Huolettaa jos sain koronan tänään

Anonyymi

Olen ollut tiiviisti kotona, ja välttänyt mennä ulos.

Yks tuttava, joka ei pääse liikkeelle, pyysi minua käymään apteekissa.
Oli sellainen FF2 suusuoja päällä, mutta rupesi huolettamaan, jos olisin saanut tartunnan kuitenkin.

Tuntuu aika typerältä kirjoittaa tätä.
Oma moka, olis pitänyt kieltäytyä, varsinkin kun hänen asiansa oli turhamainen ostos. Onko se viiden päivän perästä, kun oireet tulee jos tulee?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mieluumin korona kuin zeneca

Nyt on niin että 9 alle 55 -vuotiasta naista tms. on kuollut HARVINAISEEN aivoveritulppaan Saksassa saatuaan zenecaa
      Ensin sanottiin että zenecaa EI saa antaa vanhoille ja nyt että sitä pitää antaa vanhoille kun työssäkäyvät kuolevat

Sekoilija suojatyöpaikkatyyppien WHO on puhunut tilastollisesta suhteesta

vähän veritulppia suhteessa zeneca- rokotettuihin

mikä on amatöörilässytystä

Tietenkin on puhuttava isosta harvinaisen aivoveritulpan lisääntymisestä zeneca-rokotusten jälkeen

Jos rokotteeseen ei voi luottaa, se ei toimi. Zeneca oli tarkoitettu halparokotteeksi kehitysmaihin

Arvio: seuratkaa USAn uutisia tässä, EU on tässä asiassa valhettelijoiden klubi

• Anonyymi

Eilen sulle tuli dementia. Mitä huomenna ? Älä sipaise miehen housunlahjetta tänään.
      Voit tulla raskaaksi.

• Anonyymi

Luotan EU:n, USA:n luotan kun Trumppi syrjäytettii ja saatiin Joe setä tilalle, raportti sieltä eilen Trumpin korona toimet murhasi satoja tuhansia ihmisiä eikä hän ainoa hullu johtaja, kun USA:a anetaan valta hullulle käy kuten kävi Hitlerin Saksassa.

Suomessa parhain järjestelmä sen todistaa kun meillä Sauli Niinistö ja Sanna Marin.

• Anonyymi

Jo tässä vuoden eristyksen jälkeen yksinäisyydessä alkaa tulla vaikka mitä.
        Eikä saa näköjään kirjoitella enää minnekään.

Monella muullakin on samantapaisia huolija.
        Auttaa kun saa edes kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaamalla pörtikille joudut kirjoituskurssille hounosta kielestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa kirjoittaa jos se auttaa, mutta älä pelkää!
        Äläkä käytä niitä maskeja äläkä ota rokotetta niin pysyt terveempänä.
        Niistä maskeista ja testeistä on löydetty nanoöttiäisiä, loisia.
        Kannattaa mielummin tehdä itse maskintekele niin ei saa niitä nanomatoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa kirjoittaa jos se auttaa, mutta älä pelkää!
        Äläkä käytä niitä maskeja äläkä ota rokotetta niin pysyt terveempänä.
        Niistä maskeista ja testeistä on löydetty nanoöttiäisiä, loisia.
        Kannattaa mielummin tehdä itse maskintekele niin ei saa niitä nanomatoja.

Mutta tietysti jokainen päättää itse, tuo edellinen on vain minun ja usean muun mielipide.
        Relax!

• Anonyymi

aloittaja, kuten minäkin olen ollut vain kotona. Olen miettinyt tuota maskin käyttöä, josta olen lukenut, että se ei suojaa minua, vaan minun mahdollisesti sairastamaa virusta toisia kohtaan.

Kuitenkin on ollut havainnolstavia kuvia, kuinka se virus leviää yskiessä ja puhuttaessa ja siitä, kuinka kauas se leviää. Siis ketä se maski silloin suojaa, sillä kyllä sen läpi pääsee ne virukset.

Edelleen pysyn kotona ja taas sain onneksi kävijän kauppaan ostoksille ja tavarani otan tuohon ulon muutamaksi tunniksi ja pysyn kotonani, vaikka lopun elämäni, sillä rokotusta en aikonut ottaa..

• Ynnää, asutko runsaaalla tautialueella, olitko kovin lähellä ketään, et kai luultavasti ainakaan pitkään.
      Epäilen, ettei tartunta varmaankaan kovin todennäköistä.
      Itämisaika on arvioitu isolla haarukalla 1-14 vrk. Tavallisimmin oireilu alkaa 4-5 päivän kuluttua.
      Noihin maskimatojuttuihin ei kannata korvaansa kallistaa.
      Ulkoillakin voi ihan rauhassa, kun pitää turvavälin.

• Anonyymi

Se FF2 on sellainen että se suojaa ihteään.
        Siinä on vissiin 5 kerrosta.
        Tytär tilasi netiltä, on kai niitä apteekissakin.

Ovat kalliimpia kuin ne yleiset, joita käytetään.

• Anonyymi

kuten sanoit, oli kysymyksessä turhamainen ostos, aika outoa että lähdit sellaista hakemaan. olisi varmaan saanut netistä tilattua, toimitus kestää muutaman päivän, mutta tuskin sillä kiire oli kun ei ollut mikään lääke sairauteen. FFP2 maskit suojaavat kyllä myös maskin pitäjää, joten huolta tartunnasta ei pitäisi olla.

• Anonyymi

Hei vähän suhteellisuudentajua ja järkeä nyt päähän! Eläkää niin normaalia elämää kuin pystytte näiden typerien rajoitusten puitteissa.
        Minusta koko sulkuhomma ja maskihössötys pitäisi lopettaa heti ja palata normaaliin elämään, tuo korona jos sitä nyt oikeasti edes on ei ole suurimmalle osalle flunssaa kummempi.
        Nämä sulut ovat aiheuttaneet välillisesti niin paljon pahaa, konkursseja,itsemurhia,yksinäisyyttä.
        On menty liian pitkälle.
        Ajatelkaa minkä trauman tämä hulluus ja totalitarismi aiheuttaa lapsille, vuosien pelkotiloja aikaansaadaan liioittelulla ja pelottelulla.
        Minä en pelkää koronaa, pelkään pakkotoimia ja ihmisten jaottelua rokotettuihin ja rokottamattomiin.

• Anonyymi

Miksi et ole ulos mennyt, kyllähän ulkoilu on ihan turvallista, ja suotavaakin, kunhan pitää turvavälit, ja meillä Suomessa on asukkaita niin harvassa että turvavälien pitäminen ulkona on helppoa.

• Anonyymi

Mikään ei ole 100 % varmaa. Hiihtolenkilläkin voi saada koronan.

• Anonyymi

Hiihtomatkalla itävallassa, mutta "siihen aikaan korona oli superharvinainen",
        sanoo tartunnan saanut.
        Ainakin se oli uusi tauti, mutta talvilomilta tartuntoja tuli Suomeenkin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Joo, oli turhamainen ostos.
        Älysin sen itekkin jälestäpäin, ja en enää lähde auttelemaan tätä henkilöä.

Ni sitten taas soittaa rimputteli.
        Annattelin oikein kunnolla puhelimessa ja sanoin että "elä enää soita minulle" jne.
        On tärkeämpääkin kun kuunnella ainaista valitusta.

En luule että soittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, oli turhamainen ostos.
        Älysin sen itekkin jälestäpäin, ja en enää lähde auttelemaan tätä henkilöä.

Ni sitten taas soittaa rimputteli.
        Annattelin oikein kunnolla puhelimessa ja sanoin että "elä enää soita minulle" jne.
        On tärkeämpääkin kun kuunnella ainaista valitusta.

En luule että soittaa.

Ei ole tähän asti ollut mitään tärkeämpää kuin kuunnella ihmistä,
        joka yksinäisyyttään soittelee.
        En pystyisi kellekään sanomaan: "Älä soita enää minulle".

Joskus voi tulla se päivä, ettei itsellä ole kuin yksi ihminen, jolle soittaa,
        ei olisi mukava kuulla toisesta päästä: "Älä soita enää minulle".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tähän asti ollut mitään tärkeämpää kuin kuunnella ihmistä,
        joka yksinäisyyttään soittelee.
        En pystyisi kellekään sanomaan: "Älä soita enää minulle".

Joskus voi tulla se päivä, ettei itsellä ole kuin yksi ihminen, jolle soittaa,
        ei olisi mukava kuulla toisesta päästä: "Älä soita enää minulle".

Ymmärrän kantasi kyllä.
        On vain niin että kun ei jaksa enää.

Olen kuunnellut, auttanut, vienyt paketteja, kerroin että voi soittaa ystäväpalveluun, etsinyt numerot ym ym.

Mutta raja se on minullakin!
        Kun tulee ite niin huonolle päälle kun kaataa kaiken toisen niskaan.
        Ei kysy milloinkaan miten muut voi, aina vain itse, itse ja itse.
        On toinenkin, joka ei jaksa.

Hyvä on jos sinä pystyt ja olet niin jalo ihminen.
        Anna puhelinnumerosi, niin annan sen tälle henkilölle, voi soitella sinulle!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      191
      12672
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      51
      6636
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      144
      5426
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      85
      4644
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4592
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      61
      4141
    7. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4092
    8. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3852
    9. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      3851
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      87
      3577
    Aihe