Kummassa enemmän dingdong neliökilometriä kohden?
Kätkänranta vs. Pattaya.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus jää hieman hämäräksi ja lienee insinöörilentäjän aivopähkinöitä.
Lehdessä oli uutinen kun tummanpuhuva ryöstäjä oli päättänyt keikata huutokaupan juoksemalla sisään kattoon ampuen, nappaa kassan ja juoksee ulos. Harmi että oli poliisien huutokauppa ja salissa oli yli 400 aseistettua virkapukuista poliisia.
Älykkyytensä hipoi todennäköisesti lentävän insinöörin tasoa ja laatua.- Anonyymi
Oliko huutokauppa Kittilässä?
- Anonyymi
Te Pattayan ystävät jotka olette tätä palstaa seuranneet.
Oletteko ikinä nähneet palstan lady dominalta numeromieheltä yhden yhtä positiivista kirjoitusta? Siis sellaista kirjoitusta, jossa hän kertoisi jostakin positiivisesta tai iloisesta tapahtumasta Pattayalla tai Thaimaassa ylipäätään?
Onko hän kertonut koskaan nauttineensa elämästä Pattayalla jossa hän on asunut ja vierailee useammin kuin kukaan? Onko hän koskaan kertonut mitään hyvää Thaimaasta? Siis asuinmaastaan.
Onko hänellä ollut yhtään positiivista kokemusta Thaimaasta vai onko kaikki aina mennyt päin honkia ja lunta tulee tupaan joka nurkasta? Eikö häntä ole koskaan kukaan thaimaalainen tai Thaimaan suomalainen auttanut? Miksei kukaan ole häntä rakastanut ja hänestä huolehtinut? Eikö pienintäkään ilonpilkahdusta ole ollut elämässään?
Miksi vain pelkkiä onnettomuuksia, rikoksia, väkivaltaa, pelkoa, hallituksen mielivallan pelkoa, viranomaisten pelkoa, liikenteen kanssa panikointia, saasteiden ja tautien kammoa, sairastelun pelkoa, vakuutuksista huolta, bakteerikammoa, huolia ja murheita aina vaan kaikkialla.
Sitten vielä se vahingonilo toisten onnettomuuksista, sattumuksista, taloushuolista, avioeroista ja muista vaikeuksista siihen päälle. Ei nyt ihan kamalan onnelliselta vaikuta hän vaikka elää omaa unelmaansa tarinansa mukaan "meidän perheen kanssa täällä Thaimaassa"- Anonyymi
Hauskat ja onnistuneet matkat sekä positiiviset kokemukset on ilmeisesti onnistuneet jäämään väliin aina ja kaikkialla. Jos niin on käynyt jo kymmeniä kertoja niin kenties kannattaa lopettaa matkailu ihan kokonaan ja mielellään vaikka koko elämä. Eihän tuossa ainaisessa negapaskassa ole mitään järkeä.
Anonyymi kirjoitti:
Hauskat ja onnistuneet matkat sekä positiiviset kokemukset on ilmeisesti onnistuneet jäämään väliin aina ja kaikkialla. Jos niin on käynyt jo kymmeniä kertoja niin kenties kannattaa lopettaa matkailu ihan kokonaan ja mielellään vaikka koko elämä. Eihän tuossa ainaisessa negapaskassa ole mitään järkeä.
Oli mulla yks positiivinen kokemus.. kävin testeissä. Olin kaikille hepatiiteille posiviivinen. Äijä toi lomilta.
- Anonyymi
Taasko sinä valaiset siitä mitä olen kirjoitellut, itsellesi, poju olen kertonut paljon asioita thaimaasta myös positiivisia, esim lopburista että apinatemppelissä on mitä, no tietysti apinoita. minä tykkäsin paikasta, vaimoni taas ei kun olivat kiinni hänen pitkissä hiuksiaaan.
Lisäksi olen kertonut että thaimaalaiset ihmiset on aivan ihania, siis tavalliset ihmiset... en tarkoita vuokrahenkilöstöä,
Huomaatko resupetteri olen tässäkin jutussa antanut tietoa 100% enemmän thaimaasta, jopa positiivista kun sinä koko palsta historiasi aikana, sinun tietosi on peräisin google mapsista, josta sinä reppana etsit mahdollisen asuntoni sijainin, google mapsista... minua kyllä nauratti suuresti, idioottimaisuutesi, mutta tosiaa meillä on yksi olennainen ero minun tiedät tulevat paikan päältä, sinun suomesta...
Minä en mielelläni tee kirjoitusten pohjalta päätelmiä millainen olet, mutta tapauksessasi on alkamassa muodostumaan käsitys että olet kaikkien mtkuntoutujien isoäiti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sinä valaiset siitä mitä olen kirjoitellut, itsellesi, poju olen kertonut paljon asioita thaimaasta myös positiivisia, esim lopburista että apinatemppelissä on mitä, no tietysti apinoita. minä tykkäsin paikasta, vaimoni taas ei kun olivat kiinni hänen pitkissä hiuksiaaan.
Lisäksi olen kertonut että thaimaalaiset ihmiset on aivan ihania, siis tavalliset ihmiset... en tarkoita vuokrahenkilöstöä,
Huomaatko resupetteri olen tässäkin jutussa antanut tietoa 100% enemmän thaimaasta, jopa positiivista kun sinä koko palsta historiasi aikana, sinun tietosi on peräisin google mapsista, josta sinä reppana etsit mahdollisen asuntoni sijainin, google mapsista... minua kyllä nauratti suuresti, idioottimaisuutesi, mutta tosiaa meillä on yksi olennainen ero minun tiedät tulevat paikan päältä, sinun suomesta...
Minä en mielelläni tee kirjoitusten pohjalta päätelmiä millainen olet, mutta tapauksessasi on alkamassa muodostumaan käsitys että olet kaikkien mtkuntoutujien isoäiti.näin se taas alkoi tämäkin päivä onnellisena miljonäärinä "täällä Thaimaassa". suomi24 pattaya palstaa päivystäen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en mielelläni tee kirjoitusten pohjalta päätelmiä millainen olet, mutta tapauksessasi on alkamassa muodostumaan käsitys että olet kaikkien mtkuntoutujien isoäiti.Juu olet varsinainen positiivisuuden perikuva. Oikein onnelliselta vaikuttava miljonääri ja perheenisä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962