Hei!! Missä olet sinä ikuinen Peter Pan? Sivistynyt, mukaansatempaava, vekkuli - ikuinen "pikkupoika"?
Olisi kiva tietää, että kiutenkin olet yhä olemassa...Minä haluan uskoa satuihin vieläkin...Elämä on niin vakavaa ja tylsää useimmiten - miksi emme pakenisi satujen maailmaan. Miksi - Peter Pan? Kerro, onko sinua enää olemassa! Kysyy Ikuinen Liisa Ihmemaassa - tai Lumikki - tai Tuhkimo tai...
Sinä ikuinen Peter Pan!
25
1449
Vastaukset
- Tuhkimoinen
Ne kaikki peterit täälläpäin sairastaa salmonellaa, eikä jokaista ole kait vielä tutkaistukaan, siis muita kuin petereitä.
Yritä tässä sitten....! :)))))- Lumikki taas
Voi sinua! Olet katkera ihminen! Et osaa illusioida - enää. Suosittelen suoraan: siirry 80 -ryhmään! Tai kenties sielläkin on vähemmän katkeria ihmisiä.
Odotan yhä Peter Pania - henkistää laatua! Muita saa seksikaupasta - ihan vaan tiedoksi! - Tuhkimoinen
Lumikki taas kirjoitti:
Voi sinua! Olet katkera ihminen! Et osaa illusioida - enää. Suosittelen suoraan: siirry 80 -ryhmään! Tai kenties sielläkin on vähemmän katkeria ihmisiä.
Odotan yhä Peter Pania - henkistää laatua! Muita saa seksikaupasta - ihan vaan tiedoksi!Että tulee joku viisas, joka on samaa mieltä kanssani. Olen odottanut tuota 90-100 palstaa, jonne henkinen ikäni edellyttäisi, mutta ei kun ei......
Kaipa sielläkin näitä salmonellan saastuttamia petereitä pyöriskelisi, mutta pienemmillä riskeillä? - Ikuiten Lumikki
Tuhkimoinen kirjoitti:
Että tulee joku viisas, joka on samaa mieltä kanssani. Olen odottanut tuota 90-100 palstaa, jonne henkinen ikäni edellyttäisi, mutta ei kun ei......
Kaipa sielläkin näitä salmonellan saastuttamia petereitä pyöriskelisi, mutta pienemmillä riskeillä?Ihan oikeesti oletin, että täältä löytyy (kaltaisiani) ihan tavallisia, fiksuja MIESihmisiä, joiden kanssa voisi alkaa leikkiä satuleikkejä!
Tylysti sinä Tuhkimoinen pudotit minut "maan pinnalle" - mutta ehkä niin oli paras? Mitä turhia unelmoimaan sellaisesta, jota ei ole - eikä tule, tässä kivikovassa maailmassa, jossa sadut on luettu loppuun. Räks ja poks! On tullut tilalle...
Tämä oli minun eka yritykseni - ja samalla viimeinen. Illusiot ovat illusioita - todellisuus vetelee nokkaunia sohvalla...et silleen! Ei löytynyt Prinssi Uljasta edes päiväuniini...Saati Peter Pania! - Tuhkimoinen
Ikuiten Lumikki kirjoitti:
Ihan oikeesti oletin, että täältä löytyy (kaltaisiani) ihan tavallisia, fiksuja MIESihmisiä, joiden kanssa voisi alkaa leikkiä satuleikkejä!
Tylysti sinä Tuhkimoinen pudotit minut "maan pinnalle" - mutta ehkä niin oli paras? Mitä turhia unelmoimaan sellaisesta, jota ei ole - eikä tule, tässä kivikovassa maailmassa, jossa sadut on luettu loppuun. Räks ja poks! On tullut tilalle...
Tämä oli minun eka yritykseni - ja samalla viimeinen. Illusiot ovat illusioita - todellisuus vetelee nokkaunia sohvalla...et silleen! Ei löytynyt Prinssi Uljasta edes päiväuniini...Saati Peter Pania!Enhän minä niin sanonut ettei löytyisi.
Sitäpaitsi aion nyt toivotella hyviä ötyjä ja jätän sinut odottelemaan prinssien yhteydenottoja.
Riittää niitä......ainakin päiväuniin, luulisin.
Hokkustapokkusta vaan! - Ruusunen
Tuhkimoinen kirjoitti:
Enhän minä niin sanonut ettei löytyisi.
Sitäpaitsi aion nyt toivotella hyviä ötyjä ja jätän sinut odottelemaan prinssien yhteydenottoja.
Riittää niitä......ainakin päiväuniin, luulisin.
Hokkustapokkusta vaan!Anteeksi, Lumikki, vastaan tuolle Tuhkimolle. Miten Sinä, arvoisa Tuhkimo vastasit, kun Lumikki ihan selvästi kutsuu miehiä? Toivotaan, että joku Peter Panin sukulaissielu huomaa Lumikin ja vastaa kauniiseen kutsuun:))!
- Roope63
Lumikki taas kirjoitti:
Odotan yhä Peter Pania - henkistää laatua! Muita saa seksikaupasta - ihan vaan tiedoksi!Ruususen ,Tuhkimon varmaan ja Punahilkankin armaan kuka sen tietää kuka sen kertoo näylle tuolle ei löydy vertoo.Oi nuoruus,tuokioks luokseni palaa on niinkuin vieläkin kellot sois
sua aatokseni hellien halaan, vaik ammoin luotani pakenit pois :)))))) - Tuhkimoinen
Ruusunen kirjoitti:
Anteeksi, Lumikki, vastaan tuolle Tuhkimolle. Miten Sinä, arvoisa Tuhkimo vastasit, kun Lumikki ihan selvästi kutsuu miehiä? Toivotaan, että joku Peter Panin sukulaissielu huomaa Lumikin ja vastaa kauniiseen kutsuun:))!
Tottahan sen ymmärsin, enhän ole mies. ;)
Halusin vain avittaa tuota vaikeaa tehtävää; miten valita peterien keskeltä oikea Prinssi.
Ymmärrättehän?
Kiitos.
- pani
ja meni.
- Lumikki - joka oli ja meni!
Olen ihan aikuisten oikeesti ällistynyt, miten onttoa porukkaa täällä mailailee! Joku "tuhkimoinen" ensin yritti nurjertaa pienen toivonkipinäni maanrakoon, sitten tuli joku toinen NAINEN, joka kauniisti (kiitos!) moitiskeli häntä. Ja sitten joku itseään varmaan fiksuna pitävä mies "Petteri"! Tulipa ainakin selväksi, millaista porukkaa näillä "keskustelukanavilla" liikkuu. Mulle riitti - kiitti! Hyvää kevättä kuitenkin kaikille - myös tolloille! Tämä voisi olla ihan kiva keskustelufoorumi - miksi se pilataan typeryyksillä ja kiusalla? Onko suomalainen tapa?
- Syttäjänä
Lumikki - joka oli ja meni! kirjoitti:
Olen ihan aikuisten oikeesti ällistynyt, miten onttoa porukkaa täällä mailailee! Joku "tuhkimoinen" ensin yritti nurjertaa pienen toivonkipinäni maanrakoon, sitten tuli joku toinen NAINEN, joka kauniisti (kiitos!) moitiskeli häntä. Ja sitten joku itseään varmaan fiksuna pitävä mies "Petteri"! Tulipa ainakin selväksi, millaista porukkaa näillä "keskustelukanavilla" liikkuu. Mulle riitti - kiitti! Hyvää kevättä kuitenkin kaikille - myös tolloille! Tämä voisi olla ihan kiva keskustelufoorumi - miksi se pilataan typeryyksillä ja kiusalla? Onko suomalainen tapa?
toimit toisille, vaikka itsekin aika tylysti kirjoitat
- Tuhkimoinen
Voi vain mukailla muuatta menestysiskelmää;
Tule hiljaa
Ole hiljaa
Mene hiljaa,
- niin hiljaa! :DDD
Heräsi vappukankeudestaan ja kurnuttaa lähellä saapastelevasta Marabuhaikarasta huolimatta.
Ho hoi mitä kevään hurmaa. Niin pitää kiireitä, ettei olemaan jouda.
Kun arki mättää päälle kuin yleinen syyttäjä HK-n
punaisen pihistämisen jälkeen...on keino
pettämätön, ikiaikainen:
Kehitetään varjomaailma; sinnepä ei hallin hammas eikä bessi eikä lammas.
Haltijasuurvisiiri sanoo mieliapulaiselleen; heitä nyt sattuma tuonkin orm onnekkaan soppaan.
Ja unessa tämä tapahtuu; koet goisatessasi vision, josta löydät taas elämänpelin
välineineen.
Kun liikut lammella, saatat nähdä rubikin konnan.
Se pusu sille takaa sinulle sadun taikaa.
Nahkassaan on näet hallusogeenoja aiheuttavia yhdisteitä.- Äkkiä sitten!
Tekstisi oli huolestuttavan sairasta! Mene ensiapuun! Pyydä jotain mielenliikettä tasoittavaa!
Otan osaa!
- pahoittelija
Älä nyt menetä toivoasi hyvä Lumikki.
Äläkä mieltäsi pahoita ikävien vastausten
vuoksi. En minäkään ole Peter, vaan olen Liisa.
(oikeasti)
Kuitenkin halusin sanoa sinulle, että pervers-
sejä löytyy näiltä sivuilta, mutta nehän voi
sivuuttaa olankohautuksella.
Kyllä sinä vielä löydät Peter Pan`in, kun jaksat
vain täällä yrittää. Kyllähän Roope63 ihan
nätisti kirjoitti.
Tsemppiä!- Lumikki
Kiitos todella kauniista sanoistasi! Se lämmitti! Minä lähdin ihan kokeilumielessä - ja petyin. On surullista, kun tällainen mailailu voisi olla ihan mukavaa arjen keskellä - mutta jotkut sairaat häiriköt pilaavat sen. Enkä minä aio ottaa selville, ketkä ovat "terveitä" ja ketkä pilailevat! Joten kokeiluni loppuu tähän. Kaikkea hyvää sinullekin!
- sama pahoittelija
Sitkeyttä täällä vaaditaan. Älä nyt heti
lopeta. Yrittele vielä kirjoitella täällä
omalla mukavalla tyylilläsi. Kun jaksat odottaa
vastauksia, niin kyllä sieltä vielä sopivakin
keskustelukumppani löytyy.
Minä olen silloin tällöin täällä kirjoitellut ja
todennut, että ei kannata välittää, jos ei
ihmeemmin noteerata. Kirjoittelee vain, silloin
kun sille päälle sattuu.
Mukavaa ajankuluahan tämä on.
Hyvää yötä!- Pieni kysymys
Miten vanhan "Prinssin" hakuaisit, tai huolit.
Täällä olis vähä vanhempi tarjolla, no joo ei kai ihan Prinssi sentään , mutta muuten mukava ja ehkä sopivakin.
Vastaappas minulle....
- Hili(ma)kka
Olen Peter Panin serkku Petra, en siis sisar. PP halusi muuttaa MikäMikäMaahan ja pääsikin sinne.
Ei elämä ollut helppoa MikäMissäkään, aina piti varoa jotain, vaikkapa Kapteeni Koukkua merirosvoineen.
Mutta olihan MikäMikäMaassa sentään Heli-Keiju! Mutta miten Heli-Keiju saattoikaan osoittaa niin inhimillistä ja RAATELEVAA tunnetta kuin MUSTASUKKAISUUTTA??? Olisiko tässä kyse huonosta itsetunnosta?
Minä Petra Panina en halua alentua mustasukkaisuuden aiheuttamaan mielen alennustilaan. Toivon, että TämäTämäMaassa asuisi ja tänne muuttaisi paljon mielikuvitusta ruokkivia maahisia ja menninkäisiä, meren- ja pilvenneitoja sekä tietenkin itse Mestaritonttu. Olisin aina halunnut asua sellaisten asukkaiden kanssa.
PS. Jospa koskaan ei olisi liian myöhä!
PPS. Jospa Sinä olisit ystävää etsivä maahinen tai menninkäinen!?- Angi
..maahisen ystävä. Meillä on yhteinen sopimus keskenämme. En ole sitä kenellekkään sanonut mikä sopimus on en taida nytkään kertoa. Täytyy kysyä ensin lupa. Mutta voin sen sanoa ettei minulla ole koskaan ollut niin hyvää ystävää paitsi kaksi ihmistä. Heidänkään ystävyys ei ole niin täydellistä kuin on tämän maahisen.
- maahinen 1
Angi kirjoitti:
..maahisen ystävä. Meillä on yhteinen sopimus keskenämme. En ole sitä kenellekkään sanonut mikä sopimus on en taida nytkään kertoa. Täytyy kysyä ensin lupa. Mutta voin sen sanoa ettei minulla ole koskaan ollut niin hyvää ystävää paitsi kaksi ihmistä. Heidänkään ystävyys ei ole niin täydellistä kuin on tämän maahisen.
Täällä on se tuhma noita joka halusi olla kaikkein kaunein,mutta kun peili vastasi aina
väärin,sanoi Lumikin olevan se kaunein.
Mutta nyt olen lopettanut ne kauneus kilpailut,
kun Lumikki kuitenkin voitti,taijoin itseni
maahiseksi,ja nyt on hyvä näin.
On kiva kun maahisena sain tosi ystävän,pahana
noitana en saanut kuin pahaa mieltä,Tuhkimonakin olin, vaan se lasikenkä ei oikein minun jalkaani
sopinut.
Kaikille kuitenkin oikein hyvää päivänjatkoa
Angille,Lumikille ja siis kaikki mukaan luettuna
ps; Yhteinen sopimuksemme pitää. - Keliheiju
Kirjoitan Sinulle täältä NykyKyky-maasta, ei tämäkään kaukana ole. Voisin liittyä ystäväjengiin, jos vain huolit. Hiukan tuo serkkutytön ( Helinä-keiju) käyttäytyminen entisinä aikoina arveluttaa, jos katsotaan sukurasitukseksi? En itse kyllä ole tuollaista piirrettä hänessä huomannutkaan, mutta kauempaahan ne selvemmin näkee. ( jos sattuu olemaan kaukokatseinen tai omistamaan kiikarit)
Joka tapauksessa, tässä tämä vetoomus on, jos vastaat tai joku, niin olen todella iloinen.
Täälläpäin ei noita satuhahmoja paljon ole liikuskellutkaan. ( tarkoitan...niin mitähän tarkoitan?)
Lämpimin NykyKyky-terveisin
Keliheiju - Keliheiju
Keliheiju kirjoitti:
Kirjoitan Sinulle täältä NykyKyky-maasta, ei tämäkään kaukana ole. Voisin liittyä ystäväjengiin, jos vain huolit. Hiukan tuo serkkutytön ( Helinä-keiju) käyttäytyminen entisinä aikoina arveluttaa, jos katsotaan sukurasitukseksi? En itse kyllä ole tuollaista piirrettä hänessä huomannutkaan, mutta kauempaahan ne selvemmin näkee. ( jos sattuu olemaan kaukokatseinen tai omistamaan kiikarit)
Joka tapauksessa, tässä tämä vetoomus on, jos vastaat tai joku, niin olen todella iloinen.
Täälläpäin ei noita satuhahmoja paljon ole liikuskellutkaan. ( tarkoitan...niin mitähän tarkoitan?)
Lämpimin NykyKyky-terveisin
KeliheijuSehän olikin Heli-keiju, joka oli ongelmissa, samaa sukua kuitenkin kaiketi?
- Lumikki
Kiva satu - mutta ei mun mieleeni! Kirjoita kirja!
- Puuha Pete
maahinen 1 kirjoitti:
Täällä on se tuhma noita joka halusi olla kaikkein kaunein,mutta kun peili vastasi aina
väärin,sanoi Lumikin olevan se kaunein.
Mutta nyt olen lopettanut ne kauneus kilpailut,
kun Lumikki kuitenkin voitti,taijoin itseni
maahiseksi,ja nyt on hyvä näin.
On kiva kun maahisena sain tosi ystävän,pahana
noitana en saanut kuin pahaa mieltä,Tuhkimonakin olin, vaan se lasikenkä ei oikein minun jalkaani
sopinut.
Kaikille kuitenkin oikein hyvää päivänjatkoa
Angille,Lumikille ja siis kaikki mukaan luettuna
ps; Yhteinen sopimuksemme pitää.Täällä Puuha Pete alkaa puuhailla ny ihka tosissaan pihapiirin töissä,että mukaan vain kaikki kynnelle kykenevt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531525- 1701285
- 81122
- 611117
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511077- 141010
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33883Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55862Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795