Huomenta päivää 🌞❄️☕
Talvista aurinkoista
50
214
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin 🌨
Hieno lumi ja pakkanen tuli🐔Asut etelässä? Täällä ei ole maassa juuri yhtään. Mutta pakkasta ja aika kirkasta tänään.
- Anonyymi
Päivää päivää😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kivaa päivää 😊
Kivasta nyt tiedä😏
Anonyymi kirjoitti:
Kivasta nyt tiedä😏
Miksi ei kiva? Minulla on kiva päivä tänään. Käyn salilla ainakin, kun siinne viimein ehdin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Miksi ei kiva? Minulla on kiva päivä tänään. Käyn salilla ainakin, kun siinne viimein ehdin.
Yksi asia🤨
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mikähän se on? Kerro nyt minulle. 😊
En kerro🤨
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
höh... Olisin halunnut kuulla. 😊
Mua ottaa päähän🤨
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mikä sinua harmittaa?
Tai ei mua enää ota😊
Anonyymi kirjoitti:
Tai ei mua enää ota😊
Sehän on kiva juttu se. Mikä sua harmitti? Ei ole pakko kertoo. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sehän on kiva juttu se. Mikä sua harmitti? Ei ole pakko kertoo. 😊
Yksi asia vaan..😊😏
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
❤️ Sulle. 😊
Kiitos❤
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tiesin että kysyt. Kaikki. 😁
Joo😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos❤
Tuli jo hyvä olo 🙂
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mitä muuta kuuluu? 😊
Ihan hyvää noin niinkuin muuten🙂
- Anonyymi
Juu lunta sataa 💦
PalstaRinssi kirjoitti:
Lapissa näkyy olevan kunnolla pakkasta. -23C
Ja etelässä tupruttaa lunta. Viron päällä iso sadealue.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja etelässä tupruttaa lunta. Viron päällä iso sadealue.
Hyvä, että on siellä;)
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että on siellä;)
Parin tunnin päästä se on Helsingin yllä se sama pilvi. 😁
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Parin tunnin päästä se on Helsingin yllä se sama pilvi. 😁
Hieno homma 👍
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Lapissa näkyy olevan kunnolla pakkasta. -23C
Hyvä👍
- Anonyymi
Huomenta. Aamukahvilla. Kylläpä nukutti😻
Huomenta. Sama juttu. Jotenkin oli väsyneempi tänään kuin kertaakaan aikaisemmin. Eilinen ilta oli aika raskas. Hyvä että sait levättyä sinäkin. ☕ 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta. Sama juttu. Jotenkin oli väsyneempi tänään kuin kertaakaan aikaisemmin. Eilinen ilta oli aika raskas. Hyvä että sait levättyä sinäkin. ☕ 😊
Onko sulla jotain murheita? Voit kertoa niistä jos haluat?🙂
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jotain murheita? Voit kertoa niistä jos haluat?🙂
Ei just nyt mitään isoja. Normaalia taustakaipailua. Tähän oloon alkaa jo tottua. 🙂
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei just nyt mitään isoja. Normaalia taustakaipailua. Tähän oloon alkaa jo tottua. 🙂
Ai jaa😏
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kuinka itselläsi? 🙂
Jotain semmosta🙂
Anonyymi kirjoitti:
Jotain semmosta🙂
Ainakin tänään. Huomisesta ei koskaan tiedä. Nyt on levännyt hyvin niin sekin auttaa voimaan paremmin. Kyllä häntä mietin jatkuvasti siltikin. 🙂
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ainakin tänään. Huomisesta ei koskaan tiedä. Nyt on levännyt hyvin niin sekin auttaa voimaan paremmin. Kyllä häntä mietin jatkuvasti siltikin. 🙂
Mietitkö, että missä hän on, mitä hän tekee tms?🙂
Anonyymi kirjoitti:
Mietitkö, että missä hän on, mitä hän tekee tms?🙂
Joo, joo mietin sitäkin. Mietin mitä hän juttelee niiden kanssa keiden kanssa on ja mitä milloinkin puuhailee ja missä mahtaa milloinkin olla... En tietenkään voi tietää. Hän vaan on mielessä jollain tapaa ihan yhtenään. 🙂
🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸❤️🤴❤️👸
- Anonyymi
Sulla on hyvin asiat, käy vähän kateeksi 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on hyvin asiat, käy vähän kateeksi 🙂
En nyt sanois ihan noinkaan... Minä haluaisin että asiat olisi oikeassa elämässä hyvin eikä täällä palstalla vaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En nyt sanois ihan noinkaan... Minä haluaisin että asiat olisi oikeassa elämässä hyvin eikä täällä palstalla vaan.
Niin on tosi raskasta kaikki välillä😐
- Anonyymi
Kiva oli jutella, mun pitää ruokaa alkaa tekemään🙂 hei hei❤
Tässä oli poistettu viesti... "imenyt jo ........ oot jumalauta joka paikassa."
kaipaa kyllä vähän selitystä tällainen raivonpurkaus. Minä en ole tänään kirjoitellut juuri minnekään ja tällä nikillä pelkästään. Että sillein.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323