KUN ENSIMMÄINEN VAIHE HOIDETAAN LOPPUUN SIIRYTÄÄN SEURAAVAAN JOKA ON FAKTAA

Anonyymi-ap

KUN ENSIMMÄINEN VAIHE SAADAAN LOPUUN SIIRYTÄÄN SEI´URAAVAAN JA TÄMÄ TÄYTTÄ FAKTAA, TIEDÄN MITÄ KUKAKIN YRITÄÄ KAADUTTE OMAAN NÄPPÄRYYTEENNE,ANTAA AMMATILAISTENHOITAA ASIAT SIIRTYY TOISEEN VAIHESEEN KUN ENSIMMÄINEN ON SAATETTU LOPUUN JA TÄMÄ TÄYTTÄ FAKTAA KUNEI KIINOSTA MITKÄÄ USKONNOT EIKÖ MUA OMISTA KETÄÄN MUU KUIN MINÄ ITSE KANNATAS MUISTAA KENET ON OTTANUT TEKAISTUJEN SYYTEIDEN KOHTEEKSI SITÄ SAA MITÄ TILAA EI ISLMAMIT MUSLIMIT SOMALIT IRAKILAISET JEESUSTELIAT MUHAMED KORAANI RAAMATTU MUU AIVOPESU ASKA SAA MUA MIUUTUMAAN KOSKA ROCK N ROLL ON TIE TOTUUS JA ELÄMÄ JUOSKAA JA KYRTÄTKÄÄ MITEN PALJON HYVÄNSÄ OMAA KUPAANNE KAIVATTE EIKÄ KIINOSTA PENNUT VOI,VOI TEIDÄN RYHMITYYMÄÄNNE OIKEUDESSA ON TILAA TODISTEILLE KUN ENSIMMÄINEN VAIHE SAADAAN LOPUUN SIIRYTÄÄN SEURAVAAN ROCK N ROLL ON TIE TOTUU JA ELÄMÄ AIVOPESTYT USKOVAISET TEIDÄN AIVOPESUNNNE EI TOMI MINULLE AINOSTAA ROCK N ROLL 50 STYLE IT IS ONLY ONE AND TRUE WAY AND LIFE THATS THE ONLY WAY

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joonas Rask viettänyt omasta

mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
        Maailman menoa
        4
        2418
      2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
        Maailman menoa
        43
        1944
      3. Nythän sitä sopii hallituksen lepäillä lomilla

kun on Suomi saatu perikadon partaalle. Työpttömyys on huipussaan ja velkaa on vedetty kaksin käsin. Valtion yhtiöistä o
        Maailman menoa
        73
        1341
      4. J mies jos vain vielä voit

Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
        Ikävä
        15
        1143
      5. Mites ois nainen?

Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
        Ikävä
        59
        972
      6. Onko sulla joku

Suunnitelma jo olemassa
        Ikävä
        58
        957
      7. Nainen haluaisitko

Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
        Sinkut
        27
        917
      8. Koska kumpikaan ei saa sanaa suustaan

niin miten olisi, jos opeteltaisiin viittomakieli ja hoidettaisiin kommunikointi sillä? Olisi varmasti helpompi murtaa j
        Ikävä
        58
        912
      9. Kolme parasta piirrettä sinussa

1 Huumorintaju 2 Turvallisuus 3 Sait minun parhaat puolet esiin Miehelle
        Ikävä
        21
        894
      10. Captain suuttui ja mustaksi muuttui

Nyt on sitten laadittu oikein tiedote. Viimeksi oli siirtämässä laivojaan kun hävisi oikeudessa Savonlinnan kaupunkia va
        Savonlinna
        40
        886
      Aihe