Ilta saapui ja yökin kohta

Eipä rinssiä tainnut tänään kaivata kukaan. Aamulla aikainen nousu. Kohta nukkumaan käyn ja on neitonen vain unta. 🏰

Hyvää yötä. 🐺

46

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvästi...



      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Lol... Se oli yön tunnelmia.

        En voi katsoa tuota videoo nyt, alkaa pian vetistää silmät ja oon töissä 😅


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En voi katsoa tuota videoo nyt, alkaa pian vetistää silmät ja oon töissä 😅

        No, kotona sitten. Nyt aamukahvin juontiin. ☕️


      • Älylamppu kirjoitti:

        No, kotona sitten. Nyt aamukahvin juontiin. ☕️

        Huomenta vaan. 😊


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomenta vaan. 😊

        Hyvää huomenta. ☀️


    • Anonyymi

      Menepä nukkumaan niin jaksat painaa. Ehkä aamu on iltaa viisaampi

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ☕ ihan pirteä olo 🙂 unta vain 4h 🐔 TI

      • Huomenta. Joo on, 3 tunnin unet takana. 😑✨


    • Anonyymi

      Huomenta ei maistu kahvikaan ny🐎✔

      • Huomenta, ei maistu ei. Työpaikalla vasta juon varmaan pannullisen. ☕☕☕☕☕☕☕☕💤


    • Anonyymi

      Ei töihin 10 pv🐎✔

    • Anonyymi

      Nouseva kuu valvotti täällä.🌜

      • Ok. Minä murehdin kaikkea enkä saanut unta... Hyvää huomenta.🐺


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok. Minä murehdin kaikkea enkä saanut unta... Hyvää huomenta.🐺

        Nyt on silmät turvoksissa... 😳


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nyt on silmät turvoksissa... 😳

        kylmähaude laita silmien päälle, jos on geelipussi pakastimessa tai vaikka jääpaloja laitat muovipussiin ja sen annat olla silmillä hetken. Siinä joitakin keinoja...


      • Anonyymi kirjoitti:

        kylmähaude laita silmien päälle, jos on geelipussi pakastimessa tai vaikka jääpaloja laitat muovipussiin ja sen annat olla silmillä hetken. Siinä joitakin keinoja...

        Kiitos. Mietinkin jotain tuollaista, mutta nyt jo töissä niin menee haasteelliseksi löytää. Käykö kylmägeeli?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok. Minä murehdin kaikkea enkä saanut unta... Hyvää huomenta.🐺

        Se nouseva kuu nimenomaan saa ajatukset juoksemaan. Tää on ihan normaalia mulla aina pari päivää ennen täysikuuta. Täysikuulla nukun ku tukki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se nouseva kuu nimenomaan saa ajatukset juoksemaan. Tää on ihan normaalia mulla aina pari päivää ennen täysikuuta. Täysikuulla nukun ku tukki.

        Mielenkiintoinen juttu. Olen kokenut, että täysikuu valvottaa, mutta tuosta nousevan kuun vaikutuksesta en ole ennen kuullut.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Mietinkin jotain tuollaista, mutta nyt jo töissä niin menee haasteelliseksi löytää. Käykö kylmägeeli?

        Käytin jääkaapissa ollutta sulatejuusto pakkausta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Mietinkin jotain tuollaista, mutta nyt jo töissä niin menee haasteelliseksi löytää. Käykö kylmägeeli?

        Ei käy!!! Kylmää vettä voi käyttää myös, ihan huuhtoo kasvoja vedellä 🐔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy!!! Kylmää vettä voi käyttää myös, ihan huuhtoo kasvoja vedellä 🐔

        Ok. Näin teen. Kiitos neuvoista. 😊


    • Anonyymi

      Aurinko Armas avaa silomänsä ja luo valoa yhteiskuntaan ja karkoittaa rosvot eli poiisit pois :D

      • Se oli hauskasti sanottu. Jospa niin kävisi. 😅


    • Näyttää tulevan ihan aurinkoinen päivä. 🌞

    • Anonyymi

      Ei se tänne sisätiloihin tule. Näin unta siitä paikasta missä olin reisussa ikävä jäi enneuni pus.

      • Kaunis kirkas päivä siltikin. Kiva että reissu on ollut onnistunut ja jäänyt mieleen. 🌞


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kaunis kirkas päivä siltikin. Kiva että reissu on ollut onnistunut ja jäänyt mieleen. 🌞

        Niin oli onnistunut olin kyllä jotenkin onnellinen siellä hyvä olo kokoajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli onnistunut olin kyllä jotenkin onnellinen siellä hyvä olo kokoajan.

        Se on hyvä. Olisipa täälläkin hyvä olo.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on hyvä. Olisipa täälläkin hyvä olo.

        Vaan eipä ole varsinkin nyt. Alan nukkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan eipä ole varsinkin nyt. Alan nukkuu.

        Hyvää unta...


    • Anonyymi

      Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua sulle. Viikonloput tuppaa menemään välillä lorvimalla, vaihtelevasti tapahtumia myötäeläen. Bruukannut liikaa kaikkee, tiiän sen nyt jo. Karsittava jos siltä tuntuu.
      Ajattele niin, että neitonen unessas pitää sut lämpimänä päivästä toiseen, öistä puhumattakaan.🫠

      • No mieluummin neitonen saisi olla oikeasti lähellä tai vieressä, eikä vain yksin haaveissa ja unissa. Lämpöisempi olisi niin. Kiitos ja hyvää perjantaita myös sulle. Menee viikonloppu töiden merkeissä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No mieluummin neitonen saisi olla oikeasti lähellä tai vieressä, eikä vain yksin haaveissa ja unissa. Lämpöisempi olisi niin. Kiitos ja hyvää perjantaita myös sulle. Menee viikonloppu töiden merkeissä.

        Niinhän sen kuuluisi olla, konkreettisesti. Aina ei kaikki mene ajallisesti putkeen. Tiedä mitä ja milloin tapahtuu, kun pitää silmät apposen auki.
        Lupautunut ja menen toiseen kaupunkiin, ajallisesti tuntuu vaan haastavalta. Mutta mikä luvattu, siksi en halua ottaa takapakkia.
        Hyviä työjuttuja sullekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sen kuuluisi olla, konkreettisesti. Aina ei kaikki mene ajallisesti putkeen. Tiedä mitä ja milloin tapahtuu, kun pitää silmät apposen auki.
        Lupautunut ja menen toiseen kaupunkiin, ajallisesti tuntuu vaan haastavalta. Mutta mikä luvattu, siksi en halua ottaa takapakkia.
        Hyviä työjuttuja sullekin.

        Kiitos. Hyvää reissua sulle. :)


    • Se on aika ottaa päikkärit. 💤

    • Anonyymi

      Kyllä kaipaa hän joka odottaa viestiä sinulta mutta sinä kaipaat jotain ihan toista. Mikset vain päästä minua pois jos et ole tosissasi? Kysyy M

      • Haluan tietää kuka olet. Olen aina tosissani


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Haluan tietää kuka olet. Olen aina tosissani

        Oletko kiinnostunut minusta palstan kautta, vaiko tuolla tosielämässä?


    • Anonyymi

      Ketjussa sua kaivannut yks sun toinen. Vaatimattomuus kunniaan:)

      • Niin, ja kuitenkin yhtä vain minä kaipaan. Vain sillä on minulle merkitystä. En minä mitään haaremia yritä kerätä.


    • Anonyymi

      Jospa kasvaisit aikuiseksi ja lopettIsit rinsseilyn.

      • Anonyymi

        Onko tällä tavalla anonyymisti parempi ja aikuismaisempi?


    • Anonyymi

      ja sitten BIC -partahöylkä sekä Goööettevaahto vaivat hiuksenikin
      la voolsemolom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe