se siitä sitten

Ei ole enää mitään ikävöitävää. Hänellä on toinen. Eikä kaipaile minua.

39

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi, se on ikävää.
      Mutta elämä jatkuu. Hyvää yötä. 🪐🌙💙

      • Ei ollut kivaa nähdä heidät kuhertelemassa hyllyväleissä. Arvasin että vielä jotain sellaista käy. Paska elämä. Hyvää yötä. 🌠


    • Anonyymi

      Oletkohan ihan varma ettei enää sua kaipaa. Jospa hänen toinen on muuten vaan tuttu hänen kanssaan.

      • No käsikädessä menivät ja kuhertelivat. Tosin sillä tytöllä oli korvakorut. En muista että niitä olis koskaan ollut kaivatulla... Muuten oli paljon samaa näköä. Kokoeroa oli paljon. Se jätkä oli varmaan 190 cm.


    • Anonyymi

      Tuntuu pahalta sun puolesta. Olet niin mukavan oloinen mies.

    • Eiköhän tuo mene rikkaisiin naimisiin. Minä olen vaan vanha köyhä paska.

    • Anonyymi

      Voihan viulu ja saunakiulu...☁️🐑🐔

    • Anonyymi

      Etkös sä tiennyt ton jo ajat sitten

      • En ole ollut täysin varma. En ole saanut varmistusta. Ei ole kuvia heistä yhdessä... Pitkään aikaan laittanut mitään itsestään minnekään. En tiedä nytkään täysin varmasti oliko just hän...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En ole ollut täysin varma. En ole saanut varmistusta. Ei ole kuvia heistä yhdessä... Pitkään aikaan laittanut mitään itsestään minnekään. En tiedä nytkään täysin varmasti oliko just hän...

        En kehdannut mennä kysymään.


    • Anonyymi

      Tsemppiä sinne! Hyvää yötä ja levollisia unia 🌛✨

      • Mitä tsemppi auttaa tässä? Hyvää yötä. 🌛❄️😢💔


    • Anonyymi

      Ehkä parempi niin olisiko pysynyt rinnallasi kuitenkaan kun noin helposti vaihtoi

      • Minulla tuskin on mitään tarjottavaa kenellekään. Toinen on 190cm ja rikas, nuorempi...yms.


    • Anonyymi

      Hylkäsit minut ja yritin vaan selviytyä hengissä

      • En ole hylännyt ketään.


    • Anonyymi

      Oliko se nyt nalle sen hehkun kaa?

      • Mistä minä tiedän? En tiedä miltä nalle näyttää.


    • Anonyymi

      Ihan ok jos on toinen, arvostan👍siksi, että todellinen luonne tuli esiin jota kaivelin olin oikeessa.

    • Oli uuden karhea valkoinen auto ja tyttö piirsi sydämen takalasiin, ennen kuin lähtivät. Olivat niin rakastuneen näköisiä.

      • Minä näin kaiken.


      • Anonyymi

        Missä elokuvassa?


    • En pysty vastaamaan kaikille, kun tämä sivu ei toimi.

      • Anonyymi

        Eihän täällä muut käy kuin sinä.


    • No en silti pysty vastaamaan sulle.

    • Taisi olla kauppareissun tarkoitus, vaan näyttäytyä minulle, kun eivät ostaneet mitään järkevää ja heittelivät sitäkin ympäri pihaa.

      • Anonyymi

        Maailma ei ehkä pyöri sinun ympärillä...


    • Anonyymi

      Näitköhän sä nyt miten tuon tapahtuman. Paljon samaa näköä ei ole sama kuin itse kohde. Mutkin on muka nähty ties missä, ihan outoja tuollaiset kuvitelmat.

      • En minä nyt ihan varma voi olla...


    • Anonyymi

      Siksi et voi vielä lyödä hanskoja naulaan. Odotat seuraavaa näkemistä ja otat katsekontaktin. Sivut eivät toimi toivomalla tavalla. tekstit sinkoilee ties kelle ja jotkut ei saa käynnistyslupaa serveriltä.

      • Selvä. Odotan vielä, että varmistun asioista. Nyt kotona. Ajoin todella lujaa. Sivut ei tosiaan toimi hyvin.


    • Anonyymi

      Hyvä, eli toivoa on ja sitä kannattaa pitää yllä itse kunkin. Yöllä tulee ajaa maltillisesti, eikä saa rallia ajaa. Hyvää yötä ja toivomusunta neidon etsintään!

      • Saa nyt nähdä sitten... Mitään en hänestä nyt tiedä kuitenkaan. Kyllä jotkut on niin saman näköisiä. Korvakorut kuitenkin tällä jota seurasin. Hiukset samanlaiset ja kasvotkin aika paljon. Kulmakarvat ehkä vähän erilaiset...


    • Anonyymi

      Hei halloo. Sellainen näky saattaa viitata sinuun itseesi kierolla tavalla. Riippuu siitä kuka ihastuksesi...

      • Mitähän mahdat tarkoittaa? Voisitko selventää tuota?


    • Anonyymi

      Ei voi olla ettet tunnistais sitä. Siul on niitä kuviakin.

      • No sanoin just, että oli niin samaa näköä paljon, paitsi ne korvakorut ja vaatteissa oli jotain tiettyä eroa, varsinkin kengät erilaiset mitä kuvissa nähnyt. Veratilin kuvia... on vaan niin hämmentävää kaikki aina.


    • Anonyymi

      "No sanoin just, että oli niin samaa näköä paljon, paitsi ne korvakorut ja vaatteissa oli jotain tiettyä eroa, varsinkin kengät erilaiset mitä kuvissa nähnyt. Veratilin kuvia... on vaan niin hämmentävää kaikki aina."

      Lävistyksiä voi ottaa ja vaatteita vaihtaa. Takuulla sitä sellaisen tunnistaa, jota kohtaan tunteita on.

      • Tavallaan noin, mutta on ollut myös sitä ongelmaa, että näen hänet melkein joka paikassa. Eikä hänellä ole mielestäni mitään lävistyksiä. Toinen juttu vielä sekin, että niinkö hän nyt edes minua kaipailisi? Olenhan saanut pakit kaksi kertaa. Limerenssi on kyllä ikävä vaiva. Toivottavasti ette kukaan sairastu tähän.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe