Kaunis kuin auringonkukka 🌻☕💕
Huomenta kaunista
41
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis kuin auringonkukka on vehnäpellon värinen tukka...sormiesi välissä tuntuu, kuin silkkinen nukka...kun unestasi heräsit, huomasit...huudat tuskaasi, mihin katosi kaunis auringonkukka... ☀️
En päästä pakoon kaunista unta, vaan silmät suljen ja uneen uudelleen kuljen. Kaunein auringonkukka pellon laidalla odottaa. Hänen kanssaan päivän unelmissani viettää saan. 🌻☕💕
- Anonyymi
No huomenta☀ kyllä nyt runo teami oikein panee parastaan.
- Anonyymi
Eltonillakin oli paha addikti
Kaikkeen
Niin vaan selätti ne
Ja sit tuli siipallekin
Elämä on - Anonyymi
Mies kehuu itseään ja kaljuaan!
Auringon paistetta ihanan ja kauniin 🌻 päivään. 🌞
- Anonyymi
Syksyn tuoksun häivän haistaa, vaikka vielä aurinko kirkkaana paistaa ☀️ valmistuu kuitenkin luonto lepoon....🌻 kuihtuu..jää vain kevään odotus..🌿🌱🐝
Anonyymi kirjoitti:
Syksyn tuoksun häivän haistaa, vaikka vielä aurinko kirkkaana paistaa ☀️ valmistuu kuitenkin luonto lepoon....🌻 kuihtuu..jää vain kevään odotus..🌿🌱🐝
Vaan jos poimii 🌻 mukaan ja laittaa sen maljakkoon kuivumaan. Silloin voi ikuisesti ihailla kauneinta kukkaa. Luonto voi käydä rauhassa uinumaan. 🍁🍂💕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Vaan jos poimii 🌻 mukaan ja laittaa sen maljakkoon kuivumaan. Silloin voi ikuisesti ihailla kauneinta kukkaa. Luonto voi käydä rauhassa uinumaan. 🍁🍂💕
Tiesitkös muuten, että auringonkukka leikkokukkana maljakossa haisee ihan hemmetin pahalle? 😅👵
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkös muuten, että auringonkukka leikkokukkana maljakossa haisee ihan hemmetin pahalle? 😅👵
Jaa? no enpä tuota tiennyt. 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
kukka kuolee jos sen poimii
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei voi poimia sitten 😕😢
Ukrainan kansalliskukka
Oottelen sieniä ennen talvee - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei voi poimia sitten 😕😢
Keltainen gerbera on kivempi, ja hajuttomampi. Gerberan eli sädelatvan varsikin on sopivan tanakka sen kurotellessa valoon. 😉👵
Anonyymi kirjoitti:
Keltainen gerbera on kivempi, ja hajuttomampi. Gerberan eli sädelatvan varsikin on sopivan tanakka sen kurotellessa valoon. 😉👵
Auringonkukka on nyt teemana kuitenkin. Eräästä syystä. 😉
- Anonyymi
Miten taisteluleiriltä ehtii suoli24:ään?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En ole enää siellä.
Etkä ollut viikonloppunakaan. Moikkuu, tee är oo äl äl ii!!
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ollut viikonloppunakaan. Moikkuu, tee är oo äl äl ii!!
No kylläpä vaan olin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kylläpä vaan olin.
Onhan se vauvaperheen elämä välillä pelkkää taistelua. Itkupotkunoro kun tulee kylään..
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se vauvaperheen elämä välillä pelkkää taistelua. Itkupotkunoro kun tulee kylään..
Ei ole vauvaperhettä...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole vauvaperhettä...
Eipä tietenkään...;)
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tietenkään...;)
No ei ole kun yksin elän... Aina se pitää uudelleen sanoa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No ei ole kun yksin elän... Aina se pitää uudelleen sanoa.
Ainakin itse uskot siihen, vaikka kukaan muu ei. Mut hei, oothan sä viikinki saanu hempeilylläs naisfaneja palstalla, voit niitä käydä aina polkasemassa ku vauvaperheys ahistaa liikaa :)
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin itse uskot siihen, vaikka kukaan muu ei. Mut hei, oothan sä viikinki saanu hempeilylläs naisfaneja palstalla, voit niitä käydä aina polkasemassa ku vauvaperheys ahistaa liikaa :)
Jaa, mutta olen täällä kaipaillut vaan yhtä naista. Eikä ole sitä perhettä, vaikka kuinka haluat muille niin uskotella. En ymmärrä mistä olet sellaista saanut päähäsi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jaa, mutta olen täällä kaipaillut vaan yhtä naista. Eikä ole sitä perhettä, vaikka kuinka haluat muille niin uskotella. En ymmärrä mistä olet sellaista saanut päähäsi.
Ookei ookkei pidä kulissit pystyssä.. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kylläpä vaan olin.
Ja samalla läpi viikonlopun olit yötä myöten täällä. Et ole missään kertauksissa ollut. Olet TeeäRoOLäLiI ja nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Ja samalla läpi viikonlopun olit yötä myöten täällä. Et ole missään kertauksissa ollut. Olet TeeäRoOLäLiI ja nainen.
Ei ne mitkään kertaukset ollut. Minulla oli välillä aikaa selata nettiä kännykällä. Olen mies. Kaipaan nettaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ne mitkään kertaukset ollut. Minulla oli välillä aikaa selata nettiä kännykällä. Olen mies. Kaipaan nettaa.
Yötä päivää ympäri vuorokauden aikaa asua suoli24:ssä, mmkay, nainen!
Kultaista auringonlaskua, kaunista iltaa, kuutamon siltaa. Auringonkukka, tuo kaunis vaalea tukka. Aina mielessä hän vain on. Haaveissaan on romantikko toivoton. 🌻 🌇
- Anonyymi
Kuulostat epäilyttävästi Jaskalta... 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat epäilyttävästi Jaskalta... 🤔
En ole kuitenkaan mikään Jaska. Olen J:llä alkava kylläkin. Mutta ihan eri ihminen.
- Anonyymi
Kaunista ja lämmintä ilta sinne jonnekin... 🌤hyttyset vielä syönti hommissa tällä pihalla🍂🍁🌾
- Anonyymi
Sulhan taitaaki olla viidenkympin villitys :) tiäts, se kun miehet sekoo, ostaa harrikan, alottaa aerobicin tai muuta hassua.
- Anonyymi
Minä näin tänään auringonkukkia mun työpaikalla.
- Anonyymi
Minä näin sunnuntaina auringonkukkia viljeltynä pienelle niitylle. Kituisia kun täysin sateeton kesä, saatana! Alkaispa jo syksy!
- Anonyymi
Sinullahan oli omia lapsia eli periaatteessa perhettä?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ovat jo aikuisia ja asuvat eri osoitteessa. Asun yksin, joten ei ole perhettä.
OK, boomer!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376