija, ei oikein innostanut. Lueskeltua tulee enempi.

• onhanniitä

Aika monta Stephen Kingin äänikirjaa olen yöllä kuunnellut.

• Anonyymi

Itse kuuntelen aina automatkoilla niin menee matkat nopeammiin. Tältä sivustolta löysin hyvän äänikirjapalveluvertailun ja siellä kerrottiin miten ilmainen kokeilu onnistuu ilman, että tulee odottamattomia kuluja https://aanikirjapalvelut.fi/ .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      225
      1968
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1237
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe