...niin olisin Kalat. Ihanin ihminen maan päällä. Miksikö? Mieti sitä! Olisin mielelläni myös tulinen Oinas (Oinaassa on se kiva puoli, että tulisuuden lisäksi rentoutta löytyy), rauhallinen Härkä (ei tarvitse edes selittää), leikkisä ja älykäs Kaksonen, kaikentietävä Rapu, ja aina on kotiin kiva tulla, upeista upein LEIJONA (sitä paitsi jalo), sitten kuitenkin se joka oikeasti toisista ihmisistä välittää: Neitsyt, viettelevä Vaaka, ja niin ahhhh tulinen Skorppari (ei kannata luottaa siihen että se nyt välttämättä niin on) ja seikkailunhaluinen Jousimies haluaisin olla. Mitä jää jäljelle? Mulla ois rahaa, jos oisin Kauris! Vesimies puuttuu. En saa otetta.
Haluaisin siis olla - täydellinen!
Jos voisin toivoa...
4
459
Vastaukset
- oinaskolli
Itse olisin leijona jos saisin valita :) Niin viehättävä, niin energinen, niin onnistuva.. niin johtaja.. Isäni on leijona, kadehdin hieman leijonia. Leijonan jälkeen tulisi jousimies :) Todella, rapu on viisas, ravulla on yleensä paljon elämänviisautta, hyvä ystävä, mutta en tahtois olla rapu ehkä :P Eikai skorpioni niin tulinen oo? elementtihän on vesi :P Mut skorpioni ei oo huono merkki, mun isoveikka on skorpioni.
- tyhmä, idiootti
ITE OON LEIJONA. SIIS UPEISTA UPEIN?
- tota
Minä olisin kanssa mieluiten leijona. Itsevarma, rohkea ja elinvoimainen.. seuraavaksi ehkä viehättävä ja seurallinen vaaka.. sitten kalat, härkä, rapu.. muista lopuista ei niin väliä.
Toivoisin olevani skorpioni..voisin olla ilkeä ihmisille..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 46665
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29625