Löytyykö korvaavaa palstaa

Anonyymi-ap

tämän pelleilyksi menneen tilalle?
Olivatko Matti ja Teppo oikeassa: "Kaiken takana on nainen?"
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin tämäkin aloitus poistuu alta aikayksikön.

35

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiukan on outoa touhua.
      Mutta ei paljon haittaa, sillä palsta on muutenkin jo hylätty.

      • Anonyymi

        Huuhaa huhaa ei täällä voi enään kertoa mielipiteitään.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­N­­y­­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tekoäly on vallannut ja vastailee viisaita

      • Anonyymi

        Tuhon tiellä ollaan


    • Anonyymi

      Voisiko joku henkilö olla tässä nyt ollenkaan sotkemassa. Miten voi olla että on nostettu kymmenkunta saman päivän asiaa, sellaisia jotka eivät ole olleet tällä palstalla koskaan. Niin ainakin luulen kun on useita aivan vieraita viime vuoden lopulta. Olisiko palsta mennyt sekaisin muusta kuin jonkun hölmön henkilön toimesta. Myös muilla palstoilla on tätä samaa sotkua.

      • Anonyymi

        Se on mennyt sekaisin siksi, kun se yksi värikäs seksikauppias puuhastelee kaiket yötä nostaen vanhoja ketjuja ylös. Sitten, kun ylläpito alkaa aamulla herättyään poistamaan niitä, niin se ne ketjut jäävät siihen, minne ne on nostettu.

        Ne vanhat ketjut pystyy ohittamaan, kun painaa tuolta ylhäältä tuon "Uusimmat keskustelut", joka nyt näkyy himmeämpänä, koska tuo "Uusimmat kommentit" ovat muuten toiminnassa.


    • Anonyymi

      Tätä näkyy olevan Paikkakunnat-palstallakin. Saattaa pian olla, että rekisteröinti tulee pakolliseksi kirjoittajille. Sopii mulle.

      • Anonyymi

        Siis mitä.


      • Sopii minullekin vaikka tuo 18:20 kommenttini tulikin Anonyyminä, kun kirjautuminen oli hypännyt huit hiiteen kesken kommentin kirjoittamisen.


    • Pakollinen nimimerkki, ei hävetä esiintyä omalla nimellä.
      Ei maailmaa kaada vaikka ei täällä olekkaan. Minä olen minä sinä olet sinä.

    • Anonyymi

      mulkeeroukko perstikki levitteli natsituksiaan täällä vuosikausia niin
      että muilta palstoilta toinen pskiainen laindersonilainen mulkkutuli
      tänne postailemaan ampparipaskaansa

      • En ole riippuvainen mistään kunhan sanon mielipiteeni nimimerkillä.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        En ole riippuvainen mistään kunhan sanon mielipiteeni nimimerkillä.

        viltun törkyturpainen natsittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        viltun törkyturpainen natsittaja

        Entä sinun mielipide, oletko mistään mieltä.


    • Anonyymi

      Joku piti kenties piripää haluaa sijoilla.
      Ja ylläpito on tumput suorana.

      • Henkilökohtainen sitä ei ole kielletty, ei minua haittaa toisen mielepide se kun on jokaisen oma mikä minä olen hyökkäämään henkilön identiteettiin.


    • Anonyymi

      Jankon betoni tuo hupia.

    • Anonyymi

      Palsta on enimmäkseen PS:n rasististen kannattajien vihapalsta, persujen vihaa
      täynnä jopa vielä Sanna Marinia ja yleensäkin kaikkia järjellisesti ajattelevia ihmisiä kohtaan.
      Persu tykkää vain toisesta persusta, he ovat samalla tasolla,
      "tynnyrissä kasvaneita".

      • Anonyymi

        Miten sitten täältä saa sellaisen käsityksen, että persujahan täällä mollataan ja vihataan?


    • Anonyymi

      Sinä kasvoit pimeässä säkissä.

    • Anonyymi

      Eikö palstaa mafiasoi enää Marinin palvojajengi?

    • Anonyymi

      PS kansanedustaja Timo Vornanen ollut osallisena välikohtauksessa johon liittyy ampuma-ase.
      YLE hetki sitten.

      • Anonyymi

        Sattuuhan sitä he he maine kasvaa.


      • Oli aika sekavan hatara uutinen, missä ei kukaan tiennyt mitään muuta kuin Vornasen nimen ja että hän on poliisi ja siinä välikohtauksessa käytetty ase oli laillinen.
        Ampuiko siis hän, vai ammuttiinko häntä? Kuoliko kukaan?
        No kaipa siitä uutisoidaan lisää.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Oli aika sekavan hatara uutinen, missä ei kukaan tiennyt mitään muuta kuin Vornasen nimen ja että hän on poliisi ja siinä välikohtauksessa käytetty ase oli laillinen.
        Ampuiko siis hän, vai ammuttiinko häntä? Kuoliko kukaan?
        No kaipa siitä uutisoidaan lisää.

        Useita kuollut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useita kuollut

        Ohhoh.
        Mistä se tieto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useita kuollut

        Onko Vornanen vielä vapaalla jalalla, vaarallinen mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Vornanen vielä vapaalla jalalla, vaarallinen mies.

        IL:n tietojen mukaan pidätetty.
        Luultavasti onkin, koska puoluetoverit sanovat, etteivät ole saaneet häneen yhteyttä, eivätkä tiedä missä hän on.
        Olisiko tuo kymmeniä vuosia poliisina toiminut ihan noin vain alkanut ampumaan keskellä Helsinkiä. On siinä varmaan jotain muutakin ollut meneillään, mihin hän on sekaantunut pyssyineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useita kuollut

        Ainakin viisi kuollut ja kymmenen loukkaantunut.


    • Anonyymi

      Älä vilttu valehtele kyseessä on poliisikansanedustaja joka hätisteli päällekäyviä laittomia Marinin jne maahanpäästämiä

    • Anonyymi

      Isännöitsijä sanoi että muutamat vanhat naiset muuttuu sellaiseksi, ja joillain se ilmenee jo alta viisikymppisenä.

    • Anonyymi

      Mitä aloituksessa on jonka takia se pitäisi säilyttää,
      jaksatko aloittaja vastata.

    • Anonyymi

      ei kai kukaan ala kirjoitella vakavasti ampparipaskaa postaavan
      lianderssonisosdemin ja mikkelinnatsittajan postauksiin

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe