Olen 14-vuotias poika ja mopokuume iski, Puhuin äidille asiasta sanoi liian vaarallista sanoin myös että jos antaisit luvan voisin itse hankkia rahat
Vastaukset 9
- Anonyymi
No äidit koittaa suojella poikiaan! Kyllä hän siitä lämpenee ajatukselle, kun asiasta lisää juttelette! Ehkä sitten, kun se ikä alkaa olla täysi!
- Anonyymi
Ei se rahan hankinta auta, kun ongelmahan ei ollut se, että se olisi liian kallista.
- Anonyymi
Äipäm voi aina hakata jos ei usko.
- Anonyymi
Samaistun tunteeseen
Kallista hommaa sanon minä...
Kortti maksaa itsessään aikast paljon hinnat tässä
-peruskurssi noin 200€ sis. Sähköiset materiaalit, yhden ajotunnin (1h) ja eas koulutuksen
-40€ teoriakoe (1 kpl)
-32€ inssi (1kpl)
Eli joudut maksamaan vähintään 272€ veroineen kortista.- Anonyymi
Minä poljen fillarilla reilun pari vuotta ja säästän että saan B-ajokortin.
- Anonyymi
Itse hankin aikoinani vanhemmiltani salaa mopon kun läksin 14- vuotiaana mansikkapellolle hankkimaan rahat moista vekotinta varten.
Siihen aikaan ei tarvinnut tosin korttia mutta eivätpä ne pollarit iästä olleetkaan kiinnostuneita vaan mopon eri viritysratkaisuista.- Anonyymi
Haha hoho...nykyään ei enää nuoret töihin lähde saadakseni moporahat, murrosiän kiukuttelua kotona niin äippä ja iskä ostaa mopon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761049- 42774
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218634Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34472- 23468
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70415Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52399- 18393
- 32385
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga43384