Ei ole enää hyvä olla

Mutta entä sitten? Ketäpäs se kiinnostaa. Kivaa iltaa ja hyvää yötä. 🤗💖🌃

106

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No terve❤️👩😊🤗😘

      • Toivottavasti sulla on ollu mukava päivä. Mulla ei ole ollu. Oon ollu taas koko päivän sisällä, enkä ole saanu oikeen mitään aikaan. Taidan masentua ihan lopullisesti nyt. 😊🤗😘


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti sulla on ollu mukava päivä. Mulla ei ole ollu. Oon ollu taas koko päivän sisällä, enkä ole saanu oikeen mitään aikaan. Taidan masentua ihan lopullisesti nyt. 😊🤗😘

        Ollut vähä kiirusta👩😊🤗😘❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollut vähä kiirusta👩😊🤗😘❤️

        Se on hyvä. 😊 Huomenna mun on pakko lähteä. Saa nähdä sitte miten käy... jotkut varmaan toivoo etten tule koskaan takaisin. 🤗😘❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on hyvä. 😊 Huomenna mun on pakko lähteä. Saa nähdä sitte miten käy... jotkut varmaan toivoo etten tule koskaan takaisin. 🤗😘❤️

        Enpä tiiä onko hyvä😒👩😘😊❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiiä onko hyvä😒👩😘😊❤️

        Noh, niin no, mä en tiedä millasta kiirusta sulla sit on ollut. Mulla ei ole tässä ollu vastapainoksi yhtään mitään. Oon vaan kerinny päässäni keittää ajatuksia ihan liikaaki. Sitte täällä joku kuvittelee, että haluan ahdistella jotaki. Kyllä saa ihan rauhassa elää kaikki minulta. 😘😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Noh, niin no, mä en tiedä millasta kiirusta sulla sit on ollut. Mulla ei ole tässä ollu vastapainoksi yhtään mitään. Oon vaan kerinny päässäni keittää ajatuksia ihan liikaaki. Sitte täällä joku kuvittelee, että haluan ahdistella jotaki. Kyllä saa ihan rauhassa elää kaikki minulta. 😘😊❤️

        ei kirsi kerro kiireistään sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kirsi kerro kiireistään sulle

        Ei Janin tarvitse, tietää joka liikkeen.


    • En mä voi enää liikkua missään, ettei teinit ahdistu ja pelkää että kiiluvasilmäinen pedopervopaskapappa tulee nurkan takaa ja säikäyttää.

      • Anonyymi

        onko se laukaa pieni paikkakunta?


      • Anonyymi

        Kun jani tykkää 18 v teinitytöistä. sä oot jo 31 niin sä et ole silleen janin ihannenaisen iässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko se laukaa pieni paikkakunta?

        Käpykylä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun jani tykkää 18 v teinitytöistä. sä oot jo 31 niin sä et ole silleen janin ihannenaisen iässä

        Sinäki jaksat tuota samaa skeidaa viljellä joka hemmetin ketjuun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinäki jaksat tuota samaa skeidaa viljellä joka hemmetin ketjuun.

        ai susta on oikein että jani uhkailee itsemurhalla kun nuoret naiset ei lähesty häntä. susta itsemurhalla uhkailu on ihan ok


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai susta on oikein että jani uhkailee itsemurhalla kun nuoret naiset ei lähesty häntä. susta itsemurhalla uhkailu on ihan ok

        Kai se on muutettava jonnekin indokiinaan sitte, ettei vahingossakaan enää törmää nettaan, eikä kehenkää muuhunkaan, joka pelkää ja ahdistuu minusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kai se on muutettava jonnekin indokiinaan sitte, ettei vahingossakaan enää törmää nettaan, eikä kehenkää muuhunkaan, joka pelkää ja ahdistuu minusta.

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinäki jaksat tuota samaa skeidaa viljellä joka hemmetin ketjuun.

        mutta tottahan se on. miksi kiellät sen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kai se on muutettava jonnekin indokiinaan sitte, ettei vahingossakaan enää törmää nettaan, eikä kehenkää muuhunkaan, joka pelkää ja ahdistuu minusta.

        asuuko netan poikaystävä siellä laukaalla kun käy samalla salilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂

        Ei tarvii sitten enää kenenkään katsella minua nenänvartta pitkin ku jotain halpaa makkaraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        asuuko netan poikaystävä siellä laukaalla kun käy samalla salilla

        En tiedä missä asuu, eikä kiinnosta. Onneksi en ole nyt vähään aikaan edes nähnyt. Helpotus varmasti hänellekin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tarvii sitten enää kenenkään katsella minua nenänvartta pitkin ku jotain halpaa makkaraa.

        valitettavasti mä syö ja osta makkaraa. joten ei koske mua


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä missä asuu, eikä kiinnosta. Onneksi en ole nyt vähään aikaan edes nähnyt. Helpotus varmasti hänellekin.

        miksi hän asuis laukaalla jos kerta on rikas


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi hän asuis laukaalla jos kerta on rikas

        Tää puheenaihe voidaan lopettaa nyt tähän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää puheenaihe voidaan lopettaa nyt tähän.

        no mä vaan ihmettelen että luulis olevan varaa asua jyväskylässä . sähän sanoit että netan poikaystävä on rikas


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mä vaan ihmettelen että luulis olevan varaa asua jyväskylässä . sähän sanoit että netan poikaystävä on rikas

        No kaipa on. Rikkaasta suvusta varmaan. Siinähän ovat. Ei kuulu mulle enää yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kaipa on. Rikkaasta suvusta varmaan. Siinähän ovat. Ei kuulu mulle enää yhtään.

        asuu varmaan laukaalla jossain huvilassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        asuu varmaan laukaalla jossain huvilassa

        Asukoon vaikka palatsissa. Mua ei kiinnosta netan poikakaverit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Asukoon vaikka palatsissa. Mua ei kiinnosta netan poikakaverit.

        niin mutta netta kiinnostaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinäki jaksat tuota samaa skeidaa viljellä joka hemmetin ketjuun.

        Sun typerät yksinhöpötysketjusi vasta skeidaa onkin täynnä. Alusta loppuun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää puheenaihe voidaan lopettaa nyt tähän.

        Ei sitä mihinkään lopeteta. Päinvastoin nyt se vasta käyntiin lähteekin. Itse olet kaiken lässytyksesi aloittanut.


    • Anonyymi

      Monelta lähet 👩❤️😊🤗

      • Joskus 13-14 maissa varmaan. Turun satamaan ensin. ❤️🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joskus 13-14 maissa varmaan. Turun satamaan ensin. ❤️🤗

        hitsi sähän pystyt olee netissä jos auto seisoo laivassa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joskus 13-14 maissa varmaan. Turun satamaan ensin. ❤️🤗

        Kivaa matkaa laivalla ei netti toimi kai👩😊❤️🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa matkaa laivalla ei netti toimi kai👩😊❤️🤗

        voi paska. miten jani selviää kun ei pääsepalstoille ja omaan nettimaailmaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa matkaa laivalla ei netti toimi kai👩😊❤️🤗

        No mä ehdin vielä huomenna laittaa sulle huomenia. En yhtään tiedä sitten miten reissussa ehtii netissä olla, mutta ehkä välillä on taukoa. Toivottavasti tää toimii ulkomailla... 🤗❤️😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä ehdin vielä huomenna laittaa sulle huomenia. En yhtään tiedä sitten miten reissussa ehtii netissä olla, mutta ehkä välillä on taukoa. Toivottavasti tää toimii ulkomailla... 🤗❤️😊

        kait teillä illat on vapaat vai onko teillä jotain yömiekkailua


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä ehdin vielä huomenna laittaa sulle huomenia. En yhtään tiedä sitten miten reissussa ehtii netissä olla, mutta ehkä välillä on taukoa. Toivottavasti tää toimii ulkomailla... 🤗❤️😊

        Ostatko paikallisen prepaudkortin😂👩😊❤️🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostatko paikallisen prepaudkortin😂👩😊❤️🤗

        Ei kai tarvii. Pitäisi toimia muutenkin koska mä tarviin navigaattoria myös. 🤗❤️🤍🩶🐺


      • Anonyymi kirjoitti:

        kait teillä illat on vapaat vai onko teillä jotain yömiekkailua

        Siinä se on just, ku en tiedä mihin siellä joutuu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostatko paikallisen prepaudkortin😂👩😊❤️🤗

        Mä meen nyt käymään saunassa. Tuun vähän myöhemmin takasin. ❤️🤗😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siinä se on just, ku en tiedä mihin siellä joutuu...

        onko teillä joku 24/7 miekkailuleiri


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko teillä joku 24/7 miekkailuleiri

        Itseasiassa on koko viikon ajan... Mietinkin sitä et miten paljon se on lomaa semmoinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Itseasiassa on koko viikon ajan... Mietinkin sitä et miten paljon se on lomaa semmoinen.

        siis oot sä menossa sinn e miekkailee vai lomalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostatko paikallisen prepaudkortin😂👩😊❤️🤗

        Hyvää yötä sulle. 🤗❤️🤗❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä sulle. 🤗❤️🤗❤️

        Hyvää yötä nukuha hyviniii👩😊❤️🤗💤🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä nukuha hyviniii👩😊❤️🤗💤🥱

        Kiitos ihana. Nuku oikein hyvin. ❤️🤗😘❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ihana. Nuku oikein hyvin. ❤️🤗😘❤️

        Kiitti samoin 👩😊❤️🤗💤🥱😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti samoin 👩😊❤️🤗💤🥱😘

        Mä tuskin saan unta, mutta yritän kuitenki. On vielä pakkaaminen kesken myös... 😊️🤗💤😘❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä tuskin saan unta, mutta yritän kuitenki. On vielä pakkaaminen kesken myös... 😊️🤗💤😘❤️

        sä oot pakannut varmaan jo kolme päivää. otat sä koko omaisuuden mukaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä oot pakannut varmaan jo kolme päivää. otat sä koko omaisuuden mukaan

        Olen hidas, kun on vähä motivaatio poissa koko hommasta. Ollu vähä hiljasta tän lähdön kanssa kaikilla. Huomenna tulee tietysti kiire.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kai tarvii. Pitäisi toimia muutenkin koska mä tarviin navigaattoria myös. 🤗❤️🤍🩶🐺

        Ai niin joo pohjoismaa👩🥱💤


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen hidas, kun on vähä motivaatio poissa koko hommasta. Ollu vähä hiljasta tän lähdön kanssa kaikilla. Huomenna tulee tietysti kiire.

        sä sanoit kirsille että sulla on matkakuumetta ja nyt sulla ei sitten olekaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin joo pohjoismaa👩🥱💤

        hienoa kirsi. tanska on pohjoismaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin joo pohjoismaa👩🥱💤

        lol. et mennyt nukkuu. juttele janin kaa. hän on kaivannut sun juttuja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin joo pohjoismaa👩🥱💤

        Joo sentään on. 😊🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joskus 13-14 maissa varmaan. Turun satamaan ensin. ❤️🤗

        Älä vaan tänne Turkuun änkeä. Sua ei täällä kaivata. Pysy poissa vaan.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaan tänne Turkuun änkeä. Sua ei täällä kaivata. Pysy poissa vaan.....

        No sori nyt vaan. Ei kannata pyöriä sataman alueella, ettet vahingossakaan näe musta vilaustakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kai tarvii. Pitäisi toimia muutenkin koska mä tarviin navigaattoria myös. 🤗❤️🤍🩶🐺

        Ummikko ulkomailla 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Liian vanha, läski ja ruma naama.


    • Anonyymi

      Luota siihen että tulee parempia aikoja ja voit silloin paremmin.

      • Just nyt ei tunnu yhtään sille... Mutta kiitos kuitenkin.


    • Anonyymi

      Miksi et voisi pyytää ihmisiä kahville? Pidä kahvikutsut. Niinhän sitä ennenkin käytiin kylässä, kun ei ollut älylaitteita.

      • Ku ei ole sellaisia ihmisiä keitä kutsuisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ku ei ole sellaisia ihmisiä keitä kutsuisin.

        oot kysynyt niiltä sun miekkailukavereilta tai siltä sun salikaverilta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ku ei ole sellaisia ihmisiä keitä kutsuisin.

        Tee geenitesti ja voit tutustua uusiin serkkuihin, joiden kanssa voit pitää yhteyttä. Ota yhteyttä vanhoihin kavereihin. Jätä kännykkä hetkeksi hyllyyn ja tutki uusia juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee geenitesti ja voit tutustua uusiin serkkuihin, joiden kanssa voit pitää yhteyttä. Ota yhteyttä vanhoihin kavereihin. Jätä kännykkä hetkeksi hyllyyn ja tutki uusia juttuja.

        Olen tehnyt geenitestejä kyllä. Olen vain 80% Suomalainen. Sitten on kelttiä, ja Laatokan alueelta. Myös inuiittia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen tehnyt geenitestejä kyllä. Olen vain 80% Suomalainen. Sitten on kelttiä, ja Laatokan alueelta. Myös inuiittia.

        ja noilla geeneillä naiset ei lähesty sua


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja noilla geeneillä naiset ei lähesty sua

        No en minä miltään Brat Pittiltä näytä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en minä miltään Brat Pittiltä näytä.

        et nii


      • Anonyymi kirjoitti:

        et nii

        Aivan. Ruma kökkö olen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Aivan. Ruma kökkö olen.

        Natan poikakaveri on satatuhatta kertaa paremman näköinen ja parempi kroppainen... Minulla ei ole oikeutta olla edes olemassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Natan poikakaveri on satatuhatta kertaa paremman näköinen ja parempi kroppainen... Minulla ei ole oikeutta olla edes olemassa.

        mä en ole nähnyt netan poikaystävää


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Natan poikakaveri on satatuhatta kertaa paremman näköinen ja parempi kroppainen... Minulla ei ole oikeutta olla edes olemassa.

        onko kuitenkin alle 50 vuotias


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen tehnyt geenitestejä kyllä. Olen vain 80% Suomalainen. Sitten on kelttiä, ja Laatokan alueelta. Myös inuiittia.

        Oletko Jani Karjalan komea prihatsu syntyperältäsi? Mitä ihmettä Sinä olet taas murehtimassa? Ei nykymaailmassa pitäisi yksinäisyyttä tuntea. On itsestä kiinni mitä arvoja ympärilleen asettaa. Ei Sinun tarvi ensinnäkään palstalla esittää yksinpuhelua. Paikalla näkyy olevan vakipäivystäjätär Mustasuden lohdutukseen. Oletko näitä keskustelijoita koskaan tavannut livenä? Heitähän voi sanoa ystäviksesi. . Ilta alkaa jo painua mailleen tälläkin leveysasteella. Auringon säteet kimmeltävät meren pinnassa. Tuulenvire pihapuissa, pääskyset vielä hereillä lentoharjoituksissa. Lennätämpä minäkin Janille hyvänyön toivotukseni.Nuku levollisesti ja heitä turhat huokailut horisonttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Jani Karjalan komea prihatsu syntyperältäsi? Mitä ihmettä Sinä olet taas murehtimassa? Ei nykymaailmassa pitäisi yksinäisyyttä tuntea. On itsestä kiinni mitä arvoja ympärilleen asettaa. Ei Sinun tarvi ensinnäkään palstalla esittää yksinpuhelua. Paikalla näkyy olevan vakipäivystäjätär Mustasuden lohdutukseen. Oletko näitä keskustelijoita koskaan tavannut livenä? Heitähän voi sanoa ystäviksesi. . Ilta alkaa jo painua mailleen tälläkin leveysasteella. Auringon säteet kimmeltävät meren pinnassa. Tuulenvire pihapuissa, pääskyset vielä hereillä lentoharjoituksissa. Lennätämpä minäkin Janille hyvänyön toivotukseni.Nuku levollisesti ja heitä turhat huokailut horisonttiin.

        Kirsi eli brunetti emojityttö on janin palstatyttöystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Jani Karjalan komea prihatsu syntyperältäsi? Mitä ihmettä Sinä olet taas murehtimassa? Ei nykymaailmassa pitäisi yksinäisyyttä tuntea. On itsestä kiinni mitä arvoja ympärilleen asettaa. Ei Sinun tarvi ensinnäkään palstalla esittää yksinpuhelua. Paikalla näkyy olevan vakipäivystäjätär Mustasuden lohdutukseen. Oletko näitä keskustelijoita koskaan tavannut livenä? Heitähän voi sanoa ystäviksesi. . Ilta alkaa jo painua mailleen tälläkin leveysasteella. Auringon säteet kimmeltävät meren pinnassa. Tuulenvire pihapuissa, pääskyset vielä hereillä lentoharjoituksissa. Lennätämpä minäkin Janille hyvänyön toivotukseni.Nuku levollisesti ja heitä turhat huokailut horisonttiin.

        ei toi tuo janille tyttöä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Jani Karjalan komea prihatsu syntyperältäsi? Mitä ihmettä Sinä olet taas murehtimassa? Ei nykymaailmassa pitäisi yksinäisyyttä tuntea. On itsestä kiinni mitä arvoja ympärilleen asettaa. Ei Sinun tarvi ensinnäkään palstalla esittää yksinpuhelua. Paikalla näkyy olevan vakipäivystäjätär Mustasuden lohdutukseen. Oletko näitä keskustelijoita koskaan tavannut livenä? Heitähän voi sanoa ystäviksesi. . Ilta alkaa jo painua mailleen tälläkin leveysasteella. Auringon säteet kimmeltävät meren pinnassa. Tuulenvire pihapuissa, pääskyset vielä hereillä lentoharjoituksissa. Lennätämpä minäkin Janille hyvänyön toivotukseni.Nuku levollisesti ja heitä turhat huokailut horisonttiin.

        En ole toistaiseksi tavannut ketään livenä täältä... Kiitos ja hyvää yötä sinne jonnekin... Kivasti kirjoitit. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole toistaiseksi tavannut ketään livenä täältä... Kiitos ja hyvää yötä sinne jonnekin... Kivasti kirjoitit. :)

        tuoko tuo viesti janille naisen. ei tuo


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuoko tuo viesti janille naisen. ei tuo

        No ei tuo mikään. Tää elämä oli niin ku tässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei tuo mikään. Tää elämä oli niin ku tässä.

        ohan sulla palstatyttöystävä. eikö virtuaaliseksi tuo nautintoa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ku ei ole sellaisia ihmisiä keitä kutsuisin.

        Eikä kukaan vapaaehtoisesti tulis....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kukaan vapaaehtoisesti tulis....

        lol täällä ei saa mainita että janilla on kaksi poikaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole toistaiseksi tavannut ketään livenä täältä... Kiitos ja hyvää yötä sinne jonnekin... Kivasti kirjoitit. :)

        Annan Sinulle Jani neuvon: Ohita jokainen veetuilu Kirsistä tai Netasta. Mikäli he ovat menneisyyttä, asia on feng shui -otteella loppuunkäsitelty. Voisit hyvällä syyllä näyttää närhen m---t näille jankkaajille olemalla vastaamatta. Välillä näyttää keskustelut ryöstäytyvän täysin Ula-aseman puolelle. Otetaampa uusiksi hyvänyön toivotukset jokaisen hereillä olevan toimesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annan Sinulle Jani neuvon: Ohita jokainen veetuilu Kirsistä tai Netasta. Mikäli he ovat menneisyyttä, asia on feng shui -otteella loppuunkäsitelty. Voisit hyvällä syyllä näyttää närhen m---t näille jankkaajille olemalla vastaamatta. Välillä näyttää keskustelut ryöstäytyvän täysin Ula-aseman puolelle. Otetaampa uusiksi hyvänyön toivotukset jokaisen hereillä olevan toimesta.

        Kirsi on tällä palstalla mukava ihminen... N:stä en sano enää sanakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annan Sinulle Jani neuvon: Ohita jokainen veetuilu Kirsistä tai Netasta. Mikäli he ovat menneisyyttä, asia on feng shui -otteella loppuunkäsitelty. Voisit hyvällä syyllä näyttää närhen m---t näille jankkaajille olemalla vastaamatta. Välillä näyttää keskustelut ryöstäytyvän täysin Ula-aseman puolelle. Otetaampa uusiksi hyvänyön toivotukset jokaisen hereillä olevan toimesta.

        Ja hyvää yötä myös. Minä elän yksin ja kuljen yksin elämäni polun loppuun. Se on kohtaloni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lol täällä ei saa mainita että janilla on kaksi poikaa

        Sehän on kunniakas ja hyvä saavutus.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja hyvää yötä myös. Minä elän yksin ja kuljen yksin elämäni polun loppuun. Se on kohtaloni.

        Mä oon aatellu, että pikku askelin eteen päin pahemmin miettimättä. Mulla nyt varmasti on loppuelämä yksin ja tähän astinen myös. Oon aatellu paljon noita yhteiskunnallisia asioita, ne on mielenkiintoisia, vie ajatuksia muualle. Varmaan ollut eräänlainen sekviytymiskeinokin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen tehnyt geenitestejä kyllä. Olen vain 80% Suomalainen. Sitten on kelttiä, ja Laatokan alueelta. Myös inuiittia.

        Olin 99 % kantasuomalainen, mutta se ei tarkoittanut mitään. Pitäisi avata lukko. Sain yhden mielenkiintoisen Ruotsin serkun ja hän kävi kylässäni pari vuotta sitten. Vertailtiin sivustoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 99 % kantasuomalainen, mutta se ei tarkoittanut mitään. Pitäisi avata lukko. Sain yhden mielenkiintoisen Ruotsin serkun ja hän kävi kylässäni pari vuotta sitten. Vertailtiin sivustoja.

        Jatkoa....mielenkiintoista, kelttiäkin löytyy


      • Anonyymi

        💤💤💤💤🌹💤💤💤💤💤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💤💤💤💤🌹💤💤💤💤💤

        Tiedätkö miltä haisee hengitys kun polttaa paljon röökiä?????
        P*skalta!Myös alapään eritteet haisee ja mahtuu paljon röökaavalla ihan sairaan kauhealta🤢
        Miksi dissaan?No,ei se dissaamista ole jos asialle voi tehdä itse jotain ja yrittää auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö miltä haisee hengitys kun polttaa paljon röökiä?????
        P*skalta!Myös alapään eritteet haisee ja mahtuu paljon röökaavalla ihan sairaan kauhealta🤢
        Miksi dissaan?No,ei se dissaamista ole jos asialle voi tehdä itse jotain ja yrittää auttaa.

        Tiedän.Ei ainakaan Ruusulle😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        💤💤💤💤🌹💤💤💤💤💤

        Hyvää yötä 💤


    • Anonyymi

      Nyt oli hyvä kipale. Hassuja unia ja öitä Hukalle.

      • Kiitos. Kivoja unia myös.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kivoja unia myös.

        Taavi Kassila tekee hyviä kirjoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taavi Kassila tekee hyviä kirjoja

        Vihasta täytyy päästä pois


    • Anonyymi

      Anban neuvon mieti mitä olet jollekki sanonut ja muista ettet enään niin sano tai tee

      • Kiitos. Kyllä koitan kehittyä ihmisenä koko ajan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kyllä koitan kehittyä ihmisenä koko ajan.

        Vielä ei ainakaan minkäänlaista edistystä ole ollut havaittavissa 🤣🪓


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Kyllä koitan kehittyä ihmisenä koko ajan.

        Totta kai me kaikki yritetään kehittyä. Aina ei onnistu, mutta yritys tärkeintä. Ootko jo perillä?


      • JeroP kirjoitti:

        Totta kai me kaikki yritetään kehittyä. Aina ei onnistu, mutta yritys tärkeintä. Ootko jo perillä?

        En suinkaan. Matkaa kohteeseen vielä satoja kilometrejä. Hyvin etenee kuitenkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En suinkaan. Matkaa kohteeseen vielä satoja kilometrejä. Hyvin etenee kuitenkin.

        kukas sulla on kuskina koska olet palstalla niin et voi ajaa


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe