Vapaa kuvaus

Aloituksia

371

Kommenttia

1696

1. Jokapaikan Topi ja lapsien juoksunopeus.

Coopperi ja askellusnopeudet ollut tänään matkailuaiheinaan, joten osallistun hieman, en tosin sanallakaan aiheeseen lap
    Pattaya
    2
    55
  2. Paniikkihäiriöpäivä.

Numba. Ehdotan, älä kommentoi lainkaan mitään tänään, katsotaan sitten päivän oireilut, kun rakkaalla on nyt vauhti pääl
    Pattaya
    7
    75
  3. Hauska kommentti sisäpiirin apinalta, todellakin.

Just just, että nytkö sitten sinuakin pappa reppanaa vääristellään, ja ihan sattumalta samoin, niin kuin isäntähahmoasi,
    Pattaya
    0
    38
  4. Parinsadan viikonlopun viisas.

Tässä hörpätessäni Thaimaan parasta kahvia ja tuprutellessani pikkuhoffeja niin pohdin että missä tulisi viettää muutama
    Pattaya
    0
    41
  5. SENSSUFOBIA.

Hauskaa. ===============================================================================================================
    Pattaya
    0
    51
  6. VAATIMATTOMUUSKAMMO.

Palsta-aktiiveista kukaan ei ole syntynyt ns. kultalusikka suussaan. Pääartisti on erittäin vaatimattomista olosuhteist
    Pattaya
    37
    246
  7. HERHILÄISIÄ, ÖTÖKÖITÄ, HIKOILUA JA LOMAKÄRSIMYSTÄ.

Kaiken lisäksi järjetöntä, jopa köyhää. Täysin käsittämätön tämä oikea Thaimaa, kun se ei ole kuten metropoli Pattaya.
    Pattaya
    6
    102
  8. Jäänyt tekemättä ja kokematta.

On ihmisiä jotka ovat kokeneet kaiken ja sitten kun ovat vaikka kerran kokeneet, niin tietävät aiheesta kaiken ... aivan
    Pattaya
    2
    63
  9. VISPIPUURO.

Sisäpiirin Apinoiden yleisin aamupuuro on vispipuuro. Pattayan rakkailta se onnistuu simppelisti ilman motorisoituja vis
    Pattaya
    8
    113
  10. Puuro, siis puuro ja varsinkin riisipuuro.

Pattayan matkailun perusydin on puuro. Muistakaa rakkaat, nimenomaan puuro, ei siis velli. Puuro miehen tiellä pitää.
    Pattaya
    2
    75
  11. Minun lempikuvani minusta.

Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on krooninen tarve huudella puskistaan kun ei kykene räpsäyttämään, vaan ainoastaan rohke
    Pattaya
    11
    157
  12. HÖLSKYTÄ PULLOA ENNEN AVAAMISTA.

Otsikko on vertauskuvallinen viitaten juhlajuomaan ja toimii myös kolalla. Täsmälleen samalla tavalla toimii Tyttö2010N
    Pattaya
    8
    159
  13. Katteettomia lupauksia.

Ymmärrän toki 20.000 egen hermoheikon vedonlyönnin koska hän ei kykene ensin ajattelemaan ja sitten vasta kirjoittamaan
    Pattaya
    9
    114
  14. Tämä on hauska.

Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys.
    Pattaya
    9
    184
  15. Säälittävän ja huvittavan sekoitus.

Sekoituksia on hyvin monenlaisia saanut lukea Tyttö2010Neitinen99,9%Naisen kirjoittamana. Minun mielipiteeni sen sijaan
    Pattaya
    6
    122
  16. Minä tiedän kuka on Senssu.

Tietääkö myös Sisäpiirin Apinoiden Satasenköyhä, tuo Tehdasköyhä joka Laiffina esiintyy kun ei ole Tyttö2010Neitinen99,9
    Pattaya
    2
    112
  17. Tiesittekö tätä Rakkaat Sisäpiirin Apinat?

Kaikilla on jonkun kelakortteja ja muita kortteja kuvattavaksi ja niitä on netti vääränään. Kaikilla siis. Mitä muita
    Pattaya
    1
    87
  18. Hyvää vappua.

Voitaisiinko sanoa vaikkapa niin että vappu on eräänlainen aurinkoisen ajan alku suomessa, jolloin auringon säteillä kes
    Pattaya
    3
    110
  19. Maalaisjuntti vs. kaikki.

Olen erittäin kauan jo todennut tosiseikan, että Sisäpiirin Apinat on maalaispoikia, mutta idiooteimmat juntteja. Nyt o
    Pattaya
    14
    236
  20. Pakottava tarve.

Sisäpiirin Apinoiden Pääsimpanssilla Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on useita pakottavia tarpeita ja myös pakonomainen t
    Pattaya
    14
    147