Silmäni aukaisin

ja kuvaasi katselin. Miksi siin suruinen on kuvan kaunoinen? Ihanaa huomenta. ☕🤭☁️

23

71

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virtuaalinen kukkakimppu ihanalle neitoselle 💐💐💐💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷🌷🪷🪷🪷🪷🪷🌸🌸🌸🌸🌸🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🌻🌻🌻🌻🌻🌼🌼🌼🌼🌼

      💕💕💕💕

      • Anonyymi

        Neitoselle??? Missäs mummun tai mamman kukkapuska on, katkesko varret vai annoikko jollekin ekalle kaunottarelle?


    • Toivoinkin mielessäni värillistä kasvokuvaa. Ihanaa kun saan sen nähdä. Kiitos. 💕

    • Anonyymi

      Rinssi taitaa olla seonnut lopullisesti, stalkkailee varattua naista.. 🙄

    • Anonyymi

      Se että ruokkii täysin mahdotonta asiaa, ei ainakaan auta ylipääsemisessä. Vaan mikäpä siinä, ei kuulu mulle.

      • Tulkoon livenä sanomaan minulle, että ole hyvä ja lopeta. Sitten uskon ja luovutan. Masennun lopullisesti.


      • Tunteitaan kun ei voi mistään napista sammuttaa, niin kuin liesi hellaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tulkoon livenä sanomaan minulle, että ole hyvä ja lopeta. Sitten uskon ja luovutan. Masennun lopullisesti.

        No sitten sun pitää hommata se lähestymiskielto, niin ehkä sitten uskot. Pahimmat ahdistelijat ei kyllä silloinkaan.


    • Anonyymi

      Huomenta, ☁️ ja tihkua taivaalta... hyvä että sinulla on ihanaa! 🐔

      • Huomenta. Ihanampaa olisi, jos heräisi naisen vierestä, eikä yksin joka aamu.


    • Anonyymi

      Jos itse olisin antanut useammat pakit ja saisin tietää että edelleen sama tyyppi stalkkaa ja kirjoittelee musta nimellä täällä, herättäisi se kaikkea muuta kuin positiivisia ajatuksia

      • Selvä... Hyvästi sitten.


      • Anonyymi

        Olisi tuo aika ahdistavaa kyllä.. Tuo kuvien katsominen ja kommentoiminen menee mielestäni yli. En haluaisi että joku kommentoisi minun kuvia täällä palstalla tai kirjottaisi nimeäni tänne jatkuvasti. Lisäksi jos olisin varattu ja joku selvästi vanhempi mies kirjottaisi minusta niin olisi ahdistavaa ja olisin antanut pakkia aikaisemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi tuo aika ahdistavaa kyllä.. Tuo kuvien katsominen ja kommentoiminen menee mielestäni yli. En haluaisi että joku kommentoisi minun kuvia täällä palstalla tai kirjottaisi nimeäni tänne jatkuvasti. Lisäksi jos olisin varattu ja joku selvästi vanhempi mies kirjottaisi minusta niin olisi ahdistavaa ja olisin antanut pakkia aikaisemmin.

        Selvä. Rajan ylitin taas ja munasin. Ja olen pelkkää paskaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Selvä. Rajan ylitin taas ja munasin. Ja olen pelkkää paskaa.

        Kannattaa kirjoittaa mielummin ylös jonnekin paperille ajatuksia kuin tänne. On vähän outoa lukea täältä tämmöistä tekstiä. Kirjoita sille vaikka rakkauskirjeitä jne. Ei se sinun kaivattu täällä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kirjoittaa mielummin ylös jonnekin paperille ajatuksia kuin tänne. On vähän outoa lukea täältä tämmöistä tekstiä. Kirjoita sille vaikka rakkauskirjeitä jne. Ei se sinun kaivattu täällä ole.

        Eipä näytä olevan, kuin pari katkeraa mummoa vaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Selvä. Rajan ylitin taas ja munasin. Ja olen pelkkää paskaa.

        Ihan mukavalta kaverilta vaikutat, mutta ehkäpä miehet eivät niin herkästi ymmärrä, että tämänkaltainen ihailu saattaa naisesta tuntua hyvinkin pelottavalta. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mukavalta kaverilta vaikutat, mutta ehkäpä miehet eivät niin herkästi ymmärrä, että tämänkaltainen ihailu saattaa naisesta tuntua hyvinkin pelottavalta. -sivusta

        Minä ainakin tykkään rinssisstä, se on yleensä aina kohtelias kiva ja vastailee melkein kaikille. ☕️🌼


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Eipä näytä olevan, kuin pari katkeraa mummoa vaan.

        Katkera ja katkera. En ainakaan minä ole katkera. Mistä syystä olisin? Otan huumorilla, niin päivä ei mene pilalle. Masua on ja inska kasvattaa, mutta paino on silti sama kokoajan. Ja kiitorata omasta takaa kun on, voi lähteä vaikka eurooppaan ja laulella että Sinä vain..
        Tuo laulu tuli kuin tilauksesta kun käännyin tälle tielle tullessani kotiin. sieltä jostain..tänne johonkin. heippa.


    • Anonyymi

      Rinssi taitaapi olla hyvä kaveri moden kanssa

      • En tunne modea. Hyvää päivän jatkoa. Lähden töihin.


    • Anonyymi

      Huonossa kunnossa, ja, sitähän se, on, ja, sitähän, se, on, ei jaksa mitään, silmät huonossa kunnossa, erittäin, Kirsin, "työ, paikka" Onneksi, luultavasti, 🤪🤕🤔 kun, sanoin, vuosia, sitten molemmista, silmistä, niin, tokaisi, vain, että vuosien myötä huonommaksi vain, menee, ja takaisin urakoimaan ja ne, eivät todellakaan haittaa "työn", tekoa, 🤣🤑🤗🤪🤕 mutta, se, siitä, ja, annetaan ajan kulua, ja, joka, ikinen vuosi, maailmasta tulee utopia, eikä, tällainen nykyinen kaatopaikka, ja, sen sanon, että se on, jo, koko ihmiskunnan historiassa, kaikkein suurin onni, mitä ei voi milloinkaan, eikä, koskaan IKINÄ, mitata, rahassa, 🥳☺ N

    • Anonyymi

      Toivon että saat tämä kunniaksi vuoden, 2023-2024 switch konsolin kaikilla herkuilla ja kokonaiset 200 peliä, kaikki, täysin ilmaiseksi, ja, tarjous, kestää koko elämän ajan, 🤗🤗

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe