asuu pelkästään äärimmäisen yksinäisiä ja eristäytyneitä poikamiehiä ja poikatyttöjä jotka räyhäävät ja osoittavat mieltään ikävillä tavoilla kun minulla ja rakkaillani on elämää. Emme saisi nauraa, emme puhua, emme käydä missään. Tietenkin teemme kaikkea tuota koska se on elämää. Tämä on todella kuin panttivankina oloa. Naapurini ja naapureilla tarkoitan koko kerrosta ja yläkerros ja alakerros istuvat hiljaa kämpissään ja kadehtivat elämäämme. Möykkä alkaa jos en ja emme mekin istu myös hiljaa kämpissään niinkuin he. Minua ja meitä ei kiinnosta pätkääkään muiden tekemiset. En voi ymmärtää tuollaisia olioita. Tarkoitan eläjiä. Tämä on totta ja ei asialle voi kai mitään mutta pyydän rukoilkaa näiden harvinaisen eristäytyneiden sieluparkojen puolesta. En ole eläissäni törmännyt tällaiseen aiemmin kuin täällä asuessani ja olen asunut monenmoisissa paikoissa. 🙏🏻
Luetuimmat keskustelut
- 110695
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?64526- 39516
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät40455Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha71447Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!24435- 152424
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6394- 20371