Olen 14-vuotias poika ja mopokuume iski, Puhuin äidille asiasta sanoi liian vaarallista sanoin myös että jos antaisit luvan voisin itse hankkia rahat
Suostutella äiti mopoiluun
9
167
Vastaukset
- Anonyymi
No äidit koittaa suojella poikiaan! Kyllä hän siitä lämpenee ajatukselle, kun asiasta lisää juttelette! Ehkä sitten, kun se ikä alkaa olla täysi!
- Anonyymi
Ei se rahan hankinta auta, kun ongelmahan ei ollut se, että se olisi liian kallista.
- Anonyymi
Äipäm voi aina hakata jos ei usko.
- Anonyymi
Samaistun tunteeseen
Kallista hommaa sanon minä...
Kortti maksaa itsessään aikast paljon hinnat tässä
-peruskurssi noin 200€ sis. Sähköiset materiaalit, yhden ajotunnin (1h) ja eas koulutuksen
-40€ teoriakoe (1 kpl)
-32€ inssi (1kpl)
Eli joudut maksamaan vähintään 272€ veroineen kortista.- Anonyymi
Minä poljen fillarilla reilun pari vuotta ja säästän että saan B-ajokortin.
- Anonyymi
Itse hankin aikoinani vanhemmiltani salaa mopon kun läksin 14- vuotiaana mansikkapellolle hankkimaan rahat moista vekotinta varten.
Siihen aikaan ei tarvinnut tosin korttia mutta eivätpä ne pollarit iästä olleetkaan kiinnostuneita vaan mopon eri viritysratkaisuista.- Anonyymi
Haha hoho...nykyään ei enää nuoret töihin lähde saadakseni moporahat, murrosiän kiukuttelua kotona niin äippä ja iskä ostaa mopon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693