Vai tunnetko pelkästään puhdasta himoa? Sitä olen miettinyt.
Onko sulla ihan oikeita tunteita mua kohtaan?
80
1850
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja tämä naiselta
- Anonyymi
Ihan oikeita tunteita nainen niin ja tämä mieheltä.
- Anonyymi
No tottakai on mies, tottakai, yhtään ei kliseistä huomaa olevan sun provo ”puhdas himo” wtf
- Anonyymi
On oikeita tunteita, myös himoa mutten merkitse hänelle mitään enkä ikinä merkinnytkään
- Anonyymi
Oletko keskustellut asiat läpi? Tiedät ettei tunne samoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko keskustellut asiat läpi? Tiedät ettei tunne samoin?
Emme ole nykyisin enää tekemisissä välillä palstalla kaipaan ja toivon jos nainen lukis mut toivotonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole nykyisin enää tekemisissä välillä palstalla kaipaan ja toivon jos nainen lukis mut toivotonta
Et ole hän. Me olemme tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän. Me olemme tekemisissä.
Milloin olitte viimeksi tekemisissä toistenne kanssa?
- Anonyymi
Kovaa panetusta. Tunteita romanttisia ei ole.
- Anonyymi
Toivottavasti löydät sen mitä lähtenyt oot etsimään.
- Anonyymi
Tunteet on oikeita.
- Anonyymi
keneltä mahdat kysyä??
- Anonyymi
Töissä näimme tänään. Viime kerrasta on aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä näimme tänään. Viime kerrasta on aikaa.
Mitä hänellä oli päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hänellä oli päällä?
Rehellisesti, en muista. Jotain tummaa kuitenkin. Harvoin muistan vaatteita, kun keskittyminen menee ihan muihin asioihin 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti, en muista. Jotain tummaa kuitenkin. Harvoin muistan vaatteita, kun keskittyminen menee ihan muihin asioihin 😅
No kerro mitä sulla oli päällä? 🤭😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mitä sulla oli päällä? 🤭😅
No ainakin pikkarit 🤭
- Anonyymi
Nyt ymmärrän miksi olet ollut pidättyväinen... En ole semmoinen! Tunteet on aitoja rakastan sinua.
- Anonyymi
Tuntomerkkejä miehestä? Sitten saat vastauksen multa :)
- Anonyymi
Love 🥰❤️🦋🙏
- Anonyymi
samoin.
- Anonyymi
Sä et rakasta. Et tajua lainkaan
- Anonyymi
Ei teistä voi lähtökohtaisesti kiinnostua kun ei teistä kuitenkaan ikinä ole mihinkään. Tai siis miksi lähteä siihen kun mikään ei kuitenkaan ikinä etene mihinkään. Karu totuus.
- Anonyymi
Miehelle puhut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle puhut
Kyllä tämä vastaaja on mies itse, joka pitää hönömpiä otteessaan nimenomaan näillä kommenteilla jopa itse aloitusta enemmän
- Anonyymi
Ei himoa ei tunteita. Kuka edes olet?
- Anonyymi
Mielenkiintoinen mietintö!! Suuriin tunteisiin liittyy usein paljon intohimoa. Toiseen ihmiseen ihastuessa ja rakastuessa ei synny tilaa jossa on pelkkää himoa, vaan kyseinen tila on hetken hurma tai suunniteltu kohtaaminen sen käsittelyyn. Oikeissa ja pitkäkestoisimmissa tunteissa toinen koetaan kauniina, herkkäsieluisena, ja suojeltava olentona, johon kajota voi vain hienotunteisesti ja hellyydellä. Mutta ihmiset ovat erilaisia, eri ikäisinä koetaan tunteita omalla tavallaan ja joku saattaa sekoittaa tunteensa myös puhtaalla himolla. Ihmiset erottavat melko helposti toisessa piilevät ja päällimmäisenä olevat tunteet, rakastuneet tahtovat huomioida toista joka tilanteessa ja vähemmän rakastuneet vain yökylässä.
https://youtu.be/imp3RC_hjtM - Anonyymi
Ihanaan M-naiseen olen tainnut rakastua. Jos olet hän, niin silloin oikeat tunteeni ovat sinulle.❤
- Anonyymi
Mervi? Onko?
- Anonyymi
Missä päin M-nainen asuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mervi? Onko?
Ei ole Mervi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin M-nainen asuu?
Etelä-Savossa.
- Anonyymi
Tuupovaarassa
- Anonyymi
Olkoot missä vaan mutta tiedän että haluan hänet prhaaksi ystäväksi ja rakastattereksi puolisoksi, sellaisen haluan palvoa häntä
- Anonyymi
On minulla himoa sinua kohtaan
- Anonyymi
Alkaa nämä ätmin lässytyksellä marinoidut kysymykset ns itselleen olemaan jo jokseenkin huolestuttavan tragikoomisuuden ja kuvottavuuden välimaastolla lilluvia klöniä. Pitäisikö hoito- ja viranomaistahojen kiinnostua tästä psykoottisesta monologiteatterista. Naisena esiintyminen tässä mittakaavassa saa jo kokeneemmankin stayuppipenan nyrpistämään nenäänsä
- Anonyymi
Sinulla niitä ongelmia on.
- Anonyymi
Juuri näin taitaa tätä jaadidaadiin uskovilla olla mittaamattomia vaikeuksia hahmottaa, että ei yksikään aloitus tule olemaan mitään muuta kuin tätä, jos sen narratiivin perusteella erottaisi vaikka omisi niin ihanaa uskoa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänellä kyllä ole, mutta niillä jotka tuntee epämukavuutta ko asian esille tuomisesta saattaa vaikka ollakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukupuoli-identiteetistään epävarma ja naissukupuolelle katkera dissosiaatioätmi aivan varmasti kokee terveillä ihmisillä olevan ongelmia jotka näihin pupelluksiin puuttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukupuoli-identiteetistään epävarma ja naissukupuolelle katkera dissosiaatioätmi aivan varmasti kokee terveillä ihmisillä olevan ongelmia jotka näihin pupelluksiin puuttuu
Juuri näin se menee, mutta on täällä näitä muitakin ”terveitä” muutosvastarintaisia hänen lisäkseen vinettämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin se menee, mutta on täällä näitä muitakin ”terveitä” muutosvastarintaisia hänen lisäkseen vinettämässä
Ja/tai vastaamassa aina seuraavaan vastaavaan kieetokirjeeseen
- Anonyymi
Helevetin helev, meinasin taas tukehtua purkkaan kun hirnahdin niin kovin tälle sun kommentille. Ei saa tolla lailla sitten enää. Teenainen
- Anonyymi
Joskus luulin tai kuvittelin jotain, n-m. Mutta en tiedä enää, ja kun asiat meni niin kuin meni, niin tutustuminen on vaikeaa, ja olen varmaan sekoittanut asioita ja tapahtumia. Tai sitten niin haluttiin. Joten en tiedä mitä meillä oli, tai mikä on totta. Joskus tuntui hyvin vahvalta ja melkein todelliselta kaikki, mutta asiat eivät varmaan ole ihan noin menneet jos tulee jotain tunne purkauksia. Tai sitten muut sekoittavat. Tosi vaikea näin selvittää. Ehkä oikea elämä tuo sitten oikean yhteyden tai tiet eroavat. Jotenkin viime syksy ja talvi on saanut itse luopumaan toivosta.
- Anonyymi
Usein käy niin, että joku muu tai jotkut muut sotkee asioita. Niihin ei pidä mennä. - sivusta
- Anonyymi
No niinpä! Komppaan tätä. Samanlainen tilanne itsellänikin. - nainen sivusta
- Anonyymi
Hah ha. Jos kyse olisi himosta niin sinut mies olisi äkkiä korvattu toiselle. Kyse on kaikesta.
- Anonyymi
Ei noin tyhmää oikein voi sukulaisillekaan esitellä.
- Anonyymi
onko sulla mies siten muka mitään mitä esitellä? Sinun naisia halventavat provot ei tunnu auttavan tuohon miehiseen tuskaan
- Anonyymi
Ei traumatisoitunutta ja uupunutta ihmistä kannatakaan esitellä. Ei et tajunnut tätäkään asiaa?
- Anonyymi
On vahvaa rakkautta ollut niin kauan häntä kohtaan että hukun tän kaiken alle, jos en tajua päästää irti. Samoja hänestä miettinyt, mitä ap mietiskelee.
Järjellä luulen ymmärtäväni, että hänellä ei ole. Silmillä en sitä näe. Sydämellä en enää osaa nähdä, olen jotenkin sokea tässä solmuineni. - Anonyymi
Justiinsa tätä samaa mietin itsekin. Naiselta
- Anonyymi
Ja kaipaat naista?
- Anonyymi
Kieltämättä tunnen ällötystä kohtaasi.
- Anonyymi
Esiinnytkö sinä toisena täällä siinä toivossa, että nämä pari sanaa kolahtaisi aloittajaan joka on kaiken lisäksi mies edelleen? Tuskin kukaan skriivailisi erikseen täällä mitään tuollaista, senku ois vaan sillähän siitä pääsis jos ois mistä päästä ns🤭
- Anonyymi
On tunteita ja himoa myös haluisin joka päivä nähdä sua edes vähän jos se vaan olis mshdollista mieheltä naiselle
- Anonyymi
Ootko M vai J
- Anonyymi
Tunteita on himoa niissä ei ole yhtään.
- Anonyymi
On ihan oikeita tunteita. Halu ilman tunteita on minulle mahdottomuus.
- Anonyymi
Himonsekaisia tunteita, mutta totta on että etsin jotain, jotain voimaa. Seurassasi tunnen iloa, jännitystä, sekoamisen tunnetta. Kyse on siis enemmän itsestäni, mitä teet minulle pelkällä ilmaantumisellasi.
- Anonyymi
Kuulostaa vastenmieliseltä, mutta eipä kuulu mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa vastenmieliseltä, mutta eipä kuulu mulle.
Eikä mullekaan, luojan kiitos :) -ihanhirveensivusta
- Anonyymi
Tunnen ihan aitoja oikeita tunteita kuten olen alusta lähtien tuntenut. Siihen kuuluu myös himo, muttei ne poissulje tai vähennä toisiaan. Kaikki tunteet ovat olleet aitoja alusta lähtien. Tai olivat. Nythän meitä ei ole enää, kun hän on jo uudessa suhteessa. Puhdas himo ei ole lainkaan oikea sana kuvaamaan kuitenkaan niitä tunteita, mitä koin. Kyllä ne perustuivat ihan rakkauteen ensi sil .... eiku ensi lukemalla, koska niinhän mä tapasin hänet. Lukemalla. Tiesin, että tää se on. Se on tässä näin ;)
- Anonyymi
"Onko sulla ihan oikeita tunteita mua kohtaan?" --- siis tunteita jotain Anonyymiä palsta trollia kohtaan? No vittu ei. Enhän mä edes tiedä kekä sä oot!
- Anonyymi
Eiks se riitä, että mä tiedän????
- Anonyymi
On ollut jo pitkään
- Anonyymi
Jos on liian monta lusikkaa sopassa, alkaa tilanne ajan myötä tuntumaan enemmän mahdottomalta kuin mahdolliselta, siksi puhuminen (dialogi) on ainoa apu tilanteen korjaamiseen? Väärin ymmärtäminen on paljon helpompaa kuin totuuden selvittäminen.
- Anonyymi
Toi viimeinen lause on niin hemmetin totta. Oikeesti. ja on kyl ekakin. eli turhaa tähänkään mitään tulin sanomaan, jatka vain. Oikee asenne ainakin!
- Anonyymi
Oletko typerä - kai nyt 10-vuotiaskin tietää, mitä dialogi tarkoittaa. Älä vönkslää ja selitä. Ei noita kukaan jaksa lukea.
Kuinka retardien kanssa olet tekemisisissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko typerä - kai nyt 10-vuotiaskin tietää, mitä dialogi tarkoittaa. Älä vönkslää ja selitä. Ei noita kukaan jaksa lukea.
Kuinka retardien kanssa olet tekemisisissä?Älä esitä fiksumpaa kuin olet? En arvosta tota tyyliäsi synnyttää pahaa mieltä toisille. Dialogi oikean lusikan kanssa, ei niiden väärien lusikoiden kanssa. Tämä täsmennyksenä, miksi mainitsin dialogin 🧐
- Anonyymi
En ole katsonut enkä aio katsoa. Mielestäni kolme kuitenkin on hyvä jos aikoo Turkuun mennä. Ei voisi mielestäni soveltaa toisin.
Hän rakasti.- Anonyymi
Lähde Turkuun. Hyvää matkaa.
- Anonyymi
Anteeksi niistä tunteita
- Anonyymi
Ei sitten yhtään mitään. Ei mitään.
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
On mies mulla himoa sinuun ja rakkauttakin 💚
- Anonyymi
Joskus ihmettelen mikä tarkoitus kaikella on.
- Anonyymi
Jättää maailma omalta osalta paremmaksi kuin se, mihin sattui syntymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättää maailma omalta osalta paremmaksi kuin se, mihin sattui syntymään.
Niin joo voip olla🤠
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111605Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968801Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104373Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213934Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53851Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73626- 893570
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133419Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343212Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452385