Julkkikset kertoo eläkeodotteista

Anonyymi-ap

Kape Aihinen:
Ravintolayrittäjä ja kokki Kari ”Kape” Aihinen ei ehdi miettiä eläkepäiviä.
– En ole mitenkään varautunut eläkepäiviin. Koetan tehdä yrittäjänä helvetisti duunia ja pysyä terveenä. Tänä päivänä ravintolayrittäjänä on sellaista, että kyllä me koetamme joka päivä taistella leipämme eteen, Aihinen vastaa.

Työeläkeote.fi-sivulta ja omalla tulotasollaan Aihinen saisi 67 vuoden ja 8 kuukauden iässä, eli omassa tavoite-eläkeiässään, eläkettä arviolta 3 824 euroa kuukaudessa. Eläkettä on ehtinyt kertyä pitkään, sillä Aihinen on ollut kokki jo 30 vuotta ja yrittäjä 5 vuotta.

Yrittäjä ja asuntosijoittaja Nata Salmela:
-Katsoi edellisen kerran työeläkeotettaan, häntä alkoi naurattaa.
Salmelan juttua varten tarkastama eläkekertymä on tällä hetkellä 561 euroa kuukaudessa. Salmelalla on kuitenkin 16 sijoitusasuntoa, joten hän ei ole eläkkeen varassa. Aikoo lopettaa duunit 46 vuotiaana.

Juontaja Niko Saarinen:
- Eläkeaika ei juuri 37-vuotiaan juontajan mielessä pyöri.
– Tämähän on mielenkiintoinen, kun en ole tätä koskaan aiemmin katsonut. 554 euroa kuukaudessa, hän kertoo tämänhetkisen eläkekertymänsä.
Saarisen tuleva eläke 69 vuoden ja 8 kuukauden tavoite-eläkeiässä on puolestaan 3669 euroa kuukaudessa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4d4d8b2c-1dfe-4b77-a08a-08fddca69db1

8

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläkkeiden, yrittämisen, liikenneonnettomuuksien ja sijoittamisen erikoisasiantuntija Arnold Pasanen Hua Hinista kertoo kaikkien yrittäjien olevan köyhiä ja he eivät pärjää eläkkeellä vaan ovat korviaan myöten kusessa ja leipäjonoissa.

      Tässä artikkelissa on kaksi yrittäjää, joista Aihiselle on luvassa viiden tonnin eläke, kun työvuosia ja terveyttä on vielä jäljellä. Ravintolat takoo tuottoa ja Aihisella on maksettu arvoasunto. Ei ongelmia.

      Salmela ei eläkkeellä tee mitään eikä elä, mutta hänellä on 16 sijoitusasuntoa, arvoiltaan pari miljoonaa. Ne turvaa hänen eläkepäivänsä.

      Nousiainen on vielä nuori mies ja monessa mukana. Hänen ei tarvi miettiä eläkettään, vaan tehdä töitä tässä vaiheessa ja kertymä on ihan mukava eläkeiässä, jos duunia piisaa.

      Minä olin palkansaajana vuoteen 2000 saakka ihan hyvällä palkalla. Yrittäjänä siitä lähtien ja ensimmäiset 15 vuotta makselin palkat itselleni palkkana, josta varsin mojovat kertymät. Nyt noin 9 vuotta pääosa tuloistani on pääomatuloa. Asuntovelka on maksettu, rahaa jää kuukausitasolla ylimääräistä tonnitolkulla ja eläkekertymä on jo nyt kansanedustajan palkan verran kuukautta kohti.
      Kun äidistä aika jättää tai siirtyy palvelutaloon, myymme Vantaan talomme, maksellaan perintöverot ja ostetaan sisko ulos kotitalosta ja muutamme sinne.
      Meillä on eläkeiässä yli miljoona käteistä rahaa (jos emme sijoita sitä) ja vaimon kanssa yhteensä 7500 euron eläkkeet ja maksettu puolen miljoonan euron talo valtavalla tontilla meren läheisyydessä.

      Missä ne Pasasen kaikki köyhät yrittäjät ovat näissä esimerkeissä?

      • Anonyymi

        Varmaan siellä missä niiden kerrottiinkin olevan, eli kelan luukulla, jos et muista mitä silloin asiasta kerrottiin, yli 90% yksin yrittäjistä elää alle toimeentulon vähimmäisnormin, poika rukka eihän tämä ole minulta tullut tieto vaan yrittäjiltä, otahan 2010 hieman itseäsi niskasta kiinni ja ala käyttäytyä kuten ikäisesi miehesi kuuluukin, luin taas uhkailusi ja välitin ne poliisille saman tien etsin poika ole ihan terve päästäsi, et millään muotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan siellä missä niiden kerrottiinkin olevan, eli kelan luukulla, jos et muista mitä silloin asiasta kerrottiin, yli 90% yksin yrittäjistä elää alle toimeentulon vähimmäisnormin, poika rukka eihän tämä ole minulta tullut tieto vaan yrittäjiltä, otahan 2010 hieman itseäsi niskasta kiinni ja ala käyttäytyä kuten ikäisesi miehesi kuuluukin, luin taas uhkailusi ja välitin ne poliisille saman tien etsin poika ole ihan terve päästäsi, et millään muotoa.

        Vai meni paksuperseellä kuravellit taas housuun, kun vasta eilen niin miehekkäästi ensin kertoilit roiskeläppätissisen vaimoni olevan korealaisten spermapankkina.

        Nytkö meni ripaskat sitten pöksyyn pupun kanssa? Minne se hurjimus oikein katosi joka uhosi hirmuista kostoa minulle ja kertoi että tein "elämäni pahimman virheen" kanssasi?

        Alkoi jo se sanojen peruminenkin kuten aina, että "En se minä ollut, se oli Senssu".

        Uhkailu on aivan erei asia kuin syiden ja seurausten ymmärtäminen.

        Kirjoitin kuva-aneluihisi vastineen:

        "Kuvan laittamiseen reagoisit niin että ensin sanoisit sitä feikiksi, sitten etsisit siitä zoomaten epäkohtia, kenties risa kynsivalli, tekisit siitä sata uutta aloitusta, härkkisit loputtomiin ja yrittäisit etsiä somesta minua jotta pääsisit häiriköimään oikein kunnolla ja se ei hyvin päättyisi. Sinun etusi siis on, etten laita enää itsestäni kuvia tänne."

        Tuossa ajatellaan sinun parastasi siis ja kerrotaan sinulle että perheeni häiriköiminen johtaisi ikäviin seurauksiin. Sinun ei siis kannata edes harkita sellaista tai puhua sellaisesta eikä uhkailla sellaisella.

        Täytyy todellakin olla historiallisen tyhmä mies joka netissä ensin paljastaa kaikki tietonsa passia, sotua ja avioliittotodistuksia myöten ja jatkaa silti päivittäistä vittuilua, paskanpuhumista ja uhkailua.

        Edes Jeesus Kristus ei sinua voi auttaa, kun yhdenkin kerran tunkeudut elämääni herjoinesi.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai meni paksuperseellä kuravellit taas housuun, kun vasta eilen niin miehekkäästi ensin kertoilit roiskeläppätissisen vaimoni olevan korealaisten spermapankkina.

        Nytkö meni ripaskat sitten pöksyyn pupun kanssa? Minne se hurjimus oikein katosi joka uhosi hirmuista kostoa minulle ja kertoi että tein "elämäni pahimman virheen" kanssasi?

        Alkoi jo se sanojen peruminenkin kuten aina, että "En se minä ollut, se oli Senssu".

        Uhkailu on aivan erei asia kuin syiden ja seurausten ymmärtäminen.

        Kirjoitin kuva-aneluihisi vastineen:

        "Kuvan laittamiseen reagoisit niin että ensin sanoisit sitä feikiksi, sitten etsisit siitä zoomaten epäkohtia, kenties risa kynsivalli, tekisit siitä sata uutta aloitusta, härkkisit loputtomiin ja yrittäisit etsiä somesta minua jotta pääsisit häiriköimään oikein kunnolla ja se ei hyvin päättyisi. Sinun etusi siis on, etten laita enää itsestäni kuvia tänne."

        Tuossa ajatellaan sinun parastasi siis ja kerrotaan sinulle että perheeni häiriköiminen johtaisi ikäviin seurauksiin. Sinun ei siis kannata edes harkita sellaista tai puhua sellaisesta eikä uhkailla sellaisella.

        Täytyy todellakin olla historiallisen tyhmä mies joka netissä ensin paljastaa kaikki tietonsa passia, sotua ja avioliittotodistuksia myöten ja jatkaa silti päivittäistä vittuilua, paskanpuhumista ja uhkailua.

        Edes Jeesus Kristus ei sinua voi auttaa, kun yhdenkin kerran tunkeudut elämääni herjoinesi.

        2010

        Sulla menee Tyttö2010Neitinen99,9%Kirpunkikkare jo sekaisin oma interneteikkiprofiilisikin, roiskeläpät on sun Laiffiprofiilin vaimolla, ei missään kirjoituksessa interneteikin 2010 vaimolla.

        Ei sun haaveilluusiovaimoo ole nimitelty miksikään pankiksi vaan lausuttu vain totuus että alati väität korealaisten lasten olevan sun.

        Tunkeudut .... minä tulen tunkeutumaan varmuudella, mikäli selviää kuka olet ja minä tunkeudun toimittamalla totuuksia sun ylivertaisille ja exilles jos niitä ilmenee olevan.

        Lopeta lapsellisuutes Numballe Senssuiluista, koska minä en ole enkä Numbaksi muutu sun tuhansien hissipierun arvoisien sanojesi johdosta.

        ( § )


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­­­y­m­f­o­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kari Aihinen älä hymyile joka kuvassa. Ollaan saatu tarpeeksi tekohymyä jo.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe