Kahvitarjoukset ovat palanneet. Nyt saa jopa neljä pakettia kympillä.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009784902.html
Oletko tinkinyt kahvinjuonnista hinnannousun takia ?
15
240
Vastaukset
- Anonyymi
En tinkinyt enkä tingi, juon vain mukillisen päivässä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17976438c
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minä nautin kahvista hinta ei merkitse tänään ostin n7-8 e paketin tummaa kahvia. Turha nuukuus ei kannata. Hyvää ja laadukasta niin paino pysyy kurissa.
Nautin myös Voista jossa on aito hyvä luonnollinen maku. En osta rypsi enkä rapsi tms öljyllä leivottuja tuotteita. Ei saa olla säilöntä aineita tms roskaa missään. Katson selosteet aina. - Anonyymi
Hinta ei ole vaikuttanut kahvinjuontiin. Kiva tietysti, että hinta laskee.
Juuri minkään hinta ei laske koskaan. Kahvitajouksista taitaa tulla taas
"sisäänheittotuote". - Anonyymi
Lidlin Intenso maksaa 2,85 € eikä ole edes tarjous
- Anonyymi
Iälläkö ihmiset vertaa maidon hintaa eri kaupoissa? Muutama sentti ja kauhea vaiva. Korttien kanssa puljaajat kaupoissa. Hah.
Minulla ei ole kuin maksukortti credit demot yhdistelmä enkä käytä sitä luottopuolta. Kelakortti. Kirjastossa käynyt joskus 20v sitten. Ei,ole tarvetta. Minua ärsyttää kuin tilaan ruokaa kotiin kuljetuksella K kaupasta niin joka välissä tunkee niiden jäsen mainos ja sitten etkö löydä tms.! En osta mitään kampanja tuoreinta jotain makkaraa tai muuta en edes lue ja kuuntele mainoksia.
RUUUAN MAINONTA ON HÄIRITSEVÄÄ JA TURHAA. Rahaa ne kylvää oikeille mainos miehille.,Tyhmiä pilkka mainoksia. Suomalais vastaisia mainoksia.
- Anonyymi
En juo kahviloissa kahvia. Siellä neljä pakettia kympillä tekee tiukkaa.
- Anonyymi
Olen aina juonut Juhlamokkaa...kaks mukilliist. Eilen jätin hillomunkin pois kun pallea paisuu silminnähen.
Vissiin tasamitallinen on liian vahvaa kun maha meinas kiukutella.
Tänään iltapäivälla laitoin mitallisen. Vaaleeks kahvikerman kaa, laitoi.
Rupesin jotain kurottamaan ikkunalaudalta. Mun mahansa kaatoi sen mukillisen pöydälle ja lattialle.
Mitäs sii kun tavanomaiset kiroilut päälle. Sano.
Huomenillalla ehkä uutta poroo suodattimeen. - Anonyymi
Samaa sähläystä on itselläni.
Sohii ja aiheuttaa vahinkoa tai sotkee
jotain ja itse sitten siivoaa ja manailee.
Ei muista huomioida kaikkea,
kun johonkin ryhtyy.
Jotain häikkää on tullut koordinaatiokykyyn.
Melkein joka päivä jotain pientä sattuu.
Ennen ei sattunut. - Anonyymi
Mina keitta kaffee monta pannulista paiva.
- Anonyymi
Saman verran menee kahvia kuin ennenkin. Vuosien mittaan on hint noussut ja laskenut. Nyt näin päin.
Kahvista en tingi. - Anonyymi
Samoin täällä. Tarjouksia olen aina käyttänyt hyväkseni, eli on useampi paketti hyllyllä edullisesti kahmittuna. Viisi kupillista päivässä maksimi, sillä pärjää hyvin.
- Anonyymi
Tänä aamuna keitin keittimellä kahvia mitä yleensä teen vasta päivällä ja ei tuntunut hyvältä. Annostelu vaikeutta kun aamulla ei voi juoda yhtä paljon.
Pikakahvia saa helposti mukillisen silloin kun siltä tuntuu. Ole ollut aamuisin teenjuoja vihreäminttu ja vasta viime vuosina aloin muki pikakahvia juoda.
Täytyy jatkaa sitä. Keitinnkahvi aamulla ei hyvä juttu minulle. Ostan aina tarjouksista.
Itse juon pikakahvia, sekin on hyvää kun löytää oikean mieleisen merkin.
Kaapissa on useita kahvipaketteja, tarjouksisita ostettuja.- Anonyymi
En ole vielä nähnyt tuommoista tarjousta hintojen nousun ja laskun jälkeen.
Käytän aina tarjoukset hyödyksi.
Kahvin juontini on kyllä vähentynyt. Kaksi mukillista oli vakio aamuisin. Nyt useimmiten saan vain yhden mukillisen juotua.
Joskus päiväkahvin, harvoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784418
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺754253Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433649Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163243Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392887En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102474IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm361744Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571645Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli861167