SENSSU

Aloituksia
371
Kommenttia
1696
Jokapaikan Topi ja lapsien juoksunopeus.
Coopperi ja askellusnopeudet ollut tänään matkailuaiheinaan, joten osallistun hieman, en tosin sanallakaan aiheeseen lap255Paniikkihäiriöpäivä.
Numba. Ehdotan, älä kommentoi lainkaan mitään tänään, katsotaan sitten päivän oireilut, kun rakkaalla on nyt vauhti pääl775Hauska kommentti sisäpiirin apinalta, todellakin.
Just just, että nytkö sitten sinuakin pappa reppanaa vääristellään, ja ihan sattumalta samoin, niin kuin isäntähahmoasi,038Parinsadan viikonlopun viisas.
Tässä hörpätessäni Thaimaan parasta kahvia ja tuprutellessani pikkuhoffeja niin pohdin että missä tulisi viettää muutama041SENSSUFOBIA.
Hauskaa. ===============================================================================================================051VAATIMATTOMUUSKAMMO.
Palsta-aktiiveista kukaan ei ole syntynyt ns. kultalusikka suussaan. Pääartisti on erittäin vaatimattomista olosuhteist37246HERHILÄISIÄ, ÖTÖKÖITÄ, HIKOILUA JA LOMAKÄRSIMYSTÄ.
Kaiken lisäksi järjetöntä, jopa köyhää. Täysin käsittämätön tämä oikea Thaimaa, kun se ei ole kuten metropoli Pattaya.6102Jäänyt tekemättä ja kokematta.
On ihmisiä jotka ovat kokeneet kaiken ja sitten kun ovat vaikka kerran kokeneet, niin tietävät aiheesta kaiken ... aivan263VISPIPUURO.
Sisäpiirin Apinoiden yleisin aamupuuro on vispipuuro. Pattayan rakkailta se onnistuu simppelisti ilman motorisoituja vis8113Puuro, siis puuro ja varsinkin riisipuuro.
Pattayan matkailun perusydin on puuro. Muistakaa rakkaat, nimenomaan puuro, ei siis velli. Puuro miehen tiellä pitää.275Minun lempikuvani minusta.
Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on krooninen tarve huudella puskistaan kun ei kykene räpsäyttämään, vaan ainoastaan rohke11157HÖLSKYTÄ PULLOA ENNEN AVAAMISTA.
Otsikko on vertauskuvallinen viitaten juhlajuomaan ja toimii myös kolalla. Täsmälleen samalla tavalla toimii Tyttö2010N8159Katteettomia lupauksia.
Ymmärrän toki 20.000 egen hermoheikon vedonlyönnin koska hän ei kykene ensin ajattelemaan ja sitten vasta kirjoittamaan9114Tämä on hauska.
Minä nimittäin tiedän jo kuka olet ja missä olet ja se ei ollut laisinkaan yllätys.9184Säälittävän ja huvittavan sekoitus.
Sekoituksia on hyvin monenlaisia saanut lukea Tyttö2010Neitinen99,9%Naisen kirjoittamana. Minun mielipiteeni sen sijaan6122Minä tiedän kuka on Senssu.
Tietääkö myös Sisäpiirin Apinoiden Satasenköyhä, tuo Tehdasköyhä joka Laiffina esiintyy kun ei ole Tyttö2010Neitinen99,92112Tiesittekö tätä Rakkaat Sisäpiirin Apinat?
Kaikilla on jonkun kelakortteja ja muita kortteja kuvattavaksi ja niitä on netti vääränään. Kaikilla siis. Mitä muita187Hyvää vappua.
Voitaisiinko sanoa vaikkapa niin että vappu on eräänlainen aurinkoisen ajan alku suomessa, jolloin auringon säteillä kes3110Maalaisjuntti vs. kaikki.
Olen erittäin kauan jo todennut tosiseikan, että Sisäpiirin Apinat on maalaispoikia, mutta idiooteimmat juntteja. Nyt o14236Pakottava tarve.
Sisäpiirin Apinoiden Pääsimpanssilla Tyttö2010Neitinen99,9%Naisella on useita pakottavia tarpeita ja myös pakonomainen t14147