Huomenta kaunista

Kaunis kuin auringonkukka 🌻☕💕

41

120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunis kuin auringonkukka on vehnäpellon värinen tukka...sormiesi välissä tuntuu, kuin silkkinen nukka...kun unestasi heräsit, huomasit...huudat tuskaasi, mihin katosi kaunis auringonkukka... ☀️

      • En päästä pakoon kaunista unta, vaan silmät suljen ja uneen uudelleen kuljen. Kaunein auringonkukka pellon laidalla odottaa. Hänen kanssaan päivän unelmissani viettää saan. 🌻☕💕


    • Anonyymi

      No huomenta☀ kyllä nyt runo teami oikein panee parastaan.

      • Huomenta vaan. 😊


      • Anonyymi

        Eltonillakin oli paha addikti

        Kaikkeen

        Niin vaan selätti ne

        Ja sit tuli siipallekin

        Elämä on


      • Anonyymi

        Mies kehuu itseään ja kaljuaan!


    • Auringon paistetta ihanan ja kauniin 🌻 päivään. 🌞

      • Anonyymi

        Syksyn tuoksun häivän haistaa, vaikka vielä aurinko kirkkaana paistaa ☀️ valmistuu kuitenkin luonto lepoon....🌻 kuihtuu..jää vain kevään odotus..🌿🌱🐝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syksyn tuoksun häivän haistaa, vaikka vielä aurinko kirkkaana paistaa ☀️ valmistuu kuitenkin luonto lepoon....🌻 kuihtuu..jää vain kevään odotus..🌿🌱🐝

        Vaan jos poimii 🌻 mukaan ja laittaa sen maljakkoon kuivumaan. Silloin voi ikuisesti ihailla kauneinta kukkaa. Luonto voi käydä rauhassa uinumaan. 🍁🍂💕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vaan jos poimii 🌻 mukaan ja laittaa sen maljakkoon kuivumaan. Silloin voi ikuisesti ihailla kauneinta kukkaa. Luonto voi käydä rauhassa uinumaan. 🍁🍂💕

        Tiesitkös muuten, että auringonkukka leikkokukkana maljakossa haisee ihan hemmetin pahalle? 😅👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkös muuten, että auringonkukka leikkokukkana maljakossa haisee ihan hemmetin pahalle? 😅👵

        Jaa? no enpä tuota tiennyt. 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vaan jos poimii 🌻 mukaan ja laittaa sen maljakkoon kuivumaan. Silloin voi ikuisesti ihailla kauneinta kukkaa. Luonto voi käydä rauhassa uinumaan. 🍁🍂💕

        kukka kuolee jos sen poimii


      • Anonyymi kirjoitti:

        kukka kuolee jos sen poimii

        Ei voi poimia sitten 😕😢


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei voi poimia sitten 😕😢

        Ukrainan kansalliskukka

        Oottelen sieniä ennen talvee


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei voi poimia sitten 😕😢

        Keltainen gerbera on kivempi, ja hajuttomampi. Gerberan eli sädelatvan varsikin on sopivan tanakka sen kurotellessa valoon. 😉👵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keltainen gerbera on kivempi, ja hajuttomampi. Gerberan eli sädelatvan varsikin on sopivan tanakka sen kurotellessa valoon. 😉👵

        Auringonkukka on nyt teemana kuitenkin. Eräästä syystä. 😉


    • Anonyymi

      Miten taisteluleiriltä ehtii suoli24:ään?

      • En ole enää siellä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole enää siellä.

        Etkä ollut viikonloppunakaan. Moikkuu, tee är oo äl äl ii!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkä ollut viikonloppunakaan. Moikkuu, tee är oo äl äl ii!!

        No kylläpä vaan olin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No kylläpä vaan olin.

        Onhan se vauvaperheen elämä välillä pelkkää taistelua. Itkupotkunoro kun tulee kylään..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se vauvaperheen elämä välillä pelkkää taistelua. Itkupotkunoro kun tulee kylään..

        Ei ole vauvaperhettä...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole vauvaperhettä...

        Eipä tietenkään...;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tietenkään...;)

        No ei ole kun yksin elän... Aina se pitää uudelleen sanoa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No ei ole kun yksin elän... Aina se pitää uudelleen sanoa.

        Ainakin itse uskot siihen, vaikka kukaan muu ei. Mut hei, oothan sä viikinki saanu hempeilylläs naisfaneja palstalla, voit niitä käydä aina polkasemassa ku vauvaperheys ahistaa liikaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin itse uskot siihen, vaikka kukaan muu ei. Mut hei, oothan sä viikinki saanu hempeilylläs naisfaneja palstalla, voit niitä käydä aina polkasemassa ku vauvaperheys ahistaa liikaa :)

        Jaa, mutta olen täällä kaipaillut vaan yhtä naista. Eikä ole sitä perhettä, vaikka kuinka haluat muille niin uskotella. En ymmärrä mistä olet sellaista saanut päähäsi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jaa, mutta olen täällä kaipaillut vaan yhtä naista. Eikä ole sitä perhettä, vaikka kuinka haluat muille niin uskotella. En ymmärrä mistä olet sellaista saanut päähäsi.

        Ookei ookkei pidä kulissit pystyssä.. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No kylläpä vaan olin.

        Ja samalla läpi viikonlopun olit yötä myöten täällä. Et ole missään kertauksissa ollut. Olet TeeäRoOLäLiI ja nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja samalla läpi viikonlopun olit yötä myöten täällä. Et ole missään kertauksissa ollut. Olet TeeäRoOLäLiI ja nainen.

        Ei ne mitkään kertaukset ollut. Minulla oli välillä aikaa selata nettiä kännykällä. Olen mies. Kaipaan nettaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ne mitkään kertaukset ollut. Minulla oli välillä aikaa selata nettiä kännykällä. Olen mies. Kaipaan nettaa.

        Yötä päivää ympäri vuorokauden aikaa asua suoli24:ssä, mmkay, nainen!


    • Kultaista auringonlaskua, kaunista iltaa, kuutamon siltaa. Auringonkukka, tuo kaunis vaalea tukka. Aina mielessä hän vain on. Haaveissaan on romantikko toivoton. 🌻 🌇

      • Anonyymi

        Kuulostat epäilyttävästi Jaskalta... 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat epäilyttävästi Jaskalta... 🤔

        En ole kuitenkaan mikään Jaska. Olen J:llä alkava kylläkin. Mutta ihan eri ihminen.


      • Anonyymi

        Kaunista ja lämmintä ilta sinne jonnekin... 🌤hyttyset vielä syönti hommissa tällä pihalla🍂🍁🌾


    • Anonyymi

      Sulhan taitaaki olla viidenkympin villitys :) tiäts, se kun miehet sekoo, ostaa harrikan, alottaa aerobicin tai muuta hassua.

      • Voihan sekin olla.


    • Anonyymi

      Minä näin tänään auringonkukkia mun työpaikalla.

      • Anonyymi

        Minä näin sunnuntaina auringonkukkia viljeltynä pienelle niitylle. Kituisia kun täysin sateeton kesä, saatana! Alkaispa jo syksy!


    • Anonyymi

      Sinullahan oli omia lapsia eli periaatteessa perhettä?

      • Ovat jo aikuisia ja asuvat eri osoitteessa. Asun yksin, joten ei ole perhettä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ovat jo aikuisia ja asuvat eri osoitteessa. Asun yksin, joten ei ole perhettä.

        OK, boomer!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe