juorujen vai oman kokemuksen perusteella?
Voitko käsi sydämellä sanoa, että toisten sana ei paina, vaan muodostat itse mielipiteesi?
Muodostatko mielipiteesi toisesta ihmisestä
63
460
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Muodostan itse mielipiteeni. En usko sitä pashaa mitä täällä jauhetaan toisista päivästä toiseen. Vaikka IRL:ssä kuulisinkin juttuja niin loppujen lopuksi se todellinen totuus ihmisestä muodustuu vain minun sydämessäni kun hänet kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Niin eikö se tehotoisto ja ns lööpittäminen voi kertoa nääs ihan vaikka epärehellisyydestä? Tai jopa muiden aliarvioimisesta jos kapasiteetti riittää tuumaamaan näinkin pitkälle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin eikö se tehotoisto ja ns lööpittäminen voi kertoa nääs ihan vaikka epärehellisyydestä? Tai jopa muiden aliarvioimisesta jos kapasiteetti riittää tuumaamaan näinkin pitkälle
Kyllä eräiden ryhmien oma käytös ja haittakulttuuri saa sen aikaan, että kantaväestö ei halua näitä loisijoita omaan maahansa !
- AnonyymiUUSI
Riippuu, mitä sanotaan ja millä tarkoitusperillä. Yleensä ihmiset suhtautuvat kerrottuihin asioihin oletuksella että hänelle puhutaan totta. Toisaalta useimmat ihmiset osaavat myös suodattaa kerrottuja asioita perusteilla onko kertoja vihainen, onko joku muu lehmä ojassa yms. Monetkaan ihmiset eivät kuitenkaan suodata sitä, että kertoja on unohtanut puolet kertomastaan ja kertoo esim vain itselleen edullisia ja toiselle epäedullisia asioita, vaikka ne totta olisivatkin.
Mutta tämän illan (ja ehkä päivänkin) puheenaiheet eivät ole tältä pohjalta, vai mitä?- AnonyymiUUSI
Niinpä. Ei sekään oikein ole, että jos kahdella ihmisellä on keskinäistä skismaa, niin vain toinen saa paskaa pitkin internettiä ja toinen esittää pulmusta.
- AnonyymiUUSI
Voin sanoa käsi sydämellä että muiden sanomiset ei pysty vaikuttaa siihen mitä mieltä olen muista.
- AnonyymiUUSI
Joskus pahimmat höynät toistaa tätä, mutta todellisuudessa asia on ihan päinvastoin
Anonyymi kirjoitti:
Joskus pahimmat höynät toistaa tätä, mutta todellisuudessa asia on ihan päinvastoin
Se on sun mielipiteesi..
Eikä se vaikuta siihen miten mä ajattelen,
tunnen ja toimin.
- AnonyymiUUSI
Tietysti kuuntelen muitakin. Jos jollain on varoitettavaa jostain tyypistä, kiitän. Ikävämpää olisi jos ei kertota.
Se että joku kohtelee minua hyvin ja jotain toista huonosti, ei tee tyypistä mun silmissäni hyvää. Tai pahaakaan välttämättä.
Aika vähän mua enää kiinnostaa mitä muut musta ajattelevat, tai ainakaan en enää tietoisesti ajattele sitä. Siitä kai aloittaja on huolissaan, muiden mielipiteistä itsestään?
xLiner- AnonyymiUUSI
Toiselta kantilta: mitä mun mielipiteeni jostain toisesta häneen vaikuttaa?
xLiner - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toiselta kantilta: mitä mun mielipiteeni jostain toisesta häneen vaikuttaa?
xLinerJoku vittuili jossain toiselle tyypille täysin mitättömästä, niin tuli vaan mieleen, että onko tuommosessa taustalla jotain muutakin vai oliko vittuilija muuten vain idiootti. Päädyin jälkimmäiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku vittuili jossain toiselle tyypille täysin mitättömästä, niin tuli vaan mieleen, että onko tuommosessa taustalla jotain muutakin vai oliko vittuilija muuten vain idiootti. Päädyin jälkimmäiseen.
Siinä ryhdikkyys muuten monesti nääs mitataan jos on joku tällainen biiffi menossa kahden välillä, että tarviiko siihen välttämättä sellaista rintamatukea. Toisaalta jotkut kannuksia tavalla tai toisella hakevat ryhmittäytyy ja tuppautuu asiaan ja tämä on usein sukupuolittunut ilmiö
Hmm. Aika usein selviän hienosti ilman mielipidettä. Ihmiset vain ovat eikä minun tarvitse olla heistä mitään mieltä. Noin periaatteellisesti elämä on liian lyhyt jotta kaikkea ehtii tehdä itse. Ja toissalta ihmisten arvostelukyky usein on niin pielessä että en mitään niele purematta.
- AnonyymiUUSI
Muodostan itse mielipiteeni.
Muiden asenteisiin vaikuttavat monet asiat ja heidän näkemuksensä eivät useinkaan ole totta.
Vilma- AnonyymiUUSI
Miä muodostan mielipiteeni itse, en muiden ihmisten kommenttien perusteella.
Moni nainen toimii toisin, mikä pakottaa monet heteromiehet sinkkuuteen.
Kummallisimpia (ja vastapuolen vainoharhaisuutta osoittavia treffikokemuksia):
Eräs deittini yht'äkkiä pelästyi pahasti...
Jostain käsittämättömästä syystä tuo nainen kuvitteli, että kädessäni olisi ollut veitsi. Olin eteisessä, en siis edes keittiössä. Todellisuudessa kädessäni oli Casion digitaalirannekello, jossa musta muoviranneke. Voiko musta muoviranneke hämärässä näyttää veitseltä, sen voi jokainen itse arvioida.
- AnonyymiUUSI
Aina oman kokemukseni ja näkemykseni, kaikki muu olisi hataraa. Luotan parhaiten omaan arviointikykyyni, en muitten.
Jasu- AnonyymiUUSI
Niin monet kerrat nöhty miten muut maalaa paskaa toisista omaa tyhmyyttään kun on pilanneet omat mahkunsa menestyä ko. ihmisen kanssa. En viitsi sellasten juttuja edes noteerata. Huihai.
Usein ne muitten maalittajat on itse umpi kusipäitä. Ja heikkoja juorukelloja vailla vertaa.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin monet kerrat nöhty miten muut maalaa paskaa toisista omaa tyhmyyttään kun on pilanneet omat mahkunsa menestyä ko. ihmisen kanssa. En viitsi sellasten juttuja edes noteerata. Huihai.
Usein ne muitten maalittajat on itse umpi kusipäitä. Ja heikkoja juorukelloja vailla vertaa.
JasuKun tarkastelee syitä miksi joku on maalitettu, paljastuu juurikin syuksi hankala ja heiveröinen henkisesti ihminen väitteiden alullepanijaksi.
Syy on silloin melko selvä, ei ole itse osannut, kyennyt, menestynyt ja kateus saa suun laulamaan shaibaa muista. Tai toisen hyökkäämään eli itse provosoi jotta pääsee nillittämään sitten, toi hyökkäsi. Korkkiruuvi kierokin vielä. Täälläkin on niitä ihmistyyppejä. Ne kyllä näkee sokee ottallaankin tyylistään jo.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun tarkastelee syitä miksi joku on maalitettu, paljastuu juurikin syuksi hankala ja heiveröinen henkisesti ihminen väitteiden alullepanijaksi.
Syy on silloin melko selvä, ei ole itse osannut, kyennyt, menestynyt ja kateus saa suun laulamaan shaibaa muista. Tai toisen hyökkäämään eli itse provosoi jotta pääsee nillittämään sitten, toi hyökkäsi. Korkkiruuvi kierokin vielä. Täälläkin on niitä ihmistyyppejä. Ne kyllä näkee sokee ottallaankin tyylistään jo.
JasuVinha perä noissa sun huomioissasi.
Mulle itselleni tuli mieleen esim. ahdistelijat ja kilipäät, joista vaikkapa työyhteisössä ihan aiheesta varoitellaan. Eihän siinä mitään menetäkään, jos on vähän varuillaan outojen ihmisten kanssa.
xLiner - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vinha perä noissa sun huomioissasi.
Mulle itselleni tuli mieleen esim. ahdistelijat ja kilipäät, joista vaikkapa työyhteisössä ihan aiheesta varoitellaan. Eihän siinä mitään menetäkään, jos on vähän varuillaan outojen ihmisten kanssa.
xLinerhttps://youtu.be/pt2FcFv1MtM?si=hmOk1xra6MRf1McS
Vinha Perä, hehkulamppu 💡
🤔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/pt2FcFv1MtM?si=hmOk1xra6MRf1McS
Vinha Perä, hehkulamppu 💡
🤔Niin,jopa demokratia sekä mielipidevaikutus lähtee aina alhaalta käsin.
Oman kokemuksen perusteella. Mutta selkeästi täällä moni on idiootti ja kuuntelee muiden vääristyneitä valheita.
Selkeästi on idiootteja esim jotka esim ei kestä sitä että voi tulla toimeen myös toimeentulolla . Esim jotku saa pulttia vieläkin panokoneen ostosta. Tai esim siitä että olet ostanut kalliin puhelimen🥹
Ei ne katso ymmärrä himokkaampia naisia kun itse on sellaisia.valtakunta kirjoitti:
Selkeästi on idiootteja esim jotka esim ei kestä sitä että voi tulla toimeen myös toimeentulolla . Esim jotku saa pulttia vieläkin panokoneen ostosta. Tai esim siitä että olet ostanut kalliin puhelimen🥹
Ei ne katso ymmärrä himokkaampia naisia kun itse on sellaisia.Sitäkään ei kestä että jos rahat on tiukilla jokin ylimääräsen menon takia ja joutuu turvautuu avustuksiin.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Sitäkään ei kestä että jos rahat on tiukilla jokin ylimääräsen menon takia ja joutuu turvautuu avustuksiin.
No mutta palstasedän suurperheen äipän larppihahmo etkö sinä säästä tässä draamassasi rutkasti kun nämä kuvitteelliset 9-11 muksua on sijoitettu pitkin lääniä? Jos tässä kerronnassa roikkuminen ja nillittäminen ei ollut omiaan osoittamaan miten syvissä vesissä maalailijat menee, niin sitten ei nääs mikään. T naiselta tämä
valtakunta kirjoitti:
Sitäkään ei kestä että jos rahat on tiukilla jokin ylimääräsen menon takia ja joutuu turvautuu avustuksiin.
Idiotismi on tullut esiin monilla esim heidän tahtoen sanoa minulla olisi esim ”munat” tai esim valitsevat kumppanin ja valittavat kun miehet tahtovat liian usein ja siitä ettei muka mies huomio kun itsestään tekevät epäviehettävän tarkoituksella esim tekemällä itselleen muokkauksia, mitä ei ole edes toinen puoliso hyväksynyt koska on ”minä itte”
Ärsyttävät kumppania että käyvät päälle ja esittävät marttyyria. ne rauhallisemmatkin miehet saada lyömään itseään vain ärsyttämällä tahallaan. Kyseistä sanaa kutsutaan vittuiluna.
Myös hajottavat heidän omaisuutta miesten kun yrittävät miehet epätoivoisesti kylään katsomaan omaan lastaan mielyttämällä ja kun ei siteen ollut nainen se juttu vaan lapsi.
Esim feministisyys on muuttunut hyvin miehiseksi, ettei feministyneisyys tarkoita hiuksia lyhyeksi leikata , tatuointeja ja lävistyksiä ikävissä paikoissa.
Huosut ja naisellisuus ja työt että nainenkin voi tehdä miestentöitä mutta ei tarkoita mieheksi muuttumista feministisyys.- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Idiotismi on tullut esiin monilla esim heidän tahtoen sanoa minulla olisi esim ”munat” tai esim valitsevat kumppanin ja valittavat kun miehet tahtovat liian usein ja siitä ettei muka mies huomio kun itsestään tekevät epäviehettävän tarkoituksella esim tekemällä itselleen muokkauksia, mitä ei ole edes toinen puoliso hyväksynyt koska on ”minä itte”
Ärsyttävät kumppania että käyvät päälle ja esittävät marttyyria. ne rauhallisemmatkin miehet saada lyömään itseään vain ärsyttämällä tahallaan. Kyseistä sanaa kutsutaan vittuiluna.
Myös hajottavat heidän omaisuutta miesten kun yrittävät miehet epätoivoisesti kylään katsomaan omaan lastaan mielyttämällä ja kun ei siteen ollut nainen se juttu vaan lapsi.
Esim feministisyys on muuttunut hyvin miehiseksi, ettei feministyneisyys tarkoita hiuksia lyhyeksi leikata , tatuointeja ja lävistyksiä ikävissä paikoissa.
Huosut ja naisellisuus ja työt että nainenkin voi tehdä miestentöitä mutta ei tarkoita mieheksi muuttumista feministisyys.Onpa hyvä että palstaäijä on vetänyt tämänkin hahmon naftaliinista. Tässä kulminoituu aika hyvin sairaan äijän mielenmaisema jota varmaan tarkasteltu lähemminkin..
Anonyymi kirjoitti:
No mutta palstasedän suurperheen äipän larppihahmo etkö sinä säästä tässä draamassasi rutkasti kun nämä kuvitteelliset 9-11 muksua on sijoitettu pitkin lääniä? Jos tässä kerronnassa roikkuminen ja nillittäminen ei ollut omiaan osoittamaan miten syvissä vesissä maalailijat menee, niin sitten ei nääs mikään. T naiselta tämä
Huomaan että olet nainen.
Itselläni on 11 lapsi tulossa, mieheni kanssa olen ollut (2003 asti) , esikoinen kotona ja 1vuotias lapsi mutta mieheksi minua ei saa tehtyä sekä 8lasta on vielä vähän aikaan sijoitettuna koska sossujakin on myös jäänyt kasvu ja kehitys vääristynyt ja oppinut virheitä peittää vain syytelemällä muita.
Sitten koska niillä niin iso valta heitä ei pysty kyseenalaistamaan ilman näyttöä ja se että sinulta ja varastettu lapset aiheuttaa rohmahtamisen ettei vaativiin asioihin kestä kyseessä tulee uhrin oireet.
https://www.riku.fi/oppaat-ja-ohjeet/ohjeita-rikoksen-uhrin-laheisille/- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hyvä että palstaäijä on vetänyt tämänkin hahmon naftaliinista. Tässä kulminoituu aika hyvin sairaan äijän mielenmaisema jota varmaan tarkasteltu lähemminkin..
No nöin vois olettaa juu ja tietenkin puhumme hieman vakavammasta otettavasta tasosta kun jotkut skeemailijat into piukassa
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hyvä että palstaäijä on vetänyt tämänkin hahmon naftaliinista. Tässä kulminoituu aika hyvin sairaan äijän mielenmaisema jota varmaan tarkasteltu lähemminkin..
Kerroin palstasta.😏
Tunnistit itsesi niin hyvin siitä.Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on vain tapana hyökätä minun kimppuun ja narsistisilla varsinkin. Ihminen joka on empaattinen ymmärtää hyvin ettei ketään kiusata ja henkistä väkivaltaa käytä.
Ovat niin heikkoja ihmisiä että pitää yrittää hajottaa jo potkittua maassa, selkeästi ei tervettä päivää ole nähnyt kun ei tiedä mikä on normaalia.- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Naisilla on vain tapana hyökätä minun kimppuun ja narsistisilla varsinkin. Ihminen joka on empaattinen ymmärtää hyvin ettei ketään kiusata ja henkistä väkivaltaa käytä.
Ovat niin heikkoja ihmisiä että pitää yrittää hajottaa jo potkittua maassa, selkeästi ei tervettä päivää ole nähnyt kun ei tiedä mikä on normaalia.No kyllähän se muuten on taivahan tosi naisia esittävä keke, että ainakin yksi kuvausta vastaava sekava eukko on käynyt sinun hahmolle räkyttämässä ”jotain vikaa on jos lapset huostaanotetaan” vaikka nämä sinun kuvitteelliset 11 skidiä ei vastaa panettelun kohteen elämäntilannetta millään tavalla, mutta juu nou anything for an insult
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ovatkin niin kultaisia esim lääkärin vastaaotolla että edellinen sanoi voin imettää lastani, ettei ole niin kiire, vaikka olin mieheni kanssa.
Heidän kyky on paljon lämpöisempiä kun naiset on syyttävään sävyyn. On niitä naisia jotka tekee myös työn hyvin ja välittävät, mutta enemmän niitä jotka työntää supjektiivisen näkökulman mikä on hyvin ahdistelevaa ja syyttelevää ja silloin vaihdan yleisesti työntekijää.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän se muuten on taivahan tosi naisia esittävä keke, että ainakin yksi kuvausta vastaava sekava eukko on käynyt sinun hahmolle räkyttämässä ”jotain vikaa on jos lapset huostaanotetaan” vaikka nämä sinun kuvitteelliset 11 skidiä ei vastaa panettelun kohteen elämäntilannetta millään tavalla, mutta juu nou anything for an insult
Sattuuhan sitä paremmissakin maailmaa ymmärtävien maailman ymmörtäjien piireissä, ei saa nauraa, imetään se hymy
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän se muuten on taivahan tosi naisia esittävä keke, että ainakin yksi kuvausta vastaava sekava eukko on käynyt sinun hahmolle räkyttämässä ”jotain vikaa on jos lapset huostaanotetaan” vaikka nämä sinun kuvitteelliset 11 skidiä ei vastaa panettelun kohteen elämäntilannetta millään tavalla, mutta juu nou anything for an insult
Sitä se yksi työparikin sano ”jotain on oltava”🤣
Ei sillä ole mitään muuta kuin valheensa ja vääristynyt tiedot ja kuin se että syyttelee esim edellisen kuntaa miksi ei huostaaottanut (asianajaja sanoikin siitäkin että pitemmin olleet asiakkaita ja he tiesivät paremmin, ja sen eka huostaanotto ja 2kk ollut meille sossuna sellainen kehityshäiriöinen (syytellään muita kun tukea ei antanut ehkä ei osannut) se oli mitään tukea ei antanut, mikä olisi auttanut perhettä tarjosi juttelu vain apua.Anonyymi kirjoitti:
Sattuuhan sitä paremmissakin maailmaa ymmärtävien maailman ymmörtäjien piireissä, ei saa nauraa, imetään se hymy
Tottakai minä nauran ihmisille jotka osoittautuu oikeasti jotenkin vajaiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin niiden vajaiden jotka yrittävät valheella voittaa totuuden . Hallinta-oikeudessa ei varmasti valehtelijoita katsota hyvällä
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Varsinkin niiden vajaiden jotka yrittävät valheella voittaa totuuden . Hallinta-oikeudessa ei varmasti valehtelijoita katsota hyvällä
Se taitaa gubbe olla hallinto-oikeus. Ei mulla muuta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se taitaa gubbe olla hallinto-oikeus. Ei mulla muuta
Hallintaoikeus kuulostaa enemmän joltain voimainkäyttö choke holdilta, mustaa huumoria kato
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
No sinä se gubbe monesti vähiten hiffaat, mikä keskustelu keskusteluiden lomassa jyllää MOT
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Olet pahasti traumatisoitunut ihminen, ja kirjoittelet sen mukaisesti. Normaali ihminen ei naura vajavaisuudelle, vaan huomaa että me kaikki ihmiset olemme vajavaisia.
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Miehet ovatkin niin kultaisia esim lääkärin vastaaotolla että edellinen sanoi voin imettää lastani, ettei ole niin kiire, vaikka olin mieheni kanssa.
Heidän kyky on paljon lämpöisempiä kun naiset on syyttävään sävyyn. On niitä naisia jotka tekee myös työn hyvin ja välittävät, mutta enemmän niitä jotka työntää supjektiivisen näkökulman mikä on hyvin ahdistelevaa ja syyttelevää ja silloin vaihdan yleisesti työntekijää.Lääkäri sanoo mitä haluat kuulla, että pääsee sinusta eroon nopeasti. Et osaa yksin mennä edes lääkärinvastaanotolle, pitää olla mies "huoltajana" mukana.
Anonyymi kirjoitti:
Olet pahasti traumatisoitunut ihminen, ja kirjoittelet sen mukaisesti. Normaali ihminen ei naura vajavaisuudelle, vaan huomaa että me kaikki ihmiset olemme vajavaisia.
Niin yliälykäs ihminen nauraa vajavaiselle kuin kerron kuin niille jotka yrittää valheilla ja vääristyneillä tiedoilla totuuden voittaa esim hajottamalla kuin perhettäni. Kuin täsmensin seuraavassa lähetyssä viestissä.
Elä jää kiinni siihen että en täsmentänyt esim idiootit nauraa henkilöille joilla on fyysinen vajavaisuus joita joutuu tukemaan.
Erilaista vajavaisuudelle on hyvä nauraa kuin esim heille jotka pyrkivät päteä valheilla ja vääristynein tiedoin kun näyttävät kuinka syy-seurakset on hukassa ja piilottaa valheeseen virheensä.- AnonyymiUUSI
Sinun kokemus ei ole sen todenpaa kuin kenenkään muunkaan kokemus.
Minun kokemukseni kertoo, että olet pahasti mt-ongelmainen kuten miehesikin. Se on syy miksi lapset otettiin huostaan. Et pysty ikinä toipumaan traumoistasi, sillä et ymmärrä olevasi mieleltäsi häiriintynyt. Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemukseni kertoo, että olet pahasti mt-ongelmainen kuten miehesikin. Se on syy miksi lapset otettiin huostaan. Et pysty ikinä toipumaan traumoistasi, sillä et ymmärrä olevasi mieleltäsi häiriintynyt.😂🤣 saan sinusta niin kovat naurut sinun vajavaisuudesta edes ymmärrä mitään ihmisistä edes huostaanoton syyksi ei riitä mielenterveys ongelmat. https://www.minilex.fi/a/mielenterveys-ja-huostaanotto
Esim meidät on tutkittu jo yli 15vuotta sitten ettei ollut silloin mikään ongelma kuin ei nytkään ole. Eikä siihen riitä yksi kuin sinä väittämään vielä kun esim uskot siihen ja tekee sinusta vähän vajaan ihmisen.Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemukseni kertoo, että olet pahasti mt-ongelmainen kuten miehesikin. Se on syy miksi lapset otettiin huostaan. Et pysty ikinä toipumaan traumoistasi, sillä et ymmärrä olevasi mieleltäsi häiriintynyt.Idiootti ei osaa LUKEA
”Mielenterveyden ongelmat eivät yksin riitä syyksi huostaanottoon vaan näiden tulee vakavasti vaarantaa lasta edellä mainittujen perusteiden mukaisesti. Tämä edellyttää kokonaisharkintaa. Voi olla mahdollista, että vanhemmalle tai lapselle voidaan järjestää sellaisia tukitoimia, joiden perusteella lapsi pystyykin elämään kotonaan. ”Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemukseni kertoo, että olet pahasti mt-ongelmainen kuten miehesikin. Se on syy miksi lapset otettiin huostaan. Et pysty ikinä toipumaan traumoistasi, sillä et ymmärrä olevasi mieleltäsi häiriintynyt.Olet vain VAJAA ymmärtää sen verta suurin osa saa väliaikaisessa tilanteessa mielentervehäiriö merkinnän kun on nuori eikä pysty sopeutumaan rakaan ympäristöön koska on paljon ympäristö väkivaltaa kuin sinäkin aiheutat valehtelemalla ihmisistä.
https://yle.fi/a/74-20151705- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun kokemukseni kertoo, että olet pahasti mt-ongelmainen kuten miehesikin. Se on syy miksi lapset otettiin huostaan. Et pysty ikinä toipumaan traumoistasi, sillä et ymmärrä olevasi mieleltäsi häiriintynyt.Et viitsisi palstaäijälle inisevä nainen munata sekä itseäsi että samalla muita enää enempää. T naiselta edelleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäri sanoo mitä haluat kuulla, että pääsee sinusta eroon nopeasti. Et osaa yksin mennä edes lääkärinvastaanotolle, pitää olla mies "huoltajana" mukana.
Onko tämä keskustelu mitä käyt miespuolisen trollin kanssa esimerkiksi neuvokasta ja imettämisestä mielestäsi sopivaa käytöstä korkeasti koulutetulle naiselle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän näissä keskenään ristiriitaisissa tykittelyissä tälle palstaäijälle ole enää mitään järkeä, eaim ”hän” ei saisi haukkua muita vajavaisiksi mutta sinä itse kirjoittelet sille hiekat sanonko mistä pöllyten kieli poskella
- AnonyymiUUSI
valtakunta kirjoitti:
Olet vain VAJAA ymmärtää sen verta suurin osa saa väliaikaisessa tilanteessa mielentervehäiriö merkinnän kun on nuori eikä pysty sopeutumaan rakaan ympäristöön koska on paljon ympäristö väkivaltaa kuin sinäkin aiheutat valehtelemalla ihmisistä.
https://yle.fi/a/74-20151705Joo ei ole teidän kahden eli sinun uskovaista suurperheen äitiä esittävän spedeguben, että tämän vihaSarvisen keskustelussa ollut pitkään aikaan mitään mieltä. Mutta kun tämä jälkimmäinen haluaa sanoa maalituksiinsa aina viimeisen sanan niin sitten se on niin. Kenelläköhän on lievästi sanoen narsistisia tendenssejä ja krooninen psy koottinen vaihe menossa
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei ole teidän kahden eli sinun uskovaista suurperheen äitiä esittävän spedeguben, että tämän vihaSarvisen keskustelussa ollut pitkään aikaan mitään mieltä. Mutta kun tämä jälkimmäinen haluaa sanoa maalituksiinsa aina viimeisen sanan niin sitten se on niin. Kenelläköhän on lievästi sanoen narsistisia tendenssejä ja krooninen psy koottinen vaihe menossa
Minulla on vain hauskaa ihmisten ”idiotismi” varsinkin kun omaa puu oksaa on sahannut hyvin taitavasti puhuu itsensä pussiin idiotismillaan ja aiheuttaa itselleen vain kyseisellä toiminnallaan suoraan vahinkoa kun aiheuttaa maalittamisellaan
Sekin että ne jotka eivät pysty ymmärtämään omallaan toiminallaan aiheuttaa vaatii käytöskoulutusta ei siis edes normaalia käytäntöä osaa ja näe empatiaa toisia kohtaa.
Se on minulle hauskaa koska ne ihmiset istuu törkeästä kunnianloukkaamisesta oikeasti vankilassa.Anonyymi kirjoitti:
Joo ei ole teidän kahden eli sinun uskovaista suurperheen äitiä esittävän spedeguben, että tämän vihaSarvisen keskustelussa ollut pitkään aikaan mitään mieltä. Mutta kun tämä jälkimmäinen haluaa sanoa maalituksiinsa aina viimeisen sanan niin sitten se on niin. Kenelläköhän on lievästi sanoen narsistisia tendenssejä ja krooninen psy koottinen vaihe menossa
Kyseessä ei ole narsisti vain ihan täysin puhdas oikeudenmukaisuus oikeutta ja naureskelella kun itselleen aiheuttaa toiselle aiheututalla valheilla ja vääristyneillään tiedoillaan vahinkoa.
He kuuluvat pois vallasta siinä vaiheessa ja pois sellaisesta työstä jossa ei tarvitse ihmiset kokea henkistä pahoinpitelyä.Anonyymi kirjoitti:
Taas sanoin huonosti joten tarkennan, aiheuttaa vahinkoa ihan itselleen kun aiheuttanut vahinkoa valheilla ja vääristyneillä tiedoilla. Nauran valheen ja vääristävän tiedon keksijälle en uhrille kuin itselleni ja lapsilleni sekä perheelle.
Se että en uskonut ettö oikeasti on tuollaisia ihmisiä ja sekin että törmää oikeassa elämässä sellaiseen ja joo en halua ikinä törmätä mutta näyttävästi ura lähtee nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Teot kertovat enemmän kuin tuhat sanaa. Siinä se sitten oli.
- AnonyymiUUSI
Mielipide ei synny tyhjiössä, siihen vaikuttaa monen monta asiaa. Muodostan oman mielipiteen kokemuksen ja toisaalta tiedon pohjalta. Mielipide ei ole tosiasia, vaikka monet sen sellaisena kokevat. Tosiasia perustuu havaintoon tai tutkimukseen, kun taas mielipide perustuu oletuksiin. Oletus on ok, ei ollenkaan niin paha asia kuin palstalla joskus ajatellaan.
- AnonyymiUUSI
Jaaha olisiko aika riipustaa päivän riimut tähän :).
Kuullut asiat otetaan huomioon mutta lopullinen mielipiteen muodostus ihmisestä muodostetaan ihan itse - AnonyymiUUSI
Voin sanoa käsi sydämellä. Minusta itsestäni on puhuttu niin paljon uskomatonta paskaa, niin että jo alle kolmikymppisenä t5rmäsin kaiken minkä joku kertoo jostain toisesta ihmisestä.
- AnonyymiUUSI
Sekä että monesti kun tutustuu huomaa että juorut ovat väritettyjä. Katetutta jne muuta p**haa omaa statusta yritetty pönkittää. Tai muuta juttua toista kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Miksi juorutaan sitäkin hyvä miettiä!
- AnonyymiUUSI
No sanotaanko näin, että otan selvää, mitä faktoja löytyy toisten sanomisista.
Olen ollut liian positiivisesti muista ajatteleva, että saatan itsekin tuutata jostain yltiöpositiivisen kuvan.
Esimerkiksi joku on minulle mukava, kun sillä on oma lehmä ojassa...toiselle se sama tyyppi voi olla täysi mulkku.
Että ota tuosta selvää? - AnonyymiUUSI
Muodostan käsitykseni kaunottaresta hetekalla.
Käsi sydämmellä haluaisin vakuuttaa, että ihan itse muodostan mielipiteeni ihmisistä, antamatta muiden vaikuttaa siihen. Mutta rehellisenä ihmisenä en voi sitä tehdä.
Aina kuitenkin pikkuinen mörkö siitä tulee jos joku vaikka mustamaalaa toista. Sitä kyllä miettii tuon toisen motiiveja toimia niin, mutta kyllä ne sanat jäävät pikkuriikkisen vaikuttamaan. Valitettavasti.
En haluaisi myöntää tätä edes itselleni, mutta noin se menee. Se annanko toisten pahansuopuuden vaikuttaa siihen, miten kohtaan paskanjauhannan kohteen, niin haluaisin sanoa, että en anna. Mut voin olla väärässäkin.
Yleensä en jaksa kuunnella mitään pahansuopaa lärpätystä, vaan poistun tai en noteeraa. Kertoo paljon ihmisestä joka jaksaa panetella muita. Tai no ainakin sen, ettei panettelija ole tasapainossa itsensä kanssa vaan ilmeisemmin on itse rikkinäinen tai keskeneräinen ihmisenä.
Mutta voin sanoa aidosti, että haluaisin muodostaa mielipiteeni ihan itse, mutta se ei vaan onnistu. Mahdoton yhtälö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam19112672Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu516636Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1445426K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon854644Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju674592Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos614141Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754092Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta983852Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä213851- 873577