Vellumafiasta päivän Iltalehdessä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b9d3b438-bd40-432a-aed4-f67d45a11293
Toimittaja unohti mainita uutisessa, että vellulaiset ovat se ainoa oikea taivaaseen pääsevä rötöstelijöiden joukko.
Ei sinne taivaaseen pääse helluntalainen isännöitsijä tahi remppauppias
Ihmiset ympäri Suomen maksavat lestanttien takia asumisestaan ylihintaa.
Onko tämä oikein?
Vellulaiset pääsivät taas uutisiin
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lestadiolaisuus on yksi lopunajan vitsauksista, joka on ihmisille annettu ja joka syövän lailla leviää ja kylvää korvaamatonta vahinkoa. Tästä on jo niin monta esimerkkiä ettei valveilla oleville ole jäänyt mitään epäilyksiä asian laidoista.
- Anonyymi
Tuomo Mahtisuvulla pääomatulot olivat vaivaiset 4,16 miljoonaa euroa ja sellaisesta kitupalkasta olette kateita epäuskoiset.
Anonyymi kirjoitti:
Tuomo Mahtisuvulla pääomatulot olivat vaivaiset 4,16 miljoonaa euroa ja sellaisesta kitupalkasta olette kateita epäuskoiset.
Mielenkiintoista.
Seppo sanoi erälle työntekijälleen, jonka tulot olivat vuodessa vähemmän, mitä Sepon palkka päivässä tekrytöinnin jälkeen; - palkaa ei kannata tingata sitten lisää tälle vuodelle?
Taas IsännöintiTahkolan perustaja Timo, oli aikoinaan ainut rehellinen yrittäjä koko laumasta. Näin sekin nimi pilataan.
- Anonyymi
Vellulaisuus pitäisi kieltää muiden rikollisjärjestöjen tavoin.
Onhan se omituista, että pakkosynnytyksiä, tekosyntilistoja, hoitokokouksia ja räikeätä huijaamista harjoittava lahko saa huseerata täysin vapaasti.
Saatanan oma kultti. Hyi hel... - Anonyymi
Vittu, että nuo lehdet sitten jaksaa. Mikään näille lehdille ei riitä. Itse jättäydyin vanhoillislestadiolaisuudesta pois, koska yritykselläni alkoi mennä huonosti. Kukaan kun ei enää halunnut tehdä yhteistyötä firmamme kanssa. Nyt meidät lestadiolaistaustaisetkin vedetään mukaan noihin verkostoihin! Voi perkele, kun yrittäminen on muutenkin niin helevetin vaikeaa täällä! Mitä minun täytyisi tehdä, ettei firmaani boikotoitaisi enää? Olen täysin syytön siihen, että olen syntynyt vanhoillislestadiolaiseen sukuun ja toisekseen, miksi helvetissä vanhoillislestadiolaiset eivät saisi enää yrittää. Valta osa heistä toimii kuitenkin täysin lakien mukaisesti, niin kuin minäkin silloinkin kun olin vielä vl-joukoissa mukana....
- Anonyymi
Niinhän se on toisenrotuisillakin, ei 95% tarkoita sitä että kaikki on epärehellisiä.
Olet poikkeus joka vahvistaa säännön.
- Anonyymi
Tämäkin on varmaan vain epäuskoisten panettelua. Peiliin ei uskalleta katsoa..
- Anonyymi
Miksi Iltalehti nosti nimenomaan Kiinteistötahkolan ja lestadiolaiskytkökset esiin? Kilpailu- ja kuluttajaviraston esittämistä seuraamusmaksuista noin 7% kohdistuu Kiinteistötahkolaan. Miksi juttua ei tehty Realiasta jonka osalta seuraamusmaksut ovat 55% kaikista ehdotetuista maksuista?
Ei summat ole ainut kriteeri, vaan vääryys, jota viljellään SRK;ssa hymyn ja ymmärryksen kanssa.
Kuten olen kirjoittanut, SRK ei ole kristitty järjestä, vaan uskonnollinen liike, jonka Jumala on Raha, ja tätäkautta sielunvikollinen.
Toimivat siis täysin Krisuksesta piittaamatta, vastakkaisella puolella.
- Anonyymi
No onpas kateellisia ihmisiä kun toisella menee hyvin.
Itse kukin voi yrittää.- Anonyymi
Ahneilla on paskanen loppu. Mitä asukas voi sille että te nostatte jatkuvasti hintoja perusteettomasti. Lasku on maksettava!
Meneekö?
Kuinka hyvin Seppo nukkuu yönsä?
Jos ylipäätään saa unen päästä kiinni, niin niin paatunut, ettei mikään hetkauta, usko on vain 20 000€ päiväpalkassa.
- Anonyymi
Nyt muuten meni Iltalehti boikottiin!
Lopetettiin heti saman tien Iltalehden kestotilaus. Iltalehden tilalle tilattiin Päivämies tuplana.
Siitäs saivat! Epäuskiksilla ei ole mitään oikeutta penkoa meidän uskisten tunkioita! - Anonyymi
Raahessa taitaa vellut olla mukana jokaisessa tämänalan yrityksissä.
- Anonyymi
Helmikuussa listautuu pörssiin infraan keskittynyt yritys jonka omistajina mm:ssa harjavalta oy, lehto, kastelli. Kaikki lervayrityksiä
- Anonyymi
Iltalehti itse kuuluu länsimafiaan kuten Kalevakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812567Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301437Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841277- 791184
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391169Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331075Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111002Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116900Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.27851Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78790