Olenko Pedofiili!

Anonyymi-ap

Aloitin seurustelemaan 19-vuotiaana juuri 17 vuotta täyttäneen nuoren naisen kanssa.
Ajattelin, että otamme yhdessä pienen pankkilainan ja käymme töissä niin, että minun työmatkani on noin 10 kilometriä ja naisella noin 500 metriä.

Suhteemme kariutui kun aloitin ulkomaan työkeikat ja työmatkani (joista ei maksettu) olivat luokkaa 800 kilometriä, 1500 kilometriä, 4000 kilometriä ja viimeisillään noin 10000 kilometriä.

Jatkuvasti ajattelin, että työmatkani on saatava jollain keinolla lyhyemmäksi, mutta en saanut.
Maksoin naiselleni matkat Kiinaan, yritin saada hänet luokseni, mutta turhaan!
Nyt en enää usko parisuhteeseen vaan ainoastaan keikkatyöhön ja pitkiin päiviin.

LinkeIn ei voi tarjota minulle työtä kun jokainen vain ottaa kuvia itsestään ja omasta onnellisuudestaan.

Olen vaikeasti työllistyvä Insinööri!

Mitä teen?

ps. opiskelin Oulussa, Saksassa, Hollannissa ja Ranskassa. Töitä olen tehnyt Serbiassa, Venäjällä, Kiinassa, Kanadassa, Puolassa, Liettuassa, Ruotsin Eskilstunassa, Ruotsin Södertäljessä, Ruotsin Tukholmassa, Ruotsin Göteborgissa ja jotain muitakin kai muistini mukaan on!

Olin autoteollisuudessa ja nyt TYÖTÖN INSINÖÖRI!

Mitä teen? Naru kaulaan, kuula päähän vai mitä?

6

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menet pizzaa kuljettamaan

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­­N­­y­m­f­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­­N­­y­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lopetat ruikuttamisen ja kasvatat pallit. Elämä ei mene aina suunnitelmien mukaan, ota härkää sarvista ja ratkaise seuraava siirtosi shakissa.

      Joko kuningas kaatuu sodassa tai selviää....

    • Anonyymi

      Nyt on vaikeampi kyssäri mutta yrittänyttä ei laiteta sanotaan wanhassa sananlaskussa kin.nimittäin minä kerron teille nyt menet lähimpään kelan toimistoon ja itket siellä vuolaasti ja saat kaikki mahdolliset tuet muista asumistuki ja mahd eläke sekä myös tietenkin toimeentulo tuki sillä niitä saavat erityisesti tänne Suomeen tulevat pakolaiset ihan pyytämättkin.Siis myös sinulla on niihin oikeus eli eikun vaan nyt yrittämään ja muista että itket ja panikoit ja näyttelet mitä paremmin sen enempi saat rahaa.Tyhmyydestä rangaistaan hyvästä näyttelemisestä saat ,massia ja etuuksia

    • Anonyymi

      Ei 17 v ole alaikäinen. Vasemmistoliiton raahelainen nais kansanedustaja tuli 14 veenä raskaaksi miehelle joka on nyt hänen aviomies.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe