Kummassa enemmän dingdong neliökilometriä kohden?
Kätkänranta vs. Pattaya.
8
53
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus jää hieman hämäräksi ja lienee insinöörilentäjän aivopähkinöitä.
Lehdessä oli uutinen kun tummanpuhuva ryöstäjä oli päättänyt keikata huutokaupan juoksemalla sisään kattoon ampuen, nappaa kassan ja juoksee ulos. Harmi että oli poliisien huutokauppa ja salissa oli yli 400 aseistettua virkapukuista poliisia.
Älykkyytensä hipoi todennäköisesti lentävän insinöörin tasoa ja laatua.- Anonyymi
Oliko huutokauppa Kittilässä?
- Anonyymi
Te Pattayan ystävät jotka olette tätä palstaa seuranneet.
Oletteko ikinä nähneet palstan lady dominalta numeromieheltä yhden yhtä positiivista kirjoitusta? Siis sellaista kirjoitusta, jossa hän kertoisi jostakin positiivisesta tai iloisesta tapahtumasta Pattayalla tai Thaimaassa ylipäätään?
Onko hän kertonut koskaan nauttineensa elämästä Pattayalla jossa hän on asunut ja vierailee useammin kuin kukaan? Onko hän koskaan kertonut mitään hyvää Thaimaasta? Siis asuinmaastaan.
Onko hänellä ollut yhtään positiivista kokemusta Thaimaasta vai onko kaikki aina mennyt päin honkia ja lunta tulee tupaan joka nurkasta? Eikö häntä ole koskaan kukaan thaimaalainen tai Thaimaan suomalainen auttanut? Miksei kukaan ole häntä rakastanut ja hänestä huolehtinut? Eikö pienintäkään ilonpilkahdusta ole ollut elämässään?
Miksi vain pelkkiä onnettomuuksia, rikoksia, väkivaltaa, pelkoa, hallituksen mielivallan pelkoa, viranomaisten pelkoa, liikenteen kanssa panikointia, saasteiden ja tautien kammoa, sairastelun pelkoa, vakuutuksista huolta, bakteerikammoa, huolia ja murheita aina vaan kaikkialla.
Sitten vielä se vahingonilo toisten onnettomuuksista, sattumuksista, taloushuolista, avioeroista ja muista vaikeuksista siihen päälle. Ei nyt ihan kamalan onnelliselta vaikuta hän vaikka elää omaa unelmaansa tarinansa mukaan "meidän perheen kanssa täällä Thaimaassa"- Anonyymi
Hauskat ja onnistuneet matkat sekä positiiviset kokemukset on ilmeisesti onnistuneet jäämään väliin aina ja kaikkialla. Jos niin on käynyt jo kymmeniä kertoja niin kenties kannattaa lopettaa matkailu ihan kokonaan ja mielellään vaikka koko elämä. Eihän tuossa ainaisessa negapaskassa ole mitään järkeä.
Anonyymi kirjoitti:
Hauskat ja onnistuneet matkat sekä positiiviset kokemukset on ilmeisesti onnistuneet jäämään väliin aina ja kaikkialla. Jos niin on käynyt jo kymmeniä kertoja niin kenties kannattaa lopettaa matkailu ihan kokonaan ja mielellään vaikka koko elämä. Eihän tuossa ainaisessa negapaskassa ole mitään järkeä.
Oli mulla yks positiivinen kokemus.. kävin testeissä. Olin kaikille hepatiiteille posiviivinen. Äijä toi lomilta.
- Anonyymi
Taasko sinä valaiset siitä mitä olen kirjoitellut, itsellesi, poju olen kertonut paljon asioita thaimaasta myös positiivisia, esim lopburista että apinatemppelissä on mitä, no tietysti apinoita. minä tykkäsin paikasta, vaimoni taas ei kun olivat kiinni hänen pitkissä hiuksiaaan.
Lisäksi olen kertonut että thaimaalaiset ihmiset on aivan ihania, siis tavalliset ihmiset... en tarkoita vuokrahenkilöstöä,
Huomaatko resupetteri olen tässäkin jutussa antanut tietoa 100% enemmän thaimaasta, jopa positiivista kun sinä koko palsta historiasi aikana, sinun tietosi on peräisin google mapsista, josta sinä reppana etsit mahdollisen asuntoni sijainin, google mapsista... minua kyllä nauratti suuresti, idioottimaisuutesi, mutta tosiaa meillä on yksi olennainen ero minun tiedät tulevat paikan päältä, sinun suomesta...
Minä en mielelläni tee kirjoitusten pohjalta päätelmiä millainen olet, mutta tapauksessasi on alkamassa muodostumaan käsitys että olet kaikkien mtkuntoutujien isoäiti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sinä valaiset siitä mitä olen kirjoitellut, itsellesi, poju olen kertonut paljon asioita thaimaasta myös positiivisia, esim lopburista että apinatemppelissä on mitä, no tietysti apinoita. minä tykkäsin paikasta, vaimoni taas ei kun olivat kiinni hänen pitkissä hiuksiaaan.
Lisäksi olen kertonut että thaimaalaiset ihmiset on aivan ihania, siis tavalliset ihmiset... en tarkoita vuokrahenkilöstöä,
Huomaatko resupetteri olen tässäkin jutussa antanut tietoa 100% enemmän thaimaasta, jopa positiivista kun sinä koko palsta historiasi aikana, sinun tietosi on peräisin google mapsista, josta sinä reppana etsit mahdollisen asuntoni sijainin, google mapsista... minua kyllä nauratti suuresti, idioottimaisuutesi, mutta tosiaa meillä on yksi olennainen ero minun tiedät tulevat paikan päältä, sinun suomesta...
Minä en mielelläni tee kirjoitusten pohjalta päätelmiä millainen olet, mutta tapauksessasi on alkamassa muodostumaan käsitys että olet kaikkien mtkuntoutujien isoäiti.näin se taas alkoi tämäkin päivä onnellisena miljonäärinä "täällä Thaimaassa". suomi24 pattaya palstaa päivystäen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sinä valaiset siitä mitä olen kirjoitellut, itsellesi, poju olen kertonut paljon asioita thaimaasta myös positiivisia, esim lopburista että apinatemppelissä on mitä, no tietysti apinoita. minä tykkäsin paikasta, vaimoni taas ei kun olivat kiinni hänen pitkissä hiuksiaaan.
Lisäksi olen kertonut että thaimaalaiset ihmiset on aivan ihania, siis tavalliset ihmiset... en tarkoita vuokrahenkilöstöä,
Huomaatko resupetteri olen tässäkin jutussa antanut tietoa 100% enemmän thaimaasta, jopa positiivista kun sinä koko palsta historiasi aikana, sinun tietosi on peräisin google mapsista, josta sinä reppana etsit mahdollisen asuntoni sijainin, google mapsista... minua kyllä nauratti suuresti, idioottimaisuutesi, mutta tosiaa meillä on yksi olennainen ero minun tiedät tulevat paikan päältä, sinun suomesta...
Minä en mielelläni tee kirjoitusten pohjalta päätelmiä millainen olet, mutta tapauksessasi on alkamassa muodostumaan käsitys että olet kaikkien mtkuntoutujien isoäiti.Juu olet varsinainen positiivisuuden perikuva. Oikein onnelliselta vaikuttava miljonääri ja perheenisä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473