Mikä on tämä BODY COUNT JUTTU? Mitä se tarkottaa?? Mitä vastaan kun sitä kysytään
MIKÄ ON BODYCOUNT
Anonyymi
12
23177
Vastaukset
- Anonyymi
Kehonkoostumusta esim paljonko rasvaa ja lihasta
- Anonyymi
Mitä ei miks vastaat tähä jos et itekkää tiiä
- Anonyymi
Täh????
- Anonyymi
No ei
- Anonyymi
Simpura
- Anonyymi
Se tarkoittaa monenko kanssa oot harrastanu seksiä ja jos haluut kokeilla munkaa
- Anonyymi
Mmm
- Anonyymi
Siis en ole itsellään ihan varma mutta olen tajunnut että se olisi liika monen kanssa on harrastanut seksiä…
- Anonyymi
Monta henkilöä olet tappanut julmasti ja armottomasti mankelilla
- Anonyymi
Se tarkottaa sitä et monenko kaa on harrastanu seksiä
- Anonyymi
En tiedä mitä siihen vastais
- Anonyymi
No en vois ees tavallaan vastata tohon koska oon alaikäinen enkä edes haluaisi harrastaa sitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759