Miten meidän käy

Anonyymi-ap

Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla myös siinä, mitä suunnittelen. Se ei vuoksesi ole helppoa, mutta en oikein enää näe vaihtoehtoa. Toivon, että pystyisimme jotenkin säilyttämään sen, mitä meillä on. Se on ainutlaatuista ja jotenkin tunnen, tai sitten kuvittelen vain, että tiedät sen myös. Jäit sydämeeni asumaan, en voi sille mitään, halusin tai en. Rakkaudella naiselta miehelle.

62

1782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpölöpö...

      • Anonyymi

        Höpsis, höpsö😉


      • Anonyymi

        Mukavaa että sinä saat aina langan päästä kiinni oli miehen provoileva teema mikä tahansa


    • Anonyymi

      Kyllä kaikki säilyy, toivon itse ainakin, tässä meidän omassa casessa ❤️

    • Anonyymi

      All we need is love

      • Anonyymi

        Rakkaus on minussa. Missä on apu? Missä on oikeudenmukaisuus ja totuus? Missä on


      • Anonyymi

        Missä on järki? Missä


    • Anonyymi

      Ollaan sydämissä💞

    • Anonyymi

      Tyrikö jompikumpi vai molemmat? Voisiko tästä antaa vähän tarkempaa tietoa, että mitä on tapahtunut, ja mikä on sinun näkökulmasi tapahtuneesta?

      • Anonyymi

        Erittäin tärkeää olisi nyt tämä!


      • Anonyymi

        Ei meistä kumpikaan ole "tyrinyt", sen on tehnyt joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin tärkeää olisi nyt tämä!

        Sulla ei ole pää kunnossa. Sivusta


    • Anonyymi

      Muuten ymmärsin mutta mitä suunnittelet?

    • Anonyymi

      Ei oo muiden asia

    • Anonyymi

      Toivottavasti kaivattuni ei omi tätä, jos tämän lukee. Ei ole tapana herutella kryptisesti "suunnitelmista" ja aiheuttaa mahdollisesti epävarmuuden tunteita.

      sivusta

      • Anonyymi

        Ei aiheuta epävarmuuden tunteita 😂
        Supiseminenkin on vaan ❤️
        Vois olla melkein ylpeä wow.


      • Anonyymi

        Kuinka voisi omia sen enempää sinunkaan tuntemattoman kommenttia ilman mitään tunnistetta. Kannattaisiko vähän miettiä omaakin käytöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka voisi omia sen enempää sinunkaan tuntemattoman kommenttia ilman mitään tunnistetta. Kannattaisiko vähän miettiä omaakin käytöstä?

        Kunhan tuuli huulia heiluttelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka voisi omia sen enempää sinunkaan tuntemattoman kommenttia ilman mitään tunnistetta. Kannattaisiko vähän miettiä omaakin käytöstä?

        Avainjuttu tuossa on juuri tuo "ilman mitään tunnistetta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan tuuli huulia heiluttelee

        Eli mies kirjoittaa itse aloitustaan täyttäen turhanpäiväisellä trivialla. Ilmeisesti itse yrität ikäänku samaa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka voisi omia sen enempää sinunkaan tuntemattoman kommenttia ilman mitään tunnistetta. Kannattaisiko vähän miettiä omaakin käytöstä?

        Juu onpa taas niin tunteita herättävän tämä sinun yksinpuhelu mies😂


      • Anonyymi

        No mä olen kyllä aika herkillä nyt.


      • Anonyymi

        Valetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta

        Mitä sulle oikein tapahtui?


    • Anonyymi

      Mä kuolen 5 v. sisällä, niin käy.

      • Anonyymi

        11:28
        Keuhkofibroosi?


    • Anonyymi

      Niin minunkin sydämmeeni jäi eräs nainen asumaan. No ehkä se poistuu sieltä siinä vaiheessa kun olen saanut asunnon muualta ja olen päässyt muuttamaan. Ennen muuttoa kyseinen nainen ei lähde sydämmestäni koska kohtaamista ei voi välttää tai sitten saatan nähdä hänet kotini ikkunasta.

      • Anonyymi

        Asutko naapurissani.. Kun kohta muutan niin tulehan mukaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko naapurissani.. Kun kohta muutan niin tulehan mukaani

        Kyllä asun sydämmeeni asumaan jääneen naisen naapurissa. On tietysti parempi kun muutan pois niin jos se nainen poistuu minun sydämmestäni.


      • Anonyymi

        Elä muuta😢🤯🏳


    • Anonyymi

      Boring.

      • Anonyymi

        Minä en tietääkseni ole tehnyt mitään pahaa. Itse sinä suutuit ihan yllättäen. Pariin viestiin laitoit vielä viestin mutta sitten et enää.


      • Anonyymi

        Ei taida olla niin boring, taidat kuulua niihin lukijoihin jotka uskoo trollimiehen höpinän kautta itseensä ja nk asiaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla niin boring, taidat kuulua niihin lukijoihin jotka uskoo trollimiehen höpinän kautta itseensä ja nk asiaansa

        Tatti otsassa lukevat aina uusimmat kommentit, jos nyt nyyh kuitenkin niin


    • Anonyymi

      Voi kun tietäisin mitä ajattelet.
      Voi kun olisin tiennyt, että sinullakin oli tunteita.

      Minä voin välillä tämän sydämeeni lukittuneen rakastumiseni kanssa vähän huonosti, kun alituinen ikävä meinaa toisinaan käydä niin polttavaksi, että meinaa itku tulla.

      Välillä mietin, että jos haluan saada elämästäni enää mitään irti, minun pitää ehkä vaihtaa työpaikkaa, tai jopa maisemaa kokonaan, että voisin alkaa rakentamaan jotain muuta ajateltavaa.

      Vaikka hyvin sen tiedänkin, etten voi koskaan sinua unohtaa, tai lakata rakastamasta.

      • Anonyymi

        Mikset kerro hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro hänelle?

        Se olisi hänen vuoro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi hänen vuoro.

        Ei näissä asioissa ole vuoroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kerro hänelle?

        Oletko oikeasti noin itseäsi täynnä sekä samanaikaisesti epätoivoinen, että tunnistat muka itsesi joko näistä trollaavan äijän aloituksista tai sitten sen itsensä kirjoittamista kommenteista? Taidat pitää itseäsi suuressa arvossa


    • Anonyymi

      Lähetä ap viesti missä kerrot rehellisesti virheestäsi.
      Irl viesti, muuten tämäkin on täysin turhaa.

      • Anonyymi

        Vastenmielistä tyyppi tyyppi olet ku kärtät trollipalstalla provoäijän aloituksessa virheen myöntämistä. Se kertoo lähinnä siitä, että mitään virhettä ei ole mitä pyytää anteeksi. Vaikutat keskenkasvuiselta ja vähän narsistiselta. Pidät itse tätä julistusta varmasti suuressa arvossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastenmielistä tyyppi tyyppi olet ku kärtät trollipalstalla provoäijän aloituksessa virheen myöntämistä. Se kertoo lähinnä siitä, että mitään virhettä ei ole mitä pyytää anteeksi. Vaikutat keskenkasvuiselta ja vähän narsistiselta. Pidät itse tätä julistusta varmasti suuressa arvossa

        Sun pitäis huolestua nosta
        Näen mielikuvitusc trolliäijiä kaikkialla ja kaikissa
        Jutuista sun mielenterveydessä ätmi..
        Etkä olenkaan huomaa miten toistan sairasta paskaa päivästä kk ja vuodesta toiseen
        Ilman että yhtään huolestun omasta
        voinistani ?
        Kyllä palta on jo oppinut tietään et täällä tommoinen outo hullu epäilijä joka ketjussa
        Vainot päällä ..
        Surulista ettei sun mielenterveydellä oo muuta
        hoitopaikkaa kun suomi24 ikävä palsta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäis huolestua nosta
        Näen mielikuvitusc trolliäijiä kaikkialla ja kaikissa
        Jutuista sun mielenterveydessä ätmi..
        Etkä olenkaan huomaa miten toistan sairasta paskaa päivästä kk ja vuodesta toiseen
        Ilman että yhtään huolestun omasta
        voinistani ?
        Kyllä palta on jo oppinut tietään et täällä tommoinen outo hullu epäilijä joka ketjussa
        Vainot päällä ..
        Surulista ettei sun mielenterveydellä oo muuta
        hoitopaikkaa kun suomi24 ikävä palsta .

        Tämä prognoosisi ei miespuolinen aloittaja oikein vakuuta normaaleja ihmisiä ainakaan


    • Anonyymi

      Mistä asiasta olet pahoillasi ja miksi?

      • Anonyymi

        Odotatko oikeasti tämä trollaavan äijän vastaavan sinulle jotain sellaista mikä liittyisi sinuun jollain tavalla?


    • Anonyymi

      Meillä voisi käydä hyvin jos voitaisiin jutella. Ainakin saataisiin välit kuntoon. Ei olla nyt vähään aikaan kohdattu joten en tiedä että oletko suuttunut minulle vai et.

      • Anonyymi

        En ole suuttunut hänelle ja miksi olisin. Elämä ei aina mene kuin strömssöössä varsinkaan tunteiden osalta. Hän saa tottakai ottaa vierelleen kenet haluaa kuten jokainen ihminen. Sitten se on niin miten asia on ja sillä siisti (en ole aloittaja vaan sivusta jostakin)


      • Anonyymi

        Oliko viimeksi kun kohtasitte, suuttunut? - vieläkin sivummalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko viimeksi kun kohtasitte, suuttunut? - vieläkin sivummalta

        Ei koska kyseisen naisen kanssa moikattiin. Nyt jos nähtäisiin niin ei varmasti moikkaisi. Syytä en tiedä mutta näin ajattelen.


    • Anonyymi

      NicePappi

    • Anonyymi

      Smies

      • Anonyymi

        S-naiselle: yks ässä, kas tässä 💩


    • Anonyymi

      Xparooni

    • Anonyymi

      Tvmies

    • Anonyymi

      En jaksa kyllä enään tälläistä sun pelleilyä lähet pakoon oot niin arka en jaksa tuollaista ihmistä

      • Anonyymi

        No kattoja sie joskus ihtees!


    • Anonyymi

      Juu ei tarvi sitä vähääkään oot niin sekasin kuin olla ja voi niin antaa vaan olla en jaksa enään tuollaista sinun pelleilyäsi

    • Anonyymi

      Ei tarvi olla en jaksa sinua enään se oli siinä sitten kunnet kerta osaa käyträytyä ja jättää vanhoja asioita taaksesi eli antaa nyt olla mene sinä omia raivo polkujasi ja mä menen hymy kasvoilla omiani

    • Anonyymi

      Mutta miksi!?
      Etkö voisi kertoa! 🥺

    • Anonyymi

      Siis mitä ihmettä sä suunnittelet, jos kerran rakastat?!
      Jos kerran rakastat, tai rakastit, eikö tästä olisi voinut jutella?
      Jätätkö tosiaan mut loppuiäksi vain ihmettelemään, että mitä oikein tapahtui? Ja miksi?
      Koska mä jään sua rakkaudella kaipaamaan, enkä käsitä mitään.

      • Anonyymi

        En jätä ihmettelemään, hän tietää tilanteen ja puhevälit on olemassa. Kaikkea ei vaan saa aina sanottua.


    • Anonyymi

      Pahoittelet siis itsellesi eri naisina esiintyvä mies sitä miten sun kuuppa pelittää, eikö?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe