Taas myrkytyskuolema lomaparatiisissa

Anonyymi

Onneksi Thaimaa on paljon turvallisempi lomakohde kuin tuo.
Thaimaassa ei turisteille juoteta myrkkyä.

11

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voisit jo siirtyä toiseen harrastukseen ...... 04.02.2013 klo 12:05 Iltis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit jo siirtyä toiseen harrastukseen ...... 04.02.2013 klo 12:05 Iltis.

        Olisiko sinulla suosituksia toisesta harrastuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulla suosituksia toisesta harrastuksesta?

        Se on katsos Numbal siellä kello 03:47 viettämässä tavallista perhearkea rakkaidensa kanssa. Jon Numbal olet hereillä vielä, niin vastaisitko ystävällisesti kahteen kysymykseen.
        Miten thaivaimollasi oli tyttönimi vielä 2014 jos kerta menitte naimisiin Suomessa jo 1999?
        Entä miten olet voinut asua Hua Hinissa yli 11 vuotta, kun muutitte sinne vasta 2015?
        Mitä lisäarvoa ajattelet saavasi puhumalla epätotuuksia asioista joilla ei ole mitään merkitystä Pattayan turisteille?


    • Anonyymi

      Kannattaa juoda vain olutta.

    • Anonyymi

      Thaimaassa en ole koskaan saanut ravintolassa enkä baarissa mitään muuta kuin mitä pullossa lukee. Aina ollut ehtaa itseään.

      Lao Khao on kotitislaamoiden tekemänä mitä sattuu, enkä juo sitä kyllä muutenkaan, en edes Thai bevin tekemänä. Maistan siitä myrkyn, vaikka Jeesus olisi sen valmistanut.

      Virossa tekevät pikkubaareissa esim laku ja salmarishotit myrkkyviinaan, sen haistaa sen shotinkin läpi jo ja huomaa olotilassa. Jos pyydät vodkashotin sellaisenaan, niin harvemmin kehtaavat kokeilla että huomaako asiakas vai ei.

      Sen nimittäin huomaa heti sen eron. Joskus 2014 kesällä meitä oli seitsemän miestä viettämässä poikain juhlailtaa jotakin matsia katsellessa.

      Illan isäntä oli tuonut Eesti standardi vodkaa jostakin halvalla. Seuraavana päivänä neljä meistä oli hoidettavana rytmihäiriöiden vuoksi. En ollut hoidettavien joukossa mutta haikia oli huomen. En tiedä oliko piraattia vai originelliä, mutta punakorkkisiin ei kukaan meistä ole koskenut sen jälkeen.

      T 2010

      • Anonyymi

        Siis teidät, haistat ja maistat, mutta sen jälkeen et ole maistanut koska et ole koskaan juonut, siis mitä nyt yrität piipittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis teidät, haistat ja maistat, mutta sen jälkeen et ole maistanut koska et ole koskaan juonut, siis mitä nyt yrität piipittää?

        Voit tulla koska vaan keskustelemaan piipittämisestä, mutta tiedän että olet pelkuri, etkä tule.

        Minä voin koska vaan matkustaa Hua Hiniin, mutta tiedän ettet ole siellä. Olet Suomessa.

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit tulla koska vaan keskustelemaan piipittämisestä, mutta tiedän että olet pelkuri, etkä tule.

        Minä voin koska vaan matkustaa Hua Hiniin, mutta tiedän ettet ole siellä. Olet Suomessa.

        T 2010

        Minä pidän sinua piipittäjänä ja sinä selittelet koska vaan matkustamisesta joten tervetuloa räpsyn jälkeen.

        Sinulla on seli selit kyvyttömyyteesi räpsätä eedeniä, koska ei ole eedeniä, joten jatka noita samoja väitteitä suomesta piipittäjä.

        Mitä tulee matkustamisestasi Numban luo, niin neitimäistä selittelyä kun et kykene hänen kanssaan nimelläsi edes facekeskusteluun.

        Ai ettäkö pelkuri, jepjep ja joo kirjoittaa internetin kovanaamaisin nimimerkki.


      • Anonyymi

        " Seuraavana päivänä neljä meistä oli hoidettavana rytmihäiriöiden vuoksi. "

        Miten niitä hoidettiin?


    • Anonyymi

      Kauhea paskatauti päällä,mist tuli Soibukao suomi sport baarissa syötiin eka ja vika kerta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      829
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      746
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe