Ei mikään oo niin ihanaa
Kun nussia vanhoja huoria
Ja kuulla kun ne huutaa
Ja hakata niitä samalla
Ja niin minä hakkaan
Opetan tapoja akoille
Kun tarpeeksi on piikattu
Mä saan siitä voimaa vaan
On pimeys ohi
Näin kuljetaan pystypäin
Minä ja Laukaa, mikä pari
Vanhat mulkut käsikkäin
Minä ja Laukaa
18
758
Vastaukset
- Anonyymi
Otahan ne bentsot pipipää
- Anonyymi
Kevät ja minä-sävelen tahtiin🎵🎶
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Ei mikään oo niin ihanaa
Kun nussia vanhoja huoria
Ja kuulla kun ne huutaa
Ja hakata niitä samalla- Anonyymi
Mene hoitoon...
- Anonyymi
Sisäsiittoinen,noin se ilmenee kun serkukset menevät naimisiin.Näin Karjalassa oli tapana.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät sukurutsaaja
- Anonyymi
Joo, vanhempani ovat sisaruksia
Eivät halunneet lähteä metsästämään mulukkua tai vittya merta edempää, kun samassa talossa oli kunnon tavaraaa tarjolla
- Anonyymi
Ohhoh!
- Anonyymi
Joo, vanhempani ovat sisaruksia
Eivät halunneet lähteä metsästämään mulukkua tai vittya merta edempää, kun samassa talossa oli kunnon tavaraaa tarjolla- Anonyymi
- Anonyymi
🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮
- Anonyymi
🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🌠🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
- Anonyymi
Laukaan ihanan hoikat yh t ,kesämekoissaan, tanssin pyörteisiin haluaa...
- Anonyymi
Laukaan lihavat paksut yh hoot tanssin pyörteisiin haluaa, mutta lonkero ja grillimakkara enemmän kiinnosta, tadaa, lihavaa, paksuaa, pahanhajuista pimppaa, sitä on laugaa.
- Anonyymi
Jepu on lurjus pummi aliperse ja Aku myös sekä Eetu ja Juha ja Jarkko ja Joni sekä joni
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh824367Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1833472Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1363370Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2222599"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk202245Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk432158Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112046- 291984
Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01943Tidjan Ba paljastaa kihlatusta, Kolmiodraaman Heidistä - Mielipahaa tästä syystä Farmilla
Tidjân Ba on mukana uudella Farmi Suomi -kaudella. Ban kihlattu on Kolmiodraama-realitystä tuttu Heidi Kytö. Ba ja Kyt11885