Eipä rinssiä tainnut tänään kaivata kukaan. Aamulla aikainen nousu. Kohta nukkumaan käyn ja on neitonen vain unta. 🏰
Hyvää yötä. 🐺
Ilta saapui ja yökin kohta
46
173
Vastaukset
Hyvästi...
Älylamppu kirjoitti:
Vai hyvästi.🙈
https://m.youtube.com/watch?v=uqOumRxlymgLol... Se oli yön tunnelmia.
PalstaRinssi kirjoitti:
Lol... Se oli yön tunnelmia.
En voi katsoa tuota videoo nyt, alkaa pian vetistää silmät ja oon töissä 😅
PalstaRinssi kirjoitti:
En voi katsoa tuota videoo nyt, alkaa pian vetistää silmät ja oon töissä 😅
No, kotona sitten. Nyt aamukahvin juontiin. ☕️
- Anonyymi
Menepä nukkumaan niin jaksat painaa. Ehkä aamu on iltaa viisaampi
- Anonyymi
Hyvää huomenta ☕ ihan pirteä olo 🙂 unta vain 4h 🐔 TI
- Anonyymi
Huomenta ei maistu kahvikaan ny🐎✔
- Anonyymi
Ei töihin 10 pv🐎✔
- Anonyymi
Nouseva kuu valvotti täällä.🌜
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok. Minä murehdin kaikkea enkä saanut unta... Hyvää huomenta.🐺
Nyt on silmät turvoksissa... 😳
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Nyt on silmät turvoksissa... 😳
kylmähaude laita silmien päälle, jos on geelipussi pakastimessa tai vaikka jääpaloja laitat muovipussiin ja sen annat olla silmillä hetken. Siinä joitakin keinoja...
Anonyymi kirjoitti:
kylmähaude laita silmien päälle, jos on geelipussi pakastimessa tai vaikka jääpaloja laitat muovipussiin ja sen annat olla silmillä hetken. Siinä joitakin keinoja...
Kiitos. Mietinkin jotain tuollaista, mutta nyt jo töissä niin menee haasteelliseksi löytää. Käykö kylmägeeli?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok. Minä murehdin kaikkea enkä saanut unta... Hyvää huomenta.🐺
Se nouseva kuu nimenomaan saa ajatukset juoksemaan. Tää on ihan normaalia mulla aina pari päivää ennen täysikuuta. Täysikuulla nukun ku tukki.
Anonyymi kirjoitti:
Se nouseva kuu nimenomaan saa ajatukset juoksemaan. Tää on ihan normaalia mulla aina pari päivää ennen täysikuuta. Täysikuulla nukun ku tukki.
Mielenkiintoinen juttu. Olen kokenut, että täysikuu valvottaa, mutta tuosta nousevan kuun vaikutuksesta en ole ennen kuullut.
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. Mietinkin jotain tuollaista, mutta nyt jo töissä niin menee haasteelliseksi löytää. Käykö kylmägeeli?
Käytin jääkaapissa ollutta sulatejuusto pakkausta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei käy!!! Kylmää vettä voi käyttää myös, ihan huuhtoo kasvoja vedellä 🐔
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy!!! Kylmää vettä voi käyttää myös, ihan huuhtoo kasvoja vedellä 🐔
Ok. Näin teen. Kiitos neuvoista. 😊
- Anonyymi
Aurinko Armas avaa silomänsä ja luo valoa yhteiskuntaan ja karkoittaa rosvot eli poiisit pois :D
Näyttää tulevan ihan aurinkoinen päivä. 🌞
- Anonyymi
Ei se tänne sisätiloihin tule. Näin unta siitä paikasta missä olin reisussa ikävä jäi enneuni pus.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kaunis kirkas päivä siltikin. Kiva että reissu on ollut onnistunut ja jäänyt mieleen. 🌞
Niin oli onnistunut olin kyllä jotenkin onnellinen siellä hyvä olo kokoajan.
Anonyymi kirjoitti:
Niin oli onnistunut olin kyllä jotenkin onnellinen siellä hyvä olo kokoajan.
Se on hyvä. Olisipa täälläkin hyvä olo.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on hyvä. Olisipa täälläkin hyvä olo.
Vaan eipä ole varsinkin nyt. Alan nukkuu.
- Anonyymi
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua sulle. Viikonloput tuppaa menemään välillä lorvimalla, vaihtelevasti tapahtumia myötäeläen. Bruukannut liikaa kaikkee, tiiän sen nyt jo. Karsittava jos siltä tuntuu.
Ajattele niin, että neitonen unessas pitää sut lämpimänä päivästä toiseen, öistä puhumattakaan.🫠No mieluummin neitonen saisi olla oikeasti lähellä tai vieressä, eikä vain yksin haaveissa ja unissa. Lämpöisempi olisi niin. Kiitos ja hyvää perjantaita myös sulle. Menee viikonloppu töiden merkeissä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No mieluummin neitonen saisi olla oikeasti lähellä tai vieressä, eikä vain yksin haaveissa ja unissa. Lämpöisempi olisi niin. Kiitos ja hyvää perjantaita myös sulle. Menee viikonloppu töiden merkeissä.
Niinhän sen kuuluisi olla, konkreettisesti. Aina ei kaikki mene ajallisesti putkeen. Tiedä mitä ja milloin tapahtuu, kun pitää silmät apposen auki.
Lupautunut ja menen toiseen kaupunkiin, ajallisesti tuntuu vaan haastavalta. Mutta mikä luvattu, siksi en halua ottaa takapakkia.
Hyviä työjuttuja sullekin. Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sen kuuluisi olla, konkreettisesti. Aina ei kaikki mene ajallisesti putkeen. Tiedä mitä ja milloin tapahtuu, kun pitää silmät apposen auki.
Lupautunut ja menen toiseen kaupunkiin, ajallisesti tuntuu vaan haastavalta. Mutta mikä luvattu, siksi en halua ottaa takapakkia.
Hyviä työjuttuja sullekin.Kiitos. Hyvää reissua sulle. :)
Se on aika ottaa päikkärit. 💤
- Anonyymi
Kyllä kaipaa hän joka odottaa viestiä sinulta mutta sinä kaipaat jotain ihan toista. Mikset vain päästä minua pois jos et ole tosissasi? Kysyy M
PalstaRinssi kirjoitti:
Haluan tietää kuka olet. Olen aina tosissani
Oletko kiinnostunut minusta palstan kautta, vaiko tuolla tosielämässä?
- Anonyymi
Ketjussa sua kaivannut yks sun toinen. Vaatimattomuus kunniaan:)
Niin, ja kuitenkin yhtä vain minä kaipaan. Vain sillä on minulle merkitystä. En minä mitään haaremia yritä kerätä.
- Anonyymi
Jospa kasvaisit aikuiseksi ja lopettIsit rinsseilyn.
- Anonyymi
Onko tällä tavalla anonyymisti parempi ja aikuismaisempi?
- Anonyymi
ja sitten BIC -partahöylkä sekä Goööettevaahto vaivat hiuksenikin
la voolsemolom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323