Thaimaan kuninkaan häät oli hienot

Anonyymi

TV uutisissa morsian ryömi lattialla miehensä edessä. Näin se pitääkin olla.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Länsimaissa mies polvistuu.

• Anonyymi

Nainen kunnioittaa top 10 miesta eli kunkkua koska kunkku on myös jännämies.

• Anonyymi

Thaimaan kuningas on jumalolento. Sellaiseksi hän muuttuu kruunajaisissaan.

• Anonyymi
    • niin no, eipä nuo meikäläisetkään hääperinteet mitään sukupuolten tasa-arvon julistusta ole..
      morsiamen isä saattajana alttarille: nainen vaihtaa omistajaa.
      jotkut saattavat jopa pyytää naisen isältä tämän tyttären kättä: miehet sopii keskenään naimakaupoista, akkoilta ei kysytä..
      morsiamen ryöstö: joku muu mies koittaa saada morsmaikun ittelleen tai morsian on alunperin ryöstetty naapurikyliltä ja sukunsa koittaa saada hänet takaisin..
      nainen ottaa miehen sukunimen, liittyy miehen sukuun.
      onhan näitä.. puhumattakaan valkoisen puvun alkuperäisestä merkityksestä,

ja erittäin monet naiset itte haluaa toistaa näitä iänikuisia riittejä, ku ne on niin perinteellisiä ja romantillisia ja kaikkee..
      tosin suurin osa näistä "hääperinteistä" on omittu muualta, eivätkä oo suomalaiseen naimakulttuuriin kuuluneet vielä kovinkaan kauaa..

• Anonyymi

Hyvä huomautus tuo viimeinen! Nuo on pääsääntöisesti omittu jostakin aivan muualta. Vielä 80-luvullakaan ei ollut tapana isän saattaa tytärtään alttarille, vaan hääpari marssi sinne yhdessä.

• Anonyymi

Tuossa kulttuurissa naisella ei ole vaihtoehtoja. Nainen on miehen patja ja nainen saa siitä hyvästä elää palastissa ja hyvän taloudellisen elämän. Onnekas nainen koska kunkku on valinnut naisen itselleen.

• Anonyymi

Tuossa kulttuurissa mies kantaa tilipussin vaimolle ja vaimo antaa taskurahaa. Siis tavallisissa perheissä. Toisaalta sitten mies käy vieraissa kuten haluaa eikä nainen juputa niin kauan, kun hoitaa perheen talouden kuntoon.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe