Hyvää yötä ja kauniita unia ja mukavia unikuvia. 🤴💜👸
Prinssiltä
27
181
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos hyvää yötä 👩
- Anonyymi
Hyvät yöt Rinssille✌️
- Anonyymi
Täällä ei mitään toivotella! Lunta lapioimaan siitä!
- Anonyymi
Lunta tupaan brittiläinen komediasarja i like.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Missähän sinäkin lunta taas näet?
Maassa prkl ja joka rapulla! Töihin siitä!
Anonyymi kirjoitti:
Maassa prkl ja joka rapulla! Töihin siitä!
Oli sen verran rankkaa treeniä tänään, että nyt on pakko jättää väliin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oli sen verran rankkaa treeniä tänään, että nyt on pakko jättää väliin.
Et ole treenannut yhtään. Yksikään puntti ei ole heilahtanut. Soutulaite ruostunut.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole treenannut yhtään. Yksikään puntti ei ole heilahtanut. Soutulaite ruostunut.
Helppo se on siellä taas ruudun takana istua, ja kuvitella kaikkea mitä olen ja mitä en ole. Vaan jos olisit nähnyt, niin et uskoisi silmiäsi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Helppo se on siellä taas ruudun takana istua, ja kuvitella kaikkea mitä olen ja mitä en ole. Vaan jos olisit nähnyt, niin et uskoisi silmiäsi.
Montako leukaa menee??
Anonyymi kirjoitti:
Montako leukaa menee??
Itseasiassa niitä ei mene montaakaan. En ole niitä harjoitellut nyt. Nuorempana meni parikymmentä helposti. Mutta olen nyt painavampi kuin parikymppisenä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Itseasiassa niitä ei mene montaakaan. En ole niitä harjoitellut nyt. Nuorempana meni parikymmentä helposti. Mutta olen nyt painavampi kuin parikymppisenä.
Mitä ihmettä olet sitten tehnyt!?!
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä olet sitten tehnyt!?!
No en jaksa tässä alkaa luettelemaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No en jaksa tässä alkaa luettelemaan.
😯😲😮
Et mitään!
Nukkumaan siitä - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Menen sitten kun menen.
Uppiniskainen ja treenamaton.
Näkemiin
- Anonyymi
Illan tunteet ota matkaasi, pidä sydän oikealla sektorilla, kauniiden unien tarhassa.
Hyvää yötä kaiken hyvän saattelemana.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi. Oikein hyvää ja levollista yötä myös sinulle. ☺️ 🙏🏽
Kiitos, samoin haaveilijalle.
- Anonyymi
Hyvää yötä ja kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia 👸💗🤴
Kyllä ensi yönäkin mielelläni näen taas ihanan rinsessan kuvia. Hyvää ja ihanaa kaunista unta. 🤴💗👸
Se prinsessa on vain unien prinsessa tästä lähin. Ei minulla ole ketään oikeasti missään.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017635568gk
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi811980En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201694- 321507
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2061406Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331277- 871039
- 25988
- 26983
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23837Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."
Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L19812